Print Pagina | Close Window

pm’s sturen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26391
Print Datum: 10 Juni 2024 om 06:42
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: pm’s sturen
Bericht van: l.wijsbroek
Onderwerp: pm’s sturen
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 12:42
de nieuwe personen op het forum gaan nu maar direct pm's sturen. Er zit gelukkig een delete knop op. Lees eerst eens het topic welkom bij voorstellen, dan wordt er een heleboel duidelijk.
kleine moeite om je even voor te stellen.

-------------
lydia wijsbroek



Antwoorden:
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 12:57
Er zijn fora waar je gedurende je eerste tiental berichten geen toegang tot het versturen van PM's hebt juist omdat dit een bekend veschijnsel is.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 13:49
Het beste is om niet te antwoorden, want dat blijft eeuwig hangen, gewoon meteen deleten.

Het forum moet laagdrempelig zijn omdat de eendagsvliegen er dan makkelijker binnenvliegen.

Ik begin de naam van oude mopperaar te krijgen, omdat ik mijn ergernissen tegenwoordig vrijelijk uit, in plaats van ze op te kroppen. Nou zolang ik patronen blijf delen en dingen per post stuur, maakt het mij niet uit dat sommigen me niet lief vinden. Ik zeg wel eens "Lief staat niet meer in mijn taakomschrijving, lief is met pensioen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 14:02
dat is een van de voordelen als je ouder wordt......
je hoeft je niet meer zo aan te passen aan alles en
iedereen.
Het wordt ook wel 'wijzer worden' genoemd.



Ik heb er ook 'last van', hahahahah
Marlies


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 14:04
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

dat is een van de voordelen als je ouder wordt......
je hoeft je niet meer zo aan te passen aan alles en
iedereen.
Het wordt ook wel 'wijzer worden' genoemd.



Ik heb er ook 'last van', hahahahah
Marlies


wijzer, bij mij alleen grijzer

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 14:15
Grijzer kwam als eerste........de rest duurde even

Marleis


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 14:38
de rest is er bij mij nog niet

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 16:03
Ach, we schelen niet zoveel in leeftijd (1958)....
Je moet maar zo denken....alle goede dingen komen langzaam
hahahahah


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 16:25
oei dan ga ik nog veel krijgen in mijn oude dagen

de wijsheid en de grijs heid ik hoop dat ze dan in de juist
volgorde komen


Bericht van: Jips
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 17:15

Ik kreeg vanmiddag ook een privé-mail van iemand die mij totaal onbekend is of ik patronen wilde mailen

En wat mij ook altijd opvalt is het aantal "gasten" op het forum: op dit moment zijn er 47 mensen actief op het forum waarvan 11 LEDEN en 36 GASTEN???!!!???

Zitten die dan gewoon maar stiekum mee te lezen denk ik dan? Vind ik persoonlijk behoorlijk onbeleefd

Ik ben hier destijds ook terecht gekomen omdat ik een patroon zocht en tegenkwam, maar wel gelijk lid geworden en nooit meer weg gegaan!



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 17:19
Ik vind ook dat ze zich eerst moeten aanmelden.Ik heb deze week iemand geholpen en nadien heb ik gezegd dat het nog gemaaklijker is als ze haar voorstelt,en anders niet meer antwoorden dat gaat ook

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 18:43
Is het niet zo dat het wonderlijk is dat je ook zo ver kunt komen op een forum, als gast? Ik heb weleens gezien dat je eerst moet inloggen c.q. aanmelden voor je dingen van het forum kunt zien. Ik ben verder nergens lid van, hoor, maar pas zocht ik iets, en ik kon nergens in, bij dat forum. Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd actief ben op dit forum, hoor, ben regelmatig een beetje veel te druk, maar het bljift fijn om ook na een hele tijd afwezig te zijn geweest, toch weer leuke ( en helaas ook minder leuke) dingen te lezen van deze lieve Hobbydoosjes.....

-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: Guests
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 19:12
Het is vrij gebruikelijk dat je je eerst moet aanmelden als lid voordat je op een forum mee kunt lezen.


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 19:45
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Ik begin de naam van oude mopperaar te krijgen,


Hahahaha gekke meid.........nou van mij krijg je die naam niet hoor, je bent een lieverd.....en je bent gewoon eerlijk. Mag toch!!!


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: willywortel
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 20:13
ik kreeg van de week deze pm

Hey zou ik ook wat patroontjes kunnen krijgen ben gek op
disney
Ik heb eventueel pooh woor je als je die nog nodig bent.
Alvast bedankt

Groetjes

ik schreef terug

Goede middag   (hier de naam )


Graag wil ik weten waarom je speciaal aan mij
om disney patroontjes vraagt.
In een PM

toen weer pm
hey hey,

er is vast wat fout gegaan sorry.

