Print Pagina | Close Window

Voor de liefhebber

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27815
Print Datum: 27 September 2024 om 13:07
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Voor de liefhebber
Bericht van: Bregit
Onderwerp: Voor de liefhebber
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 16:57
Ik heb voor de liefhebber heel veel bollen wol, veel verschillende merken bijv. Royal Saskia etc. etc. in vele kleuren.
Omdat ik hier niets mee doe wil ik ze graag geven aan de liefhebber,
ik denk dat een grote doos wel gevuld kan worden.
Alleen de kosten voor verzending wil ik graag vergoed hebben, maar
het mag ook bij mij thuis opgehaald worden in Purmerend.
Als je geïnteresseerd bent laat het mij dan even weten en ik zal het bij veel reacties verloten.



Antwoorden:
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 17:15
Ik heb er wel belangstelling voor.
Mocht ik de winnaar zijn laat het me maar weten wat je er voor wilt hebben.
Dan zorg ik dat het geld jou kant op komt.
 


-------------


Bericht van: natie.83
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:31
Ik ook wel!

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: doortje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:33
nou heel heel graag en verloten is wel leuk en spannend ik verheug me een beetje Embarrassed


Bericht van: Venaille
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:35
Ik doe ook graag mee met de verloting!

-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: hitsje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:41
Leuk! Ik wil ook wel meedoen aan een verloting!

-------------
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/



Bericht van: doortje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:43
hi hi vinden jullie het ook spannend Tongue


Bericht van: JoJo
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:45
Een verloting daar doe ik graag aan mee.

-------------


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:47

Ik wil ook wel meedoen aan die verloting! leuk en ja doortje, ook een beetje spannend Wink



Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:50
Ik doe ook mee! :)

-------------
Blessed to be a blessing


Bericht van: Bregit
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 19:57
Wat een reacties al op mijn berichtje.
Ik had zo gedacht dat er t/m zondag gereageerd kan worden voor de liefhebbers en maandag zal bekendmaken wie de gelukkige is!
Groetjes van Bregit


Bericht van: geesje
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 20:24
een verloting ???????? dat is spannend, dus ik doe ook meeLOL

-------------
groetjes geesje


Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 20:55
ik doe ook mee Big smile

-------------
okkiepowerrrcharly.blogspot.com



Bericht van: biggels
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 21:01
o leuk  ik wil ook meeloten als het mag,


Bericht van: francisca
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 21:12
loot ook graag mee

-------------
Anne-Marie


Bericht van: Tams
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 22:18
Ik doe ook graag mee met de verloting!

-------------
Liefs,
Tamara


Bericht van: griet
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 22:53
Ik heb er wel belangstelling voor.

-------------
http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">

groetjes grietje


Bericht van: KaVL
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 22:58
oh, leuk, een spelletje Wink
dan doe ik uiteraard ook graag mee !


-------------
*Groetjes*
° Karen °


Bericht van: Wanda
Datum bericht: 16 Mei 2012 om 23:48
ik wil ook wel een gokje wagen

-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 06:54
Hahahah wat leukBig smile.
Dan doe ik mee namens de handwerkclub van de dementerende afdeling
de Hille, waar ook mijn moeder is.
Ik doe mijn wol e.d. die ik niet meer gebruik ook altijd naar toe Big smile


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 07:38
Ik wil ook mee doen voor Terre des Hommes.

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: zazia
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 10:14
Ik wil ook wel meedoen.
Maar waarom  doe je je wol weg?Wacko


-------------


Bericht van: Bregit
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 11:23
Ik doe de wol weg omdat ik het meeste werk met katoen, vandaar.
Persoonlijk vind ik wol op acrylbasis niet prettig om mee te werken
maar ik weet zeker dat er veel zijn die het wel prettig materiaal vinden.


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 11:47
ik loot graag meeTongue


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 12:35
Ik doe ook graag mee,!!!


Bericht van: Venaille
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 12:38
Ik trek me terug. Ik vind dat het naar iemand moet gaan die het voor een goed doel gaat gebruiken. Ik haak zelf ook het meeste met katoen, dus dan zou het hier ook maar weer liggen tot ik eens een sjaal of muts ga haken.
 
