svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26522
Print Datum: 22 November 2025 om 02:48 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes
Bericht van: nldutchy
Onderwerp: svp lezen en reageren lieve Hobbydoosjes
Datum bericht: 07 Maart 2012 om 22:43
...even de opmerking van Lydia lezen...over de creaties en graag reactie of wij het '' verkeerd zien'' of ervaren...
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Antwoorden:
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 07 Maart 2012 om 23:04
|
Ik weet niet goed wat Lydia bedoeld met reklameblok .
(misschien ben ik dom)
------------- Ik haak nooit af!
http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 07 Maart 2012 om 23:39
marileen, heb het uitgelegd aan je, als iemand een winkeltje heeft is dat leuk, maar dan hoeft er hier geen reclame gemaakt te worden.
Sorry, ik vindt dat niet kunnen hier op het forum, maar dat is mijn mening maar, misschien dat andere hobbydoosjes er anders over denken. Ieder z'n mening
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 07 Maart 2012 om 23:40
|
Dat ben ik helemaal met je eens Lydia.
Daar is het forum niet voor bedoeld.
------------- Ik haak nooit af!
http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 00:03
|
Het viel mij vanmiddag op dat er erg veel door deze 2 dames gepresenteerd is geworden. Zelf heb ik ook op een paar werkstukken gereageerd omdat ik het handwerk zeker bewonder. Het lijkt mij niet de bedoeling dat als iemand een website heeft met handwerkstukken van zichzelf dat alles binnen de kortste keren een voor een op dit forum gezet gaat worden. Een verwijzing naar een eigen weblog of website zoals de meesten dat hier doen, zou voldoende moeten zijn. Er zijn hier toch regels wat het reclame maken betreft? Reclame en verkoop van je produkten horen m.i. thuis op je eigen blog of site.
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 07:29
ze had een eerdere reclamestunt van iemand anders gelezen denk ik, en toen dacht ze dan doe ik het zo. Dat we onze creaties laten zien dat mag daar zijn we trots op Maar verwijzen naar je www. of in haar geval naar d'r hyves en dat moet genoeg zijn, toch?
-------------
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:01
ik wilde echt geen zekerd zijn, maar dit kan in mijn ogen gewoon niet, van de week attendeerde iemand die zich voorstelde op haar www, zodat het duidelijk werd wat haar hobbies zijn en werd beschuldigd van reclame maken, dat vindt ik meten met 2 maten
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:06
|
Ze heeft in haar voorstelberichtje gezet dat haar moeder haar mail beantwoord  Omdat zij daar geen tijd voor heeft. Ik heb haar vanmorgen een PM gestuurd en gevraagd of ze het Mijn Creaties topic niet meer vol wil storten. Ik heb haar de tip gegeven om bijv. van een aantal dingen een fotocollage te maken en deze dan te posten 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:12
|
Waar MIJN CREATIES voor bedoeld is is zo duidelijk als wat: gewoon aan elkaar laten zien wat je gemaakt hebt omdat dat leuk is en je blij bent dat iets af is.Om het te delen met elkaar. Wanneer je iets wilt verkopen ga je maar naar Marktplaats enz.
------------- Groetjes van Jolly
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:37
|
nldutchy wrote:
...even de opmerking van Lydia lezen...over de creaties en graag reactie of wij het '' verkeerd zien'' of ervaren... |
Ik begrijp niet waar dit over gaat, welke opmerking van Lydia? En waar?