Heb toen alle reacties van deze persoon opgezocht.
Was net 6 berichten lid en niet voorgesteld.
En vroeg op het forum naar delen van bestanden.


Heb ook niets gestuurd.Later zie je het weer op MP
langs komen.Zeer brutaal vindt ik dit.
Je kan niet zomaar een fout maken met het versturen van
pm's , of je moet het eenmaal aanmaken en dan
allemaal te gelijk versturen.
Laten we toch maar een beetje op onze hoede zijn.
Je weet maar nooit.



-------------
To smile , is the way to help change the world.

willywortel


Bericht van: doortje
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 20:25
magtelt de mensen die hier wel vaak komen weten dat jij lief ben dus dat heeft geen uitleg nodig en is het geen graai cultuur geworden in nederland dat merk ik in het dagelijkse leven ook heel erg als ze weten dat je hobbyt dan moet je vanalles maken maar dat dat geld kost en veel tijd daar wordt niet aan gedacht en dan als ze zelf wat willen maken komen ze bij mij de matrialen vragen en dan denk ik sporen jullie wel ik moet ook alles kopen ik loop ook alles af om het een beetje betaalbaar te kunnen krijgen nee hoor ik doe dat ook niet meer dan maar geen lief vrouwtje meer en dat heet niet kattig maar voor je zelf opkomen want een vloermatje die koop ik dat ben ik niet meer zelf


Bericht van: Keetje
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 21:35

Maar jij bent nog helemaal niet oud Magtelt, ik ben van de week 74 geworden; ik ben van zoals je dat noemt 'voor de oorlog' mopper ook wel hoor, maar ik zeg nog niet zoals veel ouderen 'dat het vroeger allemaal beter was'.

Ik geniet van heel veel dingen op het forum en bewonder wat er allemaal gemaakt wordt.

Als ik lees over de narigheid en ziektes van sommige hobbydoosjes en allemaal op jongere leeftijd, dan ben ik dankbaar voor het gemak waarmee mij de meeste dingen afgaan. Maar het maakt me niet milder ten opzichte van horkerigheid die we tegenkomen, want in die categorie hoort wat jullie hier boven schrijven, wel thuis.

Maar blijf ajb allemaal wel mooie dingen laten zien, want het resultaat van alle inspanning mag wel door anderen worden bewonderd hoor!

groet

 



-------------
elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 03 Maart 2012 om 23:26

ik heb ook een heleboel mensen al gevraagd om zich voor te stellen, en als je later gaat kijken bij voorstellen, dan zie je dat ze niet meer gereageerd hebben. Alleen de mensen die echt geintereseerd zijn komen vaker terug met ook oa reactie op andere topics

Dit zal altijd wel zo blijven, we kunnen ons er wel druk om maken, maar kunnen we dit veranderen, nee



-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 08:33
Ik blijf mijn WELKOM ophijsen in Even voorstellen, maar ik denk niet dat de nieuwe hobbydozen dat lezen. Ik zal er nog even tussenzetten, dat we liever geen pm krijgen als het niet nodig is, omdat onze antwoorden dan voor eeuwig in de outbox blijven hangen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 08:41
Nou ik heb het aangepast, maar het wordt steeds langer en alles lijkt heel duidelijk, maar er komt wel een lap tekst op je af zo.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 09:05

Magtelt   groot gelijk  , ben het volledig met je eens

maar er zijn er ook die zicht aanmelden, voorstellen en dan hoor je toch niets meer van ze



Bericht van: pippie
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 10:04
Jongens ( en meisjes )Ik heb de ballen verstand van computers, maar is er nou niet iets te "filteren"of zo?
Volgende week hè, dan word ik ......aow-er. Doet dat pijn? Grijs gemeleerd ben ik al tijden en onthouden(vooral namen, behalve Magtelt) ook al moeilijk.
Verder veel plezier hier!


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 13:37

Als je iets zoekt en je googeld het, kom je soms vanzelf op dit forum terecht. Zo ben ik er de eerste keer gekomen. Dan ga je lezen. Je komt niet verder met je vraag en ontdekt dan pas dat je eerst een account moet aanmaken om zelf een vraag te stellen. Dat doe je dan en dan pas kom je er achter dat het eigenlijk prettiger is dat je je even voorstelt. De een heeft dat wat sneller door als de ander. De een wordt er vriendelijk op gewezen en de ander een beetje kribbig. Het hele probleem ligt in het feit dat er geen "gebruiksaanwijzing" staat bij je aanmeldingsformulier.