 


-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: vikike
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 13:03
ik wil ook graag meedoen voor de verloting als dit nog mogelijk is

-------------




Bericht van: diny183
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 15:02
Ik wil ook wel meedoen maar dan gaan de bolletjes naar het zorgcentrum waar ik vrijwilligster ben, daar kunnen ze altijd wat gebruiken.


-------------


Bericht van: drempt
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 16:24
wat een leuk idee
misschien kun je gezien het aantal gegadigden beter 2 pakketjes maken dan kunnen er twee winnen
het zou inderdaad leuk zijn als de wol voor een goed doel gebruikt gaat worden!!
 
ben benieuwd naar de winnaar ( ik doe zelf niet mee hoor het goede doel gaat bij mij voor!!)


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: doortje
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 19:00
een goed doel is natuurlijk heel leuk maar er zijn ook mensen in de bijstand (ik maar ben niet zielig hoor) dat bedoel ik echt niet en dan is zoiets echt wel leuk, nu voel ik me een beetje lullig dus trek ik me ook terug en ik weet dat jullie dat niet zo bedoelen hoor dus dit is echt geen boze reactie maar ik zie dat jullie het graag aan een goed doel geven dus dan doen we dat en ik bedoel dit echt niet boos hoor en weet heel goed dat jullie het ook heel goed bedoelen


Bericht van: francisca
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 19:05
doortje jij bent ook een goed doel vooral als je mooie dingen mee maakt je kunt het dan ook gebruiken om er mee tehaken voor poekie bijvoorbeeld

-------------
Anne-Marie


Bericht van: doortje
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 19:16
ach dat vind ik echt een lieve reactie ik was een beetje bang dat jullie dachten dat ik het boos bedoelde en dat bedoelde ik echt niet want ik weet dat jullie het lief bedoelen maar voelde me een beetje lullig met al die goede doelen en dan denk ik ja er zijn altijd mensen die het veel slechter hebben dan ik zo bedoelde ik het eigelijk en weetje het is een verloting dus de kans is 1 op iedereen LOL


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 19:25
Doortje ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor!!!
Voor mensen in de bijstand is het ook hartstikke leuk., dat zijn ook goede doelen!!!
(zit er zelf ook in)
Dus gewoon meedoen met de verloting Doortje.


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Miep77
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 20:52
Ik doe ook graag mee! Smile


Bericht van: drempt
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 22:07
doortje zo bedoelde ik het niet hoor!!
Ik gun het jou ook van harte!! Ik begrijp best dat sommige hier op het forum minder te besteden hebben dan anderen
 
 
ik heb 3 kinderen ik koop ook niet veel voor mijn hobby ik kies op het moment iets meer voor kwaliteit (voor mijn dekens) en betaal iets meer voor de wol (maar wel in de aanbieding) Winkmaar maak weinig andere dingen
iedereen moet keuzes maken
 
ik gun iedereen een lekkere deken of knuffel vandaar het goede doel
 
zie misschien toch een idee om 2 pakketten te verloten
 
 


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 22:32
Ik trek me ook terug, ik vind het een goed idee als het voor een goed doel gebruikt gaat worden of naar iemand gaat die het niet zo breed heeft!


Bericht van: doortje
Datum bericht: 17 Mei 2012 om 22:59
lieve drempt ik weet dat je dat niet bedoelde hoor echt waar en het idee goede doel vond ik ook heel lief dat zette ik ook in mijn berichtje ik heb echt geen moment gedacht dat je het verkeerd bedoelde maar voelde me zo lullig dat ik totaal niet aan de mede mens dacht maar aan mezelf snap je wat ik bedoel ik voelde me gelijk zo hebberig nee hoor je ben juist een lieverd en heb geen moment gedacht dat je het verkeerd deed maar juist goed Hug


Bericht van: natie.83
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 09:30
Ik trek me ook terug een.goed doel Of mensen die het niet zo breed hebben verdienen het meer dan ik.

