Strokenjurkjes
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26122
Print Datum: 22 November 2025 om 00:57 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Strokenjurkjes
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Strokenjurkjes
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 12:51
Zeeman heeft snoezige strokenjurkjes voor baby's en peuters voor de zomer hangen. Ik weet wel dat dat jaaaren geleden mode was. Tienermeisjes droegen van die "circusrokjes", mijn dochter van 8 had er een jurkje van.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: Jips
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 13:14
Inderdaad herkenbaar. Ik merk ook dat dingen uit de mode ook iedere keer weer terugkomen 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 14:07
Ik heb ze vroeger zelf ook gedragen volgens mij
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 16:51
Dat kan, het was heel duidelijk mode voor tieners en twens, het was stom toeval dat ik er eentje voor mijn dochter vond, die is van 1974.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 17:34
|
Volgens mij heb ik rond 1973 ook een dergelijk jurkje gehad. Maar... ik maak ze nog wel voor mezelf. Een verlaagde taille, vlindermouwtje en een rokje tot op de knie waar 2 of 3 stroken over elkaar heenvallen. Dit is voor de zomer een heerlijke luchtige jurk omdat het geen sluitende taille heeft. Optimale ventilatie dus.
|
Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 22 Februari 2012 om 21:17
Ik ken ze niet van vroeger, maar ik heb ze de afgelopen jaren wel eens voor mijn dochters gekocht bij H&M. Ik wil voor mijn dochters strokenrokjes maken, die heb ik ook in de winkels zien hangen.
------------- Groet,
Yobsje
|
Datum bericht: 23 Februari 2012 om 12:59
Ik zag ze bij Zeeman en ik dacht Zal ik naar Italië gaan en kijken of ik nog een dochter kan krijgen?
Nou toch maar niet, enkel voor leuke rokjes.
wat rozengeur.
|
|