Print Pagina | Close Window

haak- en hobbyspullen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27476
Print Datum: 29 September 2024 om 14:07
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: haak- en hobbyspullen
Bericht van: mimisa
Onderwerp: haak- en hobbyspullen
Datum bericht: 24 April 2012 om 07:16
Wie heeft er belang bij mijn haak- en hobby spullen? Ik stop met deze hobby Ik krijg te veel commentaar erop en dat heeft mijn plezier weggenomen. En er zijn dingen die belangrijker zijn.

Ik heb veel katoen en wol. Haak- en breinaalden. Borduurspullen.


-------------


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin



Antwoorden:
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 24 April 2012 om 07:34
Huhhhhhhh.......Minke wat bedoel je nou met teveel commentaar?
Vind je het zelf ook niet meer leuk om te doen?
Denk dat het juist goed voor je is, deze hobby.


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 24 April 2012 om 07:39
Het gaat toch niet om het commentaar. Als je er zelf goed bij voelt en je geniet van je hobby. Gewoon lekker doorgaan.


Bericht van: mimisa
Datum bericht: 24 April 2012 om 07:41
Ik vind het ook niet leuk meer om te doen.

Ik geef alles gratis weg dus wie wil...


-------------


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin


Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 24 April 2012 om 07:58
Jeetje echt? Nouja als je het wegdoet hou ik me aanbevolen maar zou het echt jammer vinden. Kan je het niet wegleggen tot later ofzo? Als je het weer op wil pakken?
 
Liefs, Daymoon


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 24 April 2012 om 08:02
Dat is nogal wat voor je, allemaal commentaar op je werk. En als je er geen zin meer in hebt.....
Er zijn doelen waar vrouwen voor handwerken en die zullen er heel blij mee zijn biivoorbeeld
Terre des Hommes. Er zijn winkels van Terre Des Hommes die gemaakte spullen verkopen voor het goede doel.


-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: drempt
Datum bericht: 24 April 2012 om 08:07
och mimisa
wat vervelend!!!!!
commentaar is niet leuk (al weet ik niet wie wat gezegd heeft)
bij mij reageert ook niet iedereen altijd even leuk en of positief Ik heb daar pas ook in een topic geschreven
als kind ben ik ermee getopt en ik heb daar nu achteraf zo'n spijt van Bij toeval kwam ik oma's breinaalden tegen bij mijn ouders en ben ik weer begonnen Ik vind het weer heel leuk en haal er veel plezier uit Ik maak dingen voor mezelf mijn kinderen en alleen voor mensen die het WAARDEREN en zien hoeveel TIJD er in zit  Het hobbien zit in mijn bloed zeg ik maar
Misschien kun je tijdelijk de spullen even wegleggen?
waarschijnlijk begint het over een tijdje weer te kriebelen
Zonde om dan alles weer te moeten kopen!!
 
 
Oja enne als jij niets meer maakt kom je misschien ook niet meer hier Ook dat zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeel jammer vinden!!!! 
 


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 24 April 2012 om 08:16
Dat is een goed idee ,  de spullen gewoon zelf houden, je weet maar nooit. Ik heb het met borduren, maanden geen zin en ineens heerlijk borduren. Smile

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 24 April 2012 om 08:44
hoi mimisa
weet je iedereen krijgt wel eens kommentaar op wat er is gemaakt ook ik kreeg kommentaar op mijn spullen die ik had gemaakt niet hier op hobbydoos maar in mijn omgeving en weet je ik heb er zelf ook al aan gedacht er mee te stoppen tot dat ik zelf tot de conclusie kwam dat diegenen die kommentaar hadden op mijn creaties zelf niet eens weten hoe ze een haaknaald vast moeten houden dus hoeveel is zo'n reactie dan waard?
ik ga dus ook gewoon lekker door en als ik jou was ik zou de spullen lekker even een tijdje laten liggen je krijgt vanzelf weer de puf om wat te maken ben je je poppendeken vergeten? die is toch geweldig mooi geworden?
ik zou het ook heel jammer vinden om jou hier niet meer op het forum tegen te komen.
 
 


-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 24 April 2012 om 08:49
Tjonge Mimisa, wat jammer dat je zo teleurgesteld bent (door je omgeving) neem ik aan. Het gaat uiteindelijk erom of je zelf er ontspanning in vindt. Krijg je door alle opmerkingen dat niet, dan kan ik mij voorstellen dat je 'er klaar mee bent'.Confused
Is het een optie om het voorlopig , heel ver weg, op te bergen. Ik heb in het verleden ook alles weggedaan onder het mom 'gebruik het toch nooit meer' en heb nu alles weer aan moeten schaffen.....zeg nooit nooit is zo gek nog niet!Wink
 
Mocht je er tóch van overtuigd zijn om het weg te doen dan houd ik mij aanbevolen voor hele korte breinaalden 15 a 20 cm..... MAAR bedenk het heel goed !!! En je kan ze altijd weer terug krijgenBig smile


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 24 April 2012 om 09:29
gewoon zelf door gaan ,anderen bepalen jou plezier in het haken toch niet .
het gaat erom wat jij leuk vind mijn mening gewoon door gaan Hug


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 24 April 2012 om 09:51
Lieve Mimisa
leg je spulletjes even in het verste hoekje dat je kan vinden en kom even tot rust laat het even betijen is toch zonde om alles weg te doen je maakt zulke mooie dingen, ik laat de dingen die ik maak alleen aan mijn schoonouders zien en verder niemand krijgen wij bezoek dan leg ik alles in een slaapkamer omdat ik mijn plezier niet wil laten vergallen. Ik hoop dat je het van je af kan zetten en bij ons blijft en straks weer lekker gaat handwerken.


