Print Pagina | Close Window

pure nieuwsgierigheid

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27327
Print Datum: 19 Juni 2024 om 21:17
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: pure nieuwsgierigheid
Bericht van: MariaLA
Onderwerp: pure nieuwsgierigheid
Datum bericht: 17 April 2012 om 08:54
Het is pure nieuwsgierigheid dat ik het jullie vraag.
Wat is het verhaal/ de gedachte achter jullie namen op het forum????
 
Ik kon mijn eigen naam Marlies niet meer gebruiken, was al bezet, en heb daarom mijn eerste doopnaam met de twee andere letters gecombineerd.  MariaLA
 
ben heel benieuwdWink



Antwoorden:
Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:28
Als ik vroeger niet snel genoeg reageerde op mijn kinderen riepen ze : he Pim, vandaar pimmetje terwijl ik Wilma heet

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: Venaille
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:29
Venaille is mijn achternaam... Marieke was al bezet en ik hou niet zo van een naam met cijfertjes erachter...

-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:49
Saskia is natuurlijk mijn echte naam, en het lage streepje, tja je moet toch wat?! (Saskia was natuurlijk al bezet)


Bericht van: drempt
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:51
drempt is mijn meisjesnaam

-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: KaVL
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:52
Bij mij is het veel minder spectaculair,
het zijn gewoon m'n initialen LOL


-------------
*Groetjes*
° Karen °


Bericht van: misty
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:55
bij mij is het de naam van onze whiskas kat misty dus


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 17 April 2012 om 09:56
Hoe het ooit zo gekomen is weet ik niet meer
,maar mijn kinderen  noemden en noemen mij altijd zo .
 
gr/mutti


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:06
Jolly is de naam van onze Golden Retriever reu, hij wordt op 30 april 2 jaar, de vlaggen hangen dan uit.
Jolly betekent vrolijk, blij, speels en dat is hij ook. Mijn eigen naam is Henny.


-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: ChantaltJH
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:24
ChantaltJH.............. niets bijzonders is gewoon mijn naam met wat afkortingen
Chantal 't Jong - Heinsbroek
 
mijn emailadres.......... aphaya......... dat is de naam van mijn 1ste kitten dat ik ooit gehad heb en dat adres heb ik al 15 jaar dus dat verander ik niet en leg dat gewoon keer op keer uit hahaha


-------------
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!


Bericht van: zazia
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:49
Mijn naam is iets minder spectaculair als zazia, ik heet Hanneke.
Aangezien die naam ook al bezet was gebruik ik zazia. Vroeger speelde ik een online computerspelletje, daarin was mijn poppetje nogal exotisch, die had ik zo genoemd. Tegenwoordig gebruik ik die naam meestal op internet.


-------------


Bericht van: Guests
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:50

Ik heb gewoon mijn 2 voornamen gebruikt, carla en evelien (doopnaam). Ik heb nog nooit gehad dat die naam al bezet was.



Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:59
Ik heb hetzelfde als zazia, Daymoon was mijn karakter in een mmorpg (groot internetspel zeg maar hihi).


Bericht van: Saskia Angelie
Datum bericht: 17 April 2012 om 10:59
Angelie is de naam die ik heb gekregen van mijn biologische moeder....
Geadopteerd
kreeg de naam Saskia....

Vandaar mijn website naam Angelika's  (angelie+saskia) Treasures 


-------------
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:02
Ik gebruikte deze naam al bij een online spel en eigenlijk ben ik die ook blijven gebruiken als ik me ergens aanmeld, dus ook hier Big smile
Maar mijn echte naam is Minka


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:10
Lida was bezet, ben de naam echter nog niet tegengekomen, daarom mijn doopnaam Lidwina (van Schiedam). Groetjes, Lida.


Bericht van: Loepke
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:11
Loepke was de koosnaam van men (overleden) hond. Zo hou ik ze toch nog een beetje bij mij
Men echte naam vond ik te saai voor op een forum "Hilde"

-------------
Liefs,Loepke



http://www.flickr.com/photos/hildeloepke" rel="nofollow - http://www.flickr.com/photos/hildeloepke


Bericht van: JoJo
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:19
JoJo de eerste twee letters van mijn eigen naam en de eerste twee letters van mijn man zij naam. Vandaar ook bewust twee hoofdletters erin. Spannend is mijn forum naam dus niet maar simpel en dus goed te onthouden.