|
Bericht van: Lisette1985
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:44
|
Ik voel me een beetje aangesproken omdat ik nieuw ben en gisteren ook al mijn creaties heb laten zien die ik de afgelopen weken heb gemaakt. Ik wilde het graag laten zien omdat ik er zo trots op ben en benieuwd was wat jullie ervan vonden, en eerlijk is eerlijk, ik kreeg veel leuke reacties. Het is absoluut niet mijn bedoeling om reclame te maken, ik heb geen eigen website en ik verkoop ook niks dus eigenlijk weet ik zelf niet waar ik reclame voor zou moeten maken ... gewoon puur hobby voor mezelf. En ik deel jullie mening en ik snap het volledig. Ik weet ook niet zeker of jullie mij daar ook mee bedoelen, maar mijn excuses als dat wel het geval is. Heb me hier aangemeld omdat ik haken vreselijk leuk vind, jullie werkjes bewonder en inspiratie op wil doen en gewoon een leuke gezellige tijd wil hebben.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:48
Ach lieve Lisetje, daar was ik bang voor dat de ''verkeerde'' mensen zich aangesproken zouden voelen en dat is nu juis tIET de bedoeling, blijven delen meissie ...!! En Jips: JIJ deed wat ik meteen had moeten doen maar vanochtend pas bedacht: een eerlijke pm sturen naar Babbel, dat is de meest faire manier om je ongenoegen te laten blijken maar ja, ik twijfelde en deed het dus zo...bedankt allemaal voor de reacties en we zijn het eens, jij ook Babbel ???
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:51
Lisette, er is verschil. Jij hebt een heleboel creaties gemaakt voor je eigen plezier en daar foto's van gemaakt en nu je op het forum komt, wil je die dingen laten zien, om jezelf als hobbydoos te presenteren. Dan weten we wat je zoal doet. Net als wij ons presenteren met onze creaties (als we foto's kunnen plaatsen).
Als iemand commercieel bezig is, kan ze zich hier voorstellen en ons attent maken op haar www, maar dan moet ze haar creaties, die ze gaat verkopen op die www zetten en niet hier.
Dus Lisette, blijven en meepraten, hoor, het is hier veel te gezellig.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:54
|
nldutchy wrote:
Ach lieve Lisetje, daar was ik bang voor dat de ''verkeerde'' mensen zich aangesproken zouden voelen en dat is nu juis tIET de bedoeling, blijven delen meissie ...!! En Jips: JIJ deed wat ik meteen had moeten doen maar vanochtend pas bedacht: een eerlijke pm sturen naar Babbel, dat is de meest faire manier om je ongenoegen te laten blijken maar ja, ik twijfelde en deed het dus zo...bedankt allemaal voor de reacties en we zijn het eens, jij ook Babbel ??? |
Ik ben blij te lezen dat dat het gelukkig niet het geval is  Voorlopig heb ik even niks te delen, ben nu met een sjaal bezig die niet zo vrolijk word kwa kleur, hij is bijna af, en dan zal ik een foto posten en mogen jullie wel tips geven hoe ik hem alsnog op kan fleuren.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:57
|
O ja, die willen we natuurlijk ook zien en dan zullen wij de tips bedenken. Wat denk je van bijv. gehaakte bloemen erop? Een leuke gekleurde rand erlangs? O nee, mijn hoofd is alweer op hol eerst de foto afwachten............... 
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 09:58
Ben het helemaal met jullie eens.
Weet je wat je als nieuweling ook zou kunnen doen: 1 topic openen waar je wat foto's plaatst van de dingen die je de afgelopen tijd hebt gemaakt.