-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: vikike
Datum bericht: 24 April 2012 om 10:07
ik zou ook zeggen leg lekker even alles in de kast, daarna kan je nog alles weggeven als je wil
Wil je alles direct wegdoen, maar er dan een soort verloting van een give-away zodat de mensen die interesse hebben hun naam kunnen opgeven
In ieder geval hoop ik dat ik jouw naam nog tegenkom op het forum wat dat zou betekenen dat je liefde voor het haken toch niet is verdwenen


-------------




Bericht van: pippie
Datum bericht: 24 April 2012 om 10:13
Mimisa, ik zie dat je al van 2009 hier komt, dus wel plezier had in het haak-en breiwerk.
Joh, doe het toch niet te gauw weg. Geef jezelf een half jaar en denk je er dan nog zo over, dan moet het maar, alhoewel ik het wel erg sneu vind. Zal je ons ook niet een beetje missen?


Bericht van: vlijtig liesje
Datum bericht: 24 April 2012 om 10:18
He wat is dat nu jammer voor je Probeer het naast je te leggen
Bij mij gebeurt het ook wel eens dat iemand iets zegt, maar het gaat toch om je eigen ontspanning en plezier
Ik sluit me bij de vorige aan Leg het even opzij Ik heb zelf ook wel eens iets in een impuls gedaan en er daarna spijt van gekregen en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen Je blijft toch wel op het forum komen he, want dan kan je altijd nog dingen van je afschrijven Zoals Viki schrijft kan je er ook een soort verloting van houden als je het echt wilt wegdoen of schenken aan een bejaardenhuis of andere instelling
Denk er nog maar eens goed over na hoor
groetjes vlijtig liesje    Hug


-------------
vlijtig liesje 4961


Bericht van: drempt
Datum bericht: 24 April 2012 om 10:28
ik heb net nog even op jou blog gekeken
je maakt zulke leuke en mooie dingen..
 
ik ben blij dat ik ondanks commemtaar toch doorga IK VIND HET LEUK!!
ieder z'n meug zeggen wij thuis
de één voetbalt de ander tennist weer een aander maakt puzzels
laat je niet kisten!! Mijn man moet soms ook lachen als weer eens een haakwerkje meezeul ergens naartoe maar vind het heel belangrijk voor mij als ik daar voldoening en ontspanning in vind!!
 
Ik ben er ook achtergekomen dat het veelal jaloezie is!!
Ik heb mijn vriendin de kleerhangertjes gegeven voor haar baby en ze vond ze prachtig Dat was ook een gokje van mij ik had geen idee of ze ze leuk vond maar het feit dat ze met liefde gemaakt zijn en ik er de tijd in heb gestopt vond ze heel lief!!
 
kop op laat je niet kisten!!
 


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Mayabees
Datum bericht: 24 April 2012 om 10:39
Mensen die commentaar hebben zijn fantasieloos en vaak jaloers dat zij niet zo'n creatieve mind hebben. Meid laat je niet gek maken hierdoor. Je hebt een geweldige website en maakt prachtige dingen. Deel dit met mensen die ook creatief zijn zoals hier op hobbydoos. Mensen moeten altijd wat hebben te klagen ipv dat we elkaar een keer een compliment geven.
Ik sluit me aan wat de anderen zeggen, leg het allemaal even aan de kant en laat het even rusten. Je pakt het vanzelf wel weer op.


-------------

http://pinterest.com/creabeezzz/


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 24 April 2012 om 11:05
Jaren lang geen haak of breinaald aangeraakt, Nooit mijn spulletjes weg gedaan. Ben weer begonnen en enthousiast geworden door de hobbydoos. Het eet geen brood en als je er plek voor hebt leg het even weg, maar blijf wel bij ons langs komen. Mocht het toch gaan kriebelen, inderdaad Terres Homes en het Rode kruis zijn er erg blij mee en jij hebt de voldoening van het handwerken. Ik zeg ook altijd Ik heb een brede rug en laat al het negatieve kommentaar er langs afglijden. sterkte met deze beslissing Thumbs Up

-------------


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 24 April 2012 om 11:11
Ik zou ook zeggen leg je spullen voorlopig lekker aan de kant en kijk over een tijdje nog eens. Mensen geven wel vaker vervelende reacties, maar als jij het leuk vind dan moet je je daar niet door laten beinvloeden.
Ik ben zelf nog niet zo lang bezig met het haken, maar vind het wel heerlijk om te doen, en wie het stom  vind... jammer dan, als ik het maar leuk vind.
 
Denk er eerst maar goed over na, wegdoen kan altijd nog!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 24 April 2012 om 11:16
Ik sluit me helemaal aan bij de mensen die zeggen dat je je haakspullen een tijdje moet wegleggen.

we kunnen jouw haaktalent hier gewoon niet missen.

