Print Pagina | Close Window

Waar mee bezig

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25646
Print Datum: 21 November 2025 om 21:31
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Waar mee bezig
Bericht van: chantalmv2
Onderwerp: Waar mee bezig
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:07
Ik was, ben wel benieuwd waar iedereen mee bezig. Is momenteel.
Ik ben na een pauze bezig met jj the fire dragon .
Heb alle onderdelen nu af.
Nu in elkaar zetten. Vind dat altijd het minst leuke kwa werk.
Maar wel leuk om te zien hoe het word.

Antwoorden:
Bericht van: petra1982
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:10
ik ben bezig met het me to you beertje. deze wil ik maken voor mijn vriending die het momenteel erg moeilijk heeft.

het in elkaar zetten vind ik ook altijd het minst leuke werk hihihi

-------------
Groetjes Petra

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:11
Knitting Pattern - POSY - knitted toy doll - email PDF ben net aan deze begonen Posy van http://www.etsy.com/shop/dollytime?ref=seller_info - Dollytime

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: ladyken
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:12
ik ben bezig aan een beer nog in een zetten en dan is hij
af
een deken (haken )en een sjaal

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:36

het haakwerk ligt even stil want we moeten voor de majorette (vlg uitvoering) 6 broeken en 6 chinese jurken maken.

dus ik ben samen met nog een moeder druk aan het naaien.

-------------

Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:40
Leuk om te lezen. En Eugènie wat een lieverdje zeg!!

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:45
Ik heb een roze beertje af voor het Poekieproject en ben nu met een witte bezig. Met fliedertjeswol bij de gewone draad, zodat ze lekker zacht en pluizig worden. En ergens ligt een zwarte sjaal in gaatjesmotief op de pennen te huilen dat ie vergeten wordt.

Ik vergat nog te zeggen dat ik bezig ben met de serie van Spel der Tronen ofzoiets van George R.R, Martin, maar ik volg bepaalde personen die ik boeiend vind en andere laat ik even zitten. Er liggen ook twee bijna ingevulde Doorloperboekjes, 6 en 7 sterren, en ik ben al bijna klaar met het 1ste dungeon van Zelda the Skyward Sword, alleen had ik vergeten te saven toen ik de boss key in handen had. Dus die moet ik nog eens veroveren, want de boss maakte me meteen af, toen ik zijn kamer binnenliep.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: drempt
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 12:50

de granny deken daar ben ik mee bezig en koosje moet ook nog steeeds afgemaakt worden

eugenie wat een mooi poppen patroon was jou muisje daar ook van??

er staan leuke dingen op die site

ik zet hem bij mijn favorieten

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:02
Ik ben egeltjes aan het breien voor het Poekie project en een omslagdoek voor onze vakantie naar Turkije

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: Marileen
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:06
Ik moet het vest van Anthony in elkaar gaan zetten vanavond. Kwam 1 bolletje wol te kort, en die moest worden besteld. Gisteren gehaald, en gisterenavond het vest afgebreid . Ook ben ik bezig met de beren voor mijn dinnetje Karin. Oh jah, en ik heb weer een truitje af voor een Kikabeer, maar moet dat ook nog in elkaar zetten en boordje breien 

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: Mutti
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:14

SOKKEN STOPPEN .

Mijn man draagt hele dure steunkousen ( 119 euro per paar) . Niet van die vleeskleurige   maar donkerblauw of zwart .

De verzekering vergoedt er twee paar van .

Daar komt hij niet mee uit natuurlijk dus stop ik ze . Niet het stoppen is het probleem- al weet ik leukere dingen om te doen- maar de stopwol .

Kijk vaak bij de kringloop en anders maar met DMC .

Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:14

ik  ben bezig met de posttas en met het zelfde patroon een regenboog tas

als die af zijn wil ik het pymazakje gaan maken maar dan ook in tasvorm

daarna is het andere sprei aan de beurt heb er intussen een af

ach gewoon verslaafd

Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:33
Originally posted by drempt drempt wrote:

de granny deken daar ben ik mee bezig en koosje moet ook nog steeeds afgemaakt worden

eugenie wat een mooi poppen patroon was jou muisje daar ook van??

er staan leuke dingen op die site

ik zet hem bij mijn favorieten

ja het muisje komt daar ook vandaan, had ik nog ergens in mijn collectie. is toch handig als je die soms doorkijkt.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: saskia welmoed
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 13:58

Ik ben nog bezig met het breien van een kerstengel..........die heeft dus de afgelopen kerst niet gehaald Verder ligt er nog een smiley kussen dat maar nooit afkomt.......een paddestoelentasje waar nog steeds geen stippen op zitten......Een beertje dat nog steeds zonder armpjes door het leven moet.........

Maar ja samen met een zwangere dochter een leuke babykamer maken is natuurlijk even veeeeeel leuker !

Ook het Poekieproject heeft voorrang:  inmiddels heb ik 3 knuffels genaaid.

groeten,

Saskia Welmoed

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 15:05

Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

Knitting Pattern - POSY - knitted toy doll - email PDF  ben net aan deze begonen Posy van http://www.etsy.com/shop/dollytime?ref=seller_info - Dollytime

Wat een schatje.Ik heb even op de site gekeken,ik zou alle patronen wel willen kopen.Ik vind ze ontzettend leuk.

Ik ben momenteel bezig met een okra popje,als kraamcadeautje en voor mijzelf een giletje.Schiet niet op maar hij is bijna klaar.

En dan ga ik voor het Poekie Project breien. Ik denk een Slaap Jaap in felle kleurtjes en Bert en Ernie.

groetjes Frea. 

-------------

Bericht van: lidwina
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 15:19

Eugenie, wat is die pop leuk.

Ik ben een vest aan het breien voor mijzelf. Model U-619 van Drops. Groetjes, Lida

Bericht van: ilyani
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 15:22
Een tas voor mezelf aan de hand vd posttas maar dan andere
kleuren. vilt dingetjes en ben nog een konijn aan het haken

-------------
groetjes miranda

Bericht van: pippie
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 15:23
Ik   wil een pot vol snoepjes haken, maar wat moeten er veel in!!! Nou ja, kan natuurlijk een kleinere pot nemen.
Maar..nu heb ik een blaar op mijn linkerwijsvinger! Au. Vervelen is er trouwens niet bij, brei nu een haas voor
Poekie-project. Zo komt alles toch nog goed

Bericht van: niania
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 16:02
ik ben bezig met een stola.
en ook een granny deken.
en een zwarte kerstjurk(wordt dus kerst volgend jaar)
en een hond.(scooby-doo)
ik geloof dat ik eerst eens wat af moet gaan maken.
haha hihi

met vriendelijke groet

nia

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 17:30
Eugenie die is heel mooi ,ik ben nu aan een sjaal bezig met een kap op en daarna de engeltjes van Creaans

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 18:34

Ik ben bezig met anjers, een sjaal en een knuffelbeer. De afwisseling is leuk en ook goed voor mijn handen. De anjers gaan op haaknaald 3, de sjaal op haaknaald 5 en de beer brei ik.
Ach ja, het houdt me van de straat.

Datum bericht: 26 Januari 2012 om 18:45
Met de hobbydoos heb je sowieso geen tijd om de straat op te gaan. We houden elkaar goed bezig. Dag, Lida

Bericht van: Guests
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 18:46

Op dit moment maak ik een gelukspoppetje voor iemand die geslaagd is. Gisteravond een hoofdband gemaakt. Verder niet veel want het is op dit moment enorm druk op het werk. Het is weer de periode van toetsen en oudergesprekken.

Mijn komende project: een sprei/deken van granny's. Weet alleen niet of ik dit met catania zal doen of met een ander garen.

Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 19:57
Zoals de meeste al weten, ben ik bezig om mijn winkeltje te restaureren. Verder ben ik ook lekker ambachtelijk bezig om een nachtjapon te naaien van de goeie stukken uit een dekbedovertrek. Vandaag ben ik de hele dag weg geweest dus vanavond doe ik niet zo veel meer. Morgen weer vrolijk verder. 

