Hobbydoosdag Magtelt mei/juni
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26015
Print Datum: 22 November 2025 om 06:17 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Hobbydoosdag Magtelt mei/juni
Bericht van: by Ieke
Onderwerp: Hobbydoosdag Magtelt mei/juni
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 09:15
Op zaterdag 2 juni zal er een Hobbydoosdag bij Magtelt plaatsvinden. Magtelt (& Ton!) wonen in Apeldoorn.
In dit bericht lees je steeds meer informatie, kijk dus regelmatig even terug...
BELANGRIJK!
Ik weet dat het nog een beetje vroeg is, maar de tijd vliegt voorbij voor je er erg in hebt... Om een beetje overzicht te krijgen van wie er allemaal komt, zou ik degene die zeker weten dat ze komen willen vragen mij een pm te sturen. Ik zal dan in het eerste bericht van dit topic een lijstje plaatsen.
In je pm wil ik graag de volgende informatie: Naam Woonplaats Vervoer (kom je met de trein of met de auto, wil je met iemand meerijden, kan er nog iemand met jou mee, etc.) Wat je meeneemt aan hapjes e.d. (als je dat al weet)
Dus alleen een pm als je nu al zeker weet dat je komt! Weet je het nog niet zeker, stuur me dan pas een pm als je het zeker weet. Dan blijft er nog een beetje overzicht... Goed plan?
Ohja, nog even... je kunt in je postvak uit zien of ik je pm gelezen heb... En in het eerste berichtje van dit topic. Ik ga de pm's namelijk niet beantwoorden...
Wie komen er allemaal... - by ieke (komt samen met Diny met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over). Stokbrood - Magtelt (is al op de plaats van bestemming; verzorgt drinken) - Diny183 (komt samen met by ieke met de auto vanuit Rijssen. Er zijn nog 2 plaatsen over; mini-kozakken) - Simonevv (Den Haag; auto/trein (afhankelijke van weer); tomatensoep) - Jips (Woerden; heel vroeg met de auto) - Fransisca/ Anne Marie (Dordrecht; Zoekt nog vervoer, anders met de trein; koekjes) - Prideke/Simone (Ede, eigen vervoer, waar behoefte aan is) - Pippie/Wil (komt met de auto, heeft nog twee plaatsen over om iemand in Zutphen, Winterswijk of Apeldoorn van het station te halen. Gaat eerder weg! Neemt mee waar vraag naar is...) - Frea H. (regio Den Haag; komt met Simonevv mee; krentenbolletjes en eierkoeken) - Ennas/Sanne (Leusden, auto, fruit) - Rika + tolk (Ede, auto) - Petra T (Nijverdal, auto, gezond iets) - Pluk/Nicole (auto met Sanne; wraps met zalm)
Even over het eten: Het middageten is met soep, salade, fruit, brood en krentenbolletjes geregeld...
Voor 's ochtends bij de koffie hebben we eierkoeken, koekjes, mini-kozakken...
Kijk zelf dus nog even waar behoefte aan kan zijn. Magtelt zorgt voor het drinken! En voor chips!
|
Antwoorden:
Bericht van: Jips
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 09:16
Ik zal er zijn bij Magtelt, ik ga haar helpen rondrennen met koffie en thee en jullie oren van jullie hoofden af kletsen! 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 09:20
Ik ook!
Ik help Magtelt uiteraard ook waar ik kan (chips opeten kan ik heel goed!), en verder zal ik jullie lekker in de weg lopen, te veel praten en te weinig handwerken. Dat is aan mij wel toevertrouwd.
Ik zal ook vragen of ik de camera van mams mee mag. Dan ben ik die dag 'Hof' fotograaf... Heb 15 april een fotocursus, dus dat gaat helemaal goedkomen.
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 09:48
ik wil ook komen, ik eet van twee walletjes, Ik kan jullie de foto's laten zien van de hobbydag bij Marileen (als dat mag)
-------------
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 11:01
Als ik dat zo lees, en mijzelf erbij denk ( wat de bedoeling is) zal het nou niet bepaald een meditatief groepje worden bij Magtelt. Ik hoop dat Magtelt één en ander in goede banen kan leiden, of zou ze mee doen met het "geiten"?
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 11:17
ik wil proberen te komen zodra er een datum bekend is laat ik het weten
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 11:20
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 11:57
|
Whaha, wordt wel een gezellige drukte. Is gewoon bij Magtelt thuis toch? Of doen we het ergens in het buurthuis/zaaltje o.i.d.?
|
Bericht van: diny183
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 13:27
Mag ik ook aansluiten?