Ik ben zelf volwassen geworden in de tijd van Provo en Dolle Mina en dat heeft me geleerd om me niks aan te trekken van kritiek. Integendeel het geeft me dan des te meer voldoening om door te gaan. Kon ik maar een beetje van mijn rebelse geest naar je toesturen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 24 April 2012 om 11:20
Ik sluit mij aan bij de mensen hier boven .Leg het gewoon even ver weg en na een tijd heb je terug veel goesting om de draad weer op te nemen en trek je niets aan wat een ander zegt dat jij je maar goed voelt

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: doortje
Datum bericht: 24 April 2012 om 13:43
nou hier wordt ik gewoon verdrietig van kom op zeg wat kan jou het schelen wat een ander zegt, je maak super mooie en leuke dingen geef het nou niet weg lieverd want dit is te triest voor woorden je laat je toch niet vertellen wat je wel en niet mag doen ik krijg ook weleens commentaar nou dat zoeken ze maar uit IK vind het leuk en wat een ander zegt moet dat zelf maar maar weten kom op meid wij zijn super trots op alles wat je maak kop op meid en andere lekker laten kletsen tjonge dit vind ik echt heel heel erg


Bericht van: KaVL
Datum bericht: 24 April 2012 om 13:53
nou Mimisa, zo spijtig dat je stopt met je hobby !
 
net als andere forumleden vind ik ook dat je je spulletjes misschien beter even opzij moet leggen en achteraf herbekijken of je nou wel of niet wil verdergaan.
commentaar is niet leuk, zeker niet als die erg negatief is en je er daardoor het plezier van je hobby van verliest, maar laat je er toch meer niet te erg door beïnvloeden hoor
 
maar als ik eerlijk mag zijn, als je toch doorzet met het weggeven van je spullen, hou ik me uiteraard graag aanbevolen, maar wel eerst goed nadenken hé ...
 


-------------
*Groetjes*
° Karen °


Bericht van: creaans
Datum bericht: 24 April 2012 om 14:11
Oh wat jammer dat je door zoiets gaat stoppen met je hobby, die jou veel plezier gaf.


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 24 April 2012 om 14:27
Ik sluit me aan bij de anderen. Bewaren!

Ergens ver weg gestopt in een doos in het hoekje van de zolder... het eet geen brood zou m'n oma zeggen.


Bericht van: Vifke
Datum bericht: 24 April 2012 om 14:29
Ikzelf zou dezelfde raad geven als anderen hier: leg je spullen wat aan de kant en laat alles afkoelen.
Een hobby doe je als je zelf plezier erin hebt, de ene persoon kweekt duiven, de andere gaat elke dag fietsen door weer en wind, een andere persoon verzamelt postzegels en wij haken of breien
We hoeven iemand anders hobby niet leuk te vinden en anderen hoeven onze hobby niet interessant te vinden. Als je er zelf maar plezier in hebt dat is wat telt.
Mijn raad aan u is volgende: leg je spulletjes netjes in een doos, maak een backup van al je patroontje of brand ze op cd-rom en zet die doos effen op zolder/in de kelder of waar je ook maar plaats hebt.
Heel goed mogelijk dat volgende winter je handen terug beginnen kriebelen en dan zou je heel veel spijt hebben dat je je materiaal niet meer hebt en terug alles moet aankopen.
Kop op meid laat anderen niet beslissen voor jou wat je moet leuk vinden en wat niet.

Viviane
 


Bericht van: JoJo
Datum bericht: 24 April 2012 om 14:31
Dat zou toch wel echt zonde zijn. En hier op het forum gaan we je ook missen (of blijf je hier wel komen). Ik zou zeggen (net als de dames voor mij) leg je spulletjes een tijdje weg. Zou toch zonde zijn  als je alles weggeeft/weg doet. Misschien is ervwel iemand in de buurt bij je die het een tijdje voor je wil bewaren. Of kun je hier met één van de hobbydoosjes die bij jouw in de buurt woont afspreken dat ze het een tijd bewaard voor je. Ik vind het wel ontzettend jammer (om het netjes te zeggen) dat anderen je de zin in je hobby ontnemen.

-------------


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 24 April 2012 om 17:21
Eigenlijk is alles al gezegd. Ik sluit mij er helemaal bij aan. Zelf heb ik ooit bijna alles wegedaan. Eerst had ik het heel lang bewaard, toen toch alle garen weg naar een groep die breide voor een of ander goed doel. Nog geen 2 jaar later vroeg mijn schoondochter om een gehaakte knuffel. Kon ik weer beginnen te kopen en verzamelen. Ben reuze blij dat ik weer gestart ben. Dus Mimisa, als je een zolder hebt, stop het ergens ver weg. Weg is het vaak sneller dan je achteraf lief is. groetjes, Lida


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 24 April 2012 om 17:33
INDERDAAD!!!!! Zoals hierboven iedereen zegt, leg het gewoon een halfjaar aan de kant en als je dan nog overtuigd bent om alles te verkopen of uit te delen, dan kan je dit nog. Maar dan is dit geen overhaaste beslissing geweest. Misschien krijg je er achteraf wel spijt van.
Ik heb met vallen en opstaan geleerd om voor mezelf op te komen. De mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben. Ik ben niet perfect ( zoals iedereen) en mijn interesses zijn ook niet die van iemand anders. Toch zal ik anderen respecteren om wat zij doen. Dit zouden de mensen die commentaar op je werk leveren ook moeten doen. Jou en je bezigheden respecteren want die maken dat jij op jou manier uniek bent en dat is héél bijzonder!!
Wacht aub nog eventjes voor je deze kordate beslissing neemt.


-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: francisca
Datum bericht: 24 April 2012 om 17:46
ga bij de supermarkt de grootste doos halen die ze hebben doe daar alles netjes in en zet het op zolder inde verste hoek die je kunt vinden weg mits je een zolder hebt natuurlijk het eet geen brood zoals andere al hebben gezegt het gaat van zelf weer kribbelen en dan ben je blij met je goed weg gestopte doos. en trouwens wie heeft voor joute bepalen dat je werk niet mooi of goed is dat kan alleen jij bepalen en niet de buiten wereld dan zijn ze gewoon stik jaloers op wat jij kunt en zij niet. hoop wel dat je ondanks dat je even niet haakt,breidt en borduurt dat je toch nog bij ons blijft er zijn al te veel oud gediende weg gegaan

-------------
Anne-Marie


Bericht van: Guests
Datum bericht: 24 April 2012 om 20:03
Ik begrijp het hele verhaal niet. Ze moet wel erg gekrenkt zijn. "Zunde", zoals wij dat hier zeggen.


