Print Pagina | Close Window

GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=31131
Print Datum: 29 April 2024 om 06:38
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!!
Bericht van: Jips
Onderwerp: GEEN GEZEUR, GOED HUMEUR TOPIC!!!
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:04
Een nieuw topic, gewoon gezellig babbelen over ditjes en datjes en gezellig dames gekeuvel! Big smile

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.



Antwoorden:
Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:06
Wat heerlijk dat het wat kouder was vandaag.
Vanmorgen op het schoolplein rond geparadeerd met mijn paarse kate omslagdoek. Ik kan niet wachten om ze allemaal te dragen en te showen Big smile
Voor de mensen die de gehaakte Kate nog niet kennen, hier kun je het patroon vinden: http://jipswraps.blogspot.nl/2011/10/gehaakte-kate-patroon-deze-omslagdoek.html" rel="nofollow - KLIKKERDEKLIK


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:07
Super lijkt me wat. Ben nu ff aan laptoppen(hihih) en boulevard aant kijken. wil zo nog ff haken aan de snowflake deken. En uiteraard lekker de voice kijken.
Morgen wil ik de nieuwe petifour haken en een begin maken met mijn col en muts van een patroon en garen van de hobbydoos. Wat gaan jullie doen dames
 Groetjes Jolanda


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:08
werkt niet hoor die klikkerdeklik hihihihi




Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:10
Ik had het berichtje al geplaatst voor ik de link in orde had Embarrassed
Hij werkt nu! Thumbs Up
 
Ik ben ook met de sneeuwvlokken deken bezig en een grote col / poncho te breien op rondbreinaald 10 (79cent bij Zeeman Big smile) met dubbele draad zeegroene Saskia van Wibra. Ik heb graag een haak- en breiwerkje tegelijk voor de afwisseling van houding.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: dine
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:13
Kan iemand mij genezen of een genezingstip geven ? Confused
Telkens ik een mooie patroon onder ogen krijg kriebelt het om eraan te beginnen. Vandaar dat ik een berg onafgewerkte handwerkjes heb. Het is sterker dan mezelf, help ! Cry
Oh ja, pc afzetten helpt niet want dan kom ik voorbij een wolwinkel en ben ik weer verleid ...ppff


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:15
Originally posted by Jips Jips wrote:

Wat heerlijk dat het wat kouder was vandaag.
Vanmorgen op het schoolplein rond geparadeerd met mijn paarse kate omslagdoek. Ik kan niet wachten om ze allemaal te dragen en te showen Big smile
Voor de mensen die de gehaakte Kate nog niet kennen, hier kun je het patroon vinden: http://jipswraps.blogspot.nl/2011/10/gehaakte-kate-patroon-deze-omslagdoek.html" rel="nofollow - KLIKKERDEKLIK

Nou laat voor mij dat koude weer ook maar komen. Ik heb nog wel 10 sjaals en omslagdoeken, polswarmers etc nagenoeg ongedragen gebreid vorige winter ... ! Inclusief de pimpeliesse van de KAL.
Ga nu voor de bijpassende wanten en handschoenen ... Wink. En naar buiten maar!


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:15
O heerlijk Dine! LOL
 
Ik beheers mezelf echt tot 1 breiwerk en 1 haakwerk tegelijk. Dat vind ik fijn ter afwisseling van je lichamelijke houding zeg maar.
Maar ik betrap mezelf er wel op dat als ik een sjaal/omslagdoek oid aan het breien ben ik alweer naar een volgens patroon zoek Embarrassed
 
Ik heb echt een tik wat dat betreft, een verslaving. De moeders op het schoolplein vragen ook altijd hoeveel sjaals/omslagdoeken ik wel niet heb. Tja............. nooit genoeg! Wink
 
 
O leuk Saskia! Thumbs Up
 
Ik heb nog geen wanten/polswarmers gebreid.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:17
ik brei momenteel aan een nijlpaard voor mijn neefje voor sinterklaas XD hij valt alleen een heel stuk groter uit dan de bedoeling was. XD

verder wacht ik op de kinderen die snoep komen ophalen in verband met sint maarten/halloween :)

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:18
Ik lees het al wel, We zijn allemaal het zelfde. als ik iets zie wil ik het ook meteen gaan maken of hebben hihihih. Idd Jips de klikkerdeklik werkt al hahahah. Heb het patroon al ff bekeken en idd....is ook weer iets wat ik wil maken hahaha.