Ik houd alles wat ik maak bij op m'n blog. Als ik er aan denk plaats ik het hier ook op het forum, maar meestal vergeet ik dat. Vorige week heb ik ook een aantal dingen tegelijk gepost, die eigenlijk best in 1 topic hadden gekund. Scheelt weer ruimte op de server, want die zal inmiddels overlopen van alle topics die geopend worden. Ik weet niet of het onder reclame valt, maar tegenwoordig zet ik op m'n blog wel vaak erbij dat als iemand hetgeen dat ik gemaakt heb wil hebben, dat die dan maar even contact op moet nemen. Heb daar verder nog geen reacties op gehad, dus echt werken doet het niet ;)
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:07
|
Ik heb geen blog of iets waat ik het op kan zetten. Misschien had ik het beter in 1 topic kunnen plaatsen maar dat hadden er wel heel veel foto's in 1 topic gestaan, nahja dan weet ik het in ieder geval voor de volgende keer. Jips een leuke gekleurde rand er langs lijkt me ook wel leuk, hoop dat de das/sjaal vandaag af komt, anders morgen en dan zal ik een foto laten zien. Ik had alleen in het hele begin 21 steken, en na 3 toeren had ik er nog 18, het is rottige wol om mee te haken dus ik kon het niet goed zien, en uittrekken gaat niet want het is nogal harige wol. Misschien dat ik dat later nog kan verdoezelen met inderdaad eventueel een rand erlangs? En als ik de das om heb zie je dat denk ik niet eens.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:07
Lisette1985 wrote:
nldutchy wrote:
Ach lieve Lisetje, daar was ik bang voor dat de ''verkeerde'' mensen zich aangesproken zouden voelen en dat is nu juis tIET de bedoeling, blijven delen meissie ...!! En Jips: JIJ deed wat ik meteen had moeten doen maar vanochtend pas bedacht: een eerlijke pm sturen naar Babbel, dat is de meest faire manier om je ongenoegen te laten blijken maar ja, ik twijfelde en deed het dus zo...bedankt allemaal voor de reacties en we zijn het eens, jij ook Babbel ??? |
Ik ben blij te lezen dat dat het gelukkig niet het geval is  Voorlopig heb ik even niks te delen, ben nu met een sjaal bezig die niet zo vrolijk word kwa kleur, hij is bijna af, en dan zal ik een foto posten en mogen jullie wel tips geven hoe ik hem alsnog op kan fleuren. |
Lintjes doorrijgen? Of een draad in een vrolijke kleur.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:08
|
Dat is op zich wel een goed idee, dat ieder Hobbydoosje 1 topic krijgt in Mijn Creaties waar je dan iedere keer je nieuwe creatie in zet en deze zo `ophijst` Dat scheelt een hoop nieuwe topics En kun je ook makkelijk terugkijken wat je allemaal gemaakt hebt 
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:13
Magtelt wrote:
Lisette1985 wrote:
nldutchy wrote:
Ik ben blij te lezen dat dat het gelukkig niet het geval is  Voorlopig heb ik even niks te delen, ben nu met een sjaal bezig die niet zo vrolijk word kwa kleur, hij is bijna af, en dan zal ik een foto posten en mogen jullie wel tips geven hoe ik hem alsnog op kan fleuren. |
Lintjes doorrijgen? Of een draad in een vrolijke kleur. |
Oh dat is inderdaad ook een leuk idee  Leuke kleur draad doorrijgen en dan langs de randen nog een extra toer bij haken in diezelfde vrolijke kleur.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:28
Jips wrote:
Dat is op zich wel een goed idee, dat ieder Hobbydoosje 1 topic krijgt in Mijn Creaties waar je dan iedere keer je nieuwe creatie in zet en deze zo `ophijst` Dat scheelt een hoop nieuwe topics En kun je ook makkelijk terugkijken wat je allemaal gemaakt hebt  |
Goed idee!
Ik ben actief op een aantal andere fora en daar worden regelmatig topics verwijderd omdat de server anders overbelast wordt. Ik vraag me wel eens af wat voor enorme server er achter dit forum zit, want er worden heel veel nieuwe topics geopend...
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:32
Tevens wordt dan ook het ledenbestand opgeschoond. mensen krijgen een email en reageer je dan niet in bijvoorbeeld een maand, dan wordt je als lid verwijderd.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:37
|
Daar heb je moderators voor op een forum  Maar er is niks mis met een goede schoonmaakbeurt op het forum, inderdaad iedereen een pm sturen en die niet reageren verwijderen. En iedereen in Mijn Creaties een eigen topic waarin je je creaties zet. Dat voorkomt al een hoop extra berichten 
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:44
|
Ik ben nog steeds benieuwd over welke opmerking dit nou gaat.