Bericht van: herfstkind
Datum bericht: 24 April 2012 om 22:13
Alles is hier eigenlijk al gezegd,je moet je omringen met mensen die positieve energie geven,en de rest ? afkappen.
Als ik in de trein zit met mijn brei of haakwerk,vallen bij sommige mensen de ogen uit hun hoofd.
Maar ik heb er plezier aan,en dat laat ik me door niets of niemand afnemen.
Dus ga lekker je eigen weg,en laat anderen niet bepalen hoe je moet leven.
En als je alle reacties leest dan weet je wie allemaal achter je staan.
Ik als buitenstander ,vond het heel lief en verwarmend .
Nu jij nog.
Warme groet.


Bericht van: Krissis
Datum bericht: 24 April 2012 om 22:19
Mimisa,
Ik ken je verder niet, maar als ik de berichten hier zo lees, vind ik het jammer dat ik je niet eerder bent tegengekomen. Men ziet je als een geliefd, creatief persoon.
Ik heb je site bekeken, wat maak je leuke dingetjes! De beer voor de voetbalmeiden, het zeepaardje, allemaal andere leuke dingetjes waar ik zo jaloers op kan zijn!
Gooi je haaknaald in de hoek, ga een stuk wandelen met je hoofd in de wind en pak, als je er aan toe bent, je hobby weer op.
Je bolletjes wol vreten geen brood, die kunnen best een half jaartje zonder jou! Hopelijk kunnen alle bovenstaande woorden je zoveel kracht geven dat je de negative vipe, waardoor je dit topic gestart bent, overtreft en er weer veel plezier en voldoening uit kunt halen.

Koppie op, en zoals ik, als Newble het forum ervaar: hier kun je een hoop kwijt!
Succes bij het maken van een goeie beslissing.
Liefs.


-------------
Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 25 April 2012 om 00:11
Poffer Meis! Ben je nu helemaal!! Niet wegdoen hoor. Laat men kletsen, wij zijn ervaringsdeskundigen op handwerk gebied en ik vind jouw werk net als vele hier heel mooi! Dat je nu even in een dip zit snap ik wel maar ik zou het advies van de anderen opvolgen. Leg het in een mooie doos weg, hoofd leegmaken en wanneer je er weer aan toe bent kijk je weer in die doos. Wedden dat je dan een glimlach op je gezicht krijgt Hug

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: mimisa
Datum bericht: 25 April 2012 om 06:48
Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.

-------------


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin


Bericht van: Vifke
Datum bericht: 25 April 2012 om 06:59
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.


En als je je hobby opgeeft zal hij opeens denken dat je alles wel goed doet?

Meid laat alles wat afkoelen, leg alles mooi in een doos en op zolder.


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:25
Hey Lieverd,
Ik kijk af en toe even hier, s'morgens vroeg voordat we naar ons nieuwe huisje gaan om te klussen. Geef dan geen kommentaar geen tijd voor momenteel omdat we snel weg moeten.
Maar hier moest ik me toch wel even voor aanmelden, ik heb je site bekeken en alles aan mijn man laten zien en weet je wat die zei, die man moet een schop onder zijn kont hebben.
 
Je spullen zijn harstikke leuk, ik heb me ook bij je site aangemeld dus niet weg gaan hoor lekker blijven doorgaan en probeer boven zijn commentaar te staan, want hij heeft geen smaak.
Maar ik begrijp het wel voor ons is het makkelijk gezegd maar jij zit er middenin, maar probeer het toch want je krijgt spijt als je alles weg doet.
 
Liefs en sterkte, Lidia


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:28
Jammer dat het je man is die commentaar heeft. Heeft hij dan liever dat je de ganse dag de gort op gaat om te shoppen? Mijn man is ook geen fan dat er behoorlijk wat tijd in dat haken gaat, maar voor mijzelf is hij tevreden dat ik iets leuks gevonden heb als tijdverdrijf. Ik sport ook 2 maal in de week, 's avonds. Hij heeft liever dat ik bij hem blijf en haak, dan dat ik uithuizig ben en 2 avonden in de week niet bij hem kan zijn terwijl ik sporten ga. 

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:29
he minke,wat is dit nu je laat je eigen toch niet op je kopje zitten door je man.ga lekker handwerken als hij niet thuis is of spreek met (hobbyvriendinnen) af om wat te gaan handwerken.laat je man maar in zijn eigen sop gaar koken,sterkte meis,

-------------


Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:43
Lieve meid
Ik lees het kommentaar komt van mijn man en in zijn ogen doe ik niets goed jammer dat hij zo over jou denkt het zegt meer over jouw man hoe hij in het leven staat ik vind dat hij dan meer aan zichzelf denkt hoe hij zich voelt dan aan jouw gevoel.
Aan alle creaties die ik heb gezien van jou zie je met hoeveel liefde en plezier  deze zijn gemaakt
laat jouw plezier er niet aan ontnemen en vertel hem (tenminste als hij een persoon is waar je er over kan praten sommige mannen ja zelfs in deze tijd dulden geen tegenspraak ) hoe jij je er onder voelt als hij om jou geeft dan zal hij beter na gaan denken over het kommentaar op jou beseft hij wel dat vooral de kommentaar van iemand die zo dicht bij je staat er veel dieper inhakt dan het kommentaar van een ander?
Lieve meid ik wens je veel wijsheid en de kracht toe met alles en doe niets maar dan ook niets van jouw hobbyspullen weg maar bewaar het op een plek waar je ten alle tijde bij kunt als je weer de puf hebt om te hobbyen.
 