Ben dol op koffie, lekkere dingen, kletsen en soms een
beetje handwerken.
Henrike mijn aanbod voor meerijden geld ook voor deze dag,
of misschien is de trein wel goedkoper dan de auto voor
ons.
-------------
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 13:41
In verband met vakanties, moederdag en Pinkster wordt het 19 mei of 2 juni.
Wie er op die data niet kan, komt maar gewoon een keertje langs.
Op zaterdagen in juli en augustus is het kofferbakverkoop langs het kanaal, rijen tafels met koopjes.
Ik doe afwisselend mee met het geiten of met de workshops. Wie er vragen over technieken heeft, kan het van te voren opgeven, dan duiken we in die materie. Luiewijvensteek? Bezemsteelhaken? Koordje breien op 2 pennen zonder knop?
Jullie weten dat we twee katten hebben? Het is nog niet te voorspellen of ze de drukte ontlopen door naar zolder te evacueren of dat ze juist extra aanhalig worden. Lief zijn ze wel, behalve voor de buurtkatten.
We kunnen in de voortuin een stiltehoek creëren voor degenen die willen mediteren.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 14:25
Onder voorbehoud wil ik zeker komen. Ede Apeldoorn is super goed te doen. Leuk!
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 18:44
Mijn voorkeur gaat uit naar 19 mei. 2 juni valt in een weekend waarin
mijn man een vrij weekend heeft en we waarschijnlijk naar de camping
gaan. ( manlief werkt in 5 ploegendienst dus vrije weekenden zijn hier
zeldzaam). Wordt het toch 2 juni dan probeer ik via de camping naar
Apeldoorn te komen.
-------------
|
Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 18:53
|
helaas ik ben niet van de partij ,het is te ver weg voor mij
|
Datum bericht: 16 Februari 2012 om 18:54
Voor mannen die van modeltreinen houden is er Wentink in de omgeving van het Loo. In het noorden van Apeldoorn. Wij wonen in De Maten, het zuidelijk deel.
En als het hele gezin wil meekomen, er is Kinderboerderij Malkenschoten, Koningin Julianatoren, Apenheul of alleen het park Berg en Bos.
Ze zijn hier natuurlijk ook welkom voor koffie of andere drank en een sanitaire stop. Of als ze durven blijven ze temidden van de kakelende dames.
Of de stoomtrein dan rijdt, weet ik niet.
wat rozengeur.
|
Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 17 Februari 2012 om 09:21
|
oh nu had ik dus even naar kruidvat gemoeten voor een treinkaartje.....want apeldoorn is nog wel te doen met de trein denk ik voor mij.
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 17 Februari 2012 om 10:42
|
Leuk om jullie voorpret mee te mogen maken. Apeldoorn is voor mij inderdaad goed te behappen. Alleen heb ik rond die tijd erg drukke bezigheden. Mijn vader wordt 80 begin juni en dat gaan we breed-uit vieren. De organisatie daarvan rust op mij en die is nu al begonnen. Vandaar dat ik deze keer niet van de partij kan zijn. Maar... ik hoop toch echt een keer jullie in levende lijve te zien. Handwerksters zijn ook zonder bloedband al een beetje familie van elkaar.
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 17 Februari 2012 om 20:28
Ik ga proberen er bij te zijn. Tegen die tijd ben ik afgestudeerd (hoop ik) en zijn de drukte en hectiek van het opstarten van een nieuwe groep voorbij.
Ik wil wel van de gelegenheid gebruik maken om een brutale vraag te stellen.
De meeste mensen kennen het verhaal wel: Mijn moeder is taxichauffeur op een busje voor het speciaal onderwijs. In het busje zit een meisje met obisitas. Ze is 11 jaar en zit ondertussen in maat 42/44... Helaas zit het gezin in de bijstand.. Ze hebben heel weinig te besteden. Doordat zij blijft groeien, heeft ze steeds andere kleding nodig. Maar het probleem is dat het `ouderlijk' is, en niet fris en fruitig voor een tienermeisje.
Wie heeft onlangs de kledingkast opgeruimd of gaat dat nog doen? Ze draagt nu 42/44 maar gaat richting 46.
|
Datum bericht: 17 Februari 2012 om 21:06
|
Hoi Sanne, Vorig jaar heb ik ook kleding voor het gezin gegeven en ik ga morgen even bij Zeeman en Wibra in de laatste uitverkoop kijken voor haar  Zal in juni 42/44 nog afdoende zijn of moet het 46 worden?
