Print Pagina | Close Window

Hersenspoeling

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2755
Print Datum: 24 November 2024 om 01:37
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Hersenspoeling
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: Hersenspoeling
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 16:11
iedereen die dit mailtje leest, wordt bij deze gehersenspoeld en vergeet alle negatieve gedachten en ongezellige of hebberige of boze gevoelens. Alleen gezelligheid blijft er over. we beginnen gewoon allemaal overnieuw, ok??

dus hay, ik ben knitalot, 26 jaar, brei knuffels, kragen, afghans, en houd ook erg van lezen. Ik ben benieuwd wat dit forum is en hoop jullie allemaal te leren kennen. overdag werk ik bij een deurwaarder en 's avonds doe ik vrijwilligerswerk voor een stichting dat kinderen sponsort in arme landen

Antwoorden:
Bericht van: Guests
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 16:23

Oja, en dan stellen we ons allemaal opnieuw voor en dan worden we een grote blije familie!

Ik ben Pluk, ik ben 20 jaar, ik kan breien en haken. Ik haak graag knuffels. Ik brei minder, als ik brei brei ik een truitje of ik maak iets kleins en leuks wat ik op internet gevonden heb. Ik heb ook erg veel lol in patronen bekijken en lezen en er zijn altijd honderdduizend dingen die ik nog wil maken.

Buiten frutselen houd ik van schrijven, lezen, internet en verwondering.

Hoi :)

Bericht van: breioma
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 16:35

He leuk,ik ben corry,ben oma van drie kleinkinderen,sylke van 6 ,jelle van 3 en myrthe van 4 maanden.Ik brei en haak graag verder doe ik aan figuurzagen,schilderijtjes maken,lezen schiet er bij in, ma ar vindt ik wel leuk.

Tegenwoordig zit ik nogal eens achter de pc,er valt veel leuks te beleven daarmee,ik denk dat ik hier op dit forum nog wel een tijdje blijf hangen,lijkt me erg leerzaam.

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 16:44

Dit vind ik een originele manier van herstarten. Ik doe mee.

Hoi, ik ben Rosemarie, een "newbie" die al een aantal weken dagelijks even op de site kijk. Ik ben 39 jaar. Heb gelukkig vroeger leren haken, breien, borduren, naaien enz. Nu komt er weer een tijd aan voor mij, dat ik kan gaan fröbelen. Heb wat dingetjes gemaakt. Begonnen met borduurkaarten, via kruissteekpatroontje naar poppenkleertje breien. (Nu mee bezig).

Ik heb 3 kinderen, 13-12-5 jaar, en zit nu eigenlijk iets teveel en te vaak op internet te surfen, en met jullie mee te lezen. Heb inmiddels zoveel leuke dingen gezien, dat ik eigenlijk niet goed weet waar mee te beginnen. Volgende uitdaging is foto's plaatsen bij mijn creaties.

Tot gauw, Rosemarie

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 16:50

hallo,

Ik ben Eugenie 38 jaar, ben getrouwd en heb twee zonen een van 10 en een die afgelopen maandag 14 jaar is geworden. ik ben gek op handwerken, (breien en haken en mazen vind ik ook leuk) heb laatst een borduurpakketje vn popcorn gekocht. vind patronen heel leuk. en ben lekker chaotisch dus met 100 dingen tegelijk bezig en wil alles leren en vind(bijna) alles leuk om te doen of te proberen.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:07

hallo allemaal! ik ben chrisje, 41 jaar, ben gehuwd en heb een dochter van 11 en eentje van 15. Ik werk niet meer buitenshuis en heb dus heel weinig tijd...

Ik vind haken en breien leuk en mij krijgen ze op dit forum niet meer weg, hoe hard ze ook hun best zouden doen! Ben dol op mijn (hopen) huisdieren en ga graag wandelen met de honden. 

verder doe ik net als lisa vrijwilligerswerk voor kansarme kinderen in het buitenland... (vertel jij eens wat meer hierover, lisa, als je wil?) Ik heb daar drie sponsorkindjes: twee in Sri Lanka en eentje in India.

Ik lust geen rode kool, en mijn gewicht is wat schommelig...

Bericht van: Edith
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:23

Hoi. Ik ben Edith, 45 jaar oud (sinds kort), getrouwd en ik heb een zoon van 25. Mijn grootste hobby is breien, ik heb altijd een breiwerkje in de buurt liggen. Ik experimenteer graag met garens en patronen. En verder doe ik af en toe wat naaiwerk en ben ik aan het droogvilten.

Verder heb ik ook veel huisdieren: een hond, een kat, zes konijnen, acht kippen en twee hanen.

Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:44
hey Chrisje, ja dat is goed. Ik werk voor een christelijke hulporganisatie. Mensen sponsoren een kindje in een arm land, wat inhoudt dat ze geld overmaken maar er ook voor kunnen kiezen om te schrijven met dat kindje. Die brieven vertaal oa ik dan weer. In het land zelf zijn er ook weer vertalers. De persoonlijke betrokkenheid van de sponsor heeft bij het kind een ongelofelijk positief effect als het gaat om eigenwaarde, bevestiging en hoop voor de toekomst. In het land krijgen ze zowel medische hulp, een opleiding, gezonde voeding, en hun ouders krijgen ook begeleiding. Tevens is er de mogelijkheid voor bijbelonderwijs daar het wel een christelijke stichting is. maar de ouders van het kindje hoeven dit niet toe te staan, het is een vrijwillige optie. Wel zitten de kinderen ook bij een project waar leuke spelletjes worden gedaan etc zodat ze hun problemen vergeten van elke dag. Ik vind het heel mooi om hier deel van uit te maken en de brieven zijn ook zo vertederend. 1 kindje schreef naar zn sponsorouders dat ze heel blij mochten zijn dat ze zijn sponsors waren, want hij werd de nieuwe president van Ghana. dat is toch lief? Zelf heb ik 2 sponsorkindjes, Joseph in de Filipijnen en Angel in Ecuador. allebei 5 jaar en snoepjes! ze kunnen ook heel mooi tekenen

