Print Pagina | Close Window

hobbydoosdagvoorstel 20 januari 2008

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2584
Print Datum: 28 April 2024 om 22:45
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: hobbydoosdagvoorstel 20 januari 2008
Bericht van: Jenlon
Onderwerp: hobbydoosdagvoorstel 20 januari 2008
Datum bericht: 20 September 2007 om 20:09

Zo dat is een hele mond vol .

Als jullie zin en tijd hebben zijn jullie op zaterdag 20 januari 2008 van harte welkom om mijn woonkamer te komen vullen met een heleboel hobbydoosgezelligheid.

Ideetjes voor de invulling van deze dag zijn van harte welkom. Niets hoeft, gewoon gezellig kletsen is ook al heel leuk

Ik woon in Oss, ongeveer een kwartier lopen van het station maar er is vast wel een haal-brengservice die dag te regelen.

Iedereen is welkom, voor natje en droogje wordt gezorgd. Kinderen zijn ook welkom maar geef dat dan eventjes vantevoren aan me door.

We hebben een rookvrij huis maar er is volop ruimte in de tuin .

Geef het een plekje in je agenda en als je komt, laat je me dat dan eventjes weten via een pm?

Gezellig!!!!!



-------------
Groetjes,
Ilona.



Antwoorden:
Bericht van: miep
Datum bericht: 20 September 2007 om 20:10
Oeps, is dat niet bij Den Bosch in de buurt? Misschien met de noorderlingen carpoolen dan maar?


Bericht van: breioma
Datum bericht: 20 September 2007 om 20:12
Goed idee,staat genoteerd in de agenda.


Bericht van: tdv
Datum bericht: 21 September 2007 om 09:09
ik ben bang dat ik al moet afhaken,want het is met de auto al 2,30 uur rijden en met de trein 3,30 uur,zit dan ook met oppas omdat manlief moet voetballen en ik moet weekends ook om het weekend werken,dus weet ook niet of ik wel vrij ben

-------------
groetjes tine


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 21 September 2007 om 09:27
LEUK, nu nog even kijken hoe ik het moet organiseren

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 21 September 2007 om 10:49

Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

LEUK, nu nog even kijken hoe ik het moet organiseren

hé Syl, jij kwam toch uit Etten-Leur? Je kan wel met mij meerijden als je wilt !?

 



-------------
Marjolein


Bericht van: Tony
Datum bericht: 21 September 2007 om 11:03

Zou oh zo gezellig zijn, lief van je dat je het wilt organiseren.

Ik heb het ook genoteerd, moet even kijken wanneer mijn kleinzonen hun verjaardag vieren, ( zij verjaren 18 en 19 Jan.) maar ik zal zeker proberen te komen met Valies, die brengen mij tot de deur. Ben dan wel aan de ophaal tijd gebonden, maar ik laat het je nog weten.

Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Tony
Datum bericht: 21 September 2007 om 11:04

Oh ja , ik kom uit Tilburg.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: corine
Datum bericht: 21 September 2007 om 11:04

Ik heb dan een concours van mijn dochter voor de marjorettes, als ze weer een eerste prijs krijgen mogen ze mischien 8 December naar de Nederlandse Kampioenschappen in Den Bosch.

Dus ik ben helaas niet van de partij.



-------------


Bericht van: Guests
Datum bericht: 21 September 2007 om 11:15

Oh leuk dan ben ik jarig!!!!!!!!!!

Komen jullie toch lekker bij mij.

groetjes puckLOL



Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 September 2007 om 12:49
................leuk zeg...........natuurlijk kom ik .............

-------------
groetjes geesje


Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 21 September 2007 om 13:10
Originally posted by corine corine wrote:

Ik heb dan een concours van mijn dochter voor de marjorettes, als ze weer een eerste prijs krijgen mogen ze mischien 8 December naar de Nederlandse Kampioenschappen in Den Bosch.

Dus ik ben helaas niet van de partij.