Datum bericht: 26 Januari 2012 om 20:17
Klinkt echt allemaal leuk. Krijg Je iinspiratie van,.
Ik kan melden daf mijn draak eindelijk af is. Het is 1 project waar ik echt
lang. Mee bezig ben geweest. Met een paar weken stoppen ertussen .
Ik wil nu wat voor de paas gaan maken .

Bericht van: natie.83
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 20:20
Ik ben bezig met de vogel mobile
uit baby cadeautjes haken. En
met een vogelhuisje wil daarna
nog 2 speenkoortjes haken en een
vlaggelijn en daarna schaap
pyamazak dus ik ben nog wel
even bezig

-------------
groetjes nathalie

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 21:17
ik ben bezig met een vest met gemeleerde wol, maar wil het voorpand door laten lopen maar dat lukt niet, (dus even in de hoek gelegd) en voor het poekie project een amigurumi beertje, een geluks haasje en meisje als sleutelhanger aan het maken.

-------------

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 21:34
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

SOKKEN STOPPEN .

Mijn man draagt hele dure steunkousen ( 119 euro per paar) . Niet
van die vleeskleurige   maar donkerblauw of zwart .

De verzekering vergoedt er twee paar van .

Daar komt hij niet mee uit natuurlijk dus stop ik ze . Niet het
stoppen is het probleem- al weet ik leukere dingen om te doen- maar
de stopwol .

Kijk vaak bij de kringloop en anders maar met DMC .

Ik draag ook elastische kousen met die prijs. Volgens mijn leverancier
verminderd de werking bij het dragen. Na ongeveer een halfjar dragen
zijn de kousen versleten.

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 26 Januari 2012 om 21:35
Ik maak de pomp a poodle

Datum bericht: 26 Januari 2012 om 22:19
De werking van elastische steunkousen vermindert niet alleen door het dragen maar zelfs doodgewoon van het liggen. Rubber is een natuurproduct en dat vergaat. Laat maar een doodgewoon elastiekje een tijdje liggen. Dat is niet elastisch meer en breekt eventueel. Dag, Lida

Bericht van: Marrens
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 06:33
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

het haakwerk ligt even stil want we moeten voor de majorette (vlg uitvoering) 6 broeken en 6 chinese jurken maken.

dus ik ben samen met nog een moeder druk aan het naaien.

@Esthertje: Moeten die allemaal ook nog geloverd worden?

Ik ben op dit moment bezig om het RG-pakje van mijn dochter te loveren wat zij a.s. zondag aanmoet. En ik heb nog een sjaal voor m'n man op de pennen staan en er ligt nog een zpagetti tas te wacht om afgewerkt te worden.

Datum bericht: 27 Januari 2012 om 08:07
Wat zijn we allemaal àctief.
Ik wou zeggen komt vast door het slechte weer. Maar ik vind het ook
heerlijk om met mijn werk buiten in de zon te zitten . Was het maar
weer zomer zo heerlijk.

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 08:42

ben met 2 vesten bezig heb net pannenlappen voor mijn zoon klaar ( gehaakt) nu nog de oven wanten , net een trui klaar en 2 ste sneeuwpoppen afgerond. 2 paar pannenlappen voor iemand van de handwerk nog 2 te gaan whahahhah

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 09:14
2 vesten voor mezelf, een trui voor mezelf. 2 paar sokken op bestelling. 2 paar sokken voor de verkoop. 2 babyvestjes op bestelling een Granny-stipr deken, een granny square deken, een smurf (bijna af), een muizen mobile een punniksjaal, 2 kantsjaals (liggen al zo lang dat ik denk ik niet meer weet welk patroon bij welke sjaal hoort)

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Bericht van: Leo91
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 09:56
Wauw eugenie echt een super schattig popje, het is dat ik niet zo goed kan breien, maar anders wist ik het wel.