Bericht van: Suzanne.vnh
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:47
Hoi hoi,
Ik ben Suzanne, 21 jaar. Ik studeer toerisme in Gent.
Ik ben pas een jaartje ofzo bezig met breien en haken maar ben al helemaal verslaafd! Heb een ietwat wanordelijke aanpak dus heb altijd superveel onafgewerkte projecten rondliggen letterlijk overal zowat in mij kot.
Ik ga lees graag boeken en ga graag es snowboarden, wandelen in de duinen met de hond is één van men favo bezigheden.
Ben helemaal gek van banaan-chocoladecake!
Van breiwerken uittrekken, overbevolkte trams en duiven krijg ik de kriebels.
Ik vind het super om de creaties van anderen te bekijken op het forum dat geeft me telkens weer de drang zelf weer aan de slag te gaan.
Ik ben helemaal voor die gezelligheid!
Groetjes Suz.

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 18:13
Ik ben Teunie ik ben nog 43 jaar, daar komt in de laatste maand van het jaar echter verandering in Ik houd van haken,breien en ik spaar beren. Ik ben buschauffeur in Utrecht en daar woon ik ook samen met mijn mannetje. Ik hoop dat ik het hier heeeeeeeeeel erg naar mijn zin zal hebben, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje heel erg van overtuigd.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: breigek
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 18:21

hallo liefhebbers van handwerken,

als trouwe  bezoekster van dit forum, kan ik natuurlijk niet achterblijven. nou, daar gaatie dan: mijn naam is femke, ben een getrouwde  vrouw van 39 zomers  jong. wij hebben twee zonen   : egbert van 15 en frank van 12. mijn hobby's bestaat voornamelijk uit breien en zelf kaarten maken . maar de laatste tijd zit ik zoveel achter de computer o.a op dit forum dat ik aan breien bijna niet meer toekom . daarnaast werk ik als part-time postbezorgster (selektmail) en oppasmoeder.

Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:19
hallo hobbydoos-vriendinnen ook ik wil niet achter blijven.ik ben Diana en 46 jaar jong   ,getrouwd en moeder van janco 26 en rodina bijna 25.mijn hobby's zijn breien,haken en fotograveren.verder werk ik als interieurverzorgster 7 dagen per week.

Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:27

hallo allemaal ik ben puck 65 jaar ben getrouwd met jan een lieve man.mijn hobby,s zijn breien haken,lezen,woon al 10 jaar in frankrijk met heel veel plezier.brei en haak voor het goede doel resto du coeur. kopen voedsel enz.voor de arme en een ouder gezinnen.ben daar de enige nederlandse,dus goed voor de taal.die ik natuurlijk niet helemaal beheers maar daar bij de club heel veel om kan lachen.heb kippen en 2 poezen.dit was het zo beetje.

groetjes puckTongue

Bericht van: miep
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:32

Hoi,

Leuke manier van hersenspoelen! Goed initiatief, hebben we even nodig. Mijn naam is Carla, 38 jaar (gelukkig) getrouwd en een wij hebben een heerlijk ventje van vijf jaar. Ik ben dol op breien en haken en heb nog zoveel op de plank liggen, dat ik eigenlijk chronisch last heb van tijdgebrek (maar ja, wie niet).

Bericht van: tdv
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:35

hai allemaal welkom hier

ik ben tine ben 29 jaar en moeder van twee dames van 4 en 6 jaar,in me dagelijks leven ben ik huisvrouw,mamma en werk nog tien uur per week in de thuiszorg. daarnaast wil mijn man natuurliijk ook nog enige aandacht. we hebben een hondje en vier vissen,alleen eentje drijft wat doelloos in de kom om en ademt soms nog wat,dus ben bang dat het er straks nog drie zijn

ik brei heel erg veel soms haak ik wat ,maar ik kan het nog niet zo goed,verder mag ik graag kaartborduren en scrappen maar voor de laatste twee dingen heb ik weinig tot geen tijd meer over.

groetjes tine

-------------
groetjes tine

Bericht van: corine
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:49
Voorstellen heb ik precies een jaar geleden al gedaan.

-------------

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 19:50

Originally posted by corine corine wrote:

we zijn gehersenspoeld door Lisa, corine, dus dat weten we niet meer...

Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 20:19

Originally posted by corine corine wrote:

kom op corine,we zijn het echt vergeten.

Bericht van: claudine
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 20:24
Hallo,
Ik ben Claudine, 42 jaar, gehuwd en 2 dochtertjes, eentje van 10 en eentje van 6. Ik hou van allerhande handwerken, breien, borduren, naaien en ook soms lezen.  Hou ook enorm van dit forum, niet altijd actief maar vind het leuk om jullie tekstjes te lezen.
Ik werk in Gent en net als Suzanne is het niet leuk in die overvolle trams.
groetjes

Bericht van: corine
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 20:32
Kijk maar bij voorstellen 12-10 2006

-------------

Bericht van: monica
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 21:16
hallo ik heb mezelf nog niet zo lang geleden voorgesteld.mijn naam is janny ben getrouwd en heb 4kinderen twee zonen van 29 en 32 en twee dochters van 18.

Bericht van: Hil7
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 21:35

Hallo Allemaal,

Ik ben Hil en ben (schrik niet...........75) niet piep dus maar ook niet stok.

Denk wel dat ik zo'n beetje de oudste ben, maar voel me niet zo.