 

Corine,

Had je de datum goed gezien? het ging om 20 januari 2008 .... Ik vind het zo raar dat als je dochter een concours op 20 jan heeft (en wint...) ze dan op 8 december (bijna een jaar later) naar de Ned.kampioenschappen mag; dus vandaar dat ik dacht dat je misschien de data verkeerd had



-------------
Marjolein


Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 September 2007 om 13:43
Originally posted by puck holleman puck holleman wrote:

Oh leuk dan ben ik jarig!!!!!!!!!!

Komen jullie toch lekker bij mij.

groetjes puckLOL

zullen we moorkoppen meebrengen???



Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 21 September 2007 om 13:44

Helaas is het voor mij iets te ver weg, zou met de trein moeten gaan maar dan ben je best lang onderweg.

Misschien komt er nog eens een hobbydoos dag in de buurt van Harderwijk b.v. Zwolle of Utrecht.

 

Groetjes Els.



-------------
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/


Bericht van: Guests
Datum bericht: 21 September 2007 om 14:14

ja leuk geesje en breioma;m,n zusje had het ook van de week over moorkoppen lekker zeg.maak ik france appeltaart en perziktaart.

tot 20 januari 2008

puckLOL



Bericht van: Guests
Datum bericht: 21 September 2007 om 14:14

Nog iets komen jullie dan met de boeiing van hobbydoos???????????

puck



Bericht van: tyzy
Datum bericht: 21 September 2007 om 15:42
Hmm... Oss is vanaf hier geen wereldreis. Zal dadelijk gelijk m'n agenda/kalender raadplegen. Wat voor dat valt het? Ach dat zie ik zo wel...


Bericht van: corine
Datum bericht: 21 September 2007 om 16:06
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by corine corine wrote:

Ik heb dan een concours van mijn dochter voor de marjorettes, als ze weer een eerste prijs krijgen mogen ze mischien 8 December naar de Nederlandse Kampioenschappen in Den Bosch.

Dus ik ben helaas niet van de partij.

Ha ha Heb weer eens verkeerd gelezen

als ik met iemand mee kan rijden zou het natuurlijk el leuk zijn.

Corine,

Had je de datum goed gezien? het ging om 20 januari 2008 .... Ik vind het zo raar dat als je dochter een concours op 20 jan heeft (en wint...) ze dan op 8 december (bijna een jaar later) naar de Ned.kampioenschappen mag; dus vandaar dat ik dacht dat je misschien de data verkeerd had



-------------


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 21 September 2007 om 17:48

Hoi hoi,

Leuk hoor al die enthousiaste reacties . Geef tzt even per pm aan of je komt ja of nee, dan hoef ik niet het hele topic door te spitten .

 



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 September 2007 om 18:26
Originally posted by puck holleman puck holleman wrote:

Nog iets komen jullie dan met de boeiing van hobbydoos???????????

puck

Even zien of we dat kunnen regelen!!!



Bericht van: catharina
Datum bericht: 21 September 2007 om 18:42
Het is voor mij veel te ver reizen.Jullie zullen het zonder   mijn aangenaam gezelschap moeten doen. Weet wat je mist!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 21 September 2007 om 18:54
Komen we de volgende keer toch gezellig bij jou een kopje koffie/thee drinken

-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 21 September 2007 om 18:55


-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: catharina
Datum bericht: 21 September 2007 om 19:51
Jullie zijn van harte welkom hoor!!!!!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: corine
Datum bericht: 24 September 2007 om 08:35

Ik hoop niet dat ik nu iemand op de tenen trap, maar Oss is voor ons noorderlingen echt een beetje te ver. Ik ben zelf afhankelijk van het openbaar vervoer.

Persoonlijk is het voor mij makkelijker in Utrecht of Zwolle mischien zijn daar ook wel weer eens crea beurzen waar we elkaar kunnen ontmoeten.

 

Ik hoop niet dat jullie nu boos op mij zijn.



