Print Pagina | Close Window

nieuwsgierig

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Patronen Hobbydoos
Forum Naam: Vragen
Forum: Heb je een vraag over een patroon stel hem hier
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=29723
Print Datum: 20 Augustus 2025 om 20:49
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: nieuwsgierig
Bericht van: MG Jewelry
Onderwerp: nieuwsgierig
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 14:04
Wat doen jullie met al jullie gehaakte of gebreiden creaties?
Daar ben ik wel benieuw naar.

Antwoorden:
Bericht van: Sterretje
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 14:05
De meeste geef ik weg, sommige zet ik neer en wissel dan weer af met anderen. Smile

-------------
Hooked on Crochet!

Bericht van: lollibol
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 14:14
Geef het mijn eigen kinderen cadeau of hun vriendjes. Of hou ze tot ik er genoeg heb en dan kunnen de kinderen ze verkopen op een rommelmarkt bvb.
Ik maak er ook soms in opdracht ;.))

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.

Bericht van: ikkie1202
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 14:15
Alle dingen die ik tot nu toe gemaakt heb zijn nooit lang in mijn bezit gebleven ze vliegen allemaal naar vrienden en familie aslof het warme broodjes zijn! Zal nog wel afkoelen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden met alle blije gezichtjes die ik erdoor te zien krijg

Hoewel ik toch wel iets voor mezelf ga maken binnenkort

-------------
http://wilma-aan-de-haak.blogspot.be" rel="nofollow">Mijn blogje

Bericht van: haribiwo
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 14:15
Ik heb er een aantal weggegeven en een aantal in mijn stacaravan uitgestalt, maar als iemand er dan 1 ziet, geef ik hem gewoon weg. Mijn allereerste creatie heb ik verkocht, degene die hem zo leuk vond wilde hem alleen als ze ervoor mocht betalen. Misschien ga ik volgend jaar wel op de braderie staan bij ons op de camping, krijg ik weer iets meer ruimte, want ik denk dat tegen die tijd mijn verzameling aardig uitgebreid zal zijn

Bericht van: haakAB
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 15:28
Meestal maak ik iets met een reden/doel. Cadeautjes, leuke trui voor mijn dochter etc

Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 16:09
Weggeven aan de kinderen en kleinkinderen, familieleden, vrienden en bekenden, maar hoofdzakelijk verkopen op een braderie.
Vaak ook maak ik dingen voor mezelf en voor mijn echtgenoot, maar dat zijn meestal sokken, truien , vesten etc.

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Bericht van: Wilma1979
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 17:36
Ik maak ze vooral onze eigen kinderen en zo nu en dan in opdracht of voor zwangere vrienden/collega's e.d.

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:08
Soms maak ik echt iets als cadeau, omslagdoek of babykleertje, of voor mezelf, maar veel gaat naar het Rode Kruis. En ik ben nu een haakboekje voor een pop van 42 cm aan het samenstellen en die kleertjes gaat mét pop naar Kika of Alpe d'Huez van Marlene.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: geesje
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 20:46
mijn knuffels, gaan naar Goede Doelen, zoals Poekie-project,
Kika, Roemenie, Polen, Afrika, enz. enz.

-------------
groetjes geesje

Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 21:11
Ja, dat begint hier een probleem te worden. Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk afstand van doen van mijn maaksels maar mijn man vindt er niks aan dus ik kan ook niet al te veel uitstallen. Zucht... dat zijn zo de problemen in mijn leven Pig.

Datum bericht: 22 Augustus 2012 om 22:28
Je kunt er foto's van maken en ze dan op Marktplaats zetten of aan een goed doel geven. Je hebt dan in ieder geval een herinnering.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Just Me
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 11:55
De meeste dingen geef ik weg. Wink

-------------
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Bericht van: Juf Nyny
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 15:09
Ik denk dat ik in spaghetti een grote mand ga haken en mijn amigurumi erin leggen en zo kunnen de kids hier er altijd mee spelen maar blijven ze toch ook een beetje samen

Bericht van: Just Me
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 15:47
Dat is ook een goed idee!

-------------
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Bericht van: Juf Nyny
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 15:49
Mja en dan moet ik er ook geen afscheid van nemen....

Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 16:41
Vaak maak ik mijn creaties voor andere dus geef ik ze weg!
Maar sommige vind ik te lief om weg te doen dus die hou ik zelfEmbarrassed

-------------

Bericht van: Petronette
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 18:33
Voor mezelf of als kadootje voor iemand waar ik het aan wil geven.
Ik heb 1x een opdracht aangepakt, maar toen vond ik het niet leuk meer. Ik vind het fijn dat het een hobby blijft, zonder stress, deadline, ...