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:46
@ Lisette: wij hebben gisteren erg veel plezier gehad n.a.v. jouw olifantje en dat is juist heel waardevol! De ontspannen sfeer en gezelligheid zijn bepalend voor een forum.
Opschonen is een goed idee, maar toch vind ik het raar dat een "newby" met een score van 0 direct kan beginnen met het versturen van PM's en het daarbij laat.
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:46
carlaevelien wrote:
Ik ben nog steeds benieuwd over welke opmerking dit nou gaat. |
De opmerking van Lydia kun je vinden in dit topic,
Klik hier
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:47
Jips wrote:
Daar heb je moderators voor op een forum  Maar er is niks mis met een goede schoonmaakbeurt op het forum, inderdaad iedereen een pm sturen en die niet reageren verwijderen. En iedereen in Mijn Creaties een eigen topic waarin je je creaties zet. Dat voorkomt al een hoop extra berichten  |
Dit is het enige forum dat ik ken zonder moderators. Op zich is daar niets mis mee, het werkt prima zo. Maar met bepaalde dingen kan het wel beter, o.a. de wildgroei van topics, de procedure aanmelding nieuwe leden... om maar een tweetal dingen te noemen.
|
Bericht van: Claire
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 10:48
Ik denk dat het voor mij tijd word om me hier af te melden, ook ik heb een winkeltje en zet altijd onder elke creaties het adres van mijn winkeltje. Maar dat valt blijkbaar niet meer goed. Ik vind trouwens wel dat er met 2 maten gemeten wordt want als er gevraagd wordt waar je bv veiligheidsoogjes, sleutelhangers, of een bepaald patroon dan is het blijkbaar geen bezwaar dat er een naam van een webwinkel wordt genoemd. Daar komt bij dat ik vind dat alleen Renske kan beslissen wat wel en niet kan binnen haar forum.
------------- Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:07
|
Ik heb nu gezien waar het om gaat, en mijn eerste gedachte bij al die creaties was alleen maar: wat een hoop en wat een leuke dingen allemaal. Nu heb ik ze allemaal (!) nogmaals bekeken met de reacties erbij en eerlijk gezegd snap ik nog niet waar al die drukte nou voor is? Ik zie nergens staan dat ze reclame maakt voor haar 'winkeltje'. En dat tussen aanhalingstekens, want ik vind alleen een hyves waar ze een actie voor de voedselbank op heeft staan en waar ze haar creaties op zet. Na wat doorklikken zie je dat je de creaties eventueel kunt kopen.
Dat is wat ik ervan begrijp. En ze heeft bij geen enkele creatie in het eerste bericht al gezet: "Kijk op mijn website, ik verkoop dit" (of iets dergelijks). Een enkele keer had ze als reactie erbij gezet dat ze spullen verkoopt. Dit noem ik geen 'reclame maken voor je winkeltje', en zo is het bij mij in elk geval totaal niet overgekomen.
Misschien zijn het wat veel creaties in 1 keer, maar als je als newbie hier komt en al veel gemaakte spullen hebt liggen die je wilt laten zien, moet dat toch ook kunnen? Wellicht is het beter om het dan met wat minder berichten te doen, meerdere creaties per bericht.
En Claire, ik hoop toch echt dat je blijft en dat dit geen reden voor je is om te stoppen bij het forum. Ik ervaar jouw berichten ook allerminst als reclame. Er zijn trouwens wel meer hobbydoosjes die een webwinkeltje hebben, en ik vind dat daar je daar best over mag posten, naast je andere berichten en meelevingen. Wat niet past is als je je als newbie aanmeldt enkel en alleen om een bericht te kunnen plaatsen over je webwinkel. Dan lijkt mij een pm aan die persoon dé manier om te zeggen hoe het forum werkt en dat dit niet de bedoeling is. Misschien zijn dat 2 maten, maar ik vind daar zeker wel verschil in zitten.