Ben alleenstaand en heb een dochter van bijna 50 en een zoon van 47 die zijn wel getrouwd. Heb een kleinzoon van 22 en een kleindochter van 19 en mijn zoon heeft een zoontje van bijna 6 jaar. Breien doe ik graag en haken ben ik (echt wel) aan het leren maar schiet nog niet hard op. Heb het afgelopen jaar teveel in zieknhuis gelegen na een hartoperatie, maar krabbel langzaam maar zeker weer omhoog. Wens iedereen veel creatieve uren toe.

Groetjes van Hil

-------------
Hil7

Bericht van: christa25
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 21:39

Ik ben 27 jaar. Mijn hobby's zijn. Hebben jullie even . Ik scrapbook maak kaarten, schilder, mozaik, heb een tijdje miniatuurbreien gedaan om op babykaartjes te verwerken. En nu ben ik begonnen met haken. Als mijn tijd hier nog niet vol genoeg mee zit. Werk ik 40 uur in de week of meer als Financial Account Manager klinkt interessant dus vertaling doodgewoon boekhouder. Ben net begonnen met tennisles vorig hobby's allemaal zittend en een mens heeft ook wat beweging nodig. Bijna vergeten in november start ik een nieuwe opleiding. En daarnaast breng ik graag tijd door met mijn vriend. Uiteten gaan vindt ik ook heel leuk.

Maar ik maak altijd tijd vrij om even op dit forum te kijken.

Gaan er nog mensen van dit forum naar de kreadoe. Weet iemand welke kraampjes daar leuk zijn voor haken??

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 22:22

dit is leuk dus ik doe mee hier komt ie ik heet Thea ben 55 jaar getrouwd met Henk wij hebben 3 dochters en 3 schoonzonen en 2 kleinkinderen Anne van 1 jaar en Tom van 8 maanden en nummertje 3 komt in maart volgend jaar ik hou van haken naaien en zwemmen nou dat was het wel zo'n beetje

-------------
groetjes Thea

Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 22:32

Ik doe gezellig met jullie mee.

Ik ben Ilona, 38 jaar, getrouwd met Paul en trotse mama van Jennifer die maandag 4 wordt en Naomi, van 8 maanden. Ik hou van haken en breien en achter de computer zitten. Verder werk ik parttime in een callcenter waar ik gelukkig niet zelf hoef te bellen maar gebeld wordt.

We zijn in mei verhuisd en nu volop bezig met de laatste loodjes van een verbouwing.

Ik heb voorgesteld om op 20 januari 2008 een hobbydoosdag in mijn huis te houden en iedereen die wil is van harte welkom in hartje Oss.

Groetjes en veel hobbyplezier voor iedereen

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 22:52
Wat leuk, een hele nieuwe voorstelronde en allemaal op een rijtje bij elkaar ! Dat kan ik natuurlijk niet laten.

Ik ben Marleen, 39 jaar, en tot op heden om voornamelijk organisatorische maar ook pedagogische redenen thuisblijfmoeder van twee meiden van inmiddels 11 (bijna 12) en 7 1/2 jaar. Handwerken is slechts één van mijn vele hobby's, maar wel een steeds terugkerende.
Sinds een half jaar ben ik weer voorzichtig aan het werk gegaan als postbezorger (na jaren vrijwilligerswerk en freelance dingetjes als tupperware), en zoek nu een serieuzere (lucratievere eigenlijk) dagbesteding. Daar ben ik me een beetje in aan het orienteren, maar ineens komt er van alles op mijn pad en moet ik zelfs keuzes gaan maken. Heerlijk !!

Door mijn ADD wil ik nog wel eens doorslaan in mijn interesses, om er op een gegeven moment ook weer helemaal klaar mee te zijn, maar handwerken komt toch steeds weer  terug. En ik hier dus ook, zij het niet meer zo heftig als toen ik begon.

-------------
A clean house is a sign of a wasted life

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 01:14

Hallo allemaal wat gezellig hier.

Ik ben Line ook wel breimuis genoemd en ik ben net 50 en heb een man en 3 zonen van 18, 16 en 14.  Ik doe alles graag waar garen aan te pas komt dus breien, haken, naaien en borduren dan nog een beetje kaarten maken en scrapen. Verder hou ik van patronen verzamelen internetten lezen en lekker eten en zwemmen.  Ik werk als aankoop en administratief bediende. 

Ik vind dit forum supper en hoop hier nog veel pret en leuks te lezen en heel veel creaties te bewonderen

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: odette
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 07:31

Ik wil me ook graag voorstellen. Ik ben Odette, 41 jaar en getrouwd, samen hebben wij 3 kinderen (2 jongens en een meisje). Mijn hobbies zijn breien, spinnen en zelf wol verven en sinds ik van de zomer heb leren haken, behoort dat ook tot mijn hobbies. Verder hou ik van lezen en spannende films.  Ik werk niet buitenshuis maar pas een paar dagen in de week op een meisje van 1 1/2 jaar oud.

-------------
odette

Bericht van: huppel
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 08:17

Dan Ik ook maar.

Ik ben van bouwjaar 1956, vrouwelijk, blond met een paar grijze haren. Ben getrouwd en kinderloos. Sinds 1997 woonachtig in het prachtige Zwarte Woud in Zuid-Duitsland.

Mijn hobbies zijn: breien, haken, borduren, lezen (vooral krimi's) en een noodgedwongen hobby is nog ons huis bouwen, die bijna klaar is.

Verder ben ik verzot op katten. Heb er inmiddels 3. Ferry, Miepje en Huppel. Deze 3 houden ook erg veel van wol en dan met name het afwikkelen van het garen.

Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 08:57

Hay ik ben Fabie,
Een belgnedje..afkomstig uit de Vlaanders maar nu al ruim 7 jaar vertoevend op de Veluwe.
Ben van bouwjaar 1971, getrouwd en kinderloos maar ....heb een ontzettend leuke boxer.
Ik ben verzot op boxers...
Mijn hobbies : breien en haken, computeren en taarten bakken...
Oh ja om de kost te verdienen werk ik parttime als administratief medewerkster.