-------------


Bericht van: odette
Datum bericht: 24 September 2007 om 09:04
Oei voor mij is Oss best wel een eindje rijden. Weet dus nog niet of ik ga. Zal er tegen die tijd nog overnadenken.

-------------
odette


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 24 September 2007 om 10:30
Originally posted by corine corine wrote:

Ik hoop niet dat ik nu iemand op de tenen trap, maar Oss is voor ons noorderlingen echt een beetje te ver. Ik ben zelf afhankelijk van het openbaar vervoer.

Persoonlijk is het voor mij makkelijker in Utrecht of Zwolle mischien zijn daar ook wel weer eens crea beurzen waar we elkaar kunnen ontmoeten.

 

Ik hoop niet dat jullie nu boos op mij zijn.

Natuurlijk is er niemand boos. Maar ik dacht zo: we kunnen erover blijven praten en dromen of iemand neemt ook echt het initiatief. Wie weet hebben we over een paar jaar regionale hobbydoosdagen



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 24 September 2007 om 10:39
VRIJHEID________BLIJHEID

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Tony
Datum bericht: 24 September 2007 om 16:36

Corinne,in Utrecht is 31 Oktober een creabeurs, daar ben ik dan ook met mijn dochter. Ik zit meestal midden op de pad op haar te wachten, want met een rollator kun je er niet altijd bij. Maar vermaak me toch wel hoor.

Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 24 September 2007 om 18:00
ik vrees dat het voor mij ook te ver is, maar inderdaad goed dat er toch een knoop is doorgehakt!


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 24 September 2007 om 19:42
het is voor mij ongeveer 2 uur reizen maar dat maakt me niks uit hoor, heb alleen nog geen idee of ik die dag kan. Zie het tegen die tijd wel even, wel leuk idee!!


Bericht van: stempelaar
Datum bericht: 26 September 2007 om 09:07
Leuk initiatief! Helaas is het voor mij (3 sportende kids) niet te doen op een zaterdag. Veel plezier in ieder geval met z'n allen!

-------------
stempelaar


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 02 December 2007 om 15:14

Het duurt nog eventjes maar wat doen we ermee? Tegenwoordig moet je vaak zo ver vooruit plannen dat het me wel slim leek om er nog eens over te beginnen.

Ik heb al van een paar mensen een reactie gehad maar er zijn nog veel meer mensen welkom.

En plakken we er dan een programma aan of komen we gewoon gezellig samen om leuk te kletsen met elkaar en onze creaties te laten zien?

De locatie is in Oss, op zaterdag 20 januari.



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 02 December 2007 om 15:25

Leuk zo'n meeting.

Vanaf Leeuwarden is het wel een heel eind, ik ben dan denk ik niet van de partij.

Of er moeten mensen zijn die vanaf hier er naar toe gaan en dat ik dan mee kan rijden of zo.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: ab63
Datum bericht: 02 December 2007 om 16:56

Leuk, ben ik als Newbie ook welkom? Zou leuk zijn om ook gezichten bij de namen te zien. Als het goed is zie je mij ook 20 januari 2008 met eventueel wat werk?.

Laat je het mij even weten. (ik kom dan uit Amsterdam)

 



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 02 December 2007 om 17:08
Natuurlijk! Iedereen die zin heeft om te komen is welkom!!

-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Pallas
Datum bericht: 02 December 2007 om 17:34
klinkt heel leuk, maar zaterdag is 19 januari, of bedoelde je zondag 20 januari? Op zaterdag kan ik helaas niet :(

-------------
groetjes,
Marij


Bericht van: breioma
Datum bericht: 02 December 2007 om 18:03
,ik ben in ieder geval van plan om te gaan,manlief rijdt dan wel,er kunnen mensen meerijden,ophalen in woerden of utrecht ,op de route kan ook natuurlijk.Een progamma hoeft niet echt voor mij,gewoon gezellig met onze laatste creaties een beetje kwekken lijkt mij wel leuk.


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 02 December 2007 om 18:06
ik wil wel komen , wie haalt mij op uit Dordrecht?