-------------


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:32
hannie-groen(endaal)afgekort anders werd het te lang


Bericht van: mimisa
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:34
mimisa gebruik ik sinds de geboorte van de oudste dochter
mi= minke (ikke dus)
mi= michel (mijn man)
sa= sanne (oudste dochter)

en er moet eigenlijk nog een ma achter van maaike jongste dochter
wel verwerkt in email


-------------


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin


Bericht van: Mayabees
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:36

ik wist even niets te verzinnen, voor mijn dochtertje had ik een kinder CD op en daar staat het liedje van de animatieserie Maya de bij op. Dacht maya is wel leuk en bees komt van het engelse bijen. Het is het natuurjaar van de bijen, omdat het slecht gaat met deze bijzondere diertjes. Terwijl ze ook een belangrijke functie hebben.

http://www.jaarvandebij.nl/" rel="nofollow - http://www.jaarvandebij.nl/
 
Omdat ik natuurgids ben vond ik dit wel grappig. Vandaar ook het bijtje bij mijn handtekening. Niet echt bijzonder hoor!


-------------

http://pinterest.com/creabeezzz/


Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:41
De laatste 4 letters van mijn naam en daar dan Belle bij.

Naar het liedje van de Beatles, Michelle Ma Belle 

LOL

Wel leuk om te lezen hoe iedereen aan zijn naam komt 


-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 17 April 2012 om 11:46
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

ik wist even niets te verzinnen, voor mijn dochtertje had ik een kinder CD op en daar staat het liedje van de animatieserie Maya de bij op. Dacht maya is wel leuk en bees komt van het engelse bijen. Het is het natuurjaar van de bijen, omdat het slecht gaat met deze bijzondere diertjes. Terwijl ze ook een belangrijke functie hebben. Omdat ik natuurgids ben vond ik dit wel grappig. Vandaar ook het bijtje bij mijn handtekening. Niet echt bijzonder hoor!


Ik vind het best een mooi verhaal. 'Natuurjaar van de bij', mij was het tot nu toe onbekend ... 


Bericht van: doortje
Datum bericht: 17 April 2012 om 12:04
de naam elma komt niet vaak voor maar hier wel dus moest ik wat verzinnen en toen werdt het doortje zomaar uit m'n dikke duim gezogen ik wist gewoon niks meer ik had al zoveel geprobeerd Tongue


Bericht van: diny183
Datum bericht: 17 April 2012 om 12:22
Gewoon mijn naam, Diny en mijn verjaardag 18-3. Wanneer iemand vraagt naar mijn internetnaam zeg ik altijd, diny achttien drie en niet honderddrientachtig..

-------------


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 April 2012 om 12:33
mijn naam pralientje komt omdat ik vroeger op een pralienen fabriek gewerkt heb en wegens ziekte ben ik op dit forum terecht gekomen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: drgini
Datum bericht: 17 April 2012 om 13:04
drgini (dokter gini, zeg ik altijd) is een anagram van mijn naam: Ingrid


Bericht van: vikike
Datum bericht: 17 April 2012 om 13:13
is gewoon mijn roepnaam

-------------




Bericht van: Vifke
Datum bericht: 17 April 2012 om 14:09
Viviane kon niet .Mijn man en gans zijn familie (ze zijn Engels) noemen me altijd Vif daar heb dan maar een ke erachter gezet
Vifke


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 17 April 2012 om 14:43
MIJN NAAM IS GEWOON HESTER
IK WAS DE ENIGSTE IN MIJN FAMILY DIE ECHT HELEMAAL KNETTERGEK IS VAN KERST,HIHIHI
DUS VANDAAR HESTERKERSTGEK1.
 
MAAR TEGENWOORDIG KORT IK HET GEWOON AF MET HESTER
WANT ZO KENNEN VELEN ME!!


Bericht van: arnhemmertje
Datum bericht: 17 April 2012 om 14:49
Die van mij lijkt me wel duidelijk.. Alhoewel ik niet meer in Arnhem woon haha..
 
Normaal heb ik als naam pinokkio, alleen daar was ik het w8woord van kwijt.. lol.. Waarom ik die altijd heb, geen idee.. En zo heb ik nog een paar andere nicknames.. Maargoed, ook daar geen betekenis bij..