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie

Bericht van: Christien
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 09:41

Ik ben Christien, getrouwd en we hebben 3 kinderen (3,4 en 7 jaar). Ik werk 2 dagen als adm. medewerker. Ik lees graag en zit ook veel te veel op dit forum, waar ik nog meer leuke dingen vind om te haken.

Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 09:54

Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Ik ben Teunie ik ben nog 43 jaar, daar komt in de laatste maand van het jaar echter verandering in Ik houd van haken,breien en ik spaar beren. Ik ben buschauffeur in Utrecht en daar woon ik ook samen met mijn mannetje. Ik hoop dat ik het hier heeeeeeeeeel erg naar mijn zin zal hebben, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje heel erg van overtuigd.

Rijd jij wel eens in die afschuwelijke harmonicabussen die ze hier in de stad hebben? Ik vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen!

Bericht van: Jola
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 09:56
Ik ben Jolanda,maandag a.s wordt ik 41.
Ik ben getrouwd en heb 2 dochters.
De oudste wordt morgen 16 en de jongste over 3 weken 14.
Ik 28 uur in de week.
Mijn hobby's zijn: breien,kleding maken ,zingen en feestjes organiseren.

Groetjes,
Jolanda

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 10:28
Ja daar rijdt ik idd ook in zowel die met een en twee harmonica's. En als je in zo'n gewone bus kan rijden dan vallen die lange ook wel mee hoor

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: schippersvrouw
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 11:05

Goedenmorgen, ik heb me nog niet zo lang geleden voorgesteld maar aangezien jullie dat vergeten zijn  doe ik het nog een keer.

Ik ben Wendy, getrouwd en moeder van drie heerlijke meiden van 4, 6 en 8. Ik heb verschillende hobby, computeren, lezen en handwerken. Momenteel voornamelijk haken. Ik ben nog maar pas begonnen dus ik hoop hier nog veel te kunnen leren. Ik heb gisteren een heel leuk haakboek gekocht, haken voor coole meiden, dus de simpele vragen hoef ik hier niet meer te stellen . Verder hebben we een voliere met diverse vogeltjes en doe ik veel werk op school wat ik ook erg leuk vind om te doen. Nou dat was het wel zo'n beetje.

-------------
De groetjes van Wendy

Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 11:43
Leuk om dit allemaal weer eens te lezen. Ik kijk altijd wel in de rubriek 'even voorstellen', maar onthou niet alles. En nu zie ik weer even wie wie is en hoe het zit.

Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 11:48
Het was een heel goed idee van Lisa!!We hebben ze nu weer op een rijtje!!

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 12:06
Hoi, Ik ben Magtelt, bijna 60, getrouwd, ik heb een dochter, een zoon en een kleinzoon, die ik niet meer zie vanwege geharrewar in de familie, drie katers en een cavia. Ik houd van haken, breien, punniken, cakes en taarten bakken, lezen, vooral fantasyboeken, films, maakt niet uit welke soort, behalve horror,luisteren naar de Beatles, detectiveseries op t.v. kijken,Dr. Phil kijken en becommentarieren, winkelen en wandelen. Ik was wel aan een hersenspoeling toe, want ik heb net een week in bed gelegen met een verkoudheid en zelfbeklag. Nu voel ik me helemaal herboren. Ik vergat nog te zeggen dat ik graag achter de pc zit, als mijn man het toestaat(hihi), op dit forum of Sims spelen, kaarten, Catan voor de pc.En weer vergat ik iets (dat heet in mijn detectives Lying by omission), nl. dat ik ook lekker zit te puzzelen met grote doorloperboekjes, 6 en 7 sterren.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 14:58

Hallo allemaal,

Ik ben Syl en hou van alles dat ik met mijn handen kan maken, en van de uitdaging van nieuwe technieken.

Heb een site met handgemaakte tassen. Met name de P/M-Bag vind ik erg leuk om te maken!! www.fan-tas-tic.nl     Er is een gastenboek)

-------------
Groetjes Syl

Bericht van: tammie
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 19:50

hoi

ik ben tamara, 17 jaar. heb 2 ratten, 5 katten en een hond, woon nog bij beide ouders en zusje van 14. Ik naai en ben begginneling in haken. ik doe ook bewerken op de pc.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/

Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 20:30

Originally posted by breioma breioma wrote:

We hebben ze nu weer op een rijtje!!

Dit durf ik niet van mezelf te beweren. Maar dat maakt mijn leven wel weer makkelijker.

Bericht van: Pallas
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 20:56

Hallo, wat een goed initiatief dit! (vooral omdat ik me volgens mij nog nooit had voorgesteld... schaam)

Ik ben Marij, 21 jaar, studeer Biologie in Leiden en woon daar ook op kamers. Mijn moeder heeft me vroeger leren breien toen mijn broertje het op school leerde, ik wilde het toen ook kunnen. Na een mislukte sjaal ben ik ermee gestopt maar vorig jaar zat ik me te vervelen en wilde ik wel weer eens iets oppakken. Deze site tegengekomen met de ontzettend leuke witte beer en zo mezelf (weer) leren breien. Dat gaat nu erg goed. Toen kwam ik hier de hond tegen en die wilde ik ook maken, maar ik kon niet haken! Gelukkig heeft Winnes hier van het forum me leren haken, en sindsdien is dat een leuke afwisseling en heb ik al heel veel knuffeltjes gemaakt! Ondanks m'n studentenbudget groeit m'n stash gestaag, en daar ben ik nu verandering in aan het (proberen te) brengen: eerst de stash op, dan weer wat nieuws kopen.

Gaat helaas vrij lastig...

Groetjes! Marij

-------------
groetjes,
Marij

Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 22:42
Citeer eerst de stash op, dan weer wat nieuws kopen.