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 02 December 2007 om 18:35

Even voor de zekerheid toch nog maar een keer gekeken op de kalender.

Ik bedoelde inderdaad zaterdag 19 januari. Stom dat ik daar zo langs heen gekeken heb. Omdat het nu misschien allemaal een beetje onduidelijk is geworden, staat op mijn hyves een poll waar je je voorkeur aan kunt geven voor zaterdag 19 januari of zondag 20 januari. 1 keer stemmen is voldoende.

http://ilonasmits.hyves.nl/



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: breioma
Datum bericht: 02 December 2007 om 19:03
Ik kan allebei de dagen.


Bericht van: claudine
Datum bericht: 02 December 2007 om 19:21

Leuk idee, maar voor mij wel een beetje te ver.
Graag een andere keer.
Veel succes en hobbyplezier.



Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 02 December 2007 om 21:19
Ik vind dit een leuk idee, maar ook voor mij vind ik het een beetje te ver. Ik ga dan vaak in mijn uppie en dan ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer. En dat is ook aan de dure kant vind ik.


Bericht van: catharina
Datum bericht: 02 December 2007 om 21:23
Voor mij is het ook te ver uit de buurt.Voor de dames die elkaar wel ontmoeten, heel veel plezier.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 03 December 2007 om 10:44

Ik kan ook allebei de dagen!

Ik kom vanuit Breda en wil wel mensen oppikken 'en route'  



-------------
Marjolein


Bericht van: Pallas
Datum bericht: 03 December 2007 om 16:18
Ik kan alleen op zondag, maar zelfs dat komt niet heel goed uit (maar het lijkt me zo gezellig dat ik wel ga proberen te komen als het dan is). Ik kan alleen niet op je hyves stemmen!

-------------
groetjes,
Marij


Bericht van: boek
Datum bericht: 03 December 2007 om 16:34

Helaas Helaas ik ben ook niet van de partij, ook al wonen er een aantal hobbydozen dichtbij en was samen rijden een optie geweest, ik vind het wat te ver, misschien als het hier in het noorden eens is met al die hobbydozen hier, wie weet.

maar heel veel plezier al vast toegewenst en we wachten op een verslag daarvan, met fotos natuurlijk

groetjes Tineke



Bericht van: Polly
Datum bericht: 03 December 2007 om 17:01

Op mij hoeven jullie niet te rekenen, ik kan helaas niet langer dan anderhalf uur reizen ivm mijn beperkingen.

Toch wens ik iedereen die wel gaat alvast een hele fijne dag toe.



-------------
Groetjes, Yvonne


Bericht van: Guests
Datum bericht: 03 December 2007 om 17:10

Ik vind dat iedereen gewoon moet gaan,kom op hobbydozen.

Kan ik gemakkelijk zeggen zei zij,want ik woon echt heel erg ver weg!!!!!!!!

groetjes puckLOL



Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 03 December 2007 om 18:08
Ik wens iedereen ook hele leuke dag(en) toe. En ik hoor natuurlijk heel graag hoe het geweest is. 


Bericht van: schippersvrouw
Datum bericht: 03 December 2007 om 19:43

Wat een leuk initiatief zeg! Ik kan helaas niet komen. Zaterdag is voor ons echt een dag waarop altijd wel iets is. Of ik moet werken of mijn man, en om dat voor drie kinderen oppas te gaan zoeken gaat mij een beetje te ver. En over ver gesproken ik woon bij Zwolle dus is het ook nog niet zo dichtbij.

Voor iedereen die wel gaat, veel plezier, en ik zie de foto's wel.



-------------
De groetjes van Wendy


Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 December 2007 om 10:59
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Ik kan ook allebei de dagen!

Ik kom vanuit Breda en wil wel mensen oppikken 'en route'  

Hoi Marjolein, jij wilde mij toch ophalen hé, ik kan op Zondag, ik woon in Tilburg.



-------------
Antonia


Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 04 December 2007 om 11:14
Originally posted by Tony Tony wrote:

Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Ik kan ook allebei de dagen!