In mijn hoofd zie ik een doos of mandje voor me met daarin al allerlei dingetjes, waar ik dan iets uit kan pakken voor verjaardag, geboorte, iemand die ziek is, ....
Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dit te realiseren. LOL

Bericht van: robeer
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 18:35
Het meeste haal ik weer uit als ik het klaar heb. Ermm
Zo blijf ik lekker bezig en moppert mijn man minder over de kosten. Hahaha

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 18:54
Originally posted by Petronette Petronette wrote:

In mijn hoofd zie ik een doos of mandje voor me met daarin al allerlei dingetjes, waar ik dan iets uit kan pakken voor verjaardag, geboorte, iemand die ziek is, ....
Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dit te realiseren. LOL

jij ook al, het is al weg voordat ik een verzameling kan gaan maken. Had de uilen van matawi gemaakt 2 hele grote en een aantal sleutelhangers, nu is er bij ons een stukje verderop en camping genaam de Uilnbergh en de eigenaar heeft 2 meisjes en dan komen ze effe langs om naar de vogels te kijken en staan de uilen te pronken op de bank, en dan de kreet oh wat leuk, wil je die voor mij ook maken, nou neem deze maar mee hoor, heb ik liever als een deadline dat iets afmoet, maar goed nu moet ik toch weer nieuwe maken, maar geen haast. (Oei die gemaakte knuffels mag je toch wel weggeven he)

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 19:16
wát toevallig dat dit topic vandaag weer geopend wordt: Magtelt..ik wilde juist vandaag op het forum zetten dat ik weer aan het printen moet want de BB op de Biotoerbreipatroontjes van jou zijn bijna allemaal weg op de markt...je ziet dat ze verkopen...heb er al zeker 12 joero voor gevangen totaal en ga er meer neerlegg envandaag ook weer 12 popjes afgeleverd.....je ligt dus elke week in Zaandam, in Hoofddorp en in Haarlem op de Grote Markt....er zijn er NIET veel die dát kunnen zeggen hè...super meis...kassa voor de KiKa en het K.W.F./Alpe d' HuZes....Hug

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy

Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 21:02
Alleen jammer dat het voor de grote BB's is en niet voor de kleine, daar zal ik van de winter eens induiken. Ik heb er zelf ook twee. Ik bedoel die van rond de 35 cm, niet die ieniemienies, dat lijkt me zo'n gepriegel.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Augustus 2012 om 23:00
Leuk om te lezen wat jullie met jullie creaties doen.
Zelf heb ik voornamelijk voor de kinderen gehaakt.
Ik zou graag een voorraad bij elkaar haken, maar dat  komt wel.
We gaan weer de wintermaanden in, en mijn verlanglijst is al erg lang sinds ik
hier mee kijk en mee klets.
Heb al verschillende patronen gekregen, mijn dank daarvoor. 
En wat boekjes van Cristel Krukkert aangeschaft.
Bij Wibra heb ik alle kleurtjes gescoort die ze hadden, dus ik kan voorlopig vooruit en aan mijn voorraadje beginnen.

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 24 Augustus 2012 om 19:14
De meeste knuffels die ik maak zijn voor kinderen, of als kraamkadootjes, maar ik maak ook voor het goede doel: maak het voor Maud. En heel soms op bestelling, maar dan wil ik ook ruim de tijd ervoor hebben. Ik heb er een hekel aan om het op het laatste moment af te moeten maken. 

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Datum bericht: 27 Augustus 2012 om 12:35
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Weggeven aan de kinderen en kleinkinderen, familieleden, vrienden en bekenden, maar hoofdzakelijk verkopen op een braderie.
Vaak ook maak ik dingen voor mezelf en voor mijn echtgenoot, maar dat zijn meestal sokken, truien , vesten etc.

Mag je je eigen gemaakte creaties naar patroon van bv C Krukkert zo verkopen?

Bericht van: Cozz
Datum bericht: 27 Augustus 2012 om 13:57
Voor zover ik weet mag je de creaties van Christel gewoon verkopen, maar geen massa productie en voor de netheid zou ik vermelden waar het patroon vandaan komt.

Bericht van: sun-kitty
Datum bericht: 27 Augustus 2012 om 14:55
Ik heb (op een paar na die ik cadeau heb gegeven en amis welke ik speciaal voor bijv. mijn ouders heb gemaakt) alles nog hier in huis om zelf van te genieten, want ik vind het heel leuk om tafereeltjes te maken en aangezien ik nog lang doe over het maken van een amietje, ben ik er eigenlijk heel erg aan gehecht en kan ik ze niet wegdoen. Embarrassed

Wel heb ik een aantal van mijn creaties bij mijn ouders staan, want zij vinden het ook heel leuk om naar te kijken en gelukkig vind mijn man het ook allemaal heel leuk en heeft er geen problemen mee (tot nu toe lol) dat het huis gevuld wordt met amis. :)

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net