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Datum bericht: 17 Februari 2012 om 21:14
|
Ik denk 44. Nogmaals, het is absoluut niet mijn bedoeling om nieuwe kleding voor haar te krijgen of kosten te (laten) maken, doen mijn moeder en ik ook zo goed als niet.
Maar heel fijn dat er mensen willen/kunnen helpen.
|
Datum bericht: 18 Februari 2012 om 10:59
|
Hoi, hoi, Ik doe het graag voor haar hoor. Ik heb haar vorig jaar ook een nieuw setje gegeven 
|
Datum bericht: 18 Februari 2012 om 15:53
Ik heb het een en ander voor haar gekocht in de uitverkoop 60% ging er nog van de reeds afgeprijsde artikelen af! 
|
Datum bericht: 18 Februari 2012 om 16:25
|
Super! Ik blijf het heel lief vinden dat je/jullie dit doen voor een meisje die je niet kent!
|
Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 20 Februari 2012 om 19:28
|
wordt het vóór 3 juni Magtelt? Dan kan t op een kruidvat treinkaartje 
Dan ga ik Corrie zo gek praten dat ze met me meegaat in de trein naar jou!
|
Datum bericht: 20 Februari 2012 om 19:34
Het is wel de bedoeling dat het vóór 3 juni plaatsvindt ivm het kruidvat treinkaartje 
|
Bericht van: breigek
Datum bericht: 20 Februari 2012 om 20:29
even een vraagje:weet iemand of 19 mei in het hemelvaart weekend is? liefs<3 van mij
-------------
|
Datum bericht: 20 Februari 2012 om 20:37
Ja het is in het Hemelvaartsweekend, ik wilde het niet de zaterdagen vóór moederdag en Pinkster doen, en dan kon het alleen 19 mei en 2 juni.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 21 Februari 2012 om 07:58
Oh, is dat echt in het hemelvaartweekend?
Dan moet ik voor die dag ook wat gaan regelen.
Eerst maar afwachten welke datum het wordt. Manlief heeft een
nachtdienst dat weekend maar ik heb geen idee of hij vrije dagen heeft
geregeld.
We zien het wel tegen die tijd.
-------------
|
Datum bericht: 21 Februari 2012 om 08:58
Als het hemelvaartweekend voor veel dames een probleem oplevert, dan kunnen we toch ook nu besluiten om het 2 juni te doen?
Dan heb ik nog wel een tip: wacht nog even met de goedkope treinkaartjes kopen. Als je een week voordien even marktplaats gaat bezoeken worden de kaartjes nog veel goedkoper aangeboden.
@ Diny: wil je met de auto of met de trein? Mij maakt het niet uit...
|
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 16:58
@ Henrike. Auto of trein maakt mij niets uit, weet niet waar Magtelt in
APeldoorn woont, bv dicht bij het station of juist niet.
Treinkaartjes schelen niet veel volgens mij ben ik een euro duurder uit
dan met een kruidvatkaartje. woon redelijk dicht bij het station, maar de
auto kan natuurlijk ook.. Zullen we tegen die tijd het even bekijken?
-------------
|
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 17:06
Niet echt dichtbij het station, maar je kunt daar wel zo op bus 1 of 2 naar De Maten stappen of opbellen, er zullen genoeg dames met auto zijn. De bushalte is vlakbij en als je bijtijds opbelt, staat er een ontvangstcomité. Een enkel busritje kost € 2. We hebben in de Maten wel een station, maar dat is ook niet echt dichtbij mijn huis.
De beste autowegafslag is Apeldoorn Zuid richting MacDonalds.
Ik vind 2 juni prima.
wat rozengeur.
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 23 Februari 2012 om 13:08
 helaas dit jaar geen hobbydoos dag voor mij,ik kan 10 maart niet maar ook 2juni niet jammer , volgende keer beter
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 10 Maart 2012 om 19:20
Ik haal dit even naar boven, dan kunnen de newby's het ook lezen.
Iedereen is welkom. Jong en oud, newby of hobbyguru.
Zijn er mensen die toevallig langs Nijmegen rijden? Dan zou Fien een lift kunnen krijgen, ze heeft wel spulletjes voor de hddd (hobbydoosdagdoos), maar kan slecht met het OV reizen.