Ik kom vanuit Breda en wil wel mensen oppikken 'en route'  

Hoi Marjolein, jij wilde mij toch ophalen hé, ik kan op Zondag, ik woon in Tilburg.

 

Ja hoor, met plezier!



-------------
Marjolein


Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 December 2007 om 21:36
Bedankt Marjolein, mij kun je niet zo goed opvouwen, maar mijn rollator wel hoor . Spreken wel af tegen die tijd.

-------------
Antonia


Bericht van: huppel
Datum bericht: 05 December 2007 om 07:35
Originally posted by puck holleman puck holleman wrote:

Ik vind dat iedereen gewoon moet gaan,kom op hobbydozen.

Kan ik gemakkelijk zeggen zei zij,want ik woon echt heel erg ver weg!!!!!!!!

groetjes puckLOL

Voor mij is het ook iets te ver. Bij mij vandaan 563 km. Dus helaas.



Bericht van: breigek
Datum bericht: 05 December 2007 om 16:11
 helaas ben ik 19 januari verhinderd en de zondag is voor mij geen optie


Bericht van: Meia
Datum bericht: 05 December 2007 om 18:37
Originally posted by boek boek wrote:

Helaas Helaas ik ben ook niet van de partij, ook al wonen er een aantal hobbydozen dichtbij en was samen rijden een optie geweest, ik vind het wat te ver, misschien als het hier in het noorden eens is met al die hobbydozen hier, wie weet.

maar heel veel plezier al vast toegewenst en we wachten op een verslag daarvan, met fotos natuurlijk

groetjes Tineke

Als er één keer een meeting is geweest komen er wel meer en anders moeten we maar ens een meeting in het noorden of ietsje naar beneden organiseren. Komt er vast wel eens van.

Mijn ervaring met meetings is erg leuk. Heb er een stuk of 6 gehad van een ander forum.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: tammie
Datum bericht: 05 December 2007 om 19:53
deze keer kom ik ook niet mis de volgende keer, maar iedereen veel plezier alvast.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 06 Januari 2008 om 22:16

Graag even wat duidelijkheid over de HobbyDoosDag ...... Gaat hij nog door en welke datum wordt het? Inmiddels zijn er ook andere plannen voordat weekend, dus voordat ik die allemaal ga afhouden ....



-------------
Marjolein


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 06 Januari 2008 om 22:48

Hoi hoi,

Ja ik wil hier alweer een paar dagen een topic over plaatsen... sorrie dat het zo lang duurde.

Wat mij betreft wordt het toch de zaterdag ondanks de fout in de eerder genoemde datum.

Iedereen is welkom en als je me een pm stuurt, zal ik je mijn adres en telefoonnummer sturen. Halen en brengen van en naar het station kan geregeld worden.

Ik gooi de deuren open vanaf een uur of 11 's ochtends en iedereen mag blijven zolang zij (of hij) wil. Ik heb geen programma of zo maar het lijkt me leuk als jullie wat creaties meenemen en misschien wat uitleg hier en daar aan anderen willen geven. Ik heb in ieder geval wel de nodige vragen .

Wat mij betreft wordt het gewoon een gezellige dag waar niks moet maar wel alles mag. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.

Ik moet overigens wel zeggen dat we met Pinksteren zijn verhuisd en dat het hier en daar nog een enorme puinhoop is. Dan zijn jullie alvast voorbereid .

Groetjes en tot zaterdag over 2 weken!!!



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Pallas
Datum bericht: 06 Januari 2008 om 23:08

Helaas, ik kan er dit (voor)jaar niet bijzijn... wellicht de volgende keer? Want ik ga ervan uit dat het ontzettend gezellig gaat zijn en zeker voor herhaling vatbaar!

Meiden, heel veel plezier allemaal!

Groetjes, Marij



-------------
groetjes,
Marij


Bericht van: geesje
Datum bericht: 06 Januari 2008 om 23:17
..........Sorry, maar ik kom niet want het is toch bijna 2en eenhalf uur in de trein............en daar het nog winter is.............