Bericht van: francisca
Datum bericht: 17 April 2012 om 15:03
mijn echte naam was/is al ingebruik dus mijn doopnaam danmaar en mijn man vindt francisca mooier als mijn naam niets byzonders dus

-------------
Anne-Marie


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 17 April 2012 om 15:39
Wat ontzettend leuk om te lezen hoe een en ander gekomen is.....ik ben mijn naam Marlies ook nog niet tegengekomen....ach als je maar vaak genoeg inlogd onthou je het vanzelf LOLLOLLOL


Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 17 April 2012 om 16:05
Mijn zus noemt mij al mijn hele leven 'Jan', en sinds ze een kindje heeft is het nu dus ook 'tante Jan' Smile

En aangezien ik me hier heb aangemeld omdat ik iets voor mijn nichtje wilde maken, was de naam snel gekozen!


-------------
Blessed to be a blessing


Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 17 April 2012 om 16:25
Yobs, de eerste letters van onze kinderen hun naam, ik vond Yobs te engels klinken de namen zijn absoluut niet engels dus daarom je erachter en j is de eerste letter van mijn man z'n naam en mijn naam en de eerste letter van alle vier kinderen hun tweede naam en de e paste er mooi achter. Leuk om te lezen hoe anderen op hun forumnaam zijn gekomen

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: haakAB
Datum bericht: 17 April 2012 om 18:16
EIgenlijk is mijn nick een samenvoegsel van 2 hobbies. Ten eerste natuurlijk haken (en breien, borduren) en mijn tweede grote hobby is EHBO (instructeur, evenemententeam, coördinator EHBO op mijn werk en SIGMA-lid). SIGMA is een groep opgeleide mensen die in geval van een "groot incident" opgeroepen kan worden ter medische assistentie. Hierbij worden we bevoorraad door een haakarmbak. Vandaar dus HaakA(rm)B(ak)


Bericht van: sjaak
Datum bericht: 17 April 2012 om 19:00
Jolanda komt op elk forum al honderd keer voor,mn dochters en schoonzoons noemen me al jaren sjaak,vandaar

-------------
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">


Bericht van: Elgurumi
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:09
Originally posted by sjaak sjaak wrote:

Jolanda komt op elk forum al honderd keer voor,mn dochters en schoonzoons noemen me al jaren sjaak,vandaar


Hoe komen ze daar nou bij? Lijkt er niet op toch???????

-------------
Oost West, thuis in je eigen nest!


Bericht van: Elgurumi
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:10
Bij mij is het wel duidelijk denk ik. Ik heet Elly en ik hou van amigurumi

-------------
Oost West, thuis in je eigen nest!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:12
Ik gebruik altijd gewoon mijn naam, er zijn wel Machtelds en Mechtelds, maar die g en t in mijn naam zijn een foutje van de burgerlijke stand. In mijn achternaam komt ook een g en een t voor, dus toen mijn vader aangifte deed van zijn 2e dochter Machteld de Regt vroeg de ambtenaar: "Met een g en een t? "Ja", zei pa, denkend aan zijn achternaam. Och het was de dag vóór kerst. Mijn moeder vond het wel pittig staan op mijn geboorteakte.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Elgurumi
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:13
Originally posted by Jolly Jolly wrote:




Jolly is de naam van onze Golden Retriever reu, hij wordt op 30 april 2 jaar, de vlaggen hangen dan uit.
Jolly betekent vrolijk, blij, speels en dat is hij ook. Mijn eigen naam is Henny.



Koninklijk hondje hoor! fijn dat iedereen voor haar vlagt, haha

-------------
Oost West, thuis in je eigen nest!


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:48
Nickname gebruik ik al jaren! Nicole is mijn voornaam,Teg de eerste 3 letters van mijn achternaam..
Grappig eigenlijk: ik reageer nooit op Nicole,en ook niemand noemt mij zo...Al jaren is het Niek..Maar ook die is op internet altijd al in gebruik..


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 17 April 2012 om 20:48
Errug leuk topic trouwens!


Bericht van: @-MGR
Datum bericht: 17 April 2012 om 21:09
Dit is eigenlijk mijn paraaf maar dan uitgeschreven, deze heb ik op een vroegere baan heel veel gebruikt en het is eigenlijk blijven hangen, en "oogt" voor mij hetzelfde als mijn naam gewoon geschreven.
Maar nu ik er zo naar kijk, kan ik me voorstellen dat het er een beetje vreemd uitziet..Embarrassed
@-M = A-M en Gr zijn de eerst twee letters van mijn achternaam.