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: doortje
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 09:33
nou jullie zijn allemaal zo lief ik wil ook weer mee doen Big smile zonder slecht geweten


Bericht van: Bregit
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 11:00
Mijn bedoeling was om het niet aan een verzorgings- of verpleeghuis te geven, ik weet uit ervaring (heb hier dagelijks mee te maken) dat deze al verzadigd zijn hiermee en geen tot weinig hier gebruik van maken. Er zijn namelijk al veel mensen die dit aan dergelijke schenken.

Het was meer de bedoeling om er iemand blij mee te maken die graag haar hobby wil blijven uitoefenen maar niet altijd in de gelegenheid is om hiervoor materiaal aan te schaffen.

Ook andere organisaties zijn naar mijn weten ook al verzadigd dus het gaat mij om een persoonlijke oproep.

Graag wil ik nog even mededelen dat ik 2 niet zulke leuke berichtjes had ontvangen via mail dit omdat er wordt gezegd dat als ik iets wil weggeven waarom er verzendkosten hiervoor betaald moeten worden.
Als ik een dezer dagen nog zo'n mailtje ontvang met een negatief tintje dan blaas ik alles af.


Groeten van Bregit


Bericht van: katelijne
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 11:13
Hoe is het mogelijk ? Dit begrijp ik echt niet !
Gratis wol willen ontvangen en dan de verzendingskosten niet willen betalen ?
Wat willen die mensen eigenlijk ? Straks vragen ze nog aan Bregit om het pakket persoonlijk tot aan hun deur te brengen. Hier zegt men : alleen de zon gaat gratis op Wink
Ik wil met plezier die kosten betalen hoor, zeker weten.

Sorry voor de felle reactie dames Embarrassed en Bregit jij bent nog altijd 'baas' over je eigen wolletjes en beslist zelf op welke manier je er vanaf wil.


-------------
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden


Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 12:05
Ja dat is wel jammer, zo'n reactie.... De wol is al gratis, en wat ik lees is het nogal veel.... Dan is toch het minste wat je kunt doen de verzendkosten betalen.... Zoveel weegt wol niet, dus zo duur zal het niet zijn.... Dus Katelijne ik kan jouw reactie wel begrijpen.
Ik zou aan de ene kant ook wel mee willen doen, heb het ook niet zo breed, maar ik heb laatst al veel wol gekregen, en eigenlijk zat daar ook heel veel wol bij waar ik helemaal niks mee  kon doen, dus die heb ik weer doorgegeven aan iemand anders...
Ik weet niet wat voor kleuren er in het pakket komen te zitten, dus dan zou ik straks misschien een hoop garen hebben waarvan ik de kleur niet eens mooi vind hihi! Dus ik wens degene die straks onder de gelukkigen valt alvast heel veel plezier ermee Wink


-------------
http://postimage.org/" rel="nofollow">
<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho


Bericht van: doortje
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 13:19
nou schandalig dat ze jou zo'n mailtje sturen dat vind ik echt niet kunnen daar ben ik ook boos om denk je dat je goed doet krijg je zoiets nee de gene die dat gedaan hebben moeten zich schamen hoe kunnen ze het verzinnen om dat te doen en ik kan me heel goed voorstellen dat je door zoiets de boel afblaast doe je iets liefs krijg je dit op je boterham nee dames dat kunnen jullie niet maken een excuus is hier zeker op z'n plaats (voor die gene die haar zo'n mailtje hebben gestuurd) tjonge ik ben er gewoon een beetje boos om bah


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 13:35
gewoon die 2 berichtjes met knippen en plakken op het forum zetten, dan laten ze het de volgende keer wel, zijn ze nou helemaal betoeterd

heb zelf ook al gedreigd bij vervelende mail het openlijk op het forum te zetten, zodat die excessen uitgebannen worden

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: doortje
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 15:38
lydia dat is een goeie ik loop me er de hele tijd al aan te ergeren ik vind dit echt schandalig en snap het ook niet en ik vind het ook heel sneu voor bregit denkt ze wat leuks te doen en dan krijg je dit nee ik snap hier niks van en trouwens zulke fratssen wil ik ook niet snappen bah


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 15:48
Deze reacties komen dan ook van mensen die nooit tevreden zullen zijn!!!! Ook al is het gratis....
En inderdaad : alleen de zon krijg je gratis, en die schijnt zelfs nog niet iedere dag!!! Pff triestig hoor om zo'n n leuk initiatief met een vervelend mail te vergallen.
 