-------------
groetjes geesje


Bericht van: JacquelineJ
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 00:00

Goh wat een leuk idee. Zie dit net ietsje te laat anders was ik ook wel gekomen. Ach volgende keer beter, heel veelplezier en wij willen wel foto's zien hoor.



Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 00:31
Nu heb ik spijt dat ik niet in nederland woon 
Lijkt me zoooo gezellig. Iedereen eens in het echt zien en lekker kletsen over vanalles!
Ik wens jullie alvast héééééééél veel plezier!!!!


-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: borduurmiep
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 08:16

Ohh jammer zeg ik moet me voorbereiden op een examen voor de 22ste anders was ik gekomen



-------------
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-

Gr Carmen


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 08:41

[QUOTE=Lizzi]Nu heb ik spijt dat ik niet in nederland woon 
/QUOTE]

Onze zuiderburen zijn ook welkom hoor



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: breioma
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 09:47
Mijn plan is te gaan,als er nu nog iemand mee wil rijden,dan kan dat,er kunnen in principe drie mensen achterin,maar is misschien wat krap,wij kunnen ophalen vanaf woerden of utrecht.


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 09:51
Ik kan helaas niet komen ik moet die dag werken. Maar nemen jullie foto's en laat je eventueel wat hier zien? Dat zou ik wel heel leuk vinden. Ben ik er toch nog een beetje bij.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Tony
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 09:53

Ik kan in ieder geval als ik maar voor 18.00 terug ben.

Wil je even contact met me opnemen Marjolein, hoe het voor jou het beste uitkomt, bij voorbaat dank !!!!

Kom op dames, laten we dit leuke idee van Ilona tot een succes maken !!!!!!

Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 09:55

He Ilona,

Als je slim bent leg je wat kwasten, verf en poetsspullen klaar en dan is je huisje af als we weg gaan.

Mijn man heeft zijn dienstlijst gekregen en moet uiteraard dan werken. Hij probeerd nog wat te regelen. Ik wil wel graag komen!! Komt er iemand langs Venlo? Anders ga ik met de trein. We kunnen ook samen treinen

 

 



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: breioma
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 10:05
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

He Ilona,

Als je slim bent leg je wat kwasten, verf en poetsspullen klaar en dan is je huisje af als we weg gaan.

Mijn man heeft zijn dienstlijst gekregen en moet uiteraard dan werken. Hij probeerd nog wat te regelen. Ik wil wel graag komen!! Komt er iemand langs Venlo? Anders ga ik met de trein. We kunnen ook samen treinen

goed idee,van die kwasten ,ik kan wel schilderen,misschien komt er wat op je ramen,maar dat hindert niet toch?

 

 



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 10:09
Hihi, dat haalt de poetsgroep er dan weer af!!

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 10:59
sorry, moet dan vlaggendansen in de kerk....ander keertje...


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 11:05
Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

[QUOTE=Lizzi]Nu heb ik spijt dat ik niet in nederland woon 
/QUOTE]

Onze zuiderburen zijn ook welkom hoor



Hihi, dat weet ik wel, hoor. Maar 't is veel te ver voor ons


-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: Roos39
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 16:12

Goh, ik lees nu pas dit al lang lopende topic. Dateert nog uit de tijd dat ik de koffiecorner nog niet ontdekt had.

Ik vind het een geweldig leuk iniatitief. Ik heb alle reacties doorgelezen en gezien het aantal beloofde lekkernijen, mee te nemen creaties en onderlinge humor, beloofd het een leuke dag te worden.

Ik wens jullie allen heel veel plezier en creativiteit toe en neem aan dat er, al dan niet via de koffiecorner, nog veel nagepraat zal worden.
Ikzelf ben verhinderd, maar ik heb al wel vast genoten van dit topic.

Groetjes Rosemarie


Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 07 Januari 2008 om 20:08
Ilona!!! wil je wat berichten uit je PM-box gooien .... ik kan je geen bericht sturen omdat hij te vol zit ......