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 17 April 2012 om 21:33
Nou ja Jolanda43, gewoon mijn naam en leeftijd van toen. Ben nu 44. Wil wel een andere naam maar weet niet hoe te veranderen


Bericht van: boek
Datum bericht: 18 April 2012 om 03:39
mijn zoon en schoondochter wilden naar een rommelmarkt en wilden door mijn overvolle kasten om die eens op te ruimen maar ja dat gaat zomaar niet, savonds kwam ik op een bazar waar ze allesbij opbod verkochten dus ook de boeken voor 7 euro een auto vol boeken en we moesten 2x rijden dus heelveel boeken en we hebben ook nog eens een grote auto dus kun je nagaan bergen boeken, toen vroeg mijn zoon wat moet je daar nu mee nu zei ik kun je op de rommelmarkt weer verkopen, hebben ze dus een aantal keren gedaan, toen waren we er allemaal zat van en er een aantal op markplaats verkocht daar wilde ik een andere naam en noemde ik mij zelf boek en die naam gebruik ik dusnu als er een nickname word gevraagt maar ook van marktplaats waren we snel flauw wat een gedoe te veel boeken, dus de rest in 1x verkocht was trouwens ook wel heel veel lol hebben er mee
LOL


-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 18 April 2012 om 08:07
geen nickname, gewoon mijn naam met de letters van mijn achternaam, want zoals vele was mijn naam hier ook al in gebruik.

-------------


Bericht van: Krissis
Datum bericht: 18 April 2012 om 10:16
Stukje uit mijn voorsteltopic:
Stel je voor, een avondje monopoly met je 3 broertjes:
Broertje rechts is aan de beurt geweest, nu is de beurt aan mij, waarop broertje zegt: Kris is. Aanzien hij dit snel zegt (limburgse afwijking, snel praten) werd dat krisis, wat al snel verbasterder in krissis.
Zo, daar komt mijn nick vandaan.

Geboren als Krissie.


-------------
Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 18 April 2012 om 10:27

als ik klein was werd ik zo genoemd  LOL



Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 18 April 2012 om 11:46
Ook bij mij was mijn naam al in gebruik, en omdat ik deze naam ook gebruikte op Smulweb, ben ik hem hier ook maar gaan gebruiken. Lekker makkelijk te onthouden. En hoe ik destijds aan _y ben gekomen, weet ik eigenlijk al niet eens meer Big smile

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 18 April 2012 om 11:56
Bij mijn naam geen spectaculaire dingen
Chantal is mijn naam. Mv2 bedoel ik moeder van 2


Bericht van: mafke
Datum bericht: 18 April 2012 om 21:28
een combinatie van de eerste letters van alle gezinsleden.
Ik hou er niet zo van om met mijn gewone naam op het www te staan.
Op mail van jullie reageer ik trouwens wel altijd met mijn eigen naam hoor!


Bericht van: Jopaa
Datum bericht: 18 April 2012 om 22:04
Ook hier een combinatie van 2 namen, Jo komt van mn voornaam (Joanne) en Paa zijn de beginletters van m'n achternaam.. Had Jojo willen doen, zo noemen ze me nog wel eens, maar die was al in gebruik,, dus sjah, dan moet je wat anders verzinnen he;)

-------------


Bericht van: Annita
Datum bericht: 18 April 2012 om 22:14
Annita is gewoon mijn eigen naam, en was nog niet in gebruik!
W.s. door de twee "nn". Mijn oma heette nl. Anna en daar ben ik naar vernoemd.
Anita met één "n", kom je meerdere malen tegen.

-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: TaNichia
Datum bericht: 19 April 2012 om 00:52
Ta Nichia is de naam van de nagelstudio die ik 7 jaar heb gehad,daar ben ik mee gestopt toen ik zwanger werd van me 2e zoontje.


Bericht van: Babbel.truitjes
Datum bericht: 19 April 2012 om 10:06
Babbel komt van mijn hyves babbels.truitjes af, maar mijn naam is gewoon Naomi.

-------------
babbel


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 19 April 2012 om 10:43
Ik word m'n leven lang al Ieke genoemd. Omdat ik m'n eerder had (by Ieke), heb ik die hier ook maar gebruikt.

En wat een ontzettend leuk topic dit!