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:20
Als iemand alleen maar foto's laat zien bij ons forum verder geen enkele reactie erbij zet, niet verder actief is op het forum etc etc. Waarom ben je dan lid geworden van dit forum? Zet dan al je foto's op picasa of zo. Maar goed wie ben ik Wil ze hier inderdaad haar werkjes laten zien of zit ze hier voor de verkoop? Geen idee. Maar wat zij maakt kan ik ook dus aan mij verdient ze geen stuiver.
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:35
|
Claire blijf aub wel hier op het forum. Ik verkoop ook wel eens wat en laat dat hier zien. en wat jij doet is niet wat ze hier bedoelen. waar het nu om gaat is dat je je hele webwinkel in een keer hier plaats om zo dingen te verkopen. jij hebt je eigen webwinkeltje en laat hier zien welke leuke dingetjes er weer bij zijn gekomen. dat vind ik wel wat anders hoor. maar ik weet dat er op andere forums een limiet is aan het aantal creaties die je kunt plaatsen per dag. je kunt wel in één bericht meerdere foto´s plaatsen maar dan maar 1 berichtje per dag. dat scheelt enorm veel ruimte en berichtjes die geplaatst worden. maar dat is aan renske.
-------------
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:06
Er is gewoon weg meer beheer nodig. Met vaste duidelijke regels.
|
Bericht van: hbootsman
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:15
Misschien moeten we dit weer achter ons laten en weer lekker gaan handwerken en babbelen waar voor we hier zijn? Kijk ik snap dat er duidelijke regels moeten komen over dit soort dingen als het promoten van je website, misschien dat er een apart forum onderdeel gemaakt kan worden waar mensen verwijzen naar waar ze spulletjes te koop hebben?
Nou ja ik zal zeggen laat je niet opfokken door iets wat digitaal gechat/geforumed of weet ik veel wat gedaan word, is het zeker niet waard om daarover in de stres te schieten en dan maar weg te gaan van een forum, negeer het en ga lekker verder waar voor je hier komt ;) Topic verdwijnt dan zo naar de volgende pagina!
|
Bericht van: Jolly
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:23
Claire blijven hoor 
------------- Groetjes van Jolly
|
Bericht van: katelijne
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:26
Claire wrote:
Ik vind trouwens wel dat er met 2 maten gemeten wordt want als er gevraagd wordt waar je bv veiligheidsoogjes, sleutelhangers, of een bepaald patroon dan is het blijkbaar geen bezwaar dat er een naam van een webwinkel wordt genoemd. Daar komt bij dat ik vind dat alleen Renske kan beslissen wat wel en niet kan binnen haar forum.
|
Ik ben het helemaal met je eens Claire. De ene plaatst te weinig foto's, de andere teveel. Ik begrijp het ook niet meer. 
De foto's die hier klaar lagen met al mijn creaties zijn zonet geklasseerd in de vuilnisbak, ik durf ze niet meer te plaatsen. Je weet nooit welke reactie je gaat krijgen. 
------------- Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:33
nouuuuuuuuuuu, niet zo beledigd zijn lieve meisjes....niet doen hoor....we hebben NIETS gezegd over het vermelden van je webstek, niets over het plaatsen van je creaties, tenminste geen slecht woord daarover, alleen over het plaatsen van ALLE creaties alsof het een reklameblok was...vond ik leuk gevonden van Lydia...IK heb dat vuurtje aangewakkerd en voel me veranwoordelijk dus wil nóg eens vermelden dat het helemaal nii negatief bedoeld was naar de foto's van je creaties en ik heb toegegeven dat ik, zoals Jips later deed, beter een eerlijk en keurig pm-metje naar Babbel had kunnen sturen dus dan is alles toch netjes uitgepraat ?????? Zand erover met deze ekskuses ????
Marlene aka nldutchy
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:37
Vond ik ook, meestal vind ik het heel gewoon dat iemand een creatie laat zien en vermeldt dat die voor de verkoop is, maar je hele handel er tegelijk opgooien, gaat een beetje ver.
