HOERA
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25834
Print Datum: 21 November 2025 om 23:44 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: HOERA
Bericht van: winter61beer
Onderwerp: HOERA
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:17
Koningsdochter is moeder geworden van een dochter,ik kon op hyves niet lezen wanneer ze is geboren,maar wel dat ze gabrielle heet,
-------------
|
Antwoorden:
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:21
|
Wat leuk !!! Gefeliciteerd !
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:29
Wat leuk. Heeft iemand haar adres, dan kan ik een kaartje sturen. Graag via mail of pm
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:33
Bericht van: Guests
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 20:49
|
Wat leuk voor ze! Weet je ook of alles goed is?
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 21:33
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 21:42
|
Geweldig om het goeie nieuws nu al te horen. Wat heeft Gabrielle zich keurig aan de afgesproken tijd gehouden. Ik wens haar alvast een mooie kraamtijd toe en een goed herstel.
|
Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 22:01
Ooooooh, wat fijn en wat een mooie naam....!!!
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 22:04
Gefeliciteerd, en fijn dat het achter de rug is. Hopen dat alles goed is gegaan.
-------------
|
Bericht van: diny183
Datum bericht: 05 Februari 2012 om 22:34
Ik heb het vanavond ook gelezen op haar Hyves, de eerste felicitaties
zijn van afgelopen donderdag, in ieder geval , Koningsdochter van
harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
-------------
|
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 07:41
Oooooooooooohhhh wat leuk!!!!! Ben echt blij!!!! Prachtige naam! Ik ga een kaartje sturen 
------------- Ik haak nooit af!
http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 07:55
|
wat een mooie naam is dat. dus ze heeft dat in ieder geval achter de rug.
-------------
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 08:34
Hele mooie naam
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 08:47
O wat leuk. Fijn dat ze geboren is en inderdaad een prachtige naam 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 08:51
|
heerlijk weer zo'n lekker wurm erbij
hoop dat alles goed is gegaan en wens clara een goed herstel
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: ladyken
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 15:31
fijn met een baby er bij allez de toekomst van hobbydoos is
al weer verzekert
trouwens prachtige naam en hiep-hiep hoera voor de ouders
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 16:33
|
Gefeliciteerd Koningsdochter. Mooie naam ook. Groetjes, Lida.
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 17:21
gefeliciteerd, en een hele mooie naam voor een heel mooi meisje
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: breimaan
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 19:31
|
Van harte gefeliciteerd ! En met de naam van een engel moet het goed gaan voor dit nieuwe mensje.
------------- http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan
|
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 19:34
Van harte en veel geluk met jullie gabrielle!
Prachtige naam!!
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 19:51
|
Koningsdochter,

|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 06 Februari 2012 om 20:19
|
Clara,Marco en Manuel
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Gabriëlle.
Mooie naam. Veel geluk en plezier met z'n allen.
groetjes Frea.
-------------
|
Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 11:09
Hartelijk gefeliciteerd met je dochter, veel geluk met z'n vieren.
------------- Groet,
Yobsje
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 13:15
Van harte gefeliceteert met de dochter
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 16:39
Hartelijk gefeliciteerd met jullie Gabriëlla.
Geniet ervan.
Groetjes, Tineke01
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 17:43
|
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van julllie dochter en zusje Gabriélla.
Groetjes van Jolly
------------- Groetjes van Jolly
|
Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 19:10
|
Wow,wat een mooie naam!!!! Gefeliciteerd Koningsdochter,en je man natuurlijk ook!!!! Geniet er lekker van!!!!