Voor de andere dames : keep up the good work Smile


-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: francisca
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 15:50
bregit gewoon doen wat lydia heeft gezegd zet ze maar te kakken op het forum als ze zelfs de verzendkosten al te veel vinden voor een doos wol dan verdienen ze niet andersdan zo aan de scantpaal te worden genageld

-------------
Anne-Marie


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 16:48
ConfusedConfused verzendkosten niet willen betalen ConfusedConfusedUnhappy

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: diny183
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 17:19
Bregit, helaas is het niet in het hele land zo dat de zorg en verpleeghuizen genoeg wol hebben, bij ons wordt het allemaal gekocht, het kopen is niet het grootste probleem, wanneer de creaties verkocht worden weten wij als
" wolvreters" Wat de kosten zijn, mensen die de creaties kopen helaas niet. Bv sokkenwol is best wel duur, een paar sokken kost dan 7, 00 euro, dat vinden veel mensen duur, een bol wibra wol kost €1,00 / 1,99. Briet men een leuke deken van blokken kost dat aan wol ongeveer € 5.00 durf maar eens €10 , 00 te vragen, mensen kijken je aan of je gek bent geworden. Het gaat dus niet om gebrek aan wol maar om de kosten te dekken.

-------------


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 18 Mei 2012 om 17:45
Huhhhhhhh.......wat is dat nu voor iets raars.
Tja je hebt rare snuiters op de wereld.
Krijgen ze iets voor niets, willen ze niet eens verzendkosten betalen????????SCHANDALIG!!!!! Angry


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: petra1982
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 16:56
ik vind het een leuke actie van je, en ik zou ook graag meedoen met de loting.
de verzendkosten betaal ik met plezier! je krijgt niet elke dag de mogelijkheid voor zo'n leuke aanbieding.

wanneer ga je eigenlijk loten?


-------------
Groetjes Petra





Bericht van: Venaille
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 17:07
Originally posted by doortje doortje wrote:

lieve drempt ik weet dat je dat niet bedoelde hoor echt waar en het idee goede doel vond ik ook heel lief dat zette ik ook in mijn berichtje ik heb echt geen moment gedacht dat je het verkeerd bedoelde maar voelde me zo lullig dat ik totaal niet aan de mede mens dacht maar aan mezelf snap je wat ik bedoel ik voelde me gelijk zo hebberig nee hoor je ben juist een lieverd en heb geen moment gedacht dat je het verkeerd deed maar juist goed Hug
 
Ik vind dat je gewoon mee kan loten hoor! Ik heb mezelf teruggetrokken, omdat ik mezelf idd ook hebberig vond... terwijl ik toch eigenlijk alleen maar met katoen haak... Dan kan het beter naar een goed doel gaan, of naar iemand die het minder breed heeft! Anders ligt het hier ook maar te liggen... en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Hug


-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: doortje
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 19:15
dat vind ik heel lief van je marieke echt heel lief en ik doe ook weer mee met de verloting waar ik me nu een beetje voor schaam zijn die 2 dames die haar dat stomme berichtje hebben gestuurd over de verzendkosten ik heb dat wel niet verstuurd maar vind het toch beschamend dat er zulke mensen bestaan want het is zo lief bedoeld wat ze doet ik ben er nog steeds een beetje boos over dat waait wel weer over hoor ik ben nooit zolang boos maar moest er wel een paar keer aandenken vandaag Angry


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 19:27
Bregit heeft er gewoon een heel vervelende dag aan overgehouden met een rot gevoel, denk je goed te doen, zijn er 2 canailles die de boel verpesten, sorry heb er geen woorden voor, die 2 bewuste personen hebben wel een boze mail teruggehad, kwou alleen dat ze het lef hadden om het openlijk op het forum te zetten, i.p.v. iemand in de strond te duwen. sorry moest ik effe kwijt.