-------------
Marjolein


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 08 Januari 2008 om 10:32

Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Ilona!!! wil je wat berichten uit je PM-box gooien .... ik kan je geen bericht sturen omdat hij te vol zit ......

 

Oh jee sorrie. Ik zal het meteen aanpassen. Maar van jou Marjolein heb ik al een berichtje eerder gehad, net zoals van Breioma dus jullie krijgen mijn adres nog toegestuurd.



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: catharina
Datum bericht: 08 Januari 2008 om 17:29

Volgende keer moeten we toch iets centraler een hobby-dag regelen hoor.

Ben gewoon een beetje jaloers dat ik niet kan komen



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: breioma
Datum bericht: 08 Januari 2008 om 18:21
Die poging heb ik al eens ondernomen,en toen was er geen reactie.,maar wie weet komt het er nog eens van.


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 08 Januari 2008 om 23:01
Tja, Oss is wel lekker dicht bij, maar zaterdagen moet ik altijd werken, dus helaas

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: corine
Datum bericht: 09 Januari 2008 om 12:11

Volgende keer ook iets dichterbij voor de friezen en groningers onder ons

 

Maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier in Oss.



-------------


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 09 Januari 2008 om 21:40

Ilona en de andere hobbydoosdagbezoekers,

Heel veel plezier samen met de hobbydozen op de hobbydoosdag.

Ik hoop dat je foto's op het forum gaat zetten. Ik ben zeer benieuwd en wie weet zal ik er op een eventuele volgende dag wel bij zijn. Ik vind dat ik nu nog te kort van de partij ben om mee te doen.

Groetjes en een gezellige dag dan.

Dorine



Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 09 Januari 2008 om 23:35

Dames,

Ik heb tot nu toe nog maar een enkele reactie gehad van mensen die graag willen komen. Niet allemaal tot het laatste moment wachten hoor .

Enne, het maakt echt niet uit of je dit forum vaak bezoekt of niet en of je al lang meedoet. Iedereen is welkom!!!



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Tony
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 09:24

Je hebt wel begrepen dat ik met Marjolein mee mag komen hé.

Ik heb er echt zo'n zin in, en hoop dat er veel van mijn hobbydoos vriendinnen zijn, om persoonlijk te ontmoeten.

En kwasten kan ik ook, zolang ik maar niet op een trap hoef .

Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 09:50

Van mij mogen er ook veel mensen komen maar de teller staat nu zo ongeveer op 4, mijzelf niet meegeteld. :-S

Enne, ik zoek vooral ook nog ervaren tuinlieden ;-)



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: ab63
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 13:03
Hoi Ilona, ik kom hoor.  Samen met "breioma"

-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:04
Ik probeer dorine nog even over te halen,en ik dacht toch dat er meer mensen niet al te ver wonen,kennelijk is er toch niet zo'n behoefte,om elkaar te ontmoeten,al  roepen er veel van wel.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Meia
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:05

Ik wens jullie allemaal veel plezier! En mocht je nog niet bedacht hebben om te gaan omdat je het wat eng vindt? Gewoon gaan want het is reuzeleuk.

Ik heb van een ander forum al een heleboel meetings gehad en ze waren allemaal leuk.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:06
Originally posted by corine corine wrote:

Volgende keer ook iets dichterbij voor de friezen en groningers onder ons

 

Maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier in Oss.

Regel maar iets ,maar dokkum is wel heel ver,misschien iets naar het zuiden van friesland.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:09
voor mij iets te ver, maar anders...


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:27

hallo allemaal,

Ik wens iedereen héél véél plezier op de hobbydagdoos... zou er wel graag bij zijn, maar.... vanuit België iets te ver   

Groetjes,

Rita.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 15:11
We kunnen wel iets regelen toch? Als Noorderlingen?

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 18:18
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

hallo allemaal,

Ik wens iedereen héél véél plezier op de hobbydagdoos... zou er wel graag bij zijn, maar.... vanuit België iets te ver   

Groetjes,

Rita.