Toedels



Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:19
hoi,
hoop niet dat t al te besmettelijk is die omslagdoeken,heb nu een gestokhaakte, zwart/wit/grijs gebreide.ben nu bezig met paars en paasrs gemeleerd. heerlijk om te doen bij de tv. helaas trek ik uit gemakzucht altijd mn ouwe boddywarmer aan


Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:20
De Kate is een heerlijk makkelijk werkje voor voor de tv of zoals ik vaak doe in de auto! Embarrassed LOL
Als we naar mijn opa in groningen gaan, is voor ons 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, dan ben ik al een heel eind hoor Wink


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:22
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi,
hoop niet dat t al te besmettelijk is die omslagdoeken,heb nu een gestokhaakte, zwart/wit/grijs gebreide.ben nu bezig met paars en paasrs gemeleerd. heerlijk om te doen bij de tv. helaas trek ik uit gemakzucht altijd mn ouwe boddywarmer aan
 
Het is heel erg besmettelijk en helaas nog geen medicijn voor gevonden! LOL
Ik heb inmiddels een grote stapel en maak ze in allerlei modellen en kleuren. Zo heb ik er bij ieder jasje, truitje, vestje wel 1 en ik heb er ook altijd 1 in mijn tas.
 
Ik vind het vrouwelijk en mooi, ik ben gewoon verslaafd...............zucht.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: dine
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:25
Jips, weet je wat het ergste is ? We hebben een 'rustpuntje' ' (zoals wij het noemen) gekocht en op nog geen 2 km ervandaan bevindt zich een hele grote wolwinkel. Ik ga mezelf verplichten om er enkel op zondag en maandag naar toe te gaan omdat dit de sluitingsdagen zijn LOL


Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:29
O wat verleidelijk! Kan me voorstellen dat het lastig is.
 
Ik had vorig jaar winter ook een enorme voorraad en heb mezelf gedwongen om daaruit te werken en voorlopig niks meer te kopen. Het is nu aardig geslonken en nu mag ik af en toe weer van mezelf. Ik moet zeggen dat ik nu wel gericht koop en niet meer zo "hamster" Wink


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:29
er zijn slechtere verslaving jips met deze kan je mensen teminste nog blij maken of niet soms

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:43
Jazeker, mijn zus heeft vorig jaar ook een leuke colsjaal voor haar nieuwe winterjas gekregen en nog wel een aantal mensen hebben een omslagdoek of sjaal gekregen die het leuk vinden.
Ik ga verder met mijn zeegroene col/poncho want ik heb in het nieuwe sjaals/poncho/mutsen breiboekje van de Zeeman van 99cent nog weer een leuke sjaal/omslagdoek gezien waar ik ook al wol voor op heb gezocht.
 
Oooooooooooooooo somebody stop me!!!!!!!!! LOL LOL LOL LOL LOL


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:48
en als je door je kennissen, familie en omgeving heen bent dan kan je het voor het goede doel doen

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: Cozz
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 19:55
Ik ben druk bezig met een vest haken van drops patroon
Ben al een heel end, maar is mijn eerste keer, best wel eng hoor. Vooral als je voornamelijk ami's maakt.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 20:06
Ben bezig met een dropsvest (breien) voor mijn schoondochter, een pop voor kleindochter en een heleboel in mijn hoofd.