-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 25 April 2012 om 07:45
Wat heeft jouw man als hobby? Mijn man zit 5 dagen in de week naar het voetbal te kijken. Afschuwelijk, maar ik laat hem in zijn waarde en hij laat mij met mijn handwerken in mijn waarde. Zou ik niet mogen handwerken dat heeft hij een hele chagerijnige vrouw die de hele dag loopt te grauwe en te snauwen. Onze muziek is totaal verschillend hij hardrock en ik nederlands talig , je begrijpt dat wij dit niet in elkaars bijzijn draaien. Dit heet geven en nemen in een huwelijk. Ik wens jou heel veel sterkte met je beslissing. En je weet bij ons mag je uithuilen, en met frisse moet verder gaan.

-------------


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 25 April 2012 om 08:15
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.
Hug
 


-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: Jolly
Datum bericht: 25 April 2012 om 08:18
Doorgaan met het handwerken, jezelf blijven Thumbs Up Thumbs Up  We willen je hier niet missen Cry.
 
 


-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: Woutera
Datum bericht: 25 April 2012 om 08:18
Och meid wat naar toch. Commentaar van iemand die zo dicht bij je staat "hakt" er zo diep in.
Het met je hobby bezig zijn en zulke mooie dingen maken is toch een deel van jou - dat ben je toch. Dat kan en mag je niet aan de kant zetten. Dat hoort toch bij jou.
Waarom dan commentaar op een deel van jou, kan je man je dat uitleggen.
 
Hoe ga jij functioneren of hoe ga jij je voelen als jij je hobby om een ander - al is het ook je man - aan de kant zal moeten zetten? Dat geeft toch ook spanningen bij jezelf en daarna richting de omgeving. Niemand mag aan de ander vragen om een belangrijk deel van zichzelf aan de kant te zetten. Je zou dan immers geen heel mens meer zijn wat dan weer frustraties kan geven en daar wordt men ook niet gelukkig van.
 
 
Doe je spullen niet weg maar leg ze even aan de kant en merk dan hoe jij je voelt als je geen uitlaatklep meer hebt in je hobby. Daarna kun je altijd nog beslissen wat je ermee doet.
 
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.
 
ps. geef voor niemand een deel vanjezelf op.
 
Groet Woutera
 


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 25 April 2012 om 08:44


Bericht van: doortje
Datum bericht: 25 April 2012 om 10:48
dit gaat niet over jou hobby dit gaat totaal ergens anders over en de makkelijkse manier voor hem is jou pakken op iets wat jou dierbaar is en ik moet jammer genoeg zeggen dat is hem gelukt, dit is moeilijk want hij haald je helemaal onder uit en dat is ook niet eerlijk als hem iets dwars zit moet ie vertellen wat dat is en niet zeggen dat je niks kan en niks ben nou meid je site laat zien dat je wel wat kan en ben hoor wij zijn allemaal super trots op je en laat je niet kleineren ik heb jaren met zo iemand geleefd en daar ga je kapot aan en laat vooral niet merken dat het je raakt want als men een hond wil slaan vind men altijd wel een stok en gewoon doorgaan met mooie dingen maken want anders doe jij precies wat hij wil en we leven niet meer in de middel eeuwen daar hebben wij vrouwen hard genoeg voor geknokt, heel veel sterkte met deze moeilijke strijd en ik weet hoe moeilijk die strijd is


Bericht van: ilyani
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:04


-------------
groetjes miranda


Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:22
Hug
Originally posted by doortje doortje wrote:

dit gaat niet over jou hobby dit gaat totaal ergens anders over en de makkelijkse manier voor hem is jou pakken op iets wat jou dierbaar is en ik moet jammer genoeg zeggen dat is hem gelukt, dit is moeilijk want hij haald je helemaal onder uit en dat is ook niet eerlijk als hem iets dwars zit moet ie vertellen wat dat is en niet zeggen dat je niks kan en niks ben nou meid je site laat zien dat je wel wat kan en ben hoor wij zijn allemaal super trots op je en laat je niet kleineren ik heb jaren met zo iemand geleefd en daar ga je kapot aan en laat vooral niet merken dat het je raakt want als men een hond wil slaan vind men altijd wel een stok en gewoon doorgaan met mooie dingen maken want anders doe jij precies wat hij wil en we leven niet meer in de middel eeuwen daar hebben wij vrouwen hard genoeg voor geknokt, heel veel sterkte met deze moeilijke strijd en ik weet hoe moeilijk die strijd is
 
Hier sluit ik mij helemaal bij aan mijn ex was precies net zo niet voor niets dat het nu een ex is 11 jaar van mijn en mijn 2 oudste kinderen zijn verknald door hem.
Ook ik kon niets in zijn ogen net of hij perfect was, nee dus. 
Iedere dag was er wel een reden om mij in elkaar te slaan om de meest onbenullige dingen.
Nu ben ik alweer 15 jaar getrouwd met de allerliefste man die je maar kunt wensen en die mij wel in mijn waarde en ook in de waarde van mijn 2 oudsten laat.
Laat je vooral niet klein krijgen door dit gedrag ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas spreek ik ook uit ervaring een buitenstaander kan makkelijk praten maar jij moet het doen en niemand anders.
Ik hoop dat je de moed en de kracht vind om datgene te doen wat goed voor jou is.Hug


-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:45
meid vergeet niet dat je ook zelf moet leven. HugHug

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: mimisa
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:52
Maar wat heeft het leven voor zin zonder man, huis en kinderen. Ik zit nu ergens en heb niet eens kleding of toiletartikelen bij me. En ik mis de kids zo verschrikkelijk.