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 20:17
|
Oh jullie zijn al op de hoogte gebracht. Dank je wel Diana. Via via was de tamtam inderdaad gaan rollen en zo plaatste iemand een felicitatie op mijn hyves. Zelf helemaal niet gezien. Heb ook een week op bed gezeten/gelegen zonder aan de computer te denken. t Was nog even spannend op 1-2-12 Gabrielles geboortedatum. Tijdens de persweeen begon ik te vloeien waardoor er meteen twee ambulances werden gebeld. Een voor Gabrielle omdat vloeien voor de geboorte kan duiden op het loslaten van de placenta waardoor Gabrielle zuurstofgebrek zou krijgen als ze te lang in het baringskanaal zou blijven. En een voor mij. Gabrielle werd gelukkig snel geboren door goed handelen van de verloskundige en door een flinke knip en even goed door persen. Maar toen kwam de placenta toch niet mee. Daardoor begon ik enorm te vloeien. In een kwartier tijd ben ik 1300 cc bloed verloren. De broeder van de ambulance die heel snel na de geboorte aankwam heeft geholpen om de placenta er uit te krijgen. En toen in een rap tempo richting ziekenhuis. Gabrielle er achter aan in haar eigen ziekenauto. Heb vanmiddag de foto's gezien van Marco die haar zelf in de couveuse legde. Puur voor de warmte ze was kerngezond en heeft gelukkig niet geleden van de loslatende placenta. Tijdens de rit naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis zelf heb ik nog aardig gevloeid waardoor het uiteindelijke bloedverlies op 1600 cc kwam. Het dubbele van wat ik verloor bij Manuel en dat was al veel. In het ziekenhuis moest ik een nacht blijven. Toen ik de volgende morgen zelf geplast en gedoucht had mocht ik naar huis. En nu is het grote aansterken begonnen. Veel slapen, veel op bed blijven liggen, extra uren kraamzorg en veel mantelzorg als de kraamzorg weg is zijn de adviezen. Verder heb ik staaltabletten gekregen en slik ik floradix en foliumzuur. Met drinken met extra vitamine c moet het allemaal zo goed mogelijk door mijn lichaam opgenomen worden. Ik merk dat er langzaam aan krachten terug beginnen te komen maar voorlopig houd ik me goed aan het advies van slapen en op bed blijven liggen. Vanavond wel weer voor het eerst in de woonkamer gegeten en daarna nog een tijd op de bank gelegen. Vooral voor Manuel erg goed. Die genoot van de normale situatie, (tenslotte lag ik aan het einde van de zwangerschap veel op de bank door mijn bekkenklachten) en vond het heerlijk om veel te komen kroelen. Want dat vele op bed liggen van mama vind hij eigenlijk maar niets. Manuel is een pracht van grote broer. Hij lijkt ineens weer zoveel wijzer en ouder geworden. Is reuze trots op zijn grote zus en pakt het heel goed op dat er kraamverzorgsters door het huis lopen die ook voor zijn boterhammetje zorgen. Hier een foto van grote broer en kleine zus: 
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 21:28
|
Prachtige foto en prachtige dochter Clara, je bevallingsverhaal is een beetje herkenbaar. Ook wij moesten meteen na de geboorte van mijn dochter 2 jaar geleden gelijk met de ambulance naar het ziekenhuis, wel samen in 1 ambulance en ook zij moest in de couveuse vanwege haar temperatuur, het was toen min 14. Inmiddels is ze net 2 en een gezonde peuter. Heel veel geluk met je gezin, grote broer ziet er echt trots uit. En inderdaad wordt je oudste gelijk een stuk ouder en wijzer met een klein zusje erbij. Geniet van je kindjes.
------------- Groet,
Yobsje
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 22:03
|
Gefeliciteerd! Je mag dankbaar zijn met dit koppeltje en ook trots!
|
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 22:15
gefeliciteerd met dit mooie meisje, geniet hier van zoveel als je kan.
-------------
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 22:42
van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een prachtige foto heel veel liefde en geluk samen
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Dopey
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 22:50
|
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Geniet er van met z'n viertjes. Hopelijk knap je snel weer op.
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 23:22
|
Nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige stel. En je voorlopig laten verwennen zodat je goed zult aansterken. groetjes, Lida
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 07 Februari 2012 om 23:24
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en geniet er van
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 07:16
Clara.........ben zo blij voor jullie! Wat een ontzettend mooi kindje......trouwens.....het zijn allebei hele mooie, knappe kindjes! Je mag terrecht trots zijn hoor!!!! Echt lief hoe hij omgaat met z'n zusje...........zoooooo schattig!!
------------- Ik haak nooit af!
http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">
|
Bericht van: ladyken
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 09:36
wat een schattige kindjes heb jij
geniet er maar goed van want ze worden zoooooooo vlug groot
|
Bericht van: doortje
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 11:12
|
van harte meid en wat een bevalling zeg er wordt weleens te gemakkelijk gezegt we nemen een kindje nou in jou geval was dat helemaal niet zo gemakkelijk DUS moet iedereen heel heel erg lief voor jullie zijn want na zo'n klus verdien je dat (en wat een prachtige kindjes)
|
Bericht van: Ursula75
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 12:02
|
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Geniet van jullie gezinnetje
|
Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 16:45
ooooh, wat een prachtig plaatje, die 2 kleine koningskindjes, veel geluk en ik hoop dat je snel mag aansterken en papa ook sterkte want het lijkt me voor een partner best ook pittig om zo'n bevalling met veel bloedverlies mee te maken..Godank ging het allemaal goed !
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 16:50
Ik ben gewoon een beetje emotioneel bij het lezen van je verhaal en dan zo'n prachtige foto van jullie beide schatten er onder.
Hopelijk word je goed verwent. Nogmaals de hartelijke felicitaties voor het hele klaverblad.
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 17:04
|
Clara, nogmaals van harte gefeliciteerd en doe vooral rustig aan.Laat je maar lekker verwennen. Al dat bloedverlies gaat niet in je kouwe kleren zitten.Veel plezier.
Wat een plaatje van een dochter en Manuel is een lekker ventje.
groetjes Frea.