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 20:06
Originally posted by Nespa Nespa wrote:

en als je door je kennissen, familie en omgeving heen bent dan kan je het voor het goede doel doen
 
Mijn schoonmoeder is vrijwilligster voor de Welfare (handwerkclub Rode Kruis) in het verzorgingshuis. Ik maak ook regelmatig dingen voor hen die zij verkopen voor het goede doel.
Ik heb laatst bij mijn creaties een poppenbedje en een aangeklede pop getoond voor de verkoop in november Wink


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 20:16
Originally posted by Jips Jips wrote:

De Kate is een heerlijk makkelijk werkje voor voor de tv of zoals ik vaak doe in de auto! Embarrassed LOL
Als we naar mijn opa in groningen gaan, is voor ons 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, dan ben ik al een heel eind hoor Wink


Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?


Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 20:31
Die Kate ja, die staat ook nog op mijn verlanglijstje! Het gehaakte patroon heb ik indertijd hier vandaan toen er een call was maar ja, mijn verlanglijstje is aardig groot. Nu ben ik ook een drops vest aan het haken voor mijzelf. Ik haak of maak graag iets voor anderen maar dan ben ik klaar en dan kom ik aan mijzelf niet meer toe. Niet een heel groot probleem want als ik zie hoe bijv. mijn zoontje blij is met zijn knuffel maakt dat alles goed!
Maar goed, toen iets voor mijzelf. Een vest. Het achterpand, alles ging voorspoedig, ik snapte het patroon en door het proeflapje had ik volgens mij de goede maat. Inderdaad de maat is goed. Achterpand af en trots! Ik legde het bij fel licht op de tafel en wat ontdek ik: een lichter gedeelte precies het midden van het pand. Een bol van een ander badje kom ik tot de ontdekking, oooo wat een balen, maar binnen een week heb ik het gered: een nieuw achterpand in 1 kleur! Toch wel vreemd. Voor dit vest kocht ik een dichtgesealde(!) verpakking met 10 bollen. Ik heb dus niet naar die nummers gekeken, ik verwachtte dat totaal niet. Wel een les, ik ga voortaan altijd kijken! Gelukkig is het precies die ene bol en ik kom met de 9 andere wel uit denk ik. Anders maar wat kortere mouwen
'-) Nu haak ik weer vrolijk verder.


-------------
groetjes Annelies ;)


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 20:49
pfff ik werk momenteel vooral aan beloofde knuffel beesten

nijlpaard voor mijn neefje

http://www.trendje.nl/Producten/Breien/breiboek/boekview/phildar/Dierenknuffels/images/nijlpaard.jpg

slungelkat voor mijn nichtje

http://www.trendje.nl/Producten/Breien/breiboek/boekview/phildar/Dierenknuffels/images/poes.jpg

een labrador knuffel voor een buurmeisje
haar zusje krijgt waarschijnlijk een egeltje omdat ik het nogal flauw vind om 1 wel te geven en de ander niet

beertje voor een buurjongen

en dit konijn voor 2 zussen die beide op het moment zwanger zijn

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrpP-eqRDwO5R-nCS_uzd2V3jxpOBPPw6Wr2Il-TyRxAc_4cxH

ik denk dat ik die in chocobruin/vanille geel doe en dan tegenovergesteld van elkaar

voor mezelf wil ik nog maken
bagpuss
wasbeertje van world of knitted toys
een paar katten van de patronen die ik heb

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: m'jo
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 21:13
ik kom tijd tekort...... met de 2e roodkapje cape bezig wil ik in een uitlopende ripple stitch maken maar dat krijg ik niet onder de knie, ben op zoek naar een getekend patroontje.......... (hint), sneeuwvlok lopertje blijft liggen, forum beetje bijhouden, omslagdoek aan het vergroten met een mooie granny rand, ik hoop dat weer op te pikken..... druk druk druk........ gezellig topic Wink

-------------
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 21:20
ik zeg al bij voorbaat dat het even kan gaan duren gelukkig zijn de buren geduldig en vinden het al leuk dat ik het wil doen

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 22:13
Ik ben echt alleen bezig met mijn sneeuwvlok deken :)
Daarna wil ik weer verder met mijn sneeuwvlokken maar dan andere kleur en als tafelloper.

Zodra ik klaar ben met mijn sneeuwvlokken wil ik beginnen aan een fusion deken.