-------------


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin


Bericht van: Crea-Mo
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:52
Lieve, lieve Mimisa, ik hoop dat je een oplossing kunt vinden. Ik wens je enorm veel sterkte toe!!!!



Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 25 April 2012 om 11:57
ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen.


Bericht van: JoJo
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:01
Tjeetje ik krijg het hier gewoon koud van. Wat een vervelende situatie voor je. Ik hoop (en duim voor je) dat je de moed en kracht hebt/krijgt om dit probleem op te lossen. Ik wens je in lek geval heel veel sterkte.

-------------


Bericht van: vlijtig liesje
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:03
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en aan je denken
 
Heel veel sterkte en probeer ondanks alles toch ook aan jezelf te denken
 
groetjes vlijtig liesje


-------------
vlijtig liesje 4961


Bericht van: doortje
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:05
er zijn zoveel dingen die je kan doen ik heb ondergedoken gezeten zo eng was mijn ex ga navragen hoe je de kinderen bij jou krijg en weet je een huis is pas een thuis waar jij en je kinderen zich ook echt thuis voelen wij kunnen geen beslissingen nemen voor jou want jij kan pas wat doen als je er zelf achter staat en als we heel eerlijk zijn kunnen wij allemaal zonder man maar niet zonder onze kinderen dus die moet je als eerste bij je hebben en je moet jezelf afvragen wil ik met deze man oud worden wil ik zo blijven leven is je antwoord ja dan moet je niet weggaan is je antwoord nee zal je er alles aan moeten doen om weg te komen en heel goed onthouden dat je niet de eerste ben die met dit bijltje gehakt heeft ik heb het ook gedaan het was moeilijk maar ik blij heel blij dat ik het gedaan heb ik ben zo gelukkig nu en heb mijn eigenwaarde helemaal terrug


Bericht van: Tams
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:08
Ik krijg het er helemaal koud van joh! Ik dacht eerst dat je van familie oid steeds negatieve dingen hoorde over handwerken waardoor de zin er gewoon een beetje af was gegaan. Nu blijkt dat het verhaal wel wat heftiger is dan dat.

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen. Wat een rot situatie. Ik denk aan je en hoop dat je de kracht kan vinden om (samen met je man) een oplossing te vinden.


-------------
Liefs,
Tamara


Bericht van: geesje
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:11
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Maar wat heeft het leven voor zin zonder man, huis en kinderen. Ik zit nu ergens en heb niet eens kleding of toiletartikelen bij me. En ik mis de kids zo verschrikkelijk.
 
o, meisje wat erg....Hug........ik huil en heb er geen woorden voor..Cry....


-------------
groetjes geesje


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:13
Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want de kinderen horen bij hun moeder en niet bij een man die zijn vrouw zo behandelt. Stel dat hij zijn frustraties nu op hun gaat afreageren. Het is wel duidelijk dat er iets helemaal fout zit bij hem en dat dat niets met jou en je hobbies te maken heeft.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:13
en meld het alsjeblieft als we wat voor je kunnen doen echt doen hoor alsjeblieft want het is nooit zo donker of het wordt weer licht echt doen hoor HugHugHug


Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:32
o meissie ik weet in wat voor situatie je nu zit maar neem alsjeblieft geen overhaaste beslissingen zonder man kun je heel best maar zonder je kinderen nee dat niet en net wat doortje schreef zorg dat je zo snel als mogelijk je kinderen bij je krijgt en denk heel goed na of je met deze man echt verder wil ik heb de fout gemaakt toen ik de 1e keer de moed had om weg te gaan weer terug te gaan naar mijn ex dat was het allerstomste wat ik ooit heb kunnen doen maar op dat moment leek mij dat het beste.
daarom denk heel goed na wat je wilt en vanaf deze kant heel veel HugHugHugen ik denk aan je.


-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:39
Vrouwen investeren zo veel in een relatie en dan denken ze na jaren : "Maar ik houd toch van hem", terwijl ze eigenlijk houden van de man die hij had KUNNEN zijn, als hij ook in de relatie had geinvesteerd.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:41
HugOch, lieve Minke, ik wens je alles toe wat je nodig hebt en hoop dat je gauw je kinderen bij je zult hebben, ik denk aan je.HugHug

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:41
Ik ken je niet persoonlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet erg vind.
Ik hoop dat er , op welke manier dan ook, een oplossing komt en dat je terug jezelf kan zijn en gelukkig worden.


-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 25 April 2012 om 12:46
Originally posted by Jolly Jolly wrote:

Doorgaan met het handwerken, jezelf blijven Thumbs Up Thumbs Up  We willen je hier niet missen Cry.
 
