Print Pagina | Close Window

MOEILIJK HE

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=28246
Print Datum: 16 September 2025 om 18:59
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: MOEILIJK HE
Bericht van: l.wijsbroek
Onderwerp: MOEILIJK HE
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 12:10
wat is het toch moeilijk he, je inschrijven op een forum en dan niet jezelf even voorstellen, wordt op bijna elk forum gevraagd, hier vraagt men er niet om, men verwacht gewoon dat men 1 van de allereerste beleefdheden in acht neemt.

-------------
lydia wijsbroek

Antwoorden:
Bericht van: vikike
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 12:27
waar ik een hekel aan heb is dat iemand zich aanmeld en direct daarna een PB stuurt met de eis dat patroon te delen omdat zij dat perse moet hebben Angry

-------------

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 12:32
dat soort boodschapjes, gewoon knippen en plakken en op het forum zetten, dan laten de volgende het wel, is de enigste methode om ervanaf te komen.

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: doortje
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 12:55
lydia adem in adem uit adem in adem uit wat ben je toch een drolletje LOLLOLLOLHeart

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:04
zal ik doen mevrouw "pitbull"

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:06
Nieuwerwetse tijd, geen drempels geen grenzen en men mag maar over iedereen heen walsen naar eigen blieven. Is niet alleen hier maar op elk forum of social media. Gebruik de "negeer" knop scheelt veel stress (heb ik van Ieke geleerd).
Eeuwig terug kerende discussie die alleen ergernis oplevert omdat degene wie het betreffen het gewoonweg niet beseffen en de anderen die schijt hebben aan onze normen en waardes.

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:43
amen helemaal mee eens niet meer verder aan ergeren ja ja ik ben cool vandaag en ben van plan dat te blijven we zijn hier met heel veel mensen die allemaal anders denken, voelen en reageren dus ik ga proberen dat vast te houden want ik was te boos gisteren en dat gevoel wil ik niet meer als ik een topic zie waar ik boos om wordt ga ik stil zitten zijn want ik was er verdrietig van en dat moet niet zo zijn op dit leuke fijne forum

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:46
ik moet wel cool zijn vandaag, het heeft hier gedonderd en gebliksemd, gewoon een beetje eng, maar de bui is weg, lekker verder met m'n breiwerk.

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:54
hier heeft het alleen heeeeeeeeeeel hard geregend zomaar in het niets kei hard gelukkig geen onweer want dat vind ik niet echt fijn

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:46
Gewoon lekker negeren die mensen. Ik reageer gewoon alleen op de mensen die ik 'ken'. Scheelt zo veel tijd!

Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 17:46
Ben er ook mee gestopt om op ieder 'ding' te reageren. Dan bedoel ik er een gedachte op los te laten  voor mezelf en soms ook te ventileren. Je krijgt vanzelf een 'harde kern' die weet wat ze aan elkaar hebben en die zonder problemen  elkaar iets kan vragen, roepen, zeggen.Er is in mijn beleving maar één ding dat moet, en dat is naar de wc gaan....
Ook skip ik topics waar iedere gedachte op los gelaten wordt....dan ga ik wel twitteren (wat ik dus niet doe Smile). Wat al eerder gezegd is; het is zo lekker anoniem en een groot deel van de jeugd heeft nooit 'nee' geleerd en krijgt wat ze vragen. De nieuwelingen die erbij komen met serieuze plannen komen vanzelf wel bovendrijven. Zo dit wilde IK even kwijt Big smile

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:32
hi hi lucht op he

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 19:30
dames kijk es naar het topic mongoliasjaal, dat maakt alles weer heeeel duidelijk

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 20:09
Ik tikte bij Search mongoliasjaal in en kreeg alleen het bovenstaande zinnetje.

Ik zat net een beetje spijt te hebben, omdat ik kort door de bocht ging bij de geblokte sjaal. Ik zag het topic, wist dat ik het blad ergens had, maar wilde niet reageren voor een newbie. Nou inmiddels is ze geen newbie meer, maar een actief forumlid. Ik en mijn grote mond, denk ik dan.

Maar ja, ik heb wel onder Dr. Phil een uurtje zitten zoeken en bladeren en scannen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 20:22
ja en geen dankjewel he

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 20:51
ja maar je weet natuurlijk ook niet hoe lang het newbie hier nog gaat zijn en uiteindelijk doe je toch wat je zelf wil
Moet zeggen dank u wel voor de moeite want het is echt wel een prachtige sjaal
zouden wij beter ook niet een vast topic hebben " EVEN VUILBEKKEN " zodat iedereen even zijn hart kan vrijmaken en lekker zijn mening verkondigen Evil Smile
in het begin had ik ook de neiging om te zeggen zet uw email daar onder MSN en dit en dat maar nu slaag ik de nieuwelingen soms gewoon over omdat ik geen zin heb om alles nog eens  of  maal duidelijk te maken Embarrassed

-------------

Bericht van: lieveheersbeestje
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:18
ik weet het nog van eerder op mijn vorige account dus meestal reageer ik ook niet alleen als ik in een goeie bij ben. die verjaardagen onderin staan ook de meest vreemde namen, en klik je er op dan zie je dat ze niet actief zijn.

Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:18
Viki, ik sluit me helemaal bij jou aan bij de laatste 2 zinnen. Ben er ook klaar mee om iedere keer maar weer alles uit te leggen. Heb ook het idee dat mensen maar klakkeloos een vraag stellen zonder zelf eerst eens op internet gezocht te hebben, het is zo makkelijk om een ander het werk te laten doen.
En dank je wel zeggen??????  'Daar is een forum toch voor.......!?, toch???'.

Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:28
vind ik wel kleine moeite toch om een dank je wel te sturen!
voor niets gaat de zon op en de rest kun je rustig een bedankje voor doen helemaal als mensen voor je aan het werk zijn geweest!!

-------------

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 22:08
hey en dan heet ik dame pitbullLOLLOLLOL

Datum bericht: 08 Juni 2012 om 22:22
Originally posted by doortje doortje wrote:

hey en dan heet ik dame pitbullLOLLOLLOL

ja hoor eige schuld dikke bult

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: Wanda
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 07:34
maar wel een lieverd

-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van

Bericht van: ChantaltJH
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 07:59
meiden jullie hebben allemaal helemaal gelijk................ maar............ de enige oplossing is negeren en door gaan met je eigen leuke dingen
dit soort negativiteit vreet jouw energie op en de newbie voelt het niet en is zich niet eens bewust van het feit dat jij boos bent
laat het los en laat het gewoon gaan........... haal je schouders op, delete en op naar het volgende bericht wat zeer waarschijnlijk wel leuk is!!!!

-------------
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 09:44
ik zie het al voor me een topic om te vuilbekken tjonge dan breek er geen wereld oorlog uit maar een hobbydozen oorlog  dan wordt er hier gegooid met bommen en granaten LOLLOLLOL weet je heel vaak ligt het er aan hoe iemand iets leest dat heb ik wel gemerkt toen dinne boos op mij werdt en als iemand een patroon vraagd en alleen maar komt om te halen laat ik die links liggen maar zelfs dan ben ik een beetje te goed gelovig want ik ben ook hier gekomen met een vraag en ja wist ik veel dat ik jullie niet meer kan missen vaak willen we dat mensen doen zoals wij denken en doen en jammer genoeg gaat dat nooit gebeuren want alle mensen denken en voelen anders de 1 heeft fatsoen de andere niet de 1 wil alles delen en de andere wil het lekker zelf houden en denkt niet aan de mede hobbydozen maar is dat niet overal zo zelfs in je dorp of stad en dat heb niks met de jeugd te maken in mijn jeugd werd er ook al gezegd de jeugd van tegenwordig wat moeten we er mee, er komt bij mij heel veel jeugd voor mijn zoon maar die zijn fantastich en echt beleefd ik denk echt dat we deze ergenissen moeten stoppen ik weet nu al wie ik wel lief vind en wie niet ik weet zelfs al dat er bij zijn die tegen kritiek kunnen en dan niet boos worden, ik moet bijv. altijd lachen om magteld die kan zo kort door de bocht komen dan lig ik helemaal in een deuk ook al zou ze dat tegen mij doen en een ander wordt er weer boos om dus zo zie je een heel verhaal van 1 hobbydoosje en zo zijn er heel veel verhalen ik hou me vast aan degene die ik nog nooit gezien heb maar toch heel veel om geef want het klinkt misschien heel raar maar er zijn erbij waar ik heel veel om geef zonder ze ooit gezien te hebben

Bericht van: pippie
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 10:03

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 13:47
Ik moet van de psych leren dat NEE zeggen mag. Ik oefen hier oke? Wink

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 13:51
nee zeggen is niet fout hoor dat heet voor jezelf opkomen je ben geen slecht mens als je voor jezelf opkomt dus gewoon doen je moet maar zo denken nee is maar 3 letters

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 13:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik moet van de psych leren dat NEE zeggen mag. Ik oefen hier oke? Wink

gaan we allemaal helpen nee nee nee nee lekker puh

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 14:49
Doortje je slaat de speiker precies op zijn kop zo is het ook iedereen is anders!
Vind het heel mooi zoals je het hebt verwoord!!Smile

-------------

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 14:50
je kan ook zo doen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en heus dan snappen ze echt wel dat het nee is

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 14:52
Dames, moet er nu geen slotje op dit topic neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (grapje)

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 15:02
hahahahahahahahahahahahahahahahahaThumbs Up

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 15:29
Eerlijk gezegd denk ik dat het een steeds terugkerend probleem blijft. Gewoon lekker negeren. Met nee reageren is alleen maar olie op het vuur gooien, toch? Tenminste zo denk ik erover. Ik heb zoveel tijd over om te handwerken sinds ik me suf negeer:-) heb al weer heel wat toeren van m'n nieuwe gehaakte Kate sjaal. Aanrader!

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 15:31
ja ik ga ook proberen de pitbull in te laten slapen maarja dan heb je wel kans dat de boxer weer wakker wordt LOL

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 18:19
ach boxers zijn hele lieve en sociale honden (animal planet) en hebben geen kwaad in zich.

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 18:37
nee, maar als ze bijten houden ze ook vast. dus Doortje deze verandering helpt niet zo hoor

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 18:47
Als het Nee zeggen niet meteen lukt, kun je als antwoord geven Mag ik daar op terugkomen? of Daar moet ik even over nadenken. Later is het dan makkelijker om te mailen, schrijven of bellen om Nee te zeggen.

Op een gegeven moment merkt je, dat je zonder nadenken Nee hebt gezegd. Dat duurde bij mij wel een jaar of 20.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 22:17

Ik dacht er achter te komen dat, als je niet ingelogd bent, het topic: '' even voorstellen '' niet te zien is dus: als iemand een patroontje zoekt, zich inschrijft en dan de vraag stelt let ze w.s. niet eens op het voorsteltopic en daar staat ook nog eens bij: als je je WILT voorstellen dus da's ook niet erg aanmoedigend, vind ik....ik denk dat in het WELKOMtopicvan Magtelt vermeld zou kunnen worden dat we het erg op prijs stellen dat nieuwe leden zich voorstellen vóórdat ze om patronen vragen...dat is toch een heel vriendelijk welkom? Of zit ik nu te raaskallen..kan hoor, nu Oranje verloren heeft ;-((((

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy

Bericht van: Guests
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 22:58

..........................................., ik moet bijv. altijd lachen om Magtelt die kan zo kort door de bocht komen dan lig ik helemaal in een deuk ...................................

LOLLOLLOL Ik vind haar uitspraken en opmerkingen ook ge-wel-dig!

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 23:19
ik ben nu een geslagen hondje hoor nu we verloren hebben Unhappy

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 23:25

ik ben nu een geslagen hondje hoor nu we verloren hebben Unhappy

je blijft wel in hondentermen he, kop op, misschien de volgende wedstrijd, ze hebben nu een keer voor het eggie gespeeld, we hebben er wel vaker zo voorgestaan.

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 09 Juni 2012 om 23:33
ja maar als we gewonnen hadden dan was ik een spinnend poesje geweest

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 23:47
Ik ben blij dat ik alleen maar reageer op die dingen die ik leuk vind. Doortje mogen er in jouw verhaal ook een paar komma, en punten en hoofletters. Dat leest wat makkelijke. Ik moet altijd ook om jouw verhaaltjes lachen.

-------------

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 00:07
LOLLOLLOL ja mijn nederlands is niet echt heel goed he,,,,,,,,,,,,,, die komma's enz zijn echt een probleem en dt moet dat nou wel of moet dat nou niet,,,,,,,,,,,,,,,,, ik zal heel erg m'n best gaan doen,,,,,,,,,,,,,,,,, lachen he als je al heeeeeeeeeeel lang niet meer op school heb gezeten weet je het gewoon niet meer Embarrassed

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 00:10
hey maarrrrrrrrrrrrrrrrr het topic heet ook moeilijk he

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 00:10
ja ik vind het ook moeilijk lezen zonder komma's en punten, hoofdletters is wat minder belangrijk.

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 01:15
geen probleem hoor als het moet zet ik de google translater er wel op hoor Doortje

-------------

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:25
weet je waar ik mee zit: ik vindt of ik vind, ligt of lig, ik heb geen handvat waar door ik kan denken oja zo zit dat volgens mij had je vroeger op school het kofschip systeem.
dan de komma's wanneer zet je die er tussen kijk een punt weet ik wel en soms ben ik zo'n hoogstandje en dan typ ik als ik boos of verdrietig of helemaal verbaasd ben nou en dan zijn de komma's en de punten ver te zoeken.
ik heb nu wat getypt waar zouden jullie nu een komma zetten?????

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:32
Weet je waar ik mee zit: ik vind (ik-vorm heeft nooit een t, behalve als de stam van het woord eindigt op een t, bijvoorbeeld zit), ik lig. Ik heb geen handvat waardoor ik kan denken: 'O ja, zo zit dat'. Volgens mij had je vroeger op school 't Kofschip-systeem.

Dan de komma's: Wanneer zet je die er tussen. Kijk, een punt weet ik wel. Soms ben ik zo'n hoogstandje en dan typ ik als ik boos of verdrietig of helemaal verbaasd ben. Nou, en dan zijn de komma's en de punten ver te zoeken.

Ik zou het zo doen ;)

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:40
ja zo is het geweldig, zo zou ik het ook wel willen kunnen.
staat mijn komma nu goed? of moet er dan tussen ja en zo ook een komma.
ik voel me wel een beetje dom hoor.Embarrassed

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:42
Oh Doortje, maak je niet druk hierover, iedereen begijpt je volledig

snappie?

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:44
oooooooooooo  dat hoop ik dan maar, ik voelde me wel een beetje een dommie, mijn schoondochter werkt bij de telegraaf en die spreekt mij er ook wel eens op aan

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:47
Meis stop dit soort dingen als een speer in een doosje, je zou er een minderwaardigheidscomplex aan overhouden. Iedereen heeft wel iets bijzonders. Kan jou schoondochter goed handwerken?

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: pippie
Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:54
Doortje komma vooral doorgaan punt We puzzelen wel even punt
Gaat eigenlijk wel van zuivere haaktijd af punt

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:58
nee dat vraagt ze aan mij, mijn andere schoondochter zou nooit zo doen, ze is wel lief hoor en ik hou veel van der maar het zijn zo 2 verschillende meiden de ene is sociaal en de andere wat beter geletterd totaal niet met elkaar te vergelijken.
maar ik ben wel heel trots op mijn schoondochters hoor maar met de ene heb je dit en de andere heb je dat en zo leef je samen, maar voel me weleens dom door zulke dingen ik ben meer sociaal dan geletterd

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 09:59
pippie LOLLOLLOLThumbs Up

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:04

nee dat vraagt ze aan mij, ze is wel lief hoor en ik hou veel van der maar het zijn zo 2 verschillende meiden de ene is sociaal en de andere wat beter geletterd totaal niet met elkaar te vergelijken.
maar ik ben wel heel trots op mijn schoondochters hoor maar met de ene heb je dit en de andere heb je dat en zo leef je samen, maar voel me weleens dom door zulke dingen ik ben meer sociaal dan geletterd

zo zie je maar weer, jij kunt handwerken en zij niet, iedereen heeft wel iets waar hij/zij goed in is. En ik ben heel blij dat jij meer sociaal dan geletterd bent

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:07
ik vind sociaal ook belangrijker dan geletterd. ik heb soms moeite met lezen maar kom er wel altijd uit. en je bent niet dom hoor, niemand is perfect (ik ben niemandWink). niemand is te oud om te leren. en soms kan je het gewoon niet (ik zal nooit kunnen studeren van wege mijn licht zwakbegaafd zijn) en zo heb ieder mens wel wat. dus kop op meid.

Bericht van: Mutti
Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:07
Doortje ,om te beginnen is het voor mij geen punt .

Als je problemen hebt met d en dt ,moet je eens proberen in je hoofd een werkwoord te nemen zonder d .
Als voorbeeld : hij loopt heeft een t dus moet er achter hij vindt ook een t .

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:09
Whaha, doe ik ook altijd, met loopt :)

Weet je Doortje, we snappen best wat je bedoelt (loopt ;)) hoor!

En nu lekker handwerken. Het beloofd een mooie dag te worden vandaag, dus aan het werk!

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:16
je heb gelijk, ik ga er wel een beetje opletten maar laat het niet overheersen, jullie hebben gelijk

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:17
ha ha, we hebben toch altijd gelijk (of niet)?

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:18
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

ha ha, we hebben toch altijd gelijk (of niet)?

Jij hebt altijd gelijk, Lydia ;)

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:18
regel 1: we hebben altijd gelijk.
regel 2: indien we geen gelijk hebben, stelt gelijk regel 1 in werking.

LOL

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:22
hahahahahahaha dat is een goeie: meiden jullie hebben gelijk en maak een diepe buiging voor jullieLOLLOLLOL

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:33
kzou toch ook niet altijd gelijk willen hebben. Probeer wel altijd m'n gelijk te halen okee, maar dat is de aard van het besie, sorry

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 10:37

ach lydia is niet erg hoor ik vind jou gewoon altijd een liefje dus dat kan ik wel hebben, het ligt er altijd een beetje aan wie wat doet of zegt meestal kijk ik daar wel doorheen

Bericht van: Mutti
Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:11

Doortje, gelijk of geen gelijk als je maar blijft schrijven .

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:14
iedereen is uniek, niemand is hetzelfde. dus blijf vooral gewoon jezelf.

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:14
doe ik Hug

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:17
hiep hoi en einde topic   GESLOTEN
HA HA

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:24
Whaha, tuurlijk wil je altijd je gelijk halen. Als je er van overtuigt bent dat je gelijk hebt, wil je toch dat een ander daar ook zo over gaat denken. Heel menselijk hoor ;)

Mijn opmerking was bedoelt als opsteker. Ik vind dat je vaak gelijk hebt met je opmerkingen. Je zegt vaak hetgeen dat ik dacht (maar nog niet getypt had) ;)

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:44
zo had ik het ook opgevat hoor Ieke, moet helaas zeggen maak van m'n hart geen moordkuil, kzeg (en typ) vaak wat ik denk en dat valt niet altijd in goede aarde, maar daar heb ik lak aan

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:49
weet je soms is het gewoon de waarheid en dan moet diegene dat maar accepteren. ik ben opgegroeid met waarheid gaat voor alles. en ik kan ook best wel wat hebben. als ik wat verkeerd doe en dat zegt iemand op een normale manier tegen me (dus bijv niet schelden, vloeken en schreeuwen) dan doe ik er ook wat mee. zo hoort dat bij iedereen te gaan. en als het persoonlijk word pm je diegene.

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 10 Juni 2012 om 19:34
Doortje bedankt voor je komma,s en punten.

-------------

Datum bericht: 10 Juni 2012 om 19:40
hihihi Thumbs Up

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net