Koningsdochter is terug!
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27274
Print Datum: 22 November 2025 om 05:08 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Koningsdochter is terug!
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Koningsdochter is terug!
Datum bericht: 14 April 2012 om 16:56
Welkom, Clara, ik ben heel blij dat je terug bent. Hoe gaat het met jou, je dochter, zoon en echtgenoot?
Ik heb inmiddels je topic gelezen. Echt fijn om weer van jou te horen. helaas bezoek ik Appie de laatste tijd niet vaak, ik spaar voor de Plus glazen voor koffie en thee.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 14 April 2012 om 17:15
Hoi wat een warm welkom! Lief van je. geeft niet hoor als je niets hebt. Heb het gewoon heel brutaal gevraagt. Niet geschoten is zeker mis. Meestal doe ik niet mee met acties van supermarkten of geef ik bonnetjes aan mensen die achter me in de rij staan. Simpelweg omdat je vaak zoveel moet sparen dat je het gewoon niet red. Bovendien doen we vaak boodschappen bij de bas en die hebben nooit dit soort acties. Nu dus even naar de ah. (het werkt dus wel he die acties.) Eigenlijk wil ik Manuel een heftruck en vrachtwagen cadeau doen. Zodat hij zijn mini's kan vervoeren.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 16 April 2012 om 22:42
|
Welkom terug Clara!!! Hoe is het met jou,je man en je kindjes????
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 18 April 2012 om 08:15
welkom terug bij ons, we hebben je gemist en bij de hobbydagen (+verjaardag) hebben we ons afgevraafd hoe het met je zou zijn. Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt. 
-------------
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 19 April 2012 om 10:47
|
Jeuh, je bent er weer! Ik ga gelijk even je topic lezen, dat had ik nog niet gedaan!
|
|