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: doortje
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 20:31
mag hoor lydia ik denk dat iedereen het met je eens is


Bericht van: francisca
Datum bericht: 19 Mei 2012 om 21:54
meiden daar zijn deze stont douwers te laf voor anders hadden ze het wel openlijk gedaan

-------------
Anne-Marie


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 20 Mei 2012 om 23:32
Ja helemaal mee eens.
Als ze zo flink zijn moeten ze het gewoon hier zeggen Angry


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 06:31
Hallo Bregit,
Wat een lief initiatief van je. Mag ik op de valreep ook nog meedoen?
Zo te lezen is degene waar het terecht komt er altijd heel blij mee!
 


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: natie.83
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 07:28
Nou ja zeg wil je wat weggeven krijg je zulke mails logisch dat je verzendkosten vraagt het hoeft jou toch geen geld te gaan kosten als je iets weg geeft. Ik vind het hartstikke lief van je dat je mensen blij wilt maken maar dan maar niet de mensen van de mails hè

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: Bregit
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 08:25
Allereerst bedankt voor jullie reacties op de wol en de reacties op de nare mailtjes die ik had gekregen.
Maar ondanks alles heb ik besloten gewoon door te gaan hiermee.
Gisteravond heb ik onze kleindochter van 10 maanden een lootje uit het bakje laten halen, het lijkt of mijn man het heeft gedaan maar hij heeft het lootje uit haar handen gehaald omdat ze al tot 2 keer toe het hele bakje had weggegooid.
De winnaar van de wol (1 grote doos vol) is geworden
"DOORTJE"
Doortje ik stuur je even een pm zodat wij de gegevens even kunnen uitwisselen.
Allemaal bedankt voor het meedoen!!!!!
Groetjes van Bregit


Bericht van: Bregit
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 08:28



Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 08:31
Doortje van harte gefeliciteerd met het winnen van de wol.
Veel plezier ermee!


-------------
http://postimage.org/" rel="nofollow">
<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho


Bericht van: Wanda
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 08:52
doortje gefeliciteerd

-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van


Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:14
Doortje    PROFICIAT   !!!!!!!!!!!Clap

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Woutera
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:25
Doortje gefeliciteerd !!!!!!!!!Clap
 
Groet Woutera


Bericht van: drempt
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:29
doortje van harte proficiat met je wol
wij zijn uiteraard benieuwd naar jou creaties!!!
 
heel veel plezier ermee!!!


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: vikike
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:31
Leuk Doortje heeft gewonen, van harte geluk en veel haakplezier

-------------




Bericht van: Miep77
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:40
wat leuk Doortje! En Bregit..jij bedankt voor het leuke aanbod!


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:44
gefeliciteerd doortje!
 
heel veel plezier ermee!


Bericht van: doortje
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 09:50
ik vindt het zo lief ik ben helemaal stil en zo blij dat ik gewonnen heb tjonge ik ben echt onder de indruk heel heel erg bedankt en een hele dikke super dikke knuffel en ik heb je ook een mailtje gestuurd met mijn adres en die 2 dames ik heb de verzendkosten overgemaakt met heel veel plezier en liefde lekker puh ben er nog steeds een beetje boos om HugHugHug


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 10:14
Doortje.........wat vind ik dit leuk zeg!!!!! Je verdient het hoor!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!!
Je gaat ons toch wel laten zien wat je ermee maakt hé!


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 10:15
Doortje, Gefeliciteerd Thumbs Up


Bericht van: zazia
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 10:17
Gefeliciteerd doortje

-------------


Bericht van: Venaille
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 10:41
Doortje van harte gefeliciteerd met de wol!!! Heel veel plezier ermee!!!

-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: KaVL
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 10:44
heel leuk gedaan Bregit !! Thumbs Up
 
Proficiat Doortje, veel plezier ermee !


