te laat naar bed
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=28051
Print Datum: 22 November 2025 om 06:11 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: te laat naar bed
Bericht van: doortje
Onderwerp: te laat naar bed
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 09:34
valt het jullie ook op dat wij hobbydoosjes erg laat naar bed gaan  moeten jullie maar is naar de tijd van een antwoord kijken gisteren zat ik ook laat op het forum en mijn verbazing was groot hoeveel er nog gereageerd werdt HOEZO VERSLAAFD, we kunnen elkaar niet missen he meiden ik jullie in elk geval niet ben blij met jullie
|
Antwoorden:
Bericht van: JoJo
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 09:43
er zijn er inderdaad die het wel heel laat maken daar hoor ik niet bij maar heteertse wat ik doe is met een kop koffie erbij mijn mail checken en evne op hobbydoos forum kijken (hoeze verslaafd?)
-------------
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 09:47
|
hi hi ik ook ik pak eerst koffie en dan journaal kijken en dan jaja even naar het forum lachen he wat mannen met sport en auto's hebben hebben wij met handwerken en lekker even beppen
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 09:48
|
Whaha, 's avonds zit ik vaak op de bank met een handwerkje, maar zonder forum... Als ik 's ochtends (zoals nu) achter de pc zit, kijk ik wel altijd even...
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 10:08
knap hoor ik heb de pc altijd aan staan en kijk dan tussen het handwerken even op het forum want anders begin ik te beven (afkick verschijnsel)
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 10:15
Ik kijk 's avonds nog wel eens op m'n ipad, maar eigenlijk ook niet zo vaak... Vind het niet leuk om de hele dag achter dat ding te hangen... Ben 's avonds ook vaak pas laat terug van het sporten en dan moet ik nog eten...
Of ik ben bezig met het uitraderen van patronen en het knippen van stof... 's avonds is de eetkamertafel vrij en dat is daarvoor de fijnste tafel...
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 10:59
Niet laat, maar vaak 2x, soms zelfs 3x per dag
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:16
ik heb ook de pc de hele dag aanstaan en als ik boven ben kijk k even......ERNSTIG 
|
Bericht van: vikike
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:23
is bij mij ook hoor, als mijn man om 12 in de avond naar zijn werk vertrekt dan blijf ik nog even op om nog eens te gaan kijken of er nog iets is bijgekomen dat ik in de dag heb gemist
-------------

|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:26
voor ik de vaat doe s'morgens, gaat de pc aan, en s'middags weer, en ik durf ook laat s'avonds nog even de pc openen, en blijf dan een héle tijd plakken, van verslaafd zijn gesproken
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:27
nou zo erg is het bij mij dus ook wat denken jullie moeten we een praatgroepje beginnen  
|
Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:32
Als ik achter de computer zit moet ik ook altijd even alle nieuwtjes weer bij lezen!! Vind het gewoon heel erg leuk om alle nieuwe creaties te zien!!
-------------
|
Bericht van: Vifke
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 11:34
|
Pc wordt hier 's morgens vroeg aangezet en die gaat pas 's avonds terug uit, dat is al jaren zo. Forum bekijken/emailen/opzoekingen doen op internet doe ik nu en dan als ik een koffiebreak neem.
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 13:16
Ik rond de middag zeker nu met het goede weer ,en als de echtgenoot weg is nog eens 'savonds
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: lollibol
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 13:25
Hier staat de computer de ganse dag aan. Dus te pas en te onpas kijk ik op t forum om gewoon de gedachten eventjes te verzetten.
------------- Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
Bericht van: TaNichia
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 14:17
Je heb natuurlijk helemaal gelijk ,ik ben ook zn laat slaper, lang leve de Android telefoon die gaat bij mij overal mee naar toe,en als ik niet in slaap kan komen tjek ik het forum altijd nog even.
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 17:12
|
Ik ben heeelemaaal niet verslaafd, ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat iedereen te vertellen en te showen heeft. Groetjes, Lida
|
Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 17:18

------------- Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
|
Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 17:23
Pas om half 4 's nachts werd ik wakker en had ik even behoefte aan afleiding. Dus even kijken op het forum. Ik durfde eerst eigenlijk geen reactie te posten zo midden in de nacht ... maar dat vond ik eigenlijk ook nergens op slaan. Dus toch maar gedaan. Ach ja er komen wel weer andere tijden denk ik dan maar. En als het echt een probleem wordt kunnen we misschien met z' allen on-line afkicken?!
------------- Groetjes Saskia ♡♡♡
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 22:15
ik ga laat naar bed en ben weer vroeg op, pc staat aan en ik kijk regelmatig, tussendoor even lekker buiten zitten handwerken
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Bericht van: Krissis
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 22:36
|
ja, ik ken het!! Laatste wat ik doe is ff het forum checken, eerste wat ik doe is ook het forum checken. Lang leve mobiel internet. Kun je nagaan, een heel weekend geen forum, maar gelukkig genoeg afleiding op pinkpop.