-------------
|
Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 19:53
|
Wat een prachtige kindjes heb je!!!!!!!!!
Neem vooral je tijd om aan te sterken!!!!!!!!Ook ik had beide bevallingen veel bloed verloren,van m'n zoontje ook ruim anderhalve liter...Kwamen ze me 's ochtends in het ziekenhuis vertellen,terwijl ik zelf al uit bed was geklommen en 'alvast' zelf was gaan douchen! Wilde bloed geven,heb ik geweigerd. Floradix doet wonderen!!!!!En ook de staaltabletten. En veel spinazie eten!!! Kan echt maanden duren hoor,dus neem echt genoeg rust!
Geniet van je kraamtijd!!!!En van je prachtige wonders!!!!!
|
Bericht van: Elgurumi
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 20:52
Heel hartelijk gefeliciteerd met je kindje. Veel gezondheid en geluk voor haar toekomst!
------------- Oost West, thuis in je eigen nest!
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 08 Februari 2012 om 21:36
...Proficiat met de geboorte van jullie wereldwonder.....Gabriella.........
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Nanske
Datum bericht: 09 Februari 2012 om 09:18
Gefeliciteerd met je kleine meid... Manuel ontpopt inderdaad als een fijne broer,he. Geniet maar van je kindertjes en zorg goed voor jezelf. Een fijne kraamtijd toegewenst en herstel maar goed... Liefs en groetjes...
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 09 Februari 2012 om 10:12
|
clara wat een plaatje!!!
van harte proficiat!!! ook voor je man en zoontje
wat fijn dat ze er nu is
wat ben ik blij dat alles uiteindelijk goed is gekomen!
rust lekker uit, goed aansterken en vooral genieten! heerlijk nog zo'n wurm erbij
mijn jongste wordt in juni alweer 4 Het gaat veelste snel heel stiekem mis ik een babietje in huis
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 09 Februari 2012 om 17:40
|
van harte gefeliciteerd Clara , en wat een schatjes van kindjes heb jij ...... zo lief  lekker genieten nu zou ik zeggen 
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 09 Februari 2012 om 22:03
|
Van harte gefeliciteerd hoor! Wat een prachtige naam, hij past ook zo mooi bij Manuel. Wat een lieverds je kinderen allebei! Geniet maar van ze en neem je tijd om aan te sterken, iedere keer ga je iets vooruit maar neem vooral zo veel mogelijk rust, ook als de kleine slaapt. Lieve groet van Annelies.
------------- groetjes Annelies ;)
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 17:30
bedankt voor al jullie lieve berichtjes.daar geniet ik erg van. Zelfs een paar kaartjes gekregen! Echt heel erg leuk. Bedankt!Zelf heb ik nog weinig puf om langs te komen.Sinds gisteren heb ik koorts. En lig ik dus weer hele dagen op bed.Maar we houden moed. Er komt vast weer een dag dat ik zelf voor mijn gezin kan zorgen. In het ziekenhuis zeiden ze al dat ik gerust 6 weken uit mocht trekken voor herstel. En daar is al 1.5 van voorbij.:-)
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Venaille
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 17:37
|
Alsnog van harte met de geboorte van jullie dochtertje! Ik hoop dat je zelf snel weer op mag knappen.
------------- Veel liefs van Marieke
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 18:10
|
lieve Clara , ik hoop zo dat je snel weer in de regelmatigheid van je gezinnetje mag en kan vertoeven Het komt goed meid , je moet dit allemaal even de tijd geven om te herstellen . Het is ook niet niks e wat jij doorgemaakt hebt . geniet ten volle van je gezinnetje (ook al is dit tijdelijk vanuit je bedje ) lieve groetjes linda
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 19:12
Doe maar rustig aan en geniet van je kindjes. Denk aan jezelf want het is best ingrijpend geweest, de bevalling en al dat bloedverlies. Ik spreek uit ervaring
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 01:12
laat de boel de boel, denk alleen even aan je zelf en je kids. Daar heb je je handen vol aan. En ga naar bed als je lichaam er om vraag en niet denken o, eerst dit nog even en dit nog even. Dat komt morgen wel, sterkte ermee.
-------------
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 10:06
Gefeliciteerd!!!
Had dit topic nog niet eerder gezien (dacht dat het ergens anders over ging), vandaar dat ik nu pas reageer!
Wat 'n mooie naam hebben jullie voor de kleine meid gekozen!!!
|
Bericht van: marianneke
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 17:13
Ik was weer eens even op het forum en kwam daar dit bericht tegen.
Ook van mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Zo te lezen is het niet geheel vlekkeloos verlopen maar gelukkig zijn jullie beide gezond en wel weer thuis. Hopelijk is de koorts ondertussen ook weer gezakt. Geniet van je dochter en doe rustig aan terwijl je je lekker laat vertroetelen door je beide mannen.
|
|