Wij zijn altijd in een uurtje bij Antwerpen hoor

Ik zou het zeker voor Breioma en AB 63 en Marjolein24 en Tony leuk vinden als er nog meer mensen kwamen. Zij wonen immers ook niet vlakbij Oss. Maar wie weet, een volgende ronde wat centraler in het land...



-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 18:23
maar antwerpen is hier nog wel een eindje vandaan, hoor!  Mijn vriendin woonde vroeger in oss (een legerbasis omdat haar man daar werkte toen) en dat was wel iets langer dan een uurtje toen...  En helaas moet ik met het openbaar vervoer komen...


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 19:00
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

LEUK, nu nog even kijken hoe ik het moet organiseren

hé Syl, jij kwam toch uit Etten-Leur? Je kan wel met mij meerijden als je wilt !?

 

Heb dit berichtje eerder gemist, maar Marjolein; ik kom uit Venlo. Maar bedankt voor het aanbod.



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 19:01
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Mijn man heeft zijn dienstlijst gekregen en moet uiteraard dan werken. Hij probeerd nog wat te regelen. Ik wil wel graag komen!! Komt er iemand langs Venlo? Anders ga ik met de trein. We kunnen ook samen treinen

 

 

Hij heeft nog steeds niets kunnen regelen, en oppas voor zolang heb ik ook niet, grrrrWe geven de moed nog niet op.....



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 20:20
ik had wel willen komen maar ben momenteel niet erg fit sorry volgende keer misschien

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 21:20
Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

hallo allemaal,

Ik wens iedereen h马 v马 plezier op de hobbydagdoos... zou er wel graag bij zijn, maar.... vanuit België ©ets te ver   

Groetjes,

Rita.

Wij zijn altijd in een uurtje bij Antwerpen hoor

Ik zou het zeker voor Breioma en AB 63 en Marjolein24 en Tony leuk vinden als er nog meer mensen kwamen. Zij wonen immers ook niet vlakbij Oss. Maar wie weet, een volgende ronde wat centraler in het land...

Ilona de plek is voor mij juist ideaal, woon niet ver bij je vandaan, maar onze weekenden zitten meestal zo volgepland dat ik dan bijna niet kan.

Vond bovendien dat ik nog maar zo kort op het forum zat, maar breioma en jijzelf hebben me bijna om. Alleen of ik er de tijd voor kan vinden aankomend weekend? Ik weet het nog niet met 3 kleine kinderen is het altijd erg druk, maar mocht het toch zo zijn dan laat ik dat zeker weten voor die tijd.

Groetjes,

Dorine



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 21:43

Hallo allemaal,

Van bij ons tot bij jullie in Oss moet het zo'n 250km zijn, want ik woon nu niet bepaald in Antwerpen, wel in West-Vlaanderen...

Misschien een volgende keer... in elk geval veel plezier en ik kijk met belangstelling uit naar een verslag.

Groetjes,

Rita.



Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 23:34

[/QUOTE]

Ilona de plek is voor mij juist ideaal, woon niet ver bij je vandaan, maar onze weekenden zitten meestal zo volgepland dat ik dan bijna niet kan.

Vond bovendien dat ik nog maar zo kort op het forum zat, maar breioma en jijzelf hebben me bijna om. Alleen of ik er de tijd voor kan vinden aankomend weekend? Ik weet het nog niet met 3 kleine kinderen is het altijd erg druk, maar mocht het toch zo zijn dan laat ik dat zeker weten voor die tijd.

Groetjes,

Dorine

[/QUOTE]

Hoi Dorine, hoe oud zijn je kinderen? Mijn oudste is 4 en de jongste begin februari een jaar. Ik kan me best voorstellen dat het druk is met 3. Wring je niet in gekke bochten voor ons maar het zou wel leuk zijn :-)

Enne, een uurtje is ook al heel leuk toch?



-------------
Groetjes,
Ilona.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net