Ik zelf ben de laatste delen van mijn teckel aan het haken (nog een 1/2 oor en een staart) en dan moet ik hem helemaal ik elkaar zetten (dat vind ik ook nooit zo'n leuk werk). Verder liggen alle onderdelen van Gijs de ijsbeer te wachten tot ik ook die in elkaar zet.
Ik heb nog een heleboel dingen die ik daarna wil maken, maar wat het wordt blijft de vraag.

Bericht van: lenie4
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 10:09
Ik ben granny lapjes aan het haken voor een paar kussens op de bank.

-------------
groetjes Lenie

Bericht van: doortje
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 10:10
eugenie wat maak jij prachtige dingen zeg ik heb even op je bloq gekeken mooi hoor je mag echt trots zijn op je zelf

Datum bericht: 27 Januari 2012 om 10:46
Wat wel naar bovenkomt is dat in alsmaar zetten niet favoriet is

Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 15:18
Ik ben een trui aan het breien, Marjolein Bastin SPRING aan het borduren, Ben met mijn 4de amigurumi poppetje begonnen, Heb granny squarre 18 stuks klaar en het was de bedoeling om er een tas van te maaken, maar het wordt een kussen denk ik ihihihi.heb ook net de hele familie barbapapa patronen gekocht dus...... genoeg te doen. @ pannenlappen zijn af, mijn eerste 3 poppetjes ook en ben er trots op dat het me uiteindelijk toch is gelukt. en ja heeeel vaak per dag op het forum neuzen  en daar gaat ook tijd in zitten, toch?? Groetjes Jolanda

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 19:25
Ik ben bezig met het breien van een poncho voor mijn moeder en voor de afwisseling ben ik ook nog een omaatje aan het haken voor mijn zusje die dit jaar 50 wordt. Dat is pas in augustus, maar ik wil het niet op het laatste moment doen want dan wordt het een beetje afraffelwerk weet ik van mezelf. En nu heb ik er alle tijd voor. Ik heb er speciaal een tasje voor ontworpen die oma schuin over haar schouder gaat dragen. Ze is helemaal gek van lieveheersbeestjes, dus zo ziet het tasje eruit. Als ze klaar is zal ik haar aan jullie tonen

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 20:44

Net een vestje gebreid. (Lees: vorig weekend.) In vier dagen klaar. Met naalden nummer 6 en maatje 50. Knetter verslaafd. Heb daarna een kip gehaakt maar die viel te klein uit. Ben nu met een andere kip bezig. Ik zet alle onderdelen altijd meteen in elkaar. Vind ik zelf het makkelijkst. Hoef ik ook niet te zoeken naar wat nu precies ook weer wat was. En blijft het niet zo eindeloos liggen. Het vestje heb ik namelijk gisteren pas echt afgemaakt. Moest nog een randje haken langs de panden en twee knoopjes aanzetten. Als ik dat niet meteen doe blijft het gerust tijden liggen.

En verder maak ik op het moment uit frustratie mijn huis schoon. Manuel is al een week niet lekker. Verkouden, hoesten, en vooral huilerig. Overal huilt hij om. Slapen wil hij niet. Eten ook niet. En drinken is hij net weer mee begonnen. Gisteren had ik echt gort droge luiers. Toen begon ik me echt zorgen te maken. Zo frustrerend. Als hij nu gewoon zou eten, slapen en drinken was hij er misschien al bovenop geweest. En aangezien geduld niet mijn grootste eigenschap is en ik allergies ben voor zeurderig huilen moet het huis het maar ontgelden. Dinsdag de keuken uitgesopt inclusief alle hoekjes en gaatjes. Gisteren de kamer op de kop gezet. Echt alles van zijn plek. En vanmorgen de douche onder handen genomen. Ach ook wel handig. Is het schoon voor de kleine komt. En misschien is het ook wel een heel klein beetje nesteldrang. Maar een heel klein beetje. Want ik heb daar bij Manuel helemaal geen last van gehad. En ik maak me nu ook niet zo druk om de verbouwing die stof veroorzaakt. Een vrouw met nesteldrang was al lang gillend gek geworden.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 20:46
Ik ben Kikker van Max Velthuis aan het haken, voor mijn jongste zoontje van 8 maanden. Toen ik hem de eerste poot gaf vond hij dit geweldig en wilde hem niet loslaten. Dat belooft wat als hij klaar is. Het patroon kreeg ik van een hobbydoos, sorry maar ik weet niet meer van wie. Mijn andere zoon van 4 is jaloers, hij wil ook iets. Hij heeft een boer uitgezocht (van de cd van Marileen) Nu zegt hij dat ik iedere dag maar een stuk moet haken want dan is de kikker snel af en kan ik aan zijn boer beginnen..................