Ha ha ha ha ha , ja, dat pobeer ik ook al meer dan 20 jaar !! Tot nu toe komt er gewoon pakweg elke kaar jaar een flinke zak / mand / doos bij !

-------------

Bericht van: omajohanna
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 00:19

Hallo dames, ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Hannie, ben 60 jaar oud, getrouwd sinds 42 jaar en heb 5 kinderen tussen de 35 en 42 jaar.

Ook hebben wij 10 kleinkinderen tussen de 21 en 5 jaar.

Vroeger heb ik heel veel gebreid maar was er al jaren geleden mee gestopt.

Ik ben er een jaar geleden weer mee begonnen en brei meestal babyslofjes.

Ben nu aan een babyjasje begonnen en na tig keren opnieuw begonnen te zijn lukt het nu al aardig!

Als het af is zal ik mijn dochter vragen een foto te plaatsen,zelf kan ik bijna niks op die pc,ben een echte kneus op dat gebied.

Goede nacht allemaal en de groetjes van

omajohanna

-------------
0majohanna

Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 09:49
goed idee!

ik ben lieke, 23 jaar en studeer psychologie. loop momenteel stage en ben daardoor niet altijd even spraakzaam hier, maar lees wel regelmatig mee. ik brei al een jaartje of 5 (denk ik, ben de tel een beetje kwijt) en dat is ook echt mijn yoga. ik brei vooral truien en sokken. ik heb ook een weblog, waar je al mijn creaties kan zien: http://breisels.web-log.nl. als ik tijd over heb vind ik het ook leuk om zelf het katoen voor mijn sokken te verven. dit kost echter veel tijd, maar ik kan hier ook een hoop van mijn creativiteit in kwijt. ik ben allergisch voor wol en hoewel dat soms wel vervelend is (veel garens bevatten wol) is het voor mij ook de reden geweest om met breien te beginnen. (truien kopen is echt een ramp in de winter)

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog

Bericht van: Tony
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 10:00

Hallo ik ben Tony, mijn 69 jarige grijze massa laat zich best even wassen.

Ik ben (a.s. Zat. 20 jaar) weduwe, heb 5 kinderen, en 7 kleinkinderen, deze 12 schatten en hun aanhang zijn alles voor mij !!!!!!

Zolang ik me kan herrinneren, handwerk ik al, soms denk ik wel eens dat ik met de breipennen in mijn hand geboren ben, ouch !!!! Op het ogenblik concentreer ik me meer op poppen kleertjes maken. ( Werkt iets vlugger dan truien voor die 2 meter lange knullen.) Zolang mijn spieren het toelaten zal ik het ook blijven doen.

Om in beweging te blijven, biljart ik 2x per week. Voor vervoer ben ik aangewezen op mijn rollator, scootmobiel of deeltaxi.

Ik vind dit forum super, en geniet er van om met jullie allemaal te kletsen en mijn creaties te laten zien.

Vriendelijke groetjes Tony

-------------
Antonia

Bericht van: veertje
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 10:07
ik ben veertje 47 lente,s jong,
ben getrouwd en heb twee zoons.
de jongste wordt donderdag 10 jaar en de oudste over
twee weken alweer 20.
ben een " thuisblijf moeder "
mijn hobby,s zijn buiten mijn mannen om natuurlijk,
breien haken en kralen bloemen en boompjes maken.

groetjes veertje.

-------------
veertje

Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 10:25
Originally posted by Edith Edith wrote:

Originally posted by breioma breioma wrote:

We hebben ze nu weer op een rijtje!!

Dit durf ik niet van mezelf te beweren. Maar dat maakt mijn leven wel weer makkelijker.

Of ik ze op een rijtje heb,soms wel en soms niet,maar nu wel alle actieve leden op een rijtje,en dat is wel erg leuk.

Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 10:25

Originally posted by veertje veertje wrote:

ik ben veertje 47 lente,s jong,
ben getrouwd en heb twee zoons.
de jongste wordt donderdag 10 jaar en de oudste over
twee weken alweer 20.
ben een " thuisblijf moeder "
mijn hobby,s zijn buiten mijn mannen om natuurlijk,
breien haken en kralen bloemen en boompjes maken.

groetjes veertje.

Hoe doe je dat,boompjes maken??

Bericht van: clodetje
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 10:45
hoi,ik ben claudia ofwel ma sajette.Ben 40jaar heb een dochter van 9jaar en ook nog een pracht van een vent hij is een voorbeeld van de nieuwe man.Ik brei en haak elk vrij moment doe dit nu ongeveer een 3tal jaren begon er mee toen ik ziek was,hele zware depressie,7maanden out geweest,nu nog kom ik tot rust bij de gedachte aan breien en haken,mijn ventje veranderde de zolder voor mij tot hobbykamer,zalig hij zit dan op de pc ikzelf kan het niet zo goed,en laat al het negatieve verdwijnen en kan dan terug de hele wereld aan

-------------
clodetje

Bericht van: Rubia
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 11:08

Dan zal ik me ook nog maar een keer voorstellen. De eerste keer is alweer een tijd geleden.

Ik ben Gerda, ben 45 jaar, getrouwd, heb zelfgeen kinderen, wel een stiefdochter. Vroeger veel gehaakt en gebreid. Sinds een paar jaar weer heel af en toe daarmee bezig.

-------------

Bericht van: tyzy
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 11:54

En ik doe ook weer mee, goed initiatief, zo'n schone lei!

Ik ben Corina, 27, getrouwd en 'moeder' van 5 fretjes  Hobby's: eigenlijk alles wat met textiel te maken heeft, breien, bezig zijn met vilt en wol, sinds kort ook een beetje haken, guimpe-haakwerk, frivolité...

