haakpatroon
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Patronen Hobbydoos
Forum Naam: Vragen
Forum: Heb je een vraag over een patroon stel hem hier
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=29369
Print Datum: 20 Augustus 2025 om 15:09 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: haakpatroon
Bericht van: marretje
Onderwerp: haakpatroon
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 17:18
hallo allemaal, ik ben op zoek naar twee patroontjes om te haken, nl mini babytruitje en babysokjes, die onze clienten van de dagbesteding kunnen haken en op kaarten gebruiken. Wie heeft ze toevallig?
|
Antwoorden:
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 17:32
Als je deze %20" rel="nofollow - http://forum.hobbydoos.nl/welkom_topic26027.html?FID=6&PR=3" rel="nofollow - KLIK even leest dan weet je wat je moet doen
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 19:12
Gaat het je niet vervelen of wordt het ondertussen een sport??? 
|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 19:35
nou het verveelt wel hoor, maar als ik het anders zeg zijn de dames pistoff, ze zijn dan al zoooo lang lid
|
Bericht van: vikike
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 19:41
ik moet zeggen Lydia, je bent een volhouder  Had inderdaad allemaal gemakkelijker geweest als er beheerders zouden zijn die allles onder controle zouden kunnen houden en dat jij nu niet de boze stiefmoeder zou moeten spelen Maar dankzij jouw en nog andere ben ik ook wel erg gehecht aan dit forum en het leuk houden is toch de bedoeling.
-------------

|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 19:44
het is zo simpel. als iemand zich inschrijft een bevestigingsmail sturen met het verzoek zich eerst voor te stellen, voorkomt een heleboel problemen.
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 20:09
hoi meiden lydia niet alleen,ik ben ook pisoff,
-------------
|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 20:14
mijn hemel wat een comotie.....als ik dat geweten had. Maar ik ben marga, 48 jaar. werk met verstandelijk gehandicapten en hobby graag. Vooral alles met papier, ik heb ook een borduurmachine.ben getrouwd en ben moeder van een zoon....ben ook nog niet zo ervaren op forums, dus schrik hier een beetje van. groetjes marga
|
Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 20:18
Marretje welkom, alle begin is moeilijk
------------- EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 20:29
we loodsen je er wel door hoor, allereert van harte welkom en effe een goeie raad omdat hier nog wel eens patroontjes rondvliegen kun je beter je emailadres vermelden in je profiel op de regel van msn messenger, dan kunnen ingelogde hobbydozen het vinden en niet de spammers.
Postduiven werken hier niet . We zijn wel een stel maffe hobbydozen bij elkaar die elkaar bijstaan in de goeie en soms ook in de minder goeie tijden. Als iemand ergens meezit en het meldt op het forum, duikt iederen erbovenop met goedbedoelde raad en advies en een opbeurend woord. We krikken elkaar zonder bretells weer naar de juiste sferen.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 21:43
Er bestaan wel boekjes met breipatronen voor kaarten, ik weet niet of er ook boekjes met haakpatronn bestaan. Maar omdat het tweedimensionaal op kaarten komt, zou je op ruitjespapier zelf tekeningen kunnen maken van truitjes en sokjes.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 22:16
l.wijsbroek wrote:
we loodsen je er wel door hoor, allereert van harte welkom en effe een goeie raad omdat hier nog wel eens patroontjes rondvliegen kun je beter je emailadres vermelden in je profiel op de regel van msn messenger, dan kunnen ingelogde hobbydozen het vinden en niet de spammers.
Postduiven werken hier niet . We zijn wel een stel maffe hobbydozen bij elkaar die elkaar bijstaan in de goeie en soms ook in de minder goeie tijden. Als iemand ergens meezit en het meldt op het forum, duikt iederen erbovenop met goedbedoelde raad en advies en een opbeurend woord. We krikken elkaar zonder bretells weer naar de juiste sferen. |
En toch lijkt het me wel wat ...........
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 22:37
ik zal even kijken bij de poppenhuispatroontjes, mss dat daar wat bijstaat
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Datum bericht: 08 Augustus 2012 om 22:39
heb al wat gevonden, dus als je de raad van lydia opvolgt, kan ik je wat sturen
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Datum bericht: 09 Augustus 2012 om 13:58
marretje heb de waslijn gevonden van de kerstman en kerstvrouw met sokjes, hempjes en broekjes, makkelijk aan te passen, maar heb geen mailadres?
|
Datum bericht: 12 Augustus 2012 om 18:51
hallo allemaal, dank jullie allemaal voor de lieve reacties! ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan vermelden, want spam zitten we natuurlijk niet op te wachten...ik woon in een dorp, een postduif gaat overigens net zo snel hier hoor!! het komt er aan, ik ben benieuwd. groetjes marga
|
Datum bericht: 12 Augustus 2012 om 19:03
ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan er is maar één plek, bij je profiel, rechstonderaan achter het vlindertje.. Welkom trouwens
|
Datum bericht: 13 Augustus 2012 om 19:08
hallo allemaal, als het goed is zien jullie nu mijn emailadres staan, had hem maar in 1 kolom gezet. Sorry voor het extra werk. Ik ben benieuwd! alvast bedankt, marga
|
Datum bericht: 13 Augustus 2012 om 19:15
je hebt de kerstman kleding binnen en van de kerstvrouw
|
Bericht van: vikike
Datum bericht: 13 Augustus 2012 om 19:23
welkom, en hopelijk vind je lekker veel in jouw mailbox
-------------

|
Datum bericht: 13 Augustus 2012 om 20:05
ik heb je wat gestuurd, maar moet nog even verder zoeken
|
Datum bericht: 13 Augustus 2012 om 20:08
gevonden
|
|