Nieuwe kleuren haakgaren/wol
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=29623
Print Datum: 15 November 2025 om 12:33 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Nieuwe kleuren haakgaren/wol
Bericht van: sun-kitty
Onderwerp: Nieuwe kleuren haakgaren/wol
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 15:38
|
Hi allemaal,
Geen idee of het voor jullie ook nieuwe kleuren zijn of al bekende kleuren, maar ik heb deze week bij zowel de Zeeman als bij de Wibra een paar mooie nieuwe kleuren 'wol/garen (sorry, maar ik noem al het haak/breigaren wol  ' kunnen scoren.
Natuurlijk ben ik nog niet zo lang bezig, dus voor mij zijn het sowieso nieuwe kleuren en vond het leuk om dit even door te geven voor het geval anderen ook nog op zoek zijn naar nieuwe (goedkope) kleuren en/of diktes wol.
Hieronder gelijk maar even een foto gemaakt van mijn uitgegeven zakgeld voor het komende half jaar, het varkentje heeft nu toch wel erge honger!  ........
Ennehhhhh, er waren nog wat meer nieuwe kleuren, maar mijn 2 planken in de kast kunnen het niet meer verwerken inmiddels lol. 
|
Antwoorden:
Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 15:41
|
dank je wel voor de tip!
ik ga er eens kijken!
-------------
|
Bericht van: *Mas*
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 15:43
|
Wat leuk!
Een nieuw kleurtje voor de voorraad is altijd welkom en voor die prijsjes is dat helemaal niet gek!
------------- Groetjes,
Marcha
|
Bericht van: doortje
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:00
|
ik vind het van de wibra altijd zo mooi, vooral de kleurtjes zijn zo helder, ik zal is gaan kijken ennuh ik noem het ook altijd brei/haak garen/wol hoor, bedankt voor de tip
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:03
doortje wrote:
ik vind het van de wibra altijd zo mooi, vooral de kleurtjes zijn zo helder, ik zal is gaan kijken ennuh ik noem het ook altijd brei/haak garen/wol hoor, bedankt voor de tip |
Lol, ik voel me altijd zo'n dombo dat ik het niet weet, maar als het beestje maar een naam heeft, denk ik dan maar.
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:08
|
tuurlijk en ik snap echt wat je bedoel hoor, dan zijn we toch lekker 2 dombo's
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:15
|
lol, yep! Als we het maar naar ons zin hebben met al die mooie kleurtjes om ons heen en ik stop niet eerder met sparen dan dat ik alle kleuren van de regenboog heb (en een paar meer), want ik heb een superleuke foto op het internet gezien waar ik 12 kleuren voor nodig heb om te kunnen maken. :)
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:29
|
zooooooooooooo 12 dat zijn echt veel kleurtjes en ook heel veel draadjes afhechten brrrrrrrrrrrr
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:47
Onze Zeeman had geen nieuwe kleuren, wel een heel dik nieuw garen, pen 10. Een soort kabel in rood en wit, ik kan er niets mee.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: diny183
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 16:58
De drie wolletjes van Zeeman hebik deze week gekregen, vind het mooie kleuren.
-------------
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 17:07
Ik zag bij ons bij Zeeman ook nog een soort creme liggen van Royal. Ik heb het niet meegenomen, omdat ik eigenlijk liever met Soft haak, Royal en Saskia vind ik eigenlijk te dik. Ik heb er nog wel het één en ander van liggen en ik ga het ook nog wel opmaken. Ik had al in Utrecht een heel mooi kleurtje paars gekocht en toevallig lag het hier deze week (eindelijk) ook
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: boudewina
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 18:46
ik ben al 2 maanden aan het kijken bij de wibra voor kattoen en nog steeds niets acryl heb ik zo veel eerst maar eens opmaken
------------- http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 18:57
|
Wat jammer dat ze bij jullie nu geen katoen verkopen, hier heb ik dus die dunne katoenbolletjes kunnen kopen en een vriendin van me heeft ook een kobaltblauw en fuchsia kleur gescoord, maar die hadden ze hier nog niet.
|
Bericht van: Nova
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 19:14
Ik heb die rode kleur bij zeeman zien liggen, de andere kleuren niet. Ik was al heel lang op zoek naar die specifieke kleur. Heb gelijk 6 bollen meegenomen (meer hadden ze op dat moment niet).
------------- Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
|
Datum bericht: 18 Augustus 2012 om 21:48
|
Super dat je nu de kleur gevonden hebt! 
|
Bericht van: macheri
Datum bericht: 19 Augustus 2012 om 02:15
|
Leuke kleuren ik ga zeker kijken maar ik wacht ook tot de nieuwe herfstkleuren binnen gaan komen want daar heb ik nog wel het een en ander van nodig.
Wij hebben bij ons een eurshop en die verkoop phildar katoen voor 2 euro en wol voor 1 euro ook de wol vind ik erg fijn haken het voelt wat elastisch aan. Maar ook daar weer even de nieuwe herfstkleuren afwachten. Maar die bolletjes vand at dunne katoen moet ik maar gauw eens naar kijken want ik wil een paar leuke applicaties haken en dat is van wol of dik katoen niet zo mooi. Die was bij de wibra he.
------------- http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">
|
Bericht van: Karina
Datum bericht: 19 Augustus 2012 om 09:56
ik zag gisteren bij de Zeeman inderdaad nieuwe kleuren liggen. Heb me kunnen inhouden...maar denk dat ik deze week nog wel even bij de Wibra langs ga. Ziet er goed uit
------------- groetjes Karina
|
Datum bericht: 19 Augustus 2012 om 11:04
macheri wrote:
Leuke kleuren ik ga zeker kijken maar ik wacht ook tot de nieuwe herfstkleuren binnen gaan komen want daar heb ik nog wel het een en ander van nodig.
Wij hebben bij ons een eurshop en die verkoop phildar katoen voor 2 euro en wol voor 1 euro ook de wol vind ik erg fijn haken het voelt wat elastisch aan. Maar ook daar weer even de nieuwe herfstkleuren afwachten.
Maar die bolletjes vand at dunne katoen moet ik maar gauw eens naar kijken want ik wil een paar leuke applicaties haken en dat is van wol of dik katoen niet zo mooi.
Die was bij de wibra he. |
Ja, bij de Wibra heb ik die dunne katoen gekocht, voor zover ik weet zouden ze de kleuren:
wit, zwart, heel donker blauw, kobaltblauw, helder blauw, soort fuchsia/roze, beige (touwkleur) en geel moeten hebben, misschien ook meer, maar hier hadden ze maar 6 kleuren liggen van de 8 die ik weet dat ze moeten hebben.
De andere kleuren zijn al herfstkleuren werd mij verteld, zullen er vast nog wel meer bij komen lol.
|
Bericht van: Ringquelle
Datum bericht: 19 Augustus 2012 om 23:57
|
Morgen ga ik meteen kijken! Hopelijk hebben ze bij de Wibra dan ook weer die mooie heldere/donkerblauwe wol, daar ga ik op de een of andere manier heel erg snel doorheen.
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 20 Augustus 2012 om 00:50
|
oh wat fijn voor je zoveel nieuwe bolletjes!
|
|