Bericht van: malofa
Datum bericht: 20 April 2012 om 04:29
mij naambestaat uit de eerste letters van mijn kindjes:
Ma (marijn) Lo (lotte) Fa (famke)



-------------
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 20 April 2012 om 07:40
Gewoon m'n naam Big smile.
Ik heette eigenlijk Marleen (zonder i tussen de r en de l),
maar heb die lang geleden laten veranderen in Marileen.
Sommige mensen die mij al van vroeger kennen, zeggen soms
nog steeds Marleen Unhappy.
Word ook nogaleens Leentje genoemd LOL


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 20 April 2012 om 08:55
mijn naam is winter61beer,winter spreek voor zich en het jaar 61 is het jaar dat ik ben geboren,beer is dat ik nog steeds van beren hou.mijn echte naam is Diana,

-------------


Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 09:38
Mijn moeder noemt mij altijd Jetje en 1970 is mijn geboorte jaar.
 
Gr.Rianne


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 11:36
Mijn naam is gelinkt aan het paarse olifantje van Winnie de pooh. Enkele jaren terug op vakantie geweest bij een vriendin in Italië. Een dagje strand zorgde ervoor dat mijn benen (door het in slaap vallen) een zonneslag hebben gekregen,die waren dus gezwollen en hadden een paarse huidkleur kregen. Voor de grap hadden ze mij een lollibol cadeau gedaan om ons avontuur nooit meer te vergeten. Ieder jaar als we elkaar terug zien hou ik aan onze reis dan ook een nieuwe lollibol over. Vandaar mijn nicknaam.
En vandaar dat ik in een eerdere topic een atroon zocht voor een lollibol om hen er ene terug te geven


-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 11:37
Trouwens, mijn echte naam is Wendy

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: droppie
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 12:07
zo noemde ik mijn eerste seicento...hij is inmiddels helaas overleden maar ja de naam houden we in ere...
Groetjes,
Suzanne


Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 12:25

mijn naam is gewoon Martha maar die was bij een ander forum al in gebruik. Aangezien ik toen net beppe (oma) geworden was lag deze naam voor de hand. Daarom deze ook maar meegenomen naar dit forum indertijd. Mijn mailadres bestaat uit mijn twee voornnamen Martha Ellen.



-------------


Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 16:31
Een poosje geleden wilde ik mijn gehaakte knuffels verkopen en toen zei mijn man wel leuk om er een label aan te doen!
En zo is de naar hobby4you geboren!
 
Het is namelijk mijn hobby en ik maak het vaak voor anderen dus zo hobby-4-you!!
 
Mijn eigen naam is Rianne


-------------


Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 20:56
mijn naam is van mijn vorige kakatoe okkie die helaas op 5 jarige leeftijd is gestorven en als hij een rare bui had riep ik altijd okkiepowerrrr. mijn normale naam is joanne

-------------
okkiepowerrrcharly.blogspot.com



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 13 Mei 2012 om 15:50
Mijn naam was al in gebruik, dus heb ik mijn naam in spiegelbeeld genomen. Ennas = Sanne


Bericht van: Ingemo
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 22:30
grappige topic !
Inge is bijna altijd al bezet, dus de 2 eerste letters van mijn achternaam eraan vastgeplakt, tja je kan niet op alle gebieden creatief zijn Wink


-------------
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/


Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 00:01
Gewoon mijn naam (José), maar dan een beetje lief verkleind, zo werd ik vroeger vaker genoemd, en dan mijn geboortejaar erachter Wink.

-------------
http://postimage.org/" rel="nofollow">
<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 13:57
Ik had het al helemaal zo bedacht Seeke69. Was niet zo moeilijk toch? Veel kleine Joseetjes heten hier Seeke of Sjeeke. Maarre...Seeke maakt leuke dingen. Groetjes, Lida 


Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 23:17
Dank je wel Lida! Ik ben nog maar pas weer begonnen, maar ik vind het zo leuk allemaal!
En idd, mijn naam was niet zo moeilijk om te ontcijferen denk ik Wink


-------------
http://postimage.org/" rel="nofollow">
<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho


Bericht van: hitsje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 11:53
Ik heet Hitsje, bijna niemand heet zo dus ik gebruik die altijd.
Ik hoef er ook nooit cijfertjes of zo achter te doen.
Vroeger vond ik het een vreselijke naam maar nu ben ik er heel trots op en vind ik het leuk dat ik een aparte naam heb.


-------------
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/



Bericht van: Essy
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 12:41
Mijn oudste kleindochter heeft de initialen S.I. en dat zei ik vroeger wel eens tegen haar als afkorting dus es ie, toen ik later poppenkleertjes voor haar ging maken had ik een labeltje er aan gemaakt met Essy dat is zo gebleven en nu ben ik voor alle kleinkinderen (7) Oma Essy.

-------------
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net