Morgen ga ik met mijn gezin en een vriendinnetje van mijn oudste lekker een dagje weg.
En dan moeten ze maandag helaas weer naar school.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 22:53
Die omslagdoeken zijn echt wel besmettelijk, vooral niet krabben, dan krijg je er steeds meer, zeiden ze vroeger van een pukkeltje, nou dat geldt ook voor omslagdoeken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: ridder204
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 23:23
Ik ben voor het eerst van mijn leven een omslagdoek aan het haken en wel voor MIJZELF, kheb nog nooit iets voor mezelf gehaakt en ik vind hem mooi worden.



-------------
groetjes margriet http://postimage.org/" rel="nofollow">


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 26 Oktober 2012 om 23:38
Ben bezig met de sneeuwvlokken, een sjaal aan 't stokhaken en voor BabyBorn een vestje met een kabel, met een bijpassende rok en hoofdband.
Ik heb mezelf beloofd dit eerst af te maken. En wat je beloofd moet je doen, heb ik mijn kinderen altijd geleerd

-------------


Bericht van: bandicot
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 08:22
Ik heb helaas vandaag geen tijd om te haken ===> moet ik toch naar de Handwerkbeurs omdat ik dit heb afgesproken. Wat een kommer en kwel; ik kan bijna niet wachten. Hoop dat het gezellig is/wordt en dat ze niet teveel leuke aanbiedingen hebben.

Ik heb met patronen net zoiets als met boeken. Als ik ze zie wil ik ze maken/lezen. En als ik dan de eerste toeren/bladzijden heb gehad, kijk ik alweer naar het volgende wat ik wil haken/lezen. Ben blij dat ik niet de enige ben wat ik altijd dacht. LOLLOL


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 08:55
Ik ben ook met zoveel tegelijk bezig ,al wat ik zie wil ik eens proberen ,nu ga ik eerst de kerstboom van hester maken vind hem zo mooi ,en dan ......ja we zien wel Thumbs Up 
(en soms als iets niet wil lukken dan Gooi ik het door de kamer ,de poes weet er van en dan gaat het weer)LOL 
 
Hier in belgie is het een week vakantie voor de kids ,dus zal niet zoveel tijd hebben


-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 09:19
Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?
 
 
Goedemorgen allemaal!!! Big smile
 
Mijn opa woont in Winschoten. Oma is overleden en vroeger woonden zij in Beerta Big smile
 
Ik gebruik voor al mijn maaksels Royal van Zeeman of Saskia van Wibra. En de kate haak ik met naald 5 zodat deze mooi zacht en los wordt om te dragen Tongue
 
 


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: zazia
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 10:05
Haha, als ik dit zo lees kan ik ber voorlopig niet met omslagdoeken beginnen LOL
Ik wil nou eerst tasje voor mijn nichtje af (de schaap pyjamazak van kookerenidoo op naald 3,5 ipv 5 ), daarna moeten er 9 gelukspietjes, sinterklaas en amerigo komen VOOR de intocht voor aan hart boven de schouw en ik wil nog een vleesmuis af hebben voor mijn neefjes verjaardag, maar daar heb ik nog net iets minder dan een maand voor. 
Maar  het zal niet voor vandaag zijn, want ik ga mijn zus helpen met klussen. Ze is over 7 weken uitgeteld en er moet nog geschuurd en geverfd worden.


-------------


Bericht van: boek
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 10:23

Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?
[/QUOTE]
hee Jolanda woon je in stad Groningen of prov.
woon nl op grens groningen friesland
en een dochter in paddepoel wonen
 
deur gaat naar binnen open


-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 11:08
Originally posted by boek boek wrote:


Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?
hee Jolanda woon je in stad Groningen of prov.
woon nl op grens groningen friesland
en een dochter in paddepoel wonen
 
deur gaat naar binnen open
[/QUOTE]
Woon in de provincie groningen, maar ga zeker 1 of 2 x per maand ff naar de paddepoel.
Misschien kunnen we es een x kijken?


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 11:14
Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:


Originally posted by Jips Jips wrote:



De Kate is een heerlijk makkelijk werkje voor voor de tv of zoals ik vaak doe in de auto! Embarrassed LOL
Als we naar mijn opa in groningen gaan, is voor ons 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, dan ben ik al een heel eind hoor Wink


Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?