-------------
*Groetjes*
° Karen °


Bericht van: JoJo
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 11:07
Doortje van harte gefeliciteerd met je prijs. Heel veel plezier ervan. En Bregit dank voor dit leuke initiatief. Fijn dat je ondanks de negatieve mailtjes gewoon door bent gegaan. Wel heel vervelend dat er mensen zijn die op deze manier reageren ze moeten zich dood schamen.

-------------


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 11:27
Doortje, gefeliciteerd en maak er een heleboel moois van en geniet ervan Thumbs Up

-------------


Bericht van: doortje
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 12:34
heel erg bedankt voor alle hele lieve reacties ik ben er ook zo blij mee en ik ga zeker laten zien wat ik er allemaal van maak en ik ga ook voor het poekie project maken zo komt het ook nog bij het goede doel terecht oo meiden ik ben er echt zo blij mee en bregit geef dat mooie kleine meisje een dikke knuffel van mij Big smile


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 16:58
Doortje gefeliciteerd en wat leuk voor je!

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: doortje
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 17:02
ja echt leuk he ik loop de hele dag al met een glimlach rond ik heb alleen de was gedaan verder komt er niks uit m'n handen het klinkt misschien raar maar ik ben er echt blij mee en ik vindt het ook zo lief als iemand dit doet zo zie je maar er bestaan echt wel lieve mensen ook al is er zoveel elende in de wereld


Bericht van: francisca
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 21:19
en jij wou je eerst terug trekken en zie nu ben je gewoon de gelukkige winnaar ga er maar lekker van genieten

-------------
Anne-Marie


Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 21:45
Aaaaaaaaaaaaaach lieve Doortje, wát gun ik je dit..ik wilde al steeds reageren dat je je niet terug moest trekken want je hoeft toch niet altijd voor het Goede Doel te werken, je mag jezelf óók wel eens verwennen hoor....heel veel plezier ermee en Bregit: superleuke actie van je !!!! Wat een heerlijke foto van de ''notaris'' die het lootje trok ;-))))))

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy


Bericht van: doortje
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 22:22
marlene wat een lieve reactie iedereen reageerd zo lief je wil niet weten hoe goed dit me doet ik ben de hele dag al een blij hobbydoosje ook door dat iedereen zo leuk reageerd ik heb het gevoel dat iedereen het me echt gunt en de notaris LOL zo leuk bedacht wat een scheetje he met dat mooie blonde koppie, ik kijk ook uit naar de post als het er is maak ik een foto en zal ik laten zien waar ik zo blij mee ben


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 21 Mei 2012 om 22:38
Oooooh dat is leuk Elma dat je er een foto van maakt Big smile

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 09:18
Gefeliciteerd, Elma. Ik heb dit hele gebeuren met spanning gevolgd. En die foto van de notaris is heel erg leuk, wat een goed idee.

Van die twee dames die geen verzendkosten willen betalen, snap ik niets. Ze moesten eens zien op Marktplaats wat mensen nog vragen voor een doos met wolresten en daar komen de verzendkosten nog eens bovenop.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 10:17
dank je wel magtelt en die 2 dames daar snap ik ook helemaal niets van en het is zelfs zo ik wil ze niet snappen maar wat ik hier het ergste van vindt is dat ze iemand zo kwetsen hiermee iemand wil een ander blij maken maar op de een of andere manier zijn zij hier niet blij genoeg mee ik durf met recht te zeggen dat ik er heeeeeeeeel blij mee ben en waardeer het ook als iemand zoiets doet, het gaat vandaag met de post mee dus ik kijk er echt naar uit Big smile.
ik vindt het ook niet stoer dat ze geen sorry zeggen fouten maken we allemaal daar zijn we mens voor anders hadden we GOD geheten maar een fout kan recht breien/haken en dan wordt het anders maaaaaaaar genoeg over deze dames geen energie meer aan verspillen is zonde van de dag


Bericht van: diny183
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 12:58
Wauw, gefeliciteerd Doortje, het is je van harte gegund.