 
Daar sluit ik mij ook bij aan laat hem voor wat het is en doe gerust jouw hobby verder , ik hoop dat je snel iets vind waar jij en jouw kinderen gelukkig kunnen zijn

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: doortje
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:03
juist magtelt zo is dat en natuurlijk zijn er ook zulke vrouwen maar wij spreken uit onze eigen ervaring je wordt er triest van


Bericht van: griet
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:06
het zelfde heb ik 10 jaar geleden mee gemaakt
ook mijn kids achter gelaten ..
 
het was een zwarte hoofd stuk uit mijn leven,
als ik dit lees .. kreeg ik het allemaal voor mijn
 
heel veel strekte meid .. je moet het zelf  doen , je moet zelf uit komen daar kan geen 1 bij helpen
 
grietje
 


-------------
http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">

groetjes grietje


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:15
Heel veel sterkte Minke!

Laat je niet op de kop zitten! Je bent wie je bent en je bent goed zoals je bent! Als iemand vind dat je anders moet zijn, dan wordt het tijd dat die persoon eens over zichzelf na gaat denken!


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:23
Minke,denk aub.aan jezelf. Sorry,voor de kaart,dit kon ik niet weten.
 
Volgens mij is je man het afgelopen jaar ook aardig ziek geweest en misschien nu nog,ik denk dat hij niet lekker in zijn vel zit. Maar dat is geen reden om jou dit aan te doen.Ik hoop op een spoedige oplossing,vooral voor jou en je meiden.Heel veel sterkte en een stevige knuffel.


-------------


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:30
Ik wens je heel, heel veel sterkte. Zoals men zegt je moet het zelf doen en dat valt niet mee. Ik zou willen dat ik iets kon doen voor je. groetjes, Lida


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 25 April 2012 om 13:51
Ach wat een vervelende situatie zit je in ik hoop dat je er uit komt wens je heel veel kracht en sterkte.

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: vikike
Datum bericht: 25 April 2012 om 14:06
ik wou dat ik je kon helpen en bijstaan in deze tijden, en zoals gezegd een man die zo doet is het niet waard om een vrouw te hebben en inderdaad kinderen horen nog steeds in eerste instantie bij hun moeder. Hopelijk kom je vlug uit uw problemen en kom hier maar lekker je hart uitstorten wij " alle hobbydoosjes " zullen er zijn om jouw op te vrolijken met lieve woordjes
Dus heb je iets nodig, er zit misschien wel iemand onder ons heel dicht bij jouw in de buurt, die jouw misschien zelfs kan en wil helpen, ze zeggen altijd hulp komt uit een onverwachte hoek


-------------




Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 25 April 2012 om 14:10
Jeetje meis, wat ontzettend naar allemaal! Ik hoop dat je snel een oplossing vind, want achter de wolken schuilt altijd een zon! Heel veel kracht gewenst en alle moed om hieruit te komen!


Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 25 April 2012 om 15:18
wat een trieste en moeilijke situatie voor je.
blijf van jezelf houden met al je creatieviteit en je liefde voor je kinderen.
er zijn mensen die je echt waarderen zoals je bent hoor.


-------------


Bericht van: francisca
Datum bericht: 25 April 2012 om 15:51
meid wat is dit naar om tehoren dit had ik en vele met mij niet verwacht toen we je eerste berichtje lazen probeer zo snel mogelijk je kinderen bij je tekrijgen en ga dan pas denken over hoe het verder moet tussen jou en je man zoals andere al gezegd hebben zonder vent/man kun je leven zonder je kinderen ben je als moeder niet kompleet en wie is hij om tezeggen dat je niets waard bent sterkte in deze zeer moeilijke tijd lucht zoveel mogelijk je hart hier wij zullen er altijd zijn voor je in goede en ook in deze zeer slechte tijden

-------------
Anne-Marie


Bericht van: funnyface720
Datum bericht: 25 April 2012 om 16:37
Minke, ik ken je (nog) niet, ben net lid van dit forum. Maar ik wil je ook een hart onder de riem steken. Je bent sterker dan je denkt. Mocht je hulp nodig hebben, gewoon vragen. Er zijn altijd wel mensen die voor je klaarstaan. Heel veel sterkte en wijsheid in deze moeilijke periode. Dikke knuffel Hug


Bericht van: E Strea Chikitu
Datum bericht: 25 April 2012 om 16:39
Sterkte Minke.
Ook al ken ik je niet... verdrietig verhaal.
Nu wil ook al niemand je handwerkspullen hebben!
Want iedereen vind dat je een vollediger mens bent als er ook ruimte is voor je om te doen wat je leuk vindt.
Ik hoop op hereniging met je geliefden.
Renée


-------------
E Strea   Chikitu   *   ; http://estreachikitu.blogspot.com/

Made with love, for love


Bericht van: diny183
Datum bericht: 25 April 2012 om 17:20
Hug

-------------


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 25 April 2012 om 18:56
HugHugHug   meer kan ik niet voor je doen lieve meid dan je een stevige knuffel geven . Ik wou even zeggen dat ik het heel erg vind voor jou . Hopelijk komt er snel een oplossing , want deze situatie is niet houdbaar voor jou xxx
Linda


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 25 April 2012 om 19:33
Lieve Minke. Met heel veel verdriet heb ik je verhaal gelezen. Ik wil je man niet afkraken, maar ik weet dat jullie héél veel hebben meegemaakt, maar om je lol in het handwerken te vernietigen, wat je zo mooi doet, vind ik heel erg.
Ook voor jullie kinderen is dit een hele moeilijke periode. Ik hoop dat je ze snel weer kunt knuffelen en ik wil je héél veel sterkte toewensen, want dat zul je nodig hebben net als een hele dikke Hug.
Weet dat wij er altijd voor je zijn en dat je altijd je verhaal bij ons kwijt kunt, als je dat tenminste wilt.
Nogmaals een hele dikke Hug. Ik denk aan je

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: arnhemmertje
Datum bericht: 25 April 2012 om 19:52
Heftig zeg, jeetje..!! Heel veel sterkte Hug


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 25 April 2012 om 20:05
Och lieverd, geen idee dat dit zo speelde maar wie wel hier. Wat een afschuwelijke situatie. Strijd voor jezelf en voor je kinderen!! Zorg voor je eigen geluk en dat van hen. Mag het ooit zo zijn dat je zonder je wolletjes en naalden komt te zitten dan zorgen wij wel dat je je hobby kan oppakken! Nu ben JIJ het belangrijkste en JOUW kinderen. Ik kan je alleen op afstand steunen.