Ik heb hem met lila saskia gemaakt. Kleurt prachtig met mijn rode katertje en hij vind hem heerlijk zacht.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: boek
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 11:17
Originally posted by Jolanda43 Jolanda43 wrote:

Originally posted by boek boek wrote:


Kom eens langs zou ik eggen hihihi. ik woon namelijk in groningen.
Ga morgen ff kijken of ook de kate kan maken. Met welk garen wordt hij geadviseerd?
hee Jolanda woon je in stad Groningen of prov.
woon nl op grens groningen friesland
en een dochter in paddepoel wonen
 
deur gaat naar binnen open

Woon in de provincie groningen, maar ga zeker 1 of 2 x per maand ff naar de paddepoel.
Misschien kunnen we es een x kijken?
[/QUOTE] ja gezellig hoor wel van je


-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 11:22
Gezellig, leuk zo'n topic.
Ik ben vandaag begonnen met het vierde petit fourtje van de crochet along van grietje, maar het begint overal op te lijken, behalve op een smakelijk gebakje. Geloof dat ik het patroontje niet begerijp.
 
Dus ben ik maar eens aan googlen geslagen. Kwam een leuk project tegen om poesjes te haken of te breien van twee vierkante lapjes voor het goede doel. De dierenbescherming en zwerfkatten.
Ga eens kijken of ik daar wat voor kan maken.


Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 27 Oktober 2012 om 12:42
ik heb mijn kerstkrans van vilt bijna af. moet alles er nog op vast zetten en dan is ie klaar. heb gister al weer muizen geknipt want ga schotse kerst  van tintangel maken. dat  zijn muizen . ze hebben daar een hele straat van die ga oik allemaal maken. en ook nog andere dingen ervan en als dat eens klaar is ga ik een poppenhis huis ontwerpewn om alles in te stallen en de winkelstraat komt er dan bij te staan zodat het een soort dorpje word. ( in mijn gedachten dan he hihihi) moe tnatuurlijk eerst alles nog maken hihihii.
dr zit hier eentje te klieren op mijn schouder hij wil aandacht en zit n aan me haar te trekken wat zeer irritant is dus ga meneer maar ff aandacht geven zucht altijd als ik achter de pc zit of zit te prutsen .


-------------
okkiepowerrrcharly.blogspot.com



Bericht van: Jips
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 08:23
Goedemorgen allemaal! Big smile
Lekker rustig zondagje, de kinderen liggen nog in bed. Ik zit even op mijn kamertje de mail te lezen en het forum te bekijken Big smile
Fijne zondag allemaal.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 08:52
Goede morgen!!!! Even een dagje bijkomen.
Ben behoorlijk uh gebroken:)


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 09:23
Ook goede morgen allemaal.
 
Het lijkt een mooie dag te worden en daar gaan we nog even van genieten .
Prachtig toch ? die herfstkleuren


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 09:28
Goedenmorgen,ik heb net de stoofpeertjes opgezet
Fijne dag allemaal

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 09:32
Het is alleen wel koud hoor brrrrr heb de kou van gister nog inme.
Maar wel heerlijk hoor zo met de zon.


Bericht van: diny183
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 10:25
Goedemorgen.
De zon schijnt hier ook , straks maar even naar buiten om frisse lucht te happen.

-------------


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 10:34
Goeie middag al bijna, ik vind het niet zo leuk dat het uur veranderd is ,maar voor de rest het zonnetje schijnt en mijn poes ligt te knorren en ik zit warm binnen bij de hobbydoosjes , wa wil ne mens nog meer

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: zazia
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 10:38
Ik ben vanochtend lekker in mijn pyjama beneden gaan zitten, de kachel aangemaakt en met een beker warme melk aan het forummenLOL

-------------


Bericht van: geesje
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 11:12
...Goedemorgen is het nog.........ben verschrikkelijk wakker geworden
door het tijdverschil, echt in de war dus......Confused
maar het begint bij te trekken......
alles zit hier potdicht, grijs dus, maar wie weet komt het zonnetje hier ook
ben nu bezig met de sjaal van Annita.......
................een fijne dag allemaal........Hug


-------------
groetjes geesje


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 11:52
morgen

ben vanuit bed na aankleden direct naar de ah gegaan. de prut voor taco's is klaar en er staan brownies in de oven te bakken

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: emilyvanleemput
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 11:55
nu heb ik zim in brownies...