Werk 28 uur in de week (4dagen van 7 uurtjes) als activiteitenbegeleidster in een verzorgingshuis op de gesloten afdeling (met voornamelijk dementerenden dus). Heel leuk, maar wel heftig. Heb dus een beetje onstpanning wel nodig.

Groetjes,

Corina (tyzy)

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 12:13

hallo allemaal,

wat leuk zo opnieuw even iets vertellen over jezelf,en leuk om te lezen zo wie de andere leden zijn!!!

ik ben hester 45j,(beter bekend als de kerstgek1)ben een alleen staande moeder,heb 3 kinderen,sabrina 28j,cindy  22j, benjamin van 6j, 1 kleindochter van 3 j genaamd selina!!! ik woon in den haag!!!!ben ook lid bij vele clubs dus de meeste kennen mij wel,hihihi.

MIJN HOBBYS-op de 1ste plaatst alles wat met kerst te maken heeft,ik begin op 3 november altijd met het versieren van me huis,en ben blij als ik net voor de kerst klaar ben,laat alles ook hangen tot 15januarie!!!!

2de plaats alles wat met breien en haken te maken heeft,brei al 27jaar en haken ook wel eigenlijk,hihihi!!!!

3de plaats mijn huiskamer planten,heb er een stuk of 80!!!!

4de plaats,bakken van koekjes/taarten/cakejes (alleen met de kerst)!!!!

voor de rest doe ik ook nog,naaien,kralen boompjes,borduren,papier knutselen,achter de pc sinds 2jaar,(wat echt verslavend is),punniken,hamakralen,eigenlijk vanalles wat maar handwerken is.

we hebben ook 2 poesen,en wat vissen.

nou dat was het wel zo een beetje,en hier op dit forum lezen vind ik ook heel gezellig hoor,ik plaats niet elke dag wat ,doe om de andere dag mijn pc helemaal uit anders komt er niets meer uit mijn handen,hihihihi!!!

groetjes hesterkerstgek1

-------------
GROETJES HESTER

Bericht van: catharina
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 14:35

Mijn naam is Catharina,51 jaar jong.Bijna 31 jaar getrouwd 3 kinderen en 1 kleinkind.( en natuurkijk 1 officiele schoonzoon 1 bijna officiele schoonzoon en 1 nog niets officieel, schoondochter.)

Mijn hobby's zijn breien, haken, quilten sokken breien,sierraden maken, lezen, wandelen, en mijn grootste hobby is mijn kleinzoon.

Ik wens iedereen weer heel veel plezier hier op het forum!!!!!

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: catharina
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 14:37
P/S. ik vergeet borduren.Die hoort zeker in het rijtje thuis!!!!!

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 14 Oktober 2007 om 23:04

Okee, dan volg ik ook nog maar eens .....

Ik ben Marjolein, 37 jaar, getrouwd en moeder van 2 zonen (8 en 6) en een dochter (3), werk fulltime in de gezondheidszorg en heb nog zát andere dingen om me mee bezig te houden. Altijd wel aan het "fröbelen" geweest: broduren, quilten, naaien, etc etc , maar de afgelopen 2 jaar met name haken .... Het zet écht mijn gedachten even op 'nul', heerlijk ontspannend. Mijn lieftallige echtgenoot snapt er niet veel van, maar ja dat is zijn probleem, de kinderen vinden het wel leuk, met name als ik beestjes / amigurumi's of hello kitty spullen maak. O ja en veel tassen (voor mijn dochter of mezelf....).

-------------
Marjolein

Bericht van: saskia welmoed
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 13:39

Hoi allemaal,

Ik ben Saskia Welmoed, bijn 55 jaar, getrouwd en 2 (getrouwde) dochters. Vroeger op school vond ik handwerken een ramp.Ik vond het nooit eerlijk dat jongens mochten timmeren en zo en dat wij gedwongen waren om bijv.een kapmanteltje te smocken.  Ik was dan ook totaal niet gemotiveerd. Toen we leerden breien werd me dan ook door de juf verteld dat dat nooit wat zou worden met mij, in plaats daarvan mocht ik gaan haken. Later kregen we naailes van de nonnen. Het enige wat ik me daarvan herinner was dat we op patroonpapier met de naaimachine de lijnen moesten volgen ?!?.... Voor mijn dochters heb ik altijd wel veel kleren genaaid, maar nooit precies volgens de regels (geloof ik). Het breien is inderdaad nooit wat geworden. Alsik al eens brei,gaat dat zo krampachtig en stressvol, niet normaal meer. Ik ben nl. als de dood dat ik een steek laat vallen, niet weer op kan pakken en alles weer moet uithalen.

Haken is wel iets geworden. Ik heb ooit(heel lang geleden)een baan gehad bij de universiteitsbibliotheek. Omdat daar nooit iets te doen was, stelde mijn baas voor dat ik maar een handwerkje mee moest nemen. Zo heb ik verschillende afdelingen van gehaakte gordijntjes voorzien.

Tegenwoordig haak ik veel knuffels. Zo heb ik vorig jaar 30 stuks gemaakt om de kleuterlokalen van onze kerk op te vrolijken. Het is een geweldige (en hele grote) kerk, met heel veel aktiviteiten. Daar kan ik al mijn creativiteit in kwijt. Lokalen opleuken met wandschilderingen, verkleedkleren maken, decors maken voor de kinderkerk enz.enz.

Ik vind dit forum heel leuk en doe er veel ideeen en inspiratie op. En hoop natuurlijk ook jullie zo nu en dan ergens mee te kunnen helpen.

groeten,

Saskia Welmoed

Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 13:43
Originally posted by saskia welmoed saskia welmoed wrote:

Alsik al eens brei,gaat dat zo krampachtig en stressvol, niet normaal meer. Ik ben nl. als de dood dat ik een steek laat vallen, niet weer op kan pakken en alles weer moet uithalen.

