Grote poppen topic
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26425
Print Datum: 22 November 2025 om 00:18 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Grote poppen topic
Bericht van: winter61beer
Onderwerp: Grote poppen topic
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 19:40
|
 Geboren mijn rebornzoon Benjamin.as woensdag komt hij bij ons wonen,
-------------
|
Antwoorden:
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 19:44
Is dit een pop???
------------- groetjes nathalie
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 20:02
|
Kan ik niet geloven!!!!!! Pracht-baby.
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 20:02
Ja, het is een reborn pop 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 20:09
Ik vind het werkelijk een waar kunstwerk . Heel mooi gemaakt . Maar ik
krijg er de kriebels van
|
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 20:13
Oh Jeetje is wel heel erg echt
die zullen vast een prijskaartje
hebben.
------------- groetjes nathalie
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 21:28
net een echte, super gewoon
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 21:58
|
Is dit een pop??? Dat kan ik eerlijk gezegd niet geloven. Ik weet wel dat dit soort poppen bestaat, maar nooit gezien. Groetjes, Lida
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 22:00
chantalmv2 wrote:
Ik vind het werkelijk een waar kunstwerk . Heel mooi gemaakt . Maar ik
krijg er de kriebels van
|
hier nog eentje, gewoon eng mooi om te zien
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 04 Maart 2012 om 23:56
|
Het is nog geen 1 april, dus het zal wel echt zijn. Ik vind het een vreselijke enge pop en voor geen goud zou ik hem willen hebben. Ik krijg er rillingen van. Wat is hier nu leuk aan? Een pop is een pop en moet een pop zijn en blijven.
|
Bericht van: francisca
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 10:42
dit is me toch iets te echt een pop moet een pop blijven en geen mens in rubber en dergelijke worden
------------- Anne-Marie
|
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 10:44
|
als ik op ze een beurs zie loop ik echt snel door. Ik vind het gewoon eng. Maar ze zijn wel mooi als je bedenkt dat ze gemaakt zijn door iemand die dar met harts en ziel mee bezig is geweest. Maar in mijn geval heeft deze pop iets teveel ziel mee gekregen
|
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 10:50
|
Ik vind ze inderdaad prachtig, maar ook eng. Ik houd het meest van poppen die er uitzien als een pop. Ik vind een baby born al te echt. geef mij maar die ouderwetse van vroeger. Groetjes, Lida
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 11:00
|
Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben die ze een beetje eng vind. Ooit heb ik bij mijn keramiekclub een pop vastgehouden die zelf gemaakt was. Verzwaard in het kontje om het 'zo echt mogelijk' te laten lijken. Nou dat lukte. Griezelig echt!!! Marlies
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 11:02
Gelukkig zijn er mensen die dit super vinden maar ik vind het ook te eng. Dat is geen pop meer. Weet van mensen dat zij hun overleden kindje op deze manier in een pop hebben vast laten leggen, nee niet mijn kind of cookie ook.
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 11:31
|
Er was pas een Amerikaanse documentaire op tv waar kinderloze dames met zo'n pop op stap gingen. In een echte maxi-cosi in de auto en er tegen praten alsof het een echte baby was. Daarna de supermarkt in met maxi-cosi met kind erin en er maar tegen praten. Ja had de andere winkelende mensen moeten zien kijken!  Ik vind het echt een kunst dat je zulke poppen kunt maken, maar ik hoef er zelf ook geen. Mijn 2 jongens zijn baby geweest en het was een mooie tijd. Nu hou ik het bij mijn 4 Baby Borns en 2 babypoppen 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 12:03
dames,ik wil jullie bedanken voor jullie negatieve reacties en de bestellingen gaan gewoon door,
-------------
|
Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 12:22
Lieve winterbeer, van harte veel plezier gewenst met jouw Benjamin....en ik vind dat de reactionairen eerlijk zijn maar erg negatief naar Winterbeer...net alsof je bij een moeder in de kinderwagen kijkt en zegt: getver...da's ook een eng koppie...ieder z'n meug, dat weten we hier allemaal opt forum maar een beetje mee-leven mag wel hoor...straks durft niemand meer iets te plaatsen wat een beetje afwijkt van het ''gewone'' ..... dapper wat je als reactie tikt Winterbeer maar ik wed dat je tot in je poppenziel gekwets bent en dat wil ik een beetje verzachten....en natuurlijk komen er"nu reacties van" ik mag toch eerlijk zeggen wat ik er van vind, dat mag maar...dat doe ik ook ;-)))
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 12:54
|
Sorry winterbeer. Het is een prachtpop. Het was niet tegen jou. Wij moeten er misschien allen even aan wennen. Achteraf gezien had ik beter mijn mond kunnen houden. Men moet niet altijd zeggen wat men vindt. Dus ik hoop dat je veel plezier hebt van je pop. En hoe je het ook wendt of keert: het blijft een prachtpop. Groetjes, Lida
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 13:21
Winterbeer gefeliciteerd met de komst van reborn Benjamin, ik vind hem heel mooi!
------------- Groetjes van Jolly
|
Bericht van: misty
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 13:31
schitterend zijn ze en zo knap gemaakt maar vreselijk duur dat wel maar ja als je weet wat een werk en tijd erin zit kan het niet anders dan duur zijn. ze moeten alleen niet de plek van een echte baby in gaan nemen lijkt mij ongezond. maar voor de rest van genieten hoor
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 13:36
Hij ziet er heel echt uit, niet eng vind ik, die kleur ogen, heel goed getroffen.
Ik vond net in mijn babybreipatronen een matrozenpakje, hebben?
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 19:32
|
nldutchy wrote:
Lieve winterbeer, van harte veel plezier gewenst met jouw Benjamin....en ik vind dat de reactionairen eerlijk zijn maar erg negatief naar Winterbeer...net alsof je bij een moeder in de kinderwagen kijkt en zegt: getver...da's ook een eng koppie... |
Mijn reactie betreft de pop en niet dat ik winterbeer eng vind.  Dus absoluut niet negatief bedoeld naar Winterbeer.
|
Datum bericht: 05 Maart 2012 om 19:55
hetwich wrote:
nldutchy wrote:
Lieve winterbeer, van harte veel plezier gewenst
met jouw Benjamin....en ik vind dat de reactionairen eerlijk zijn
maar erg negatief naar
Winterbeer...net alsof je bij een moeder in
de kinderwagen kijkt en zegt: getver...da's ook een eng koppie...
|
Mijn reactie betreft de pop en niet dat ik winterbeer
eng vind.  Dus absoluut niet negatief bedoeld naar
Winterbeer. |
Sluit me hierbij aan
Gefeliciteerd met je aankoop. Niets leukers dan iets kunnen
aanschaffen waar je gelukkig van word. En trots op bent.
|
Bericht van: katelijne
Datum bericht: 06 Maart 2012 om 11:39
Winterbeer proficiat met je prachtige pop !
Mijn vriendin heeft ook enkele van deze poppen gekocht en ze zijn leuk om vast te houden. ik vind het woord 'levensecht' hier veel realistischer dan 'eng'. Ik associeer het woordje eng meer met slangen en krokodillen .
En doen alsof die poppen baby's zijn vind ik even gek als honden met pakjes, jasjes, enz...
------------- Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 06 Maart 2012 om 13:25
katelijne wrote:
En doen alsof die poppen baby's zijn vind ik even gek als honden met pakjes, jasjes, enz...
|
Sommige honden moeten! jasjes dragen omdat ze het anders koud krijgen. Ik ben het met je eens dat het er niet uitziet. Ander geval: een vriendin van mij traint KNPV (politiehonden-opleiding) met haar honden. Na de training krijgen haar honden ook jassen aan zodat ze niet te snel afkoelen. Voorkomt blessures...
Over de pop: ieder z'n ding. Ik vind het niks, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel leuk vinden. Ik vind het in ieder geval wel heel knap hoe het gemaakt is.
|
Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 06 Maart 2012 om 16:51
Maar goed dat niet iedereen hetzelfde mooi vind of er door gecharmeerd raakt.
Wel eerlijk is te vertellen wat men er zoal van vind.
Mooi is deze pop zeker, zó echt.
Waarom iemand zo'n pop aanschaft is erg persoonlijk.
Dat is eigenlijk met alles zo.
De één is wild van iets terwijl een ander er helemaal niets mee heeft.
Dat moet toch kunnen?
Groetjes, Tineke01
|
Bericht van: francisca
Datum bericht: 06 Maart 2012 om 17:17
eng is misschien niet een goeie omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen de pop is me iets te echt daar wil ik niet mee zeggen dat hij niet mooi is het roept alleen vreemde gedachten op wat is de volgende stap worden wij soms ook vervangen? absoluut niet rot bedoeld naar de kers verse poppen moeder van deze pop hoor
------------- Anne-Marie
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 06 Maart 2012 om 17:23
chantalmv2 wrote:
hetwich wrote:
nldutchy wrote:
Lieve winterbeer, van harte veel plezier gewenst
met jouw Benjamin....en ik vind dat de reactionairen eerlijk zijn
maar erg negatief naar
Winterbeer...net alsof je bij een moeder in
de kinderwagen kijkt en zegt: getver...da's ook een eng koppie...
|
Mijn reactie betreft de pop en niet dat ik winterbeer
eng vind.  Dus absoluut niet negatief bedoeld naar
Winterbeer. |
Sluit me hierbij aan
|
winterbeer, bedoelde het ook niet gemeen hoor, wens je heel veel plezier met hele mooie kleertjes te maken voor dit poppenkind.
------------- lydia wijsbroek
|
|