Print Pagina | Close Window

Waarom ik geen PM’s wil

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25827
Print Datum: 21 November 2025 om 22:25
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Waarom ik geen PM’s wil
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Waarom ik geen PM’s wil
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 18:17

over patronen.

Als mensen in een PM hun mailadres zetten, dan zetten ze er vaak een punt achter, om de zin af te sluiten. Ik ben kippig ondanks mijn leesbril bij de laptop, dus ik kopieer dat adres met ctrl c, zet het in de adresbalk, en dan krijg ik de mail nog eens terug, dat ie niet verstuurd kan worden. Dan laat ik mijn man kijken en die ziet die minuscule punt achter .nl of .com. En dan pas kan ik het patroon versturen.

Een hoop verspilde tijd en moeite, plus dat mensen zich ook wel eens vertypen en niet het exacte mailadres doorgeven. Als ik het adres uit het profiel kopieer, gaat het altijd meteen goed.

Ik gebruik mijn PM's dus alleen om huisadressen of andere informatie uit te wisselen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Antwoorden:
Bericht van: droppie
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 18:42
kijk daar kan ik me nou helemaal in vinden...het is net zo makkelijk plus dat als er iemand komt die niet geregistreerd is dan kunnen ze niet gelijk je mail adres lezen...
Groetjes,
Suzanne

-------------
De vilten heks

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 19:34

daarom laat ik tegenwoordig een mail sturen. Hoef ik alleen maar op beantwoorden te klikken en eventueel het bestandje toevoegen. heb je ook geen fout emailadres meer.

en PM's doe ik niet meer aan, niemand leegt z'n inbox dus mijn outbox wordt steeds voller.

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 19:41
Slimme ideeën 

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 19:44
Groot gelijk Magtelt. Het kost anders zo veel tijd. Kleine moeite om jou
even te mailen, hoef jij alleen maar op beantwoorden te klikken...

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:25

Magtelt, daar heb je volkomen gelijk in  , de vragers moeten maar de moeite nemen om een email te sturen, en daar kun jij véél gemakkelijker op antwoorden 

Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 21:55
Hmmm, nog nooit bij stilgestaan. Ik heb mijn e-mailadres niet in mijn profiel staan omdat ik dacht dat de "hele wereld" het dan kon lezen. Volgens jullie kan een niet-geresgistreerde niet bij de persoonlijke gegevens komen? 

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 22:02
dat klopt, en om dat iedereen daar bang voor is worden de emailadressen niet meer ingevuld. Vandaar wij steeds zeggen dat een buitenstaander onze emails niet kunnen lezen. Maar ik vind het slim om ons een email te laten sturen voor een patroontje.

-------------

Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 08:52

Dames,

Als je je e-mailadres in de regel achter msn-messenger zet, kunnen alleen geregistreerde forumleden het zien.

Ik neem aan dat dit geen probleem is

Ik vind iemand mailen een goed idee. Als je graag een patroontje wil wat iemand aanbiedt, lijkt het me een kleine moeite die persoon een mailtje te sturen zodat diegene de mail kan beantwoorden met het patroontje erbij

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: drempt
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 08:58

ooh een kippige magtelt

een mooi verenpak zal je prachtig staan daar ben ik van overtuigd

je hebt wel gelijk die punten zijn lastig en even mailen is een heel goed idee

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Datum bericht: 06 Februari 2012 om 09:07
Als je wilt weten of niet-geregistreerde kijkers je profiel kunnen lezen, vraag dan of een niethobbyende vriend(in) even op zijn/haar computer de hobbydoos bekijkt.

Ik weet niet meer hoe het gaat met aanmelden, bij mij kon je aangeven of je e-mailadres wel of niet zichtbaar moest zijn, maar evengoed was het niet zichtbaar en moest ik het later bij msn messenger zetten. Dat zou automatisch moeten gebeuren, als je aangeeft WEL zichtbaar maken. Dan is het duidelijk dat degenen die aangeven NIET zichtbaar maken, geen mails met patronen willen ontvangen. Of is dit nou weer vrouwenlogica?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 11:02
Niet iedereen die zich hier registreert, hoeft van goeie wille te zijn. De ledenlijst is lang en fora worden vaker misbruikt om verkeerde reclames te dumpen.

Datum bericht: 06 Februari 2012 om 12:19
We hebben wel last gehad van buitenlandse verkopers van golfspullen en sportschoenen, maar de admin houdt ze in de gaten en je kunt dergelijke berichten aangeven in "report".

Het maakt mij niet uit of mensen wel of niet hun e-mailadres willen tonen, ik wil alleen geen pm's over patronen, ieder zijn of haar vrijheid, ik ook.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Venaille
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 12:31

Mee eens hoor! Anders blijf je bezig. En die tijd kan je dan weer minder besteden aan je haak- of breiwerk. Of andere bezigheden.

Heel vaak heb ik al een mailtje klaar om een patroon te verzenden en dan wil het mailadres uit het profiel halen en dan staat er niets... Ik neem dan ook niet eens meer de moeite om een pm of een reactie achter aan te plaatsen... Want ook krijg je dan vaak niet eens een reactie...

-------------
Veel liefs van Marieke

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 13:06
Ik reageer alleen op aardige mailtjes, de rest verdwijnt zo de
prullenbak in. PM idem dito. Het moet wel leuk blijven...

Dat verenpak ben ik ook wel benieuwe naar Christine:-) :-) :-)

Bericht van: ladyken
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 15:24
ik ben het volledig met jullie eens

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net