Zijn er anderen met reisproblemen?
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 10 Maart 2012 om 20:04
Net mijn eerste hobbydag achter de rug, heel gezellig en 2 juni staat in de agenda 
-------------
|
Bericht van: Fien
Datum bericht: 10 Maart 2012 om 20:47
Magtelt !
|
Datum bericht: 10 Maart 2012 om 20:53
Wordt de datum 2 juni? Het is nog wat ver weg, maar voor een aantal wel nodig om dingen te regelen.
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 10 Maart 2012 om 21:24
|
Goh toen ik in Australia zat vond ik het altijd zo jammer dat ik niet een keer mee kon, hopelijk lukt het me 2 juni wel, ik ga het proberen. Deze zaterdag kon ook al niet, ik ga me best doen voor de volgende zou er graag een keer bij willen zijn.
Ik weet niet hoever het rijden is van Ter Apel naar Apeldoorn maar dat ga ik uitzoeken.
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: Lisette1985
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 00:18
|
Magtelt wrote:
Ik haal dit even naar boven, dan kunnen de newby's het ook lezen.
Iedereen is welkom. Jong en oud, newby of hobbyguru.
Zijn er mensen die toevallig langs Nijmegen rijden? Dan zou Fien een lift kunnen krijgen, ze heeft wel spulletjes voor de hddd (hobbydoosdagdoos), maar kan slecht met het OV reizen.
Zijn er anderen met reisproblemen? |
'Hoi hoi, Het lijkt mij erg leuk om dan ook van de partij te zijn  En voor mij is het ook niet zo ver rijden. Kan Fien eventueel dan bij mij in arnhem worden afgezet zodat ze met mij mee rijd naar apeldoorn? Of is dat geen optie?
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 09:58
|
Lidia2: Het is ongeveer 1,5 rijden van Ter Apel naar Apeldoorn  Lisette1985: Leuk als je ook komt! 
|
Bericht van: francisca
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 10:01
zowel 19 mei als 2 juni moet lukken als er iemand langs dordrecht komt of eventueel rotterdamcs dan zou ik graag meerijden anders wordt het de trein met een telefoonnummer voor het afhaal comitee
------------- Anne-Marie
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 10:13
Wie mijn adres wil, mag me pmmen.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Venaille
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 10:49
|
Het is voor mij bijna 2 uur rijden vanuit Hallum, Friesland. Daar komt nog bij dat we halverwege april ons tweede kindje verwachten en ik borstvoeding wil gaan geven. Ik laat deze hobbydoosdag dus aan mij voorbij gaan en hoop op zo'n gezellige dag in het Noorden.
------------- Veel liefs van Marieke
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 11:21
|
Als het 2 juni wordt, ben ik van de partij. De 19e mei kan ik niet. Ik kom vanuit Amersfoort en heb 3 of 4 plekken in de auto. Wie mee wil rijden tussen Amersfoort/Apeldoorn is welkom.
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 12:55
De afstand is deze keer geen bezwaar, het zou fietsend kunnen
, nee Henrike we gaan met de atos . Wanneer er mensen uit het
oosten van het land zijn ( regio Rijssen/ Almelo of misschien iets
verder) er zijn 2 plekken over in de auto. Desnoods kunnen we mensen
van het Apeldoornse station ophalen,.
-------------
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 21:21
|
Nogmaals even De meeste mensen kennen het verhaal wel: Mijn moeder is taxichauffeur op een busje voor het speciaal onderwijs. In het busje zit een meisje met obisitas. Ze is 11 jaar en zit ondertussen in maat 42/44... Helaas zit het gezin in de bijstand.. Ze hebben heel weinig te besteden. Doordat zij blijft groeien, heeft ze steeds andere kleding nodig. Maar het probleem is dat het `ouderlijk' is, en niet fris en fruitig voor een tienermeisje. Wie heeft onlangs de kledingkast opgeruimd of gaat dat nog doen? Zouden jullie misschien aan dit meisje willen denken? Alvast bedankt!
|
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 21:42
Ennas
Heeft het meisje nog een lievelingskleur? Het zou toch leuk zijn
wanneer ze haar lievelingskleur kan dragen.
