stond op site van krant
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=28751
Print Datum: 23 November 2025 om 07:04 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: stond op site van krant
Bericht van: Vifke
Onderwerp: stond op site van krant
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 09:03
Kwam dit tegen. 5 dingen die je moet kunnen met naald en draad... ik ken die ook ben ik dan al bij de 'oma' categorie?  http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120704_121" rel="nofollow - hier is de pagina
|
Antwoorden:
Bericht van: ChantaltJH
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 09:27
oeps...... ik behoor ook al tot de categorie oma..... nou had ik toevallig besloten dat ik 29+ ben dus ben nu een zeer jonge oma!!!.............. wel even zeer duidelijke afspraken gaan maken nu met mijn dochter van 13!
------------- Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 09:34
Hey wat fijn, ik behoor tot 'nostalgie' heerlijk!!!!!!!!!! weer een zorg minder 
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 09:53
oh wat zijn we bijna allemaal nostalgisch he , heerlijk he.
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 10:08
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 10:47
|
hier ook zo n oma typeke dan hahahahhahah ben er fier op dat ik zulke dingen wel kan , das teken dat ik handige handen heb . Toch ? groetjes Linda
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 11:00
Dit leerde wij op school, oeps dan wordt ik toch nog oma 
-------------
|
Bericht van: Vifke
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 11:12
Ben er ook fier op hoor dat ik dat allemaal kan. Leerde ik ook op school, toen leerden we tenminste nog iets nuttig. Kregen les in : koken, wassen, strijken, naaien, breien, haken ..... en dat was in een richting voor Handelswetenschappen. Elke woensdag middag en zaterdag morgen kregen we zo'n huishoudelijke vakken.
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 11:13
Simone we zijn van hetzelfde bouwjaar......... dus beiden 'nostalgisch' een heerlijk rustgevende gedachte.
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 11:34
het handwerken is voor mij al rustgevend
-------------
|
Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 11:36
|
hihi hier nog een jonge oma dan!
Ik word morgen 26 maar ik ken het ook allemaal!
Wil niet zeggen dat ik het altijd doe maar ik kan het wel!!
-------------
|
Bericht van: lollibol
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 12:48
En wat als je meer kan dan alleen de dingen van het artikel? Ben je dan overbejaard of zo??? Pas op, begrijp me niet verkeerd hoor. Weinig jonge mensen van tegenwoordig kunnen dit nog hoor. Ik ben er 37 en van mijn leeftijd ken ik er in mijn vriendenkring héél weinig die nog overweg kunnen met naald, draad en naaimachine...
------------- Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Juli 2012 om 14:25
Ja Lollibol, hier kan ik me bij aansluiten. Ik ben 1 jaartje ouder dan jij en als ik bijv. kijk naar de moeders op het schoolplein zijn er maar heel weinig die nog iets kunnen met haaknaald, breinaalden of naaimachien!  Ik kan het allemaal wel.
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: muis28
Datum bericht: 07 Juli 2012 om 22:42
|
Hier nog zo'n jonge oma, 36 lentes jong. Maar ook ik leerde van mijn moeder naaien, haken en breien. Ik word vaak op het schoolplein aangekeken dat ik dat nog allemaal kan.
------------- Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia
|
Bericht van: ikzelf
Datum bericht: 08 Juli 2012 om 11:57
Ik kan het ook allemaal, maar ja ben dan ook al een echte oma
-------------
|
Bericht van: ridder204
Datum bericht: 08 Juli 2012 om 12:21
ik kan het allemaal, maar doe het niet meer allemaal, zit niet om werk verlegen, wel om tijd voor de leuke dingen
------------- groetjes margriet http://postimage.org/" rel="nofollow">
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 08 Juli 2012 om 12:26
ik kan het ook allemaal en doe ook een heleboel, maar dan wel wat ik leuk vind als overgrootmoeder (wat klinkt dat oud)
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Juli 2012 om 13:44
Wij hobbydozen kunnen al die dingen best. De mensen die het niet kunnen, zouden het best kunnen leren, maar vinden het makkelijker om ons dat soort klussen te overhandigen. Ik ken er ook een paar, reeds oma, maar de naaimachine weggegeven voor een goed doel, och Magtelt heeft een goede staan. Stoppen of verstellen? Magtelt heeft al het materiaal.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
|