vreemde kuren in de wolwinkel
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2689
Print Datum: 23 November 2024 om 22:31 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: vreemde kuren in de wolwinkel
Bericht van: Suzanne.vnh
Onderwerp: vreemde kuren in de wolwinkel
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 13:30
Bij ons in de buurt is er dichtbij een phildar. Ik ging daar al een heel eind om AL mijn wol en al mijn benodigdheden ben nog maar paar maanden begonnen dus je kunt denken hoeveel naalden en andere zaken ik nog extra heb moeten kopen. Nu kom ik te weten na echt heel veel geld daar hebben uitgegeven dat ze met een klantenkaart werkt en ik heb die dus nog nooit gekregen ben ferm op me tenen getrapt kon ze al 4 keer volgekregen hebben en ben maar een arme student Dus ik weigerde dit weekend om wol naar daar te halen. Heb dus enkele vraagjes weten jullie goede wolwinkels in de buurt van Roeselare of Gent? En is het duurder of goedkoper om wol te bestellen via internet en waar bestel je best en hoe betaal je dat het best?
|
Antwoorden:
Bericht van: Rubia
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 13:32
Toch zou ik dat wel gezegd hebben daar. Wie weet krijg je alsnog een korting of gratis naalden of iets dergelijks.
-------------
|
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 14:30
Ik dacht mss te gaan met al mijn betaalbonnetjes en vragen om een klantenkaart en dan al mijn bonnetjes er laten op plaatsen ik ben gewoon een beetje schuw om het te vragen ze kan raar uit de hoek komen soms.
|
Bericht van: webcat
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 14:32
Suzanne.vnh wrote:
Ik dacht mss te gaan met al mijn betaalbonnetjes en vragen om een klantenkaart en dan al mijn bonnetjes er laten op plaatsen ik ben gewoon een beetje schuw om het te vragen ze kan raar uit de hoek komen soms. |
Ik zou gewoon gaan hoor en je dilemma uitleggen.
------------- Groet, Willeke.-
Houdt moed, het komt nooit meer goed.
|
Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 14:58
Ja, inderdaad. Je hebt er gewoon recht op.
------------- Groetjes van Lieke
http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog
|
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 15:23
ok ik zal volgend weekend mijn stoute schoenen aantrekken, ik kan er in feite niets mee verliezen. dankje allemaal
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 15:29
Kun je niet een vriendin meenemen? Samen ben je sterker. Want je hebt groot gelijk, het is geen stijl om je geen klantenpas aan te bieden bij zo'n grote aankoop.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 15:43
Ik zou er toch heen gaan ,en net als magtelt zegt met een vriendin.
Ik weet niet of moeskroen bij jou in de buurt ligt,daar gaat chrisje heen om wol te kopen,is er goedkoop en veel merken.
|
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 17:17
Gewoon doen! Als ze nee zegt is ze in ieder geval een klant kwijt. Je kunt het ook doen als er nog meer klanten in de winkel zijn. Is voor haar slechte reclame als ze, tegenover die andere klanten, jou slechte service geeft.
Laat je nog weten hoe het afloopt?
-------------
|
Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 17:21
Ik zou het zéker doen, het is tenslotte HAAR fout dat ze je er niet meteen je eerste bezoek op heeft gewezen, en ze zou dat minimaal recht moeten zetten zoniet compenseren. Ik raad je dan ook sterk aan het in een VOLLE winkel te doen.
Zijn handwerkwinkels nog wel eens vol eigenlijk ??
------------- A clean house is a sign of a wasted life
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 17:27
L33ntje wrote:
Ik zou het zéker doen, het is tenslotte HAAR fout dat ze je er niet meteen je eerste bezoek op heeft gewezen, en ze zou dat minimaal recht moeten zetten zoniet compenseren. Ik raad je dan ook sterk aan het in een VOLLE winkel te doen.
Zijn handwerkwinkels nog wel eens vol eigenlijk ?? |
Waar ik kom is het bijna altijd volle bak!!
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 17:31
doen, hoor! je zegt bijvoorbeeld: WE zijn vergeten een klantenkaart te maken, en aangezien ik hier nog vaak ga komen, ga ik dat toch maar doen...
als ze dan nog verkeerd reageert, is ze echt een oen, hoor! en niet klant-vriendelijk bovendien, hihi!
toitoi!!!
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 19:36
Beetje slordig van de winkeldame, maar wie weet, breit ze het allemaal recht. Succes!
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 21:05
Ik zou ook naar de winkel gaan met de bonnetjes van de reeds gekocht spullen en alsnog vragen om een klantenkaart. Nee heb je ...ja kan je krijgen.