Dan zijn er mensen die helemaal niet op een forum actief willen zijn, die vragen iets en als en als ze het antwoord hebben zijn ze weg en hoor je er niets meer van.

Overigens, ik lees ook regelmatig zonder me in te loggen. Gewoon te lui! Groetjes, Lida



Bericht van: Mutti
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 13:51

ik ben ook ooit op het forum gekomen omdat ik iets zocht

Ik geloof een bumba .

Ik weet nog dat ik bij m,n eerste post geschreven heb dat ik nieuw was en alvast m,n excuus gemaakt als ik het op de verkeerde manier deed .

Mij zijn toen heel vriendelijk en duidelijk de regels uitgelegd . Het resultaat is dat ik niet meer weggegaan ben .

 



Bericht van: lidwina
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 14:17
En ik ben ook niet meer weggegaan. Bevalt nog steeds goed. Gezellig, behulpzaam en als je in de put zit een opbeurend woord en medeleven. groetjes, Lida


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 14:30
Originally posted by pippie pippie wrote:

Jongens ( en meisjes )Ik heb de ballen verstand van computers, maar is er nou niet iets te "filteren"of zo?
Volgende week hè, dan word ik ......aow-er. Doet dat pijn? Grijs gemeleerd ben ik al tijden en onthouden(vooral namen, behalve Magtelt) ook al moeilijk.
Verder veel plezier hier!


volgen mij doet het geen pijn hoor, mannen zijn meestal heel kleinzerig, mijn man, bijgenaamd opa heeft nergens last van, alleen chronisch tijdgebrek, heel herkenbaar

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 14:55
Toen ik een half jaartje terug op zoek was naar een stukje gezelligheid dat knutselen en handwerk als uitgangspunten had, kwam ik hier terecht. Maar wat regels betreft op een forum, zijn die naar mijn weten redelijk universeel. Als je een gezelschap benadert, stel je je eerst voor. Ik kijk eerst wat voor bestaande onderwerpen ik met mijn visie aan kan vullen voordat ik een nieuw topic open. Naarmate je wat meer ingeburgerd raakt, kan je je wat meer permiteren zoals een PM.    


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 15:06
Ik was in het begin een beetje bang voor wat ik allemaal op gang zou zetten als ik op de verkeerde plaats klikte. Niet bang voor het ontketenen van een derde wereldoorlog, meer dat er iets vast zou lopen of dat ik iets leuks zou vinden en meteen weer kwijtraken. Ik kan me best voorstellen dat mensenvan mijn leeftijd per ongeluk op het forum ploffen, zien dat ze zich kunnen aanmelden en meteen met hun vraag komen, voor het forum weer in het grote niets verdwijnt.

Maar als er een vraag om een patroon is en ik vraag beleefd om een e-mailadres en het komt niet, ga ik niet meer op mijn knieën smeken, ik zet het mailen over het topic af en er komt niets meer van mijn kant. Dat doe ik thuis ook, ik vraag één keer of mijn man thee of koffie wil, komt er geen antwoord. pak ik voor mezelf.

Dat is dat lieve wat met pensioen is. Lekker kort door de bocht.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 15:24
Ik had ook nog nooit op een forum gereageerd, omdat ik niet weet wat er gebeurd of wat ik moet doen. Ik had ook niet gelijk mij emailadres in gevoerd, omdat ik huiverig ben voor alle virussen en reclame. maar magetelt stelde me gerust en als ik een patroontje wilde hebben moest ik toch echt mijn email invullen. Oke, vooruit dan maar en gelijk blijven hangen en niet meer weg te slaan

-------------


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 00:35

Ook ik ben per toeval eens in het verleden op dit forum gekomen. Wel voorgesteld hoor. Veel gelezen en gekeken wat een mooie handwerken er gemaakt worden.

Heel veel respect voor al die hobbydozen want de tijd bij mij ontbreekt nog wel eens. Druk met de 6 kleinzoons in de leeftijd van 10 maanden tot 8 jaar. Geniet daarvan dat kan ook omdat ze heel dichtbij wonen. Ik kom eigenlijk iedere dag tijd te kort of zou het komen dat je langzamer wordt naarmate je ouder wordt?

Je wordt dan wijzer toch? En grijzer maar daar kan je iets aan doen.

"Dozen"blijf dit forum trouw want ik vind jullie kanjers.



-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 09:43
omdat we wijzer worden, moeten we veel meer meenemen en daar wordt je langzamer van en 6 jongens bezig houden  valt niet mee. we zijn dan uit het rime en worden weer in het diepe gegooid. Rust uit achter de pc en bij ons hobbydozen

-------------



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net