-------------
|
Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 11 Maart 2012 om 21:47
|
Oh, Magtelt.. we wonen zooo dicht bij elkaar.. Stond je toevallig in Klarenbeek op de beurs? Ennieweejs.. door alle drukte met het gezin ben ik een tijdje niet actief geweest op HD. En nu met de lente/zomer niet al te veel tijd voor handwerken (boerderijtje met weiland, koetjes, konijn, katten, honden en paardjes..) maar ik ga zeker proberen die dag erbij te zijn!
|
Datum bericht: 12 Maart 2012 om 08:40
Ik sta nooit op beurzen, ik heb wel eens op de vlooienmarkt gestaan. En ik heb Artistieke Handen ook maar eens overgeslagen.
Als je komt, neem je dan een paar maaksels mee om te laten zien?
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 15 Maart 2012 om 12:29
diny183 wrote:
Ennas
Heeft het meisje nog een lievelingskleur? Het zou toch leuk zijn
wanneer ze haar lievelingskleur kan dragen.
|
Ze vindt veel kleuren leuk. Ze draagt graag paars en blauw, maar ook bruin en zwart. Zolang er frisse kleuren inzitten, vindt ze het al gauw leuk.
|
Datum bericht: 15 Maart 2012 om 13:57
Ik heb nog paarse Saskia liggen, ik haak wel een omslagdoek. Is hij niet geschikt voor haar, dan voor haar moeder.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 20 Maart 2012 om 10:38
is er al bekent of het de 19e mei wordt of toch de 2 juni is fijn om teweten of het de 2e juni wordt kan ik nog verlof opnemen de 19e heb ik al verlof is dus geen probleem
------------- Anne-Marie
|
Datum bericht: 20 Maart 2012 om 10:40
Het wordt 2 juni, alle andere zaterdagen waren te lastig.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 20 Maart 2012 om 17:07
prima vul ik morgen het verlofbriefje in voor zaterdag 2juni tot dan
------------- Anne-Marie
|
Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 21 Maart 2012 om 09:10
Ik zal er niet bij zijn, 2 juni ben ik een weekendje weg... Anders was ik graag gekomen!
------------- Blessed to be a blessing
|
Datum bericht: 21 Maart 2012 om 10:33
|
Jammer dat je niet kunt tante Jan. Had je graag ontmoet... Weekendje weg is trouwens ook niet verkeerd ;)
|
Datum bericht: 21 Maart 2012 om 13:09
|
Jammer Tante Jan, volgende keer beter, toch? Ik zal er zeker bijtijds zijn en Magtelt helpen met het verwennen van de dames 
|
Datum bericht: 21 Maart 2012 om 17:06
heb mijn weekje vakantie verzet naar de week van 2 juni kan er dus ook bij zijn en een hoop van jullie gaan ontmoeten
------------- Anne-Marie
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 22 Maart 2012 om 08:29
|
Ennas wil je even kijken bij creaties, ik heb de pimpelliese sjaal af, wilde die eigenlijk aan jou geven voor dat 11 jarige meisje ik dacht leuk voor op een spijkerjasje als ze die heeft voor de zomer.
Maar hij is niet helemaal foutloos, ziet er best goed uit maar ja ik zie de foutjes op de foto.
Wil jij even zeggen of het kan, want ik dacht ik kan toch niet iets geven waar foutjes in zitten, maar wie hier de sjaal ziet zegt ik zie ze niet hoor.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 22 Maart 2012 om 08:51
by Ieke wrote:
Jammer dat je niet kunt tante Jan. Had je graag ontmoet... Weekendje weg is trouwens ook niet verkeerd ;) |
Jips wrote:
Jammer Tante Jan, volgende keer beter, toch? |
Ja, ik vind het ook wel jammer! Maar ik organiseer een weekendje weg met mijn studentenvereniging (laatste actieve stuiptrekking  ) dus dan kan ik het niet maken om op zaterdag er niet bij te zijn 
Wellicht volgend jaar!
------------- Blessed to be a blessing
|
Datum bericht: 22 Maart 2012 om 09:36
Nee, dan ben je eigenlijk wel verplicht te gaan...
Geheel off-topic: studeer je nog, en zo ja waar? Ik had begrepen dat je in Enschede woont. Hiero namelijk een UT-student (bestuurskunde)...
|
Datum bericht: 24 Maart 2012 om 15:58
Lidia2 wrote:
Ennas wil je even kijken bij creaties, ik heb de pimpelliese sjaal af, wilde die eigenlijk aan jou geven voor dat 11 jarige meisje ik dacht leuk voor op een spijkerjasje als ze die heeft voor de zomer.
Maar hij is niet helemaal foutloos, ziet er best goed uit maar ja ik zie de foutjes op de foto.