------------- Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK
|
Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 23:28
|
Als ik overdag thuis ben, zet ik mijn pc 's morgens aan en gaat ie vervolgens in de slaapstand. Kan ik tussendoor altijd even spieken! Vind het zo leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is!
------------- http://postimage.org/" rel="nofollow"> <a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 23:30
hi hi het is nu ook al 23:30u en we zijn der nog
|
Datum bericht: 30 Mei 2012 om 23:38
Haha het is ook veel te benauwd om te slapen!
------------- http://postimage.org/" rel="nofollow"> <a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
|
Bericht van: hitsje
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 00:26
|
Mee eens ik ga veel te laat naar bed.. Maar er is ook zo veel leuks te zien!
------------- Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/
|
Bericht van: mermaiddream
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 00:29
ik ben nog maar net nieuw hier, 2 dagen om precies te zijn, maar valt me wel op dat ik in die 2 dagen allebei de dagen laat naar bed ben gegaan. nu dus ook, want normaal lig ik er om half 12 in ! pff vandaar dat ik moe ben nu ! 
------------- "That Is My Wish" ... >>> Part Of Your World <<<
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 08:10
|
hier gaat de pc meteen aan als ik wakker wordt en dan op slaapstand. En het is inderdaad dat ik te pas en te onpas effies check wat er bij is gekomen. Gewoon leuk om te zien waar iedereen mee bezig is en wat iedereen bezig houdt. En wanneer we naar bed gaan gaat hij uit en dat is zeer variabel. Maar verslaafd???????.............. Welnee  !! Ik noem het begaan zijn met de anderen, hahahahaha
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 08:42
|
Wow, jullie zijn echt wel late slapers! Ik ben juist meer een ochtendmens... Meestal staat de pc rond 8 uur wel aan... Best vroeg eigenlijk...
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 09:31
|
maria hahahahahahaha begaan met andere eigelijk ook wel toch iets kan me hier echt wel raken en volgens mij is dat ook zo bij jullie ik heb best veel steun aan jullie
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 09:40
Hier de link naar een filmpje van iemand die ook verslaafd is...  http://www.youtube.com/watch?v=M6ZjMWLqJvM&list=FLwyaDk_xuI9LTRL0IAvRLZg&index=12&feature=plpp_video" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=M6ZjMWLqJvM&list=FLwyaDk_xuI9LTRL0IAvRLZg&index=12&feature=plpp_video
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 09:51
|
whaaaaaaaaaaaaahaha geweldig dit daarom heb ik kort haar
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 10:17
Poeh, dat is vermoeiend, zo'n filmpje  Denk niet dat ik al zover heen ben.
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 13:42
Wat een schitterend filmpje haha herken er wel kleine dingetjes in.
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 13:48
nouuuuuuuuuu pippie weet je dat wel zeker verslaafde ontkennen altijd he 
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 13:58
ik geloof dat ik aardig in de buurt kom, altijd zijn mijn handen bezig 
-------------
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 21:21
geweldig filmpje
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 31 Mei 2012 om 23:43
|
Wat een leuk filmpje. groetjes, Lida
|
Datum bericht: 01 Juni 2012 om 10:15
mmm,nouja, nee, nou, misschien dan een beetje
|
Bericht van: Leo91
Datum bericht: 01 Juni 2012 om 10:17
Vermoeiend lijkt me dat wel zeg:P.
Ik vind het leuk om te haken, maar doe daarnaast nog veel meer hobby dingen. Ben dus niet zozeer verslaafd aan het haken, maar wel aan het hobbien.
Over het laat naar bed gaan: dat valt me ook altijd op als ik de tijden zie. Zelf probeer ik altijd wel om rond 23.00u te gaan slapen omdat ik meestal door de weeks om 7.15 op moet. Zodra ik ergens overdag een gaatje heb, kijk ik meteen hier en elke avond ook. Ik vind het altijd zo jammer als er niet veel nieuws is, dan ben je zo snel uitgekeken.
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 01 Juni 2012 om 11:06
Dat ligt echt aan het mooie weer, maar ik ben een slechte slaper. Mag mijn " oogjes" dicht knijpen als ik vijf uurtjes haal
-------------
|
Bericht van: Rosanne
Datum bericht: 01 Juni 2012 om 18:34
Wat een grappig filmpje!!
------------- Groetjes Rosanne!!
Mijn blog met nog meer zelf gemaakte dingen! rosannebrandenbarg.blogspot.com pinterest.com/rosannecreatief facebook.com/Rosannecreatief
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 04 Juni 2012 om 19:53
|
Ja, dat krijg als je een slechte slaper ben.
Vind het leuk als het toch niet lukt om te slapen, lekker achter de Pc te zitten en
overal een beetje te kijken...
|
Bericht van: lieveheersbeestje
Datum bericht: 04 Juni 2012 om 20:50
|
ik ga ook laat naar bed, valt me wel op dat rond 5 a 6 uur savonds best rustig is. en jullie zullen mij wel voor gek klaren maar het forum staat hier de hele dag aan, dat komt omdat ik nog geen werk heb, als ik dat wel zou hebben zal het wel anders worden.
|
Datum bericht: 04 Juni 2012 om 21:59
nou meid bij mij staat het ook de hele dag aan hoor en voor ons hobby verslaafde is dat heeeeeeeeeeeeeeeeel normaal
|
Bericht van: lieveheersbeestje
Datum bericht: 04 Juni 2012 om 22:10
ben niet verslaafd hoe kom je er bij?
|
Datum bericht: 04 Juni 2012 om 22:32
Bericht van: Boris
Datum bericht: 05 Juni 2012 om 19:37
Ik ben een vroege vogel, dus 's morgens gaat de pc aan, om nu ik hier bij het forum zit, bijna de hele ochtend te forummen (ik heb nu weekend moet ik er wel zeggen hoor). 'S avonds zit ik regelmatig voor de tv te haken en wordt het toch ook regelmatig laat.
En dan valt het toch o zo tegen als om 6.00u de wekker gaat. 
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 06 Juni 2012 om 11:44
ik ga altijd heel laat naar bed (rond 1u in de week en weekend 2 a 3u) Ik slaap niet graag en als het niet zou moeten deed ik het ook niet
ben s'morgens wel altijd om half 7 uit bed dus een langslaper ben ik zeker niet . Ik denk dat ik eigenlijk niet veel slaap nodig heb
|
Datum bericht: 06 Juni 2012 om 11:54
ik lag gister ook weer pas om 1uur op bed ik was lekker met benno bezig en ik wilde echt niet naar bed en dan lekker af en toe op het forum kijken oef het komt echt niet goed met mij ik heb wallen, kringen en ik krijg van die gaap rimpels en vierkante ogen ik ga toch maar is denken aan botox en dan daar waar je ogen dicht gaan want dan blijven mijn ogen lekker open staan
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 07 Juni 2012 om 11:41
Heb zelf op het moment mijn afkickverschijnselen gehad. Zit al over de eerste fase heen. Maar het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan. Dan wil ik ineens toch weer komen. Op het gevaar dat ik weer verslaafd raak natuurlijk. Gaat het zo niet altijd met verslavingen? Dat je weer een terugval krijgt niet meer de verleiding kan weerstaan en zo weer terug bent bij af? Ach nu ja dan moet het maar. Eens komt er een tijd dat ik weer zo veel tijd heb dat ik me weer helemaal aan mijn verslavingen over kan geven. Dan zijn de kleintjes weer groter. Tot die tijd geef ik me maar over aan een andere verslaving. De grote verslaving van onze kleine meid. Drinken bij mama. Laat naar bed gaan zit er hier niet in. Ze komt nog minimaal een keer per nacht. Maar als mevrouw zin heeft maakt ze me gewoon twee keer wakker. Waarom zou je wachten als je toch wakker bent en de melk zo dicht onder handbereik is. Het allerlekkerst is om dan in slaap te vallen aan de borst en dan heerlijk te blijven sabbelen gerust een kwartier lang. Mmm mama's melk is zo lekker en dicht bij haar zijn is het heerlijkste wat er is. Die botox om je ogen open te kunnen houden is hier hard nodig. Klaas vaak is hier kind aan huis en blijft maar strooien met dat zand. Overigens zijn we bezig om bij Manuel een andere verslaving af te leren. De kleine man heeft nu al twee nachten zonder speen geslapen. Manuel is een echte slaapkop en vind het heerlijk om in bed te liggen. Maar daar hoort wel een speen bij. Overdag heeft hij hem nooit gehad en er ook nooit om gevraagd. Maar in bed moet hij hem gewoon in. Het heeft hem wel een aantal snikken gekost en van onze kant behoorlijk wat doorzettings vermogen. De eerste nacht sliep hij om tien uur en was hij om zes uur al weer wakker. Das wat anders als van half acht tot zeven. Maar hij sliep wel zonder speen. Gistermiddag is het ook gelukt. Gisteravond viel hij minder laat in slaap en weer zonder speen. Ik denk dat we het gaan redden om de kleine man van zijn speentje af te krijgen. Heerlijk.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 07 Juni 2012 om 21:28
Fijn om zo'n uitgebreid verslag van je te lezen. goed hoor dat je hem zijn speentje af probeert te leren. Het zal toch een keertje moeten. Mijn kleine vriendje van ruim 3 loopt overdag ook nog vaak met een speen in zijn mond, probeert me dan iets te vertellen en is dan bijna onverstaanbaar. Maar ik snap het al gauw hoor
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
|