-------------
groetjes Annelies ;)

Bericht van: Edea
Datum bericht: 27 Januari 2012 om 21:10
Ik ben een vest aan het afronden, maar dat wil nog niet
helemaal lukken.

Ondertussen ben ik begonnen met een trui:

Raphael van Rowan. Het lukt me niet om een afbeelding of
een linkje toe te voegen :(

Bericht van: arnhemmertje
Datum bericht: 28 Januari 2012 om 13:49

Ehm, ik ben bezig met een roosje van Christel krukkert.. En een tijgetje sleutelhanger, waar ik de voetjes nog aan moet maken  

Volgende week is mijn nichtje jarig en die wil ook graag een sleutelhangertje..

En ik moet nog een kraamcadeautje voor een jongetje maken; het schaapje van koekeridoo ^^

Maar mijn lijstje blijft groeien dus ik ben nog wel even zoet...

Bericht van: haakAB
Datum bericht: 28 Januari 2012 om 15:40

Ik ben voor de verjaardag van mijn dochter in juli 15 knuffels aan het haken. Er liggen er 9 helemaal klaar in een doos, ben het varken in elkaar aan het zetten en dan liggen er nog een kikker, een olifant, een vliegtuig en wat fantasiebeestjes om in elkaar te zetten. Helaas heb ik met de hele tas haakwerkjes een ongelukje gehad. Terwijl ik op de bus zat te wachten, smeulde een kwart van mijn tas weg omdat die op een nog brandende sigaret stond. Kon dus van 2 beestjes wat onderdelen weggooien en moet ik nieuwe maken. Ook ben ik bezig om een rozet met muisje te haken (samen met wat bloemetjes en muizenkopjes) om een simpel spijkerjasje op te pimpen, ben ik een taart aan het haken, een girafje en intussen ook nog een vest voor mezelf aan het breien. En ik ben met een borduurwerk bezig.

Datum bericht: 28 Januari 2012 om 16:14
Originally posted by doortje doortje wrote:

eugenie wat maak jij prachtige dingen zeg ik heb even op je bloq gekeken mooi hoor je mag echt trots zijn op je zelf
    dank je wel...

-------------

Datum bericht: 28 Januari 2012 om 17:30
Wat een pech, ja tegenwoordig is het niet cool meer om je sigaret uit te trappen, je laat de peuk gewoon vallen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 28 Januari 2012 om 18:19
Originally posted by haakAB haakAB wrote:

Ik ben voor de verjaardag van mijn dochter in juli 15 knuffels aan het haken. Er liggen er 9 helemaal klaar in een doos, ben het varken in elkaar aan het zetten en dan liggen er nog een kikker, een olifant, een vliegtuig en wat fantasiebeestjes om in elkaar te zetten. Helaas heb ik met de hele tas haakwerkjes een ongelukje gehad. Terwijl ik op de bus zat te wachten, smeulde een kwart van mijn tas weg omdat die op een nog brandende sigaret stond. Kon dus van 2 beestjes wat onderdelen weggooien en moet ik nieuwe maken. Ook ben ik bezig om een rozet met muisje te haken (samen met wat bloemetjes en muizenkopjes) om een simpel spijkerjasje op te pimpen, ben ik een taart aan het haken, een girafje en intussen ook nog een vest voor mezelf aan het breien. En ik ben met een borduurwerk bezig.