Heel veel sterkte Hug


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 25 April 2012 om 20:22
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een rotsituatie waarin je nu zit. Ik hoop dat je je kinderen snel weer terug ziet, want daar kun je als ouder niet zonder.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 25 April 2012 om 23:47
Lieve Minke,
Ik hoop voor jou dat er familie is die jou in deze moeilijke tijd kan helpen en steunen.
En heel veel sterkte

-------------


Bericht van: haakfreak
Datum bericht: 26 April 2012 om 06:37
Nou zeg!! Dat zegt meer over hun dan over jou...misschien jaloers dat ze het niet zelf kunnen??????Als jij het leuk vind ga je toch lekker door? Mijn kids zeggen ook vaak nee mem geen haakboek meer kopen hoor..als we bij een boekenwinkel zijn, ik kan het gewoonweg niet laten....zit je al weer te haken?? ja lekker toch..dat zeg ik ook niet als mijn kids zitten te gamen, soms tot mijn ergernis...Leg het in de kast zou ik zeggen of ga lekker DOOR.
Mocht je de spullen ECHT weg willen doen zou ik wel wat willen overnemen....Sterkte ermee!
Groetjes Lena/haakfreak


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 26 April 2012 om 08:26
Heel veel sterkte Minke!!!


Bericht van: creaans
Datum bericht: 26 April 2012 om 11:04
oh wat een triest verhaal zit hier achter!
Ik wens je heel veel sterkte toe...


Bericht van: doortje
Datum bericht: 26 April 2012 om 11:11
haakfreak even alles lezen want dan kan je zien dat er meer aan de hand is dit gaat totaal niet over handwerkspullen.
en lieve minke als het kan laat wat van je horen of het goed met je gaat we zitten steeds aan je te denken dikke knuffel Hug


Bericht van: haakfreak
Datum bericht: 26 April 2012 om 13:47
ooo ik neem mijn woorden terug, mimisa..leef je leven zoals JIJ dat wilt, Zet je spullen ff weg, als je ooit je doos weer open maakt zul je aan deze topic terugdenken en weer glimlachen (dat wens ik je toe)
Ik zit hier nog met mijn mond open, ik snap er echt niks van...leven, genieten en laten leven, dan kom je een heel eind!
Dikke knuffel en nogmaals sterkte, ik wil je spullen niet eens meer hihi, vind echt dat je het moet bewaren...EmbarrassedThumbs Up


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 26 April 2012 om 19:40
Lieve meid, houd je haaks. Wij denken allemaal aan je Hug

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: IngeDeV
Datum bericht: 26 April 2012 om 20:45
Wat een droevig verhaal.
Ik hoop dat je snel een oplossing kan hebben waarin jullie je allen kunnen vinden?
Ik hoop ook je te mogen blijven ontmoeten als hobbydoosje
we zijn er voor je vergeet dat nooit.
Ik heb zelf heel veel steun ontvangen langs deze groep en geloof me de groep betekend heel veel voor mij.
Jij ook.
Groetjes en een dikke knuffel IngeDeV

-------------
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html





Bericht van: Guests
Datum bericht: 26 April 2012 om 21:00
Zoiets dacht ik eerlijk gezegd al tussen de regels door te lezen.
Wat je beslissing ook mag zijn, ik wens je heel veel sterkte!!


Bericht van: pippie
Datum bericht: 27 April 2012 om 19:52
Och, kon ik maar wat voor je doen.


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 27 April 2012 om 22:56
Hoe zou het met Minke zijn?
Vind het zo erg voor haar........ze heeft het al zo moeilijk Unhappy


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 28 April 2012 om 08:44
ik maak mij ook grote zorgen om haar,maar hopelijk neemt ze de juiste beslissing voor haar zelf en haar kinderen,

-------------


Bericht van: doortje
Datum bericht: 28 April 2012 om 09:52
ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 28 April 2012 om 10:43
Ben het helemaal met Doortje eens!

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 28 April 2012 om 11:11
Ja ik denk er ook zo over en hoop dat we gauw iets zullen horen.

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: geesje
Datum bericht: 28 April 2012 om 15:39
Originally posted by doortje doortje wrote:

ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel
 
ClapClap......HugHugHug


-------------
groetjes geesje


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 28 April 2012 om 16:06
Originally posted by geesje geesje wrote:

[QUOTE=doortje] ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel
 
ClapClap......HugHugHug
[/QUOTE
Ook van mij hier vele knuffelsHugHugHugHug

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 28 April 2012 om 17:05
Minke ik hoop dat je de juiste hulptroepen achter je hebt staan en dat je zo snel mogelijk je kinders weer hebt, handwerkspullen in een doos doen en als je er weer aan toe bent haal je het weer tevoorschijn, dan ben je blij dat je alles nog hebt, een hele dikke knuffel, en zoals je kunt lezen staan we allemaal achter je, ongeacht je beslissing

-------------
lydia wijsbroek



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net