Print Pagina | Close Window

en toch heb ik iets van ....

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=30923
Print Datum: 15 November 2025 om 00:22
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: en toch heb ik iets van ....
Bericht van: linda1959
Onderwerp: en toch heb ik iets van ....
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 09:10
Yentoff is vandaag voor de eerste keer terug naar school Smile Ik ben natuurlijk blij dat het eindelijk zeer goed met hem gaat en dat hij terug de "normale" dingen kan doen die voor anderen zo vanzelfsprekend zijn , zoals stappen en voorzichtig fietsen . Hij neemt ook geen medicatie meer voor de pijn en ik hoop nu dat het in de school ook goed gaat (veel trappen )  Maar toch heb ik zoiets van ach het was hier zo gezellig met zen 2 in de dag (mannetje moest werken natuurlijk) En s'avonds als men man ging slapen , keken wij naar onze programmaatjes op tv en bleven lekker lang op Big smile. Super gezellig was dit , maar aan alle schoon liedjes komt een einde en nu zijn we zover Confused 
Hij moest normaal gezien 2 maanden thuis blijven maar omdat het zo goed gaat met hem mocht hij het proberen . Is op 28 aug geoppereerd . Hij draagt nog steeds die brace , maar mocht die nu over de jeans aandoen . Stel je voor dat hij nu in korte broek naar school moest zegWink 
Zijn eerste dag is al goed begonnen , een fikse bui toen hij vertrokConfused maar hij had er zin in om te vertrekken . Of dit zo zal blijven is de vraag hahahahahhaha Hij moet natuurlijk ook veel inhalen en het is normaal gezien zijn laatste jaar . Ik maak voor straks zijn lievelingskostje klaar en ik hoop dat hij het vandaag red op de school . Erg e zelfs als je zoon 17 is dan denk ik soms nog dat hij een klein kind is Embarrassed
tja zo ben ik nu eenmaal ingesteld en kan er ook niks aan verhelpen
Ben soms kwaad op mezelf dat ik bij de jongste (andere zijn al uit het nest vertrokken) zo sentimenteel ben soms pfffffffffff  Ik denk dat ik dat bij die anderen minder had naar mijn gevoel . Deze is wel de laatste in huis en het is dat denk ik dat me zo hard aan hem bind . Ach moeders é pffffffffffff  erggggggggggg LOL

-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA

Antwoorden:
Bericht van: doortje
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 09:30
bij ons in nederland heb je het progama wie trouwt mijn zoon, zolang je niet zo'n moeder wordt heb ik er geen problemen mee, iedere moeder doet het op haar manier en als jullie er alle 2 plezier in hebben is dat genoeg, je geeft veel liefde aan je kind en dat is alleen maar fijn en het is je laatste thuis, maar wordt niet zo'n moeder als ik hier boven beschrijf want dan zien we jou over een paar jaar op tv

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 09:32
Er is ook een programma Schoonloeders, dat is vast nog erger. Ik heb er eentje bij Dr. Phil gezien, wij kunnen er om lachen, maar die dochter en schoonzoon zitten er maar mee.

En Linda, mijn moeder zei eens tegen me "Pas op met dat scherpe mes" en min kleuterdochter zei daarop "Oma dat is mijn MOEDER", dus je blijft bezorgd, al zijn ze de 30 gepasseerd.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 09:33
jaaaaaaaaaa dat was erg, en het ergste is je mag zoiets nog niet vermoorden ook, tjonge wat een loeder was dat zeg

Bericht van: Esther12
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 11:55
Het is wel zielig maar die jongste van mij blijft eeuwig baby, al doet hij nóg zo stoer. 
Ik heb hem extra lang in rompertjes laten lopen en extra laat naar de peuterspeelzaal gedaan.
Moet daar zelf ook erg om lachen. 't Arme joch is inmiddels al 15 jaar, hahaha. Zelf kijkt hij eens lijdzaam maar verder maakt hij er grondig misbruik van, dus echt medelijden heb ik nu eigenlijk ook weer niet.

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 12:10
hahahhahah Esther ben blij dat jij er ook zo eentje bent hahahahha Het is dan ook nog bijna altijd zo dat die jongste echt een schat van een kind is e (met die anderen op die leeftijd had ik wel wat meer last  ahhahah ) , altijd zonnetje in huis , altijd bereid om te helpen , die luistert altijd , steeds op tijd thuis enz .. hahhaha  Dus wat wil je dan ? Dat die lang bij u blijft , toch?  En zijn vriendin , wel die maakt er een rotzooi van . Heeft nooit geld maar wil overal naartoe Shocked en wie moet er dan betalen ? juist hij Wacko Hij is daar nu 2j bij en nog ziet hij dat niet in , maar ja liefde is blind zeker Heart en maakt de portemonee dun Stern Smile

-------------

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 12:12
oooooooh zie je wel, ik raad je aan om te kijken naar wie trouwt mijn zoon, want het begin is der al

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 12:19
Halo Linda,
ben blij dat het met Yentoff goed gaat, en hopelijk met jou ook

Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 12:40
Logisch dat je een beetje van slag bent. Het is natuurlijk heel fijn dat het weer beter gaat met je zoon. Al die zorgen doen een mens geen goed, dus een paar traantjes kunnen er natuurlijk wel bij! Beetje de stress ontladen. En er is er toch maar 1 de benjamin?! 