------------- odette
|
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 21:32
Ok dit weekend stap ik binnen en vraag ik het gewoon! In het weekend is het meestal druk dus met een beetje geluk staat er wel nog wat volk in de winkel. Dankje voor het commentaar nu zal ik er haar vast wel durven over aanspreken. Ik breng maandag verslag uit
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 04 Oktober 2007 om 22:42
nou geef je groot gelijk, jij kunt het toch niet helpen??
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 09 Oktober 2007 om 09:18
en suzanne ben je al geweest,en wat zei de winkeldame.
groetjes puck
|
Bericht van: *Mas*
Datum bericht: 09 Oktober 2007 om 10:31
ik ben ook heel benieuwd en herken je verhaal,
ik ben ook altijd schuw met dat soort dingen vragen
------------- Groetjes,
Marcha
|
Datum bericht: 09 Oktober 2007 om 11:31
Eerlijk?... Ik heb weer niet durven gaan, met de belofte van mijn zus dat zij zal meegaan volgende week zal ik me al veel sterker voelen, want mijn zus heeft die klantenkaart ook gekregen en zij zit er niet mee in om haar mond open te doen. Dus sorry dames volg. weekend ga ik pas dus das nog weekje wachten op het resultaat
|
Datum bericht: 09 Oktober 2007 om 12:32
wacht vol spanning af.Als je eerlijk ben hoef je nooit bang tezijn dat iets je verkeerd zeg.of doe.
sterkt en groetjes puck
|
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 22:10
Ik ben dus geweest en heb een klantenkaart gevraagd en heb er ene gekregen , ze deed erg haar best om vriendelijk te zijn maar doordat ik niet kon bewijzen dat het enkel mijn ticketjes waren (en niet van iemand anders ook) wilde ze ze er niet bijschrijven jammer genoeg en dat vind ik wel maar stom! Ik voelde me maar beet genomen als ik buiten kwam. Ik denk dat ik niet zo vaak meer zal gaan naar daar enkel als ik op het laatste moment nog iets nodig was, spijtig wel het was zo dicht bij me in de buurt. Toch dankje iedereen voor de vele steun dat was superlief van jullie. Groetjes Suzanne
|
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 23:17
Geen goede verkoopster want als je daar vaak kwam zou ze je wel herkend moeten hebben. En...goed dat je teruggegaan bent!!
-------------
|
Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 23:50
Wel goed dat je het gedaan hebt. Jammer dat het resultaat is tegengevallen. Maar je hebt het hem tocht maar gedaan supper hoor
------------- Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
|
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 09:13
Als jouw tickets van verschillende data waren, is die juffrouw helemaal in gebreke gebleven, want dan heeft ze meer kansen gehad om je de klantenkaart aan te bieden. En dat ze je niet vertrouwt zegt iets over haar en niet over jou. Het is wel fijn dat je de moed had om te gaan en voor jezelf op te komen. Elke keer dat je zo iets doet, groei je in zelfvertrouwen. Dus uiteindelijk was dit toch een mooie leerervaring. En wij staan aan jouw kant, dat had je al gemerkt.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 09:23
ik had ze met de bollen wol om de oren geslagen!!!!!
groetjes puck
|
Bericht van: schippersvrouw
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 09:28
Of bedreigd met breinaalden
Nee geintje hoor! Maar toch dapper dat je er heen bent gegaan. Zelf zie ik ook altijd op tegen dat soort dingen. En dan lijkt het net of de mensen dat voelen. Jammer en als ik jou was ging ik mooi naar een andere zaak toe. Jij hebt het bij het goede eind hoor toch goed dat je bent gegaan.
------------- De groetjes van Wendy
|
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 09:37
Toen ik jonger was, stond ik in zulke situaties met knikkende knieën en zei dat ik hun zaak niet zou aanbevelen bij mijn vriendinnen en dat ik nooit meer terug zou komen. En dat deed ik dan ook niet. Een eenmansprotest, waar niemand wakker van lag, maar dat mij me flink liet voelen. Omgekeerd ga ik wel naar winkels waar ik goed behandeld ben, al zijn ze soms wat duurder.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 10:03
Ik vind het gel.. dat je moet bewijzen dat jij die spullen daar gekocht hebt. Het zijn toch bonnetjes van die zaak? En als ze zeker wil weten dat die bonnetjes al gebruikt zijn voor een klantenkaart hoeft ze er alleen maar een paraaf of zo op te zetten voor controle. Maar ik vind het wel goed dat je terug gegaan bent.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 10:30
goed dat je bent gegaan! Dat vind ik in ieder geval het belangrijkste! je hebt jezelf niks te verwijten!!!
De verkoopster, nou in tegendeel..; Die verdient eigenlijk dat je een mailtje naar de hoofdzetel stuurt met het hele verhaal op, grrrr! Is zeer slechte reclame voor hen namelijk!
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 15:15
Heel goed, je bent in ieder geval voor jezelf opgekomen. Jammer dat het resultaat een beetje tegenvalt.
|
|