|
Wat reageert ze ineens weer veel... Dat klopt. Ik heb nu vakantie en even de tijd voor mezelf genomen om te reageren op het forum. Ik heb de laatste tijd wel meegelezen, maar weinig gepost/gereageerd. Ja wel op patronen topics en mocht ik de patronen hebben ontvangen: Mijn dank is groot!!! Jammer genoeg kan ik na het schoentopic (waar ik dus op de link heb geklikt) mijn mail niet meer op de computer openen. En ik heb al een week niet op mijn tablet gecheckt. We moeten nog steeds alles opnieuw op de computer zetten, maar gewoon de tijd nog niet gevonden. Hier ook wat pech ondervonden. De laatste vier weken van mijn zwangerschapsverlof heeft mijn moeder in het ziekenhuis geleden. En daarna nog een week. Ze weten eigenlijk nog niet wat er aan de hand is. Waar haar helse pijn in de onderbuik vandaan komt. (En het aantal fouten wat ze hebben gemaakt is al niet meer op 1 hand te tellen, dus het vertrouwen in het ziekenhuis is ook weg...) Ze is inmiddels bijna 4 weken thuis en is alweer een keer per ambu naar het ziekenhuis gebracht om daar weer 2 nachten te vertoeven. Gisteren heeft ze een gesprek met de huisarts gehad en die gaat er nu werk van maken, omdat ze in het ziekenhuis alleen maar pijnstilling al oplossing geven voor haar pijn... terwijl er toch wel een oorzaak zou moeten zijn. Dus ben benieuwd op ze ook nog eens wat gaan vinden. Ze heeft al zoveel onderzoeken gehad. Thuis ligt ze ook nog veel op bed. Ze is inmiddels wel 15 kilo afgevallen. En haar heup wil nu ook niet echt meer. Waarschijnlijk door de lange inactiviteit. Daarvoor krijgt ze nu fysiotherapie. Wat wel goed nieuws is, is dat mijn zusje nu inmiddels 20 wkn zwanger is. De eerste 4 maanden waren behoorlijk zwaar met overgeven en veel andere kwalen. Wij hebben haar dochtertje van 3,5 dan ook een aantal keren opgevangen. Zodat mijn zusje eens een lekkere nacht kon slapen. Haar man zit namelijk door de week op de kazerne en is alleen in het weekend thuis. Gelukkig zijn Amy en Anouk met elkaar opgegroeit door pake en beppe dag en kunnen ze heel erg mooi samen spelen. Al gaat het hier wat moeizamer, omdat het Amy haar speelgoed is en bij pake en beppe is het voor hun allebei. Zelf loop ik bij de plastisch chirurg. Ik heb een bult met melkklieren in mijn oksel en die gaan ze (hopelijk) verwijderen. Deze week moet ik een nieuwe afspraak maken. En dan wordt er een plan van aanpak besproken. Ik heb de bult al sinds mijn 12de, sinds mijn borsten begonnen te groeien. Maar sinds Amy geboren is heb ik er veel last van. Met Krista zijn we nu ook al twee keer voor een echo geweest van haar heupjes. Begin september moeten we nog een keertje. En als het zo door ging als bij de tweede echo, dan hoeft ze geen spreidbroekje. Verder doet ze het super! Ze is alleen een echte dikkerd (nu al bijna 8 kilo). Maar ze is altijd vrolijk en ze "praat" ook al lekker. Er komen regelmatig harde kir-geluiden uit de box of kinderwagen... Ik heb zelf inmiddels alweer 4 weken gewerkt. Daardoor was ik wel heel erg moe steeds. Dus ook daardoor was ik minder aanwezig op het forum. Ook het haken was even wat minder. Het lijkt wel als ik iets moet... dat ik dan geen zin heb... Ik ben nu bezig met een kraamcadeautje voor een vriendin. Zij heeft 2 wkn geleden een zoontje gekregen. Ik ben nu met Lola het lieveheersbeestsje bezig voor de grote zus. En voor de baby ga ik een uil maken in blauwtinten. Voor mijn zusje mag ik een mega bestelling aan Matawi uilen maken voor de baby. We gaan deze week garen uitzoeken. Zo dat was weer een heel verhaal...  Maar dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte en weten jullie dat ik niet van de aardbodem ben verdwenen. Maar ik zal nog waarschijnlijk nog steeds niet veel reageren nu, want mijn man heeft 2 weken vakantie en we hebben een mega waslijst met klussen die in en om het huis moeten gebeuren... dus we hebben het druk zat nog...
------------- Veel liefs van Marieke
|