-------------


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 13:20
Doortje, het is je zeker van harte gegund, en die twee "dames" hebben toch het lef niet om openlijk op het forum te reageren, daar moeten we geen adem meer aan verspillen, en het is wel een heel mooi notarisje hoor.















-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 15:22
Het hele topic was uit mijn vizier geraakt. Met verbazing heb ik een en ander gelezen!
Doortje......gewoon ervan genieten, gefeliciteerd ermee. Nu nog tijd hahahahahahaha
Aan de rest spenderen we geen aandacht, zegt genoeg/alles over de mensen die zulke mails schrijven.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 22 Mei 2012 om 15:47
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Het hele topic was uit mijn vizier geraakt. Met verbazing heb ik een en ander gelezen!
Doortje......gewoon ervan genieten, gefeliciteerd ermee. Nu nog tijd hahahahahahaha
Aan de rest spenderen we geen aandacht, zegt genoeg/alles over de mensen die zulke mails schrijven.


Hier ook zo 1!

Allereerst Elma gefeliciteerd meis!!! Het is je gegund!!! Maak er mooie dingen mee en geniet van elke bol.
Zelf heb ik nu een variabel inkomen (als het uwv het uitkomt krijg ik geld) dus ik snap jouw situatie goed. Zalig toch dat jij dan nog gewonnen hebt ook LOL

Met open mond heb ik het hele topic gelezen, wat een fijne mensen hebben we hier op de Hdoos. Het een ander meer gunnen dan zichzelf, wat een kanjers!!! En dan 2 "dames" die zo'n bericht durven te zenden Foei schaam jullie! Het is niet aan jullie om kritiek te leveren op deze actie die zo spontaan is geboren. Heb een hoop "likes" gezet bij berichten die helemaal mijn gevoel beschrijven. Wat ben ik toch blij dat ik hier deel van uit mag maken en dat er gelukkig zoveel meer mensen zijn die het iemand gunnen dan een stel azijnpissers. Zo Simone heeft gesproken en wenst jullie allemaal weer een zonnige dag toe Wink




-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: doortje
Datum bericht: 23 Mei 2012 om 13:11
het pakket is binnen en het is in 1 woord GEWELDIG ik heb er foto's van gemaakt en zeker de verzendkosten waard en 2 "dames" spijt of nog steeds niet want wij zeggen wel steeds dames maar dames hebben klasse en dat houdt in sorry zeggen.
ik heb ook een super leuk kadootje van venaille/marieke gekregen en dat is toch zo leuk er zitten echt hele leuke en mooi spulletjes in en die ik ook echt heel goed kan gebruiken, tjonge niet jarig zijn en toch zo verwend worden vinden jullie het ook zo lief???? ik vindt het echt SUPER lief.
 
bregit en marieke heel heel erg bedankt HugHugHug
 
 
 
 


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 23 Mei 2012 om 15:29
Elma wat leuk en veel en kleurig. Heel fijn voor je.

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: francisca
Datum bericht: 23 Mei 2012 om 16:55
is zeker verdiend en nu gauw aan de slag met deze mooie wol en andere spulletjes

-------------
Anne-Marie


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 23 Mei 2012 om 17:19
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHH, maid maid wat een berg.
En nu aan de slag!!!!


Bericht van: Venaille
Datum bericht: 23 Mei 2012 om 18:34
Veel plezier met die mega berg wol!!!

-------------
Veel liefs van Marieke


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 24 Mei 2012 om 07:02
gefeliciteerd ,heel veel haak en brei plezier ,maar dat komt wel goed zo te zien


Bericht van: andrea21
Datum bericht: 24 Mei 2012 om 07:22
Jeetje wat een leuk pakket zeg, nou Doortje heel veel plezier met de spulletjes.

-------------


Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 24 Mei 2012 om 10:12
Wauw, wat veel! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! :D

-------------
Blessed to be a blessing


Bericht van: doortje
Datum bericht: 24 Mei 2012 om 10:28
ik ga beginnen met een kussen met die blauw tinten ik heb er zo zin in LOL



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net