-------------

Happines is the key to succes


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 11:57
Originally posted by geesje geesje wrote:

...Goedemorgen is het nog.........ben verschrikkelijk wakker geworden
door het tijdverschil, echt in de war dus......Confused
maar het begint bij te trekken......
alles zit hier potdicht, grijs dus, maar wie weet komt het zonnetje hier ook
ben nu bezig met de sjaal van Annita.......
................een fijne dag allemaal........Hug

Waar woon je? Hier is het stralend blauw en zon! Wel koud!


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 13:34
Vandaag maar gewoon eten, drinken en slapen wanneer je wilt, je went vanzelf weer aan de andere tijd.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 13:36
Ik merk het hier ook, het verschil met tijd. De kinderen vooral wanneer z eten willen. En de hond blafte ons wakker vanochtend :)

Hopenlijk zijn. We snel weer allemaal gewent.



Bericht van: Cozz
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 13:59

Een goeiemiddag vanuit een zonnig limburg.

Lekker luie zondag houden we hier. Heb al een kwarktaart in de koelkast staan.
Moet eigenlijk strijken, maar doe ik morgen wel.
Ga zo lekker verder aan mijn vest werken.


Bericht van: geesje
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 14:12
om 15.00  de zon en een hemelsblauwe lucht........Hug.............ergens in het zuidenLOL

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 14:17
Originally posted by geesje geesje wrote:

om 15.00  de zon en een hemelsblauwe lucht........Hug.............ergens in het zuidenLOL

dan was het zonnetje er in het oosten eerder Smile
Maar we hebben het jou kant op gestuurd!


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: ridder204
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 14:23
Hier lekker zon, maar wel de kachel aan, brrr, van dat beroemde uur heb ik gelukkig nooit last, maar ja ook geen kids (mee) die daar invloed op hebben.Wink

-------------
groetjes margriet http://postimage.org/" rel="nofollow">


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 14:29
Geesje je hebt vergeten de klok om te zetten, het is nu pas 14.25 uur. Hiet schijnt de zon sinds ongeveer 14 uur. Zoveel zitten we niet uit elkaar, hoogstens 20 km in een zonnig Zuid-Limburg.

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 15:56
Geesje heb je de klok inmiddels al goed staan :)

Hier zijn we bezig geweest met pepernoten bakken, kant en klaar pak. Weliswaar nietjes erg lekker naar mijn eigen idee. Maar wel makkelijk voor de kinderen. De laatste zitten in de oven.
Ga toch is een recept zoeken voor echt zelf te maken. :)


Ruikt wel erg lekker in huis.


Bericht van: geesje
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 16:49
ooooohhhhhhhhhhh  DAT KLOPT.........kijk ik net op de klok....zo alweer kwart voor 5 . ik dus alvast mijn bloemkool gewassen en verse soep gemaakt........en ja hoor een uur te vroeg.........Confused

dit heb ik nog nooit in al die jaren meegemaakt.........EmbarrassedSleepyConfused


-------------
groetjes geesje


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 16:52
Nou wij hebben al gegeten, hoor, op het klokje van onze honger. Het toetje stellen we nog even uit.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 17:02
ik heb net de patatpan aan gezet.
wij doen makkelijk vandaag.
afsluiting an een weekje vakantie van de kids.
morgen mogen ze weer naar school.
 


-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 28 Oktober 2012 om 17:20
Wij hebben ook maar een beetje op de gok gegeten en gedronken. Nu zit het spul voor Battlestar Gallactica, de film. Leuk hoor dat mijn kinderen van 12 en 9 dat soort dingen leuