fruit
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=29323
Print Datum: 16 Augustus 2025 om 15:37 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: fruit
Bericht van: Hakelientje
Onderwerp: fruit
Datum bericht: 06 Augustus 2012 om 19:12
hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar verschillende soorten klein fruit om te haken, maar ik vind zelf niet zo veel
kunnen jullie mij helpen??
alvast bedankt!!
|
Antwoorden:
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 06 Augustus 2012 om 19:18
tik es in bij google free crochet patterns fruit en dan eventueel op afbeeldingen en je komt op een heleboel blogs uit met free patterns
weet niet hoe jij zoekt, maar heb hele fruitschalen gevonden.
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: Jaline
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 11:24
moet je dat dan vertalen? want ik ben heel slecht in engels en wil wel zulke patronen... als jullie hem vertalen, kunnen jullie hem dan doorsturen?
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 11:30
wij zijn allemaal begonnen met vertaallijsten, bijvoobeeld die op charami.com, het lijkt allemaal zo moeilijk mar er staat vaak een steken opsomming die ervoor gebruikt zijn, en als je daar dan de vertaling achterzet, blijkt het ineens een stuk makkelijker te lezen. cijfers blijven cijfers
|
Bericht van: lollibol
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 11:58
@ Jaline, ik heb gezien dat je 13 bent. Ik heb je een eenvoudig lijstje met vertaalde trefwoorden doorgestuurd. Daar kun je alvast mee beginnen ;.)) Voor projecten zelf te vertalen ben je beter met een vertaalsite ;.)) Succes alvast
------------- Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 12:08
@Jaline
sorry meis had niet gezien dat je nog zo'n jongkie bent, als je ergens niet uitkomt vragen en je krijgt altijd antwoord en hulp.
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 19:20
heb je wat gestuurd Lien 
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 19:39
heey allemaal, dat is hartstikke lief van jullie! ik zal het onthouden als ik vragen heb. echt heel erg bedankt!!! 
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 19:40
hebben jullie misschien meer eetpatronen? iemand heeft ook het kaas en melkpak haakpatroon, maar heeft het nog niet gegeven, heeft een van jullie dat misschien?
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 19:53
er komen een paar patroontjes uw kant op Jaline
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:00
linda1959 wrote:
er komen een paar patroontjes uw kant op Jaline |
dankje!!!
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:01
trouwens, ik heb word 2003, voor als je nog wat wilt opsturen graag word 2003, op word 2007 kun je het ook opslaan als 2003
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:07
jaline, heb je voorraadkast aangevuld hoor, je kunt eten wat je wilt
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:37
l.wijsbroek wrote:
jaline, heb je voorraadkast aangevuld hoor, je kunt eten wat je wilt |
haha, zal m'n best doen. dit weekend familieweekend, dus tijd genoeg!
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:40
ja maar dan niet om te haken zeker, er is pizza, sushi, moet ook nog even wat zoets voor je zoeken als toetje. dat komt er nog aan hoor
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 21:17
l.wijsbroek wrote:
ja maar dan niet om te haken zeker, er is pizza, sushi, moet ook nog even wat zoets voor je zoeken als toetje. dat komt er nog aan hoor |
dank u! maar als u weer wat op word stuurt, heb word 2003...  maar op onze andere computer 2007, dus lukt wel lezen, alleen wat lastiger
|
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 21:34
jalin het zijn allemaal pdf'jes, die kun je gewoon met acrobat reader openen en lezen en dat is gratis te downloaden
|
Bericht van: Boris
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 21:37
Lien, ik heb je ook het een en ander qua snacks en ijs en snoep gestuurd. Heb verder alleen gezonde groentes. Maar daar heb je geen interesse in? Zowel, geef dan maar een gilletje.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 09:08
Boris wrote:
Lien, ik heb je ook het een en ander qua snacks en ijs en snoep gestuurd. Heb verder alleen gezonde groentes. Maar daar heb je geen interesse in? Zowel, geef dan maar een gilletje. | als je daar mij mee bedoelt, ik heb intresse!! en anders heb ik ook wel intresse
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 09:55
Ja, ik bedoel jou, ik dacht dat je Lien heette, maar zal ik wel verkeerd gezien hebben gisteren in je profiel. Ik stuur je ook nog de groente door. Eet smakelijk.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 10:23
Boris wrote:
Ja, ik bedoel jou, ik dacht dat je Lien heette, maar zal ik wel verkeerd gezien hebben gisteren in je profiel. Ik stuur je ook nog de groente door. Eet smakelijk.
|
haha, geeft niet... bedankt!!!
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 10:29
jaline vraag anders aan je ouders of ze je effe helpen met acrobat reader (hoop dat ik het goed schrijf), dan zul je zien dat een heleboel patronen er ineens veel duidelijker uitzien. heb het effe opgezocht voor je achter deze http://get.adobe.com/nl/reader/" rel="nofollow - KLIK kun je het vinden, je moet alleen dat v-tje bij google chroom weghalen, dat heb je niet nodig. hoop dat dat een beetje helpt
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 11:00
Ik zie nu pas dat Hakelien dit topic geopend heeft en ik heb mail gestuurd naar Jaline. Hakelien, ik stuur jou ook nog het lekkers door wat ik Jaline gemaild hebt.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 11:34
oeps Boris dat zal ik ook doen hoor, had dat niet eens gezien.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 18:58
l.wijsbroek wrote:
jaline vraag anders aan je ouders of ze je effe helpen met acrobat reader (hoop dat ik het goed schrijf), dan zul je zien dat een heleboel patronen er ineens veel duidelijker uitzien. heb het effe opgezocht voor je achter deze http://get.adobe.com/nl/reader/" rel="nofollow - KLIK kun je het vinden, je moet alleen dat v-tje bij google chroom weghalen, dat heb je niet nodig. hoop dat dat een beetje helpt |
ik heb het al, de nieuwste versie en hij brijd vanzelf uit... en het is lief dat jullie mij zo helpen, ik heb hier heel veel aan. echt heeel erg bedankt! en succes met haken allemaal!!
|
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 19:03
jij ook meis, laat es wat zien bij creaties, daar kun je een foto plaatsen van datgene wat je hebt gemaakt, we zijn wel nieuwsgierig he
|
Bericht van: Hakelientje
Datum bericht: 07 September 2012 om 17:22
ik heet lien!! :D Echt dankje voor de super toffe patronen!!! ik kan ze heel goed gebruiken!! alles wat je hebt mag je doorsturen!! ik heb altijd intresse voor nieuwe haakpatronen en ideetjes!! dus die groentjes mogen ook mijn kant uitkomen!! :D alvast heel hard bedankt!! de patronen zien er allemaal heel leuk uit!
groetjes, Lien
|
|