Wil jij even zeggen of het kan, want ik dacht ik kan toch niet iets geven waar foutjes in zitten, maar wie hier de sjaal ziet zegt ik zie ze niet hoor.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes, Lidia |
Wat lief van jue Lidia! Is het niet dat je van je eigen werk altijd wel de foutjes ziet? Als je er niets van zegt ziet niemand er wat van, zeker een leek niet. Ik heb gekeken naar je mooie sjaal en ze is prachtig! Die zal ze zeker prachtig vinden!
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 26 Maart 2012 om 09:54
Misschien dat ik die dag ook kom moet nog even afwachten hoe het zit met mijn dienstrooster.
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 26 Maart 2012 om 11:32
Meer Hobbydoosjes = nog meer gezelligheid 
|
Datum bericht: 31 Maart 2012 om 12:52
Ik heb net op een rommelmarkt zo'n Jummie Verkade pop gekocht, die gaat in de hobbydoosdagdoos. Bij meer belangstelling kunnen we hem verloten.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 16 April 2012 om 01:26
Ik plan hem tot nu toe in! Zijn er dingen die er meegenomen kunnen worden?
Zelf heb ik een berg garen over waar ik een kleine vergoeding voor zou willen vragen (als dat niet te brutaal is), mijn inkomen is onder het minimum loon en op die manier kan ik andere mensen blij maken met garen, ben ik blij dat mijn berg wat minder groot wordt en kan ik de benzine betalen :-)
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 16 April 2012 om 07:23
|
Sorry Magtelt, dit is te ver voor mij, 313 km, en 3 u rijden, ik wens jullie toch veel hobbydagplezier
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 16 April 2012 om 10:31
Magtelt voor mij is het ook te ver weg, maar alvast een heel gezellige dag gewenst met elkaar.
------------- Groetjes van Jolly
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 16 April 2012 om 11:13
|
jammer 2 jumi hebben we een etentje van mijn mans voetbal
we brengen smiddags de kinderen weg naar opa en oma
volgende keer beter!!
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Datum bericht: 16 April 2012 om 15:03
Iedereen mag spullen meenemen om te verkopen of ruilen. Mr. Jummie is al weggegeven aan een liefhebber. Ik heb zelf haakpakketjes liggen waar ik waarschijnlijk niets mee ga doen, misschien leg ik die ook ter verkoop neer.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 16 April 2012 om 20:47
2 juni is ons verjaardags weekend. Manuel is 29 mei jarig. Zelf hoop ik 1 juni een jaartje ouder te worden. Dat vieren we altijd samen op de eerste zaterdag daarna. Een week verzetten is geen optie want mijn zus is de 9e jarig. Jammer meiden maar ik kan helaas weer niet. Wat ontzettend jammer.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: mimisa
Datum bericht: 16 April 2012 om 21:06
Komt vast niet iemand uit de buurt van Winterswijk?
-------------

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
|
Datum bericht: 16 April 2012 om 22:01
Ik kom uit Ede, als mensen vandaar vervoer nodig hebben hoor ik het wel.
|
Bericht van: Mayabees
Datum bericht: 17 April 2012 om 08:26
|
Hallo dames,
ik lees hier iets over een hobbydoosdag? Ik zit nog niet zo lang bij Hobbydoos, kan iemand hier meer over vertellen? Dat is 2 juni en dan bij Magtelt?
-------------
 http://pinterest.com/creabeezzz/
|
Datum bericht: 18 April 2012 om 09:47
Het is niks officieels, hoor. Het is open huis van bijvoorbeeld 10 tot 17 uur, iedere hobbydoos (met aanhang) is welkom. We zitten te kletsen, leren elkaar technieken, zoals bijvoorbeeld de luiewijvensteek of stokhaken en we snoepen van het lekkers dat iedereen meebrengt. Als er een handwerkzaak in de buurt is, lopen we er in processie heen. Maar in mijn geval is de Beekbergse Wolhal te ver om te lopen, dus dat zou met een stoet auto's moeten. Je kunt iets van eigen recept maken en meenemen, ik ben zelf niet zo'n chefkok, ik neem meestal allerlei bizondere chipssoorten mee. Als je mijn adres wilt, stuur me dan een PM.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 18 April 2012 om 09:51
Ik vergat nog te zeggen dat iedereen welkom is, of je nu pas een dag op het forum zit of alle vijf sterren vol hebt.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 18 April 2012 om 10:14
Mayabees wrote:
Hallo dames,
Â
ik lees hier iets over een hobbydoosdag? Ik zit nog niet zo lang bij Hobbydoos, kan iemand hier meer over vertellen? Dat is 2 juni en dan bij Magtelt? | Wanneer je ook wilt komen mag je wel met byieke (Henrike) en mij meerijden, we wonen dicht bij elkaar dus dat moet lukken.