Anders doe je even alles tegelijk. Alle mensen. Als ik met drie werkjes bezig ben dan raak ik helemaal de kluts kwijt. Maar zo te zien houd jij het overzicht.

Balen van die sigaret. Of beter gezegt van je haakwerkjes. Ongelofelijk jij krijgt wel heel letterlijk de nadelen van het roken mee. Weer duidelijk hoe asociaal het is om anderen met jou meuk in dit geval peuk op te zadelen.

Wat ga je precies met die knuffels doen? Krijgt je dochter ze allemaal? Of is het voor visite?

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: haakAB
Datum bericht: 29 Januari 2012 om 09:40

@koningsdochter: Mijn dochter wordt in juli 4 en gaat dan van het kinderdagverblijf naar de basisschool. De kinderen in haar groep op het KDV krijgen dan allemaal een "knuffel van M.erel". Vandaar zo veel knuffels.

Omdat ik het afwerken niet zo heel leuk vind, wissel ik het in elkaar zetten af met het maken van een nieuw werkstuk. Alles wat helemaal klaar is, zit in een doos, daarnaast ligt een tas met allerlei losse onderdelen om de beestjes in elkaar te zetten. In de mand daarnaast ligt het haakwerk waar ik mee bezig ben. Er zit dus wel enige structuur in idd

Datum bericht: 29 Januari 2012 om 10:12
Iedereen die dol is op het afwerken van creaties mag zijn/haar vinger opsteken.

Mijne blijft beneden.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 29 Januari 2012 om 10:50
wat zijn we erg hihihi

Bericht van: widdy
Datum bericht: 29 Januari 2012 om 10:57

Net klaar met een mutsje en sjaaltje voor de dochter (ideaal om iets af te krijgen: weersvoorspellingen van - zoveel en geen warme kleertjes voor de baby )

Volgend op programma: een truitje uit het Libelle babybreiboek. Wou gisterenavond beginnen, alleen... kan nergens mijn breinaalden 3,5 vinden. Wachten tot de winkels open zijn dus.

-------------
Groetjes, Tineke

Bericht van: Mutti
Datum bericht: 29 Januari 2012 om 11:11

geen buuf waar je ze even kan lenen ???

Ik heb er altijd de pe in als ik niet kan beginnen .

Bericht van: widdy
Datum bericht: 29 Januari 2012 om 11:21

Ik ook, maar niemand hier die breit. Mijn man noemt me nu al altijd "ons bojn" (= ons bomma), ik durf dus al niet beginnen rondbellen

Ga straks eens naar het Gouden Kruispunt denk ik, daar is een Veritas... Kan het gewoon niet laten...

-------------
Groetjes, Tineke

Datum bericht: 29 Januari 2012 om 18:36

Ik kan het me helemaal voorstellen Tineke. Vorig jaar herfst zaten we op de camping en toen ontdekte ik dat ik mijn juiste naalden niet bij me had. Had mooie en nieuwe maar die lagen thuis. Ik was herstellende van een flinke keelontsteking maar ben toch echt met de auto naar het dorp gereden om nieuwe naalden te halen. Kostte me weer 3 nog wat maar een hele vakantie niet kunnen breien daar is niet overheen te komen.

Ben een muisje in een sokje in elkaar aan het zetten. Heb in het najaar op de wolbeurs een pakketje gekocht met een vilten figuurtje die je zelf in elkaar moest zetten. Moest er nu toch eens van komen. Wil hem gebruiken op een krans die ik aan de deur wil hangen als de kleine er is. Maar heb al ontdekt dat het niet echt mijn ding is. Net als de rest heb ik er een hekel aan om haakwerkjes in elkaar te zetten. Dan moet je geen viltenfiguurtjes gaan maken...

De kip is af trouwens. Zal zo foto's laten zien.

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: natie.83
Datum bericht: 29 Januari 2012 om 18:46
Ik houd me vinger ook laag het in
elkaar zetten vind uk ook niet zo
leuk maar met name alle
draadjes weg werken vind ik een
rot klusje Hihi

-------------
groetjes nathalie

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net