Haha vind breien ook altijd wat stresserend

Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 19:32
Saskia, de jongens bij mij op school hadden een uurtje vrij onder het handwerken van de meisjes, ze mochten tekenen, lezen en ZELFS praten. Dat weet ik omdat de handwerkjuf zo wanhopig van mijn onbreien werd, dat ze me niet meer in haar klas wou hebben, toen mocht ik bij de jongens zitten en Akim boekjes lenen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 19:34
Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:

Originally posted by saskia welmoed saskia welmoed wrote:

Alsik al eens brei,gaat dat zo krampachtig en stressvol, niet normaal meer. Ik ben nl. als de dood dat ik een steek laat vallen, niet weer op kan pakken en alles weer moet uithalen.

Haha vind breien ook altijd wat stresserend

Leg er een haaknaald bij om de steken op te halen, aan de rechte kant, dan geeft het niet als ze vallen. Misschien wordt breien dan zelfs ontspannend.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 19:53
Goed idee,alleen bij boucle of krulletjes garen lukt dat niet,had ik laatst,heb toen de steek naar de verkeerde kant gehaald met een losse draad,en die draad afgehecht,zag er niets meer van.

Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 20:16
Als je na het afhechten en in elkaar zetten merkt dat je ergens in een ingewikkeld patroon averecht i.p.v. recht hebt gebreid, maas jij dan ook gewoon even een goede steek erover? Of omgekeerd? Vroeger zei ik dat ik expres een foutje had gemaakt als bewijs dat het echt handwerk was.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 08:06
Meestal haalde ik uit,maar heb dat wel eens gedaan,als ik er te laat achter kwam,moet kunnen.

Bericht van: Tony
Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 11:04

Ik zeg altijd, handwerk hoeft niet honderd procent perfect te zijn, wij zijn toch geen machines !!!!

Daarom is handwerk juist zo exclusief .

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Bericht van: stempelaar
Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 11:21

Hoi,

Ik ben 43 jaar, heb 2 zonen (10 en 11 jaar) en een dochter (7 jaar). Werk part-time als jurist. Mijn grote hobby's zijn naast de kinderen breien (met name knuffels), nu ook haken(ben nu bezig met een woonkussen, waarop ik heel evel gehaakte rozen bevestig), kaarten maken, kralen maken (met fimo) etc. Eigenlijk alles wat maar met knutselen te maken heeft. Ben gewoon vreselijk verslaafd, maar heb veel te weinig tijd! Vond het hier op het forum heel gezellig en ben blij dat er een 'herstart'wordt gemaakt.

-------------
stempelaar

Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 12:31
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vroeger zei ik dat ik expres een foutje had gemaakt als bewijs dat het echt handwerk was.

Haha die zal ik onthouden,

-------------
Moed staat aan het begin van de d(r)aad, geluk wacht bij de voltooing.

Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 12:54
Originally posted by Tony Tony wrote:

Ik zeg altijd, handwerk hoeft niet honderd procent perfect te zijn, wij zijn toch geen machines !!!!

Daarom is handwerk juist zo exclusief .

Groetjes Tony

Je hebt helemaal gelijk,sommige foutjes laat ik ook gewoon zitten.

Bericht van: The Anny
Datum bericht: 16 Oktober 2007 om 13:03
Hoi Iedereen,

Ik ga me ook nog vlug terug voorstellen...

Mijn naam is Ann en ik ben 24 jaar. Ik ben van beroep projectingenieur in een hogeschool in Limburg (België).
Ik ben nog niet zolang geleden aan het haken geslagen, maar door dit forum is de passie voor het haken enorm gegroeid. Andere hobbies zijn fotografie, lekker koken en mijn vriendje natuurlijk. Ook volg ik nog een opleiding voor leerkracht na mijn gewone werkuren... dus druk heb ik het wel, maar probeer toch altijd wat tijd vrij te maken voor wat haakwerk. Zit ook steeds in mijn handtas dus waar ik moet wachten, haak ik om de tijd om te krijgen...

Probeer toch elke dag de actieve berichten van het forum te lezen, maar dat lukt niet altijd om dat ik het stiekem op mijn werk moet doen, aangezien ik thuis geen internet heb...

Tot de volgende...

Groetjes Anny

-------------

Bericht van: smurfje
Datum bericht: 18 Oktober 2007 om 10:21

Heykes allemaal...Ik ben Christelle,41jaar en gehuwd met mijn lieve man Geert. Samen hebben we een dochter Lindsay die 22 jaar is en samenwoont met haar vriend Roegino. Ik ga niet meer werken daar ik fibromyalgie en cvs heb. Ik hou ontzettend van knuffels breien en haken en alles wat daar ronddraaid. Ik kan enorm genieten van de natuur en de stilte die er kan rondhangen en ben ook een hele grote dierenvriend. Boeken lees ik ook graag maar dan liefst een biografie of van de schrijfster "Virginia Andrews". De winter haat ik...maar ja...Reizen doe ik ook graag maar dan wel naar het zonnetje. M'n wens is dan ook om ooit eens naar Zuid-Afrifa te kunnen gaan...om te kunnen genieten van al het moois in Kaapstad. Zo dat was het een beetje en zijn jullie er weer een beetje wijzer door geworden.

Ik vind dit een leuk idee van Lisa!!!!!!!!

-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje

Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 15:54
he smurfje, lees jij virginia andrews? zie ik nu pas, dat vind ik zo geweldig! net in de nieuwste begonnen, secrets in the attic, die is in september uitgekomen

Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 16:14
Hoi Knitalot.....ja ik vind die Super en als ik begin te lezen kan ik gewoon niet meer stoppen!!!!!! De nieuwste heb ik nog niet maar zal ook wel weer prachtig zijn.