-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡

Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 13:32
het zou toch niet goed zijn als je blij was dat hij weer weg is?
Komt vanzelf Big smile. Toen ik het gevoel had soms bij mezelf op visite te zijn was het HEERLIJK om weer met zijn beiden te zijn. We zijn soms écht een bejaard setje met poes op de bank....en weet je wat???
Het bevalt me uitsteekbaar!!! Succes met je zoonWink

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 13:57
Mijn zoon(25) de laatste die een maand geleden de deur uit ging zei tegen mij mam, je vind het erg hè , maar ik kom nog vaak genoeg bij je eten. Want er gaat niets boven het prakje van je moeder. . Zolang het nog kan en zolang hij het nog accepteert blijven genieten

-------------

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 14:30
doe ik zeker Simone en bedankt allemaal Hug

-------------

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 14:32
Doortje ssssssssssssstttttttttttttttttt LOL en ik kan dat programma  toch niet pakken Tongue

jaja Rita alles ok hier nog met IEDEREEN Wink

-------------

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 14:44
heb nou maar plezier met je jonge, ik heb er nog 1 van 24 bij me, heeeeeeeeeeeeer lijk dat verwennen, daar zijn we toch moeders voor, niet dan

Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 14:51
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Mijn zoon(25) de laatste die een maand geleden de deur uit ging zei tegen mij mam, je vind het erg hè , maar ik kom nog vaak genoeg bij je eten. Want er gaat niets boven het prakje van je moeder. . Zolang het nog kan en zolang hij het nog accepteert blijven genieten

Dat is zeer zeker belangrijk, bij ons komen ze ook nog graag thuis.
Hebben we toch iets goed gedaan vroeger, hahahahahaha

Bericht van: macheri
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 15:05
Originally posted by doortje doortje wrote:

oooooooh zie je wel, ik raad je aan om te kijken naar wie trouwt mijn zoon, want het begin is der al

Oh jammer  Linda dat ze dat programma bij jou niet  hebben maar dat enen mens is echt vreselijk. Maar daar komt ook wel bij dat ze haar andere zoon verloren heeft  dus dan ga je extra aan de gene hangen die er nog wel is. Maar zij is echt erg als hij niet helemaal doet wat  zij in de planning had dan riepe ze nou ik kan nu net zo goed bij mijn andere zoon gaan liggen. zij was  ook zo iemand die  de meisjes die er voor hem kwamen gewoon zo vervelend behandelde dat ze allemaal de deur uit liepen. Gelukkig zijn er toch nog 2 teruggekomen. Maar  ik denk niet uitzichzelf maar  via de programmaleiding want  ik zou voor geen geld teruggaan naar  zo'n mens.

Maar ik geloof niet dat jij zo'n moeder bent maar  gewoon een moeder die erg om haar  kind geeft en het gezellig vind om hem te vertroetelen. Maar  hem wel lekker zijn eigen gang laat gaan. Zo'n knul kan zich toch niet beter wensen er zijn er genoeg die niet naar  hun kind omkijken. 

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">

Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 15:54
awel se Marielle da vind ik er ook van Thumbs Up Hij mag zeker weg , gaat ook uit , zijn vriendin blijft hier slapen en de andere week hij daar . Hij is in het weekend bijna niet thuis , maar hij komt steeds op het uur dat wij hem zeggen Clap Hij weet dat ik gewoon een ongeruste moeder ben Embarrassed en als hij in panne staat of hij geraakt er echt niet op tijd stuurt hij steeds een berichtje . Hij weet ook dat het school is dat ik dan een strenge ma kan zijn en dan moet hij om half 9 binnen Confused En hij begrijpt dat gewoon
Dus zo slecht heeft hij het helemaal niet hoor , ik rij niet achter hem aan als hij buiten gaat Big smile en ik weet ook niet altijd waar hij uithangt . Ik weet hoe ik vroeger was en iedereen zegt dat hij een aardje naar mij heeft , dus beter niet weten denk ik dan maar LOL Wij kunnen ook perfect met elkaar praten , en dat is ook heel belangrijk . Tegen zijne pa zal die veel minder vertellen dan tegen mij alhoewel die veel minder streng is .
Maar ja dat zal zo wel bij de meeste zijn

-------------

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 18:42
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

het zou toch niet goed zijn als je blij was dat hij weer weg is?
Komt vanzelf Big smile. Toen ik het gevoel had soms bij mezelf op visite te zijn was het HEERLIJK om weer met zijn beiden te zijn. We zijn soms écht een bejaard setje met poes op de bank....en weet je wat???
Het bevalt me uitsteekbaar!!! Succes met je zoonWink

Haha, grappig. Dat heb ik ook. Ik ben dolblij als ze het weekend thuis komen, maar als ze op maandag allebei weer naar huis zijn, denk ik soms wel eens: wat een rust Wink

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: macheri
Datum bericht: 16 Oktober 2012 om 18:47
weet je zo is het bij ons thuis ook hoor  is mijn dochter iets aan delate kant  laat ze het even weten. Praten doen we ook overal over  geen onderwerp te gek.  Ook wel met haar  vader al praat  die zelf minder maar  ja dat is vele mannen eigen.

Het belangrijkste is openheid  in veel dingen en vertrouwen kunnen geven dan heb je hun vertrouwen ook en zijn ze makkelijker met  praten en vertellen wat ze bezighoudt  waardoor je niet  voor rare verrassingen komt te staan als drugs enzo. 

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net