-------------
|
Bericht van: Mayabees
Datum bericht: 23 April 2012 om 13:12
O wat jammer nou ik kan 2 juni niet. Volgende keer beter. Ik zeg nu wel wat jammer, maar ik ga bij mooi weer de lucht in met een ballon! Tja dat doe je ook niet iedere dag. Mijn vader is in december 75 jaar geworden en hebben hem dit cadeau gedaan. Hij wil niet alleen dus gaan we gezellig met z'n 10-en. Bedankt voor je aanbod Diny!!
-------------
 http://pinterest.com/creabeezzz/
|
Datum bericht: 23 April 2012 om 13:52
als er mensen uit de buurt van dordrecht komen zoek nog een lift zoniet wordt het gewoon een dagje met de trein ook geen probleem
------------- Anne-Marie
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 23 April 2012 om 19:12
|
spijtig Magteld maar vanuit Belgie is dit toch echt wat te ver .
Ik wens jullie allemaal wel een gezellige dag toe
groetjes linda
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 24 April 2012 om 11:26
Ik zou wel willen maar te ver ,want ik heb me zo geamusseerd bij Mareleen en dat vond ik heel tof
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 24 April 2012 om 14:34
diny183 wrote:
Mayabees wrote:
Hallo dames,
Â
ik lees hier iets over een hobbydoosdag? Ik zit nog niet zo lang bij Hobbydoos, kan iemand hier meer over vertellen? Dat is 2 juni en dan bij Magtelt? | Wanneer je ook wilt komen mag je wel met byieke (Henrike) en mij meerijden, we wonen dicht bij elkaar dus dat moet lukken. |
Zolang er plek is in de auto, vind ik alles prima.
Ik heb m'n agenda nog steeds vrij weten te houden. Hoop dat dat zo blijft!
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 00:13
Hmmm ik hoor graag de details mbt de hapjes en zo. Dit zal mijn eerste HD dag worden dus weet de spelregels verder niet haha. Ik hou de 2e ook vrij!
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:52
Mijn tweede hobbydag, en heb er hele leuke kontakten aan over gehouden
-------------
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:59
simonevv wrote:
Mijn tweede hobbydag, en heb er hele leuke kontakten aan over gehouden  |
Dit zal helaas niet mijn tweede hobbydoosdag worden, het is te ver, maar aan de eerste dag heb ik er hele leuke kontakten aan over gehouden. 
------------- Groetjes van Jolly
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 08:49
Al die enthousiaste reacties zijn zo leuk om te lezen!!!
Ik weet dat het nog een beetje vroeg is, maar de tijd vliegt voorbij voor je er erg in hebt... Om een beetje overzicht te krijgen van wie er allemaal komt, zou ik degene die zeker weten dat ze komen willen vragen mij een pm te sturen. Ik zal dan in het eerste bericht van dit topic een lijstje plaatsen.
In je pm wil ik graag de volgende informatie: Naam Woonplaats Vervoer (kom je met de trein of met de auto, wil je met iemand meerijden, kan er nog iemand met jou mee, etc.) Wat je meeneemt aan hapjes e.d. (als je dat al weet)
Dus alleen een pm als je nu al zeker weet dat je komt! Weet je het nog niet zeker, stuur me dan pas een pm als je het zeker weet. Dan blijft er nog een beetje overzicht... Goed plan?
Ohja, nog even... je kunt in je postvak uit zien of ik je pm gelezen heb... En in het eerste berichtje van dit topic. Ik ga de pm's namelijk niet beantwoorden...
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 09:06
Ik heb thuis nog heel veel buttons liggen en vellen vol met zilverkleurige letters, is het misschien een leuk idee om voor iedereen die komt een naambutton te maken? Ik ben zelf erg slecht in het onthouden van namen dus voor mij zou het heel makkelijk zijn.
-------------
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 10:02
Plus nickname
-------------
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:19
Ja dat is een goed idee, van die namen en nicknames.
Er zijn geen bepaalde regels, het gaat net zo toe als op een verjaarsvisite, maar dan zonder feestvarken.
Sanne zou het op prijs stellen als mensen kleding meenemen voor het meisje, dat in haar moeders busje van en naar school gaat, dat is eerder in dit topic vermeld.
Het zou ook leuk zijn als ieder een knuffel meeneemt voor het Poekieproject.
En iets te snoepen stellen we zeer op prijs.
Als er iets is wat je heel goed kan op hobbygebied en aan ons wilt leren, neem dan materiaal mee of zeg mij tijdig wat ik klaar moet leggen. Of als je een techniek wilt leren, geef dat bijtijds aan.
Maar dat zijn allemaal geen verplichtingen.
Oja, ik heb twee katten en het is niet te voorspellen of ze zich op zolder gaan terugtrekken of dat ze juist de hele dag om onze enkels draaien.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:33
Leuk Idee Diny; vorig jaar hadden we ook allemaal een naamkaartje op met gewone naam en nickname  Ik stuur je een pm Ieke 
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:21
|
Heb het 1e berichtje weer bijgewerkt!
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 15:36
by ike stuur je een pm lijkt me een goed plan diny183 die buttons leren we sneller de namen kennen dames tot 2 juni
------------- Anne-Marie
|
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 25 April 2012 om 16:43
|
Jammer dat 2 juni midden in mijn examens valt, mama en ik waren anders heel graag afgekomen vanuit België! (Alhoewel Apeldoorn wel een eind is vanuit Gent, 2u35...). Maar misschien een volgende keer!
|
Datum bericht: 25 April 2012 om 17:15
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 10:56
Ik haal dit topic weer even omhoog...
Wil je ook komen op de Hobbydoosdag op 2 juni bij Magtelt in Apeldoorn, stuur mij dan even een pm met de volgende informatie:
Naam Woonplaats Vervoer (kom je met de trein of met de auto, wil je met iemand meerijden, kan er nog iemand met jou mee, etc.) Wat je meeneemt aan hapjes e.d. (als je dat al weet)
|
Bericht van: mankemarir
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 11:41
Mmmmm had me wel leuk geleken, maar helaas kan ik beide data's niet, bij de ene datum is mijn zoon jarig en bij de andere mijn mannetje, misschien mag ik er de volgende keer bij zijn?? Hihi als ik dan niet met vakantie ben, gebeurd ook zeeeeeeeer regelmatig. Ik wil alle anderen heel veel plezier toewensen, ennuhhhh lekker bijkleppen hoor Liefs Corrie
------------- Leef vandaag, morgen kan het te laat zijn
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 12:52
helaas ik kan er weer niet bij zijn hopelijk een volgende keer, en of over leuke contacten gesproken, nu die heb ik er zeker aan over gehouden, zo leuk zodat we dit jaar samen op vakantie naar het buitenland gaan
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 13:01
Goeie van die buttons! Ik ben ook zo'n boon die Heidy tegen Anneke zegt en dat stug vol blijft houden
|
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 19:54
Ik wil geen verwarring stichten, maar de vraag is: Komt er wel iemand met de trein met het speciale Kruidvatkaartje dat tot en met 3 juni geldig is?
Want daarop was deze datum vastgesteld. Ik wilde dat het warm weer zou zijn, zodat we ook in de tuin kunnen zitten en er was een hoop gedoe over de andere zaterdagen in mei. Vóór moederdag en Pinksteren en tussen Hemelvaart en weekend in, dat was te lastig. Later had ook best gekund, als er niemand met dat treinkaartje komt.
Het is een feit, dat er altijd wel iemand een verjaardag heeft of iets anders, we kunnen geen dag vaststellen die voor iedereen gunstig is.
Overigens wil ik best 11, 18 of 25 augustus nog een dag organiseren. Ik neem aan dat de schoolvakanties dan voorbij zijn.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 20:06
|
Mij maakt het niet uit Magtelt, ik kom met de auto. Hier is de zomervakantie 19 augustus afgelopen.
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 20:17
Ik wil in augustus nog wel een keer!!!! Ik word gebracht ( superdeluxe) dus geen kaartje nodig. Tenminste......als manlief me ook weer ophaald, anders blijf ik tot augustus bij jullie ( arme Ton).
|
Datum bericht: 08 Mei 2012 om 22:13
ik kom met de trein heb speciaal voor deze datum mijn vakantie bij postnl verzet zodat het zou gaan
------------- Anne-Marie
|
|