-------------

Bericht van: ab63
Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 16:37

Hoi, even opnieuw voorstellen. Ik ben angela en ben 43 jaar jong. Doe veel aan handwerk: breien, haken, kaarten maken, borduren, punniken, plastic borduren etc., etc. Ook lees ik veel boeken en de margriet. Ik heb 6 katten en 1 hond, 1 parkiet en een gerbil. Loop helaas in de wao.  Handwerken gaat dus helaas niet meer vanzelf, maar ik beleef er nog steeds veel plezier aan en ga met goede moed verder Ik vind het leuk om jullie ook zo te leren kennen en te zien wat anderen maken.

-------------
GROETJES ANGELA

Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 17:33
Ha, nog meer Virginia Andrews-fans; dat KON niet missen ! Hier nog zo'n boekenvreter!!
Uit zelfbescherming koop ik haar boeken pas als ze met 5 in een band verschijnen (en de laatste bewaar ik voor Sinterklaas), EN ik mag alle dikke boeken van mezelf maar één keer per jaar lezen. Ben net weer klaar met de Casteel- saga, en ik denk dat ik deze week weer in Ruby begin. De Dollanganger-saga kan ik inmiddels wel dromen, maar dat blijft toch de beste, athans, het meest Andrews.

Jammer dat ze dood is, maar gelukkig vallen de meeste boeken van de ghost-writer niks tegen ! Alleen de 'kinderboeken'' (weeskinderen, stralende sterren, wilde bloemen)  vind ik iets minder; lees liever de 'generatie-romans'.

Heerlijk.

-------------

Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 17:53
ja leentje dat heb ik ook wel hoor, die kinderboeken zijn wat minder. heb onlangs ook wat boeken van die neiderman zelf gelezen, vond ik niet zo bijzonder. maar als virginia houdt die goed de spanning erin
ik heb zelf bijna niets van die bundels, ik bestel de pockets via bol.com in het engels, die zijn stukken goedkomer en dan kan ik ze meteen lezen als ze uit zijn.

Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 18:06
Originally posted by smurfje smurfje wrote:

Heykes allemaal...Ik ben Christelle,41jaar en gehuwd met mijn lieve man Geert. Samen hebben we een dochter Lindsay die 22 jaar is en samenwoont met haar vriend Roegino. Ik ga niet meer werken daar ik fibromyalgie en cvs heb. Ik hou ontzettend van knuffels breien en haken en alles wat daar ronddraaid. Ik kan enorm genieten van de natuur en de stilte die er kan rondhangen en ben ook een hele grote dierenvriend. Boeken lees ik ook graag maar dan liefst een biografie of van de schrijfster "Virginia Andrews". De winter haat ik...maar ja...Reizen doe ik ook graag maar dan wel naar het zonnetje. M'n wens is dan ook om ooit eens naar Zuid-Afrifa te kunnen gaan...om te kunnen genieten van al het moois in Kaapstad. Zo dat was het een beetje en zijn jullie er weer een beetje wijzer door geworden.

Ik vind dit een leuk idee van Lisa!!!!!!!!

Hoi, christelle welkom bij de fybroclub,.

Bericht van: boek
Datum bericht: 21 Oktober 2007 om 20:27

Hallo allemaal dan ben ik nu aan de beurt , Tineke 50 jaar. 4 grote kinderen 2 kleinkinderen met een derde op komst,

ben een echte frubbellaar, werk in de nachtdienst, en woon op het Groninger platteland. met uit zicht op Friesland

lees alles op dit forum, en als ik wat weet hoor je me, bezit veel hobbyboeken. dus je hoort vast nog van me

Datum bericht: 22 Oktober 2007 om 07:50
hoi Corry.....Jammer dat je ook in die club bent maar ja.....wat doen we eraan hé....er het beste van maken en hier heerlijk vertoeven bij de lieve breitantes!!!!!!!! 

-------------

Bericht van: breidje
Datum bericht: 28 Oktober 2007 om 13:37

hallo dames, ik ben wil, 52 jaar getrouwd en 1 zoon.

bij toeval terechtgekomen bij de hobbydoos en daar eigenlijk blijven hangen.wat helemaal niet verkeerd is.

ben begonnen met de simpele patroontjes haken, maar gaandeweg worden deze steeds een beetje moeilijker. en dat is het mooie van dit forum, je hoeft niet bang te zijn dat je ergens niet uitkomt; er is altijd wel hulp.

een periode heel driftig kaarten gemaakt, allerlei technieken, een periode poppen bewerkt,[ karakterpoppen kopen, smeren met pretex lood kleur, kleertjes met pretex en dan alles met bronsverf ligt verven.] was heel leuk om te doen, maar ja waar laat je de poppen allemaal.

op het moment ben ik een kerstman aan het breiden.

-------------
wil    

Bericht van: MarMar
Datum bericht: 29 Oktober 2007 om 11:32
Hallo allemaal, ik heb me vorige week pas voorgesteld maar zijn jullie dat alweer vergeten dan???? Ik ben 57 jaar, al 35 jaar getrouwd, heb een dochter en een zoon en twee schoonkinderen. Nog geen kleinkinderen helaas. Ik werk 20 uur per week in een zorgcentrum en doe daarbij in het huis vrijwilligerswerk bij, ja natuurlijk, de creaclub. Ik heb heel veel gebreid maar kan dat niet meer. Haken is nu mijn passie vooral kleine dingetjes voor de kerst. Ook borduur ik kaarten voor de kerst. Lezen doe ik alleen in de vakantie en dan graag boeken van.... Virginia Andrews. Leuk om te zien dat er nog meer fans zijn. Ik ben ook heel blij dat ik deze site heb gevonden en ben al heel veel wijzer geworden. Vast bedankt voor alle knowhow die jullie hebben en met mij willen delen. Groetjes, Mar

-------------
"Maak een ander gelukkig, dan ben je het zelf ook".

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net