Ik word die lange tenen wel zat, trouwens, ik blijf wel, maar je moest eens horen wat ik allemaal tegen mijn schermpje zeg, daar bloost de laptop van.
wat rozengeur.
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:45
Bericht van: ladyken
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 14:12
ik ga daar verder niet veel aan toevoegen
maar een pm-tje sturen vond ik een goed initiatief van
jips
en hoe die persoon daarop reageert goed of slecht joost
mag het weten is het positief dan gaan nog creatie zien
,is het negatief dat blijft die persoon toch weg
maar daar hoeven andere hobbydoosjes niet weg te blijven
dus kom op dames we houden het gezellige en we laten
gewoon onze creatie zien zoals ervoor de oude garde moet
blijven en de nieuwelingen moet bij het topic voorstellen
de regels eens goed doornemen ze worden toch op tijd
omhoog gehezen en dan weten ze wat ze moeten doen
en nu verder hobby', en showen die creatie
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 15:07
|
De foto's die hier klaar lagen met al mijn creaties zijn zonet geklasseerd in de vuilnisbak, ik durf ze niet meer te plaatsen. Je weet nooit welke reactie je gaat krijgen. 
Dit schreef Katelijne Dit is natuurlijk weer de geheel andere kant van wat Lydia en veel hobbydoosjes (waaronder ikzelf) bedoelen.
Alle creaties tot nu toe werden normaal bekeken en wie er een reactie op wilde geven deed dat. En dat zijn voor 99,9% altijd leuke en aardige reacties. Maar om nu je foto's in de prullebak te deponeren gaat wel heel erg ver (is mijn mening).Daar ging deze opmerking (van Lydia en nl.Dutchy) totaal niet over.DUS DAMES KOM OP MET JE FOTO'S.
groetjes Frea. IK VERGEET TE VERMELDEN DAT WE CLAIRE OOK NIET WILLEN/KUNNEN MISSEN>
Claire staat net als de meeste hobbydoosjes altijd voor iedereen klaar.
-------------
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 15:12
ik wil mijn nieuwe trui wel showen, maar vind het leuker als jullie hem zaterdag zien als ik hem aan heb en er een foto van gemaakt is. Voor mij een hele prestatie, Dus even wachten. 
-------------
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 15:15
|
Nou,vooruit dan maar Maar langer dan zaterdag wachten we niet.
groetjes Frea.
-------------
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 16:14
O Simone, maar mogen wij hem dan later wel bij mijn creaties zien? Ja toch? 
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 16:49
|
Ja doen hoor jips , anders zie ik die mooie trui niet.
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:12
|
Héél nieuwsgierig naar de trui!!!
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:14
ja oke, jullie mogen hem zien, maar ik kan geen foto van mij zelf maken. Vandaar ik even wacht tot zaterdag 
-------------
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:54
|
zolang de creaties NIET te koop zijn, is er niets mis mee ik hoop dat ik het goed begrepen heb, we mogen onze creaties tonen, maar niet verkopen, ik verkoop niets, hou alles lekker voor mezelf of om weg te geven 
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:55
|
Simonne, ben héééél benieuwd, tot zaterdag
|
Bericht van: francisca
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:21
vindt het een goed idee van het opschonen en wat regels opstellen over hoe het op het forum zou moeten/kunnen gaan maar dan wel door Renske vast gesteld en niet door een van ons dan krijgen we weer van deze discussies verder wil ik tegen iedreeen zeggen gewoon lekker verder gaan met jullie leuke hobby's en die vooral blijven tonen
------------- Anne-Marie
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:27
Natuurlijk bepaalt degene die het forum heeft ingesteld de regels, alleen hadden wij het gevoel dat we niet gehoord werden. Terwijl er wel aldoor naar ons verwezen wordt, wat wij niet wisten.
wat rozengeur.
|
Bericht van: katelijne
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:37
Toen ik pas lid werd las ik dat patronen met copyright niet mochten rondgedeeld worden en merkte ik dat creaties (dikwijls voor het goede doel bestemd) verkocht werden. Iedereen was er laaiend enthousiast om. Nu lees ik dat dit plots niet meer toegelaten is. Vanwaar deze plotse ommekeer ? Neem het mij aub niet kwalijk maar het laatste jaar wordt er voortdurend over 'de regels' van het forum gesproken, regels die dikwijls totaal nieuw voor mij zijn. Kan iemand mij aub vertellen waar ik deze kan terugvinden ? Het is namelijk heel onduidelijk voor mij op dit moment. 
------------- Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 19:37
Het ging er alleen maar om dat er een hele lading topics van één persoon in Mijn creaties was gezet, net wat Lydia zei, het leek wel een reclameblok. Maar ze zijn al gezakt.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Fien
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:12
En n u maar hopen dat ze daar blijven
|
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:25
Ja dat was mij ook opgevallen op
een gegeven moment bekeek ik
ze gewoon niet meer. omdat ik
geen fotos kan plaatsen met mijn
mobiel zet ik mijn creaties op
mijn blog en verwijs ik daar dan
naar toe Hihi. Dus als iemand al
mijn creaties wilt zien klik op mijn
WWW en nee dit is geen reclame
ik verkoop namelijk niets (nu zit ik
een beetje te liegen want met een
beetje geluk liggen over een.tijdje
mijn woezel en pip patronen in de
winkel ik hoop dat ze de knuffels
goed keuren) o nee maak ik nu
reclame Uh nee want er is nog
niks te koop Hihi.
En claire niet weg gaan hoor jij
maakt zulke leuke dingen!
------------- groetjes nathalie
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:34
je hebt prachtige werkjes op je blog staan Natie, vooral die vogeltjes die je zoontje trakteerde vind ik geweldig, de rest trouwens ook!!!
Marlene aka nldutchy
|
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:37
Dank je
------------- groetjes nathalie
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:39
Claire, ik hoop dat je je mening bijstelt, want we kunnen jou ook niet missen
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 22:52
|
Even offtopic... Voor de lieve mensen die mij wilden helpen met de das/sjaal... ik heb hem nu helemaal verprutst, en de eindbestemming is: prullenbak huize Lisette  Gaanderweg ben ik per ongeluk steken gaan minderen waardoor hij er nu niet meer uit ziet, misschien dat ik het nog voorzichtig probeer uit te trekken, maar dat word een dagtaak met die wol.
|
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 09:35
Heb je geen kat of hond, die niet kritisch is, als het om een lekker warm nestje gaat?
wat rozengeur.
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 12:50
Wat ik maak geef ik weg of het is voor mijn eigen
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 13:01
|
Magtelt wrote:
Heb je geen kat of hond, die niet kritisch is, als het om een lekker warm nestje gaat? |
Ik kan het wel aan de hond geven ja, die liep er gisteren ook mee te slepen want uittrekken zie ik niet zo zitten. En ja pralientje, wat ik maak geef ik ook weg, soms aan de prullenbak, soms aan de hond en aan familie. Sommige dingen maak ik voor mezelf. 
|
Bericht van: Vifke
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 13:15
rittepetit wrote:
zolang de creaties NIET te koop zijn, is er niets mis mee ik hoop dat ik het goed begrepen heb, we mogen onze creaties tonen, maar niet verkopen, ik verkoop niets, hou alles lekker voor mezelf of om weg te geven  |
Niet de slimste plaats voor die dame om uit te kiezen om reclame te maken voor haar stukken dat ze verkoopt, meeste mensen die hier lezen haken en breien graag zelf
|
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 13:32
Dat vind ik op marktplaats ook altijd, dan staan er breisels en haaksels in de brei rubriek, terwijl ze beter onder mode/kleding of speelgoed kunnen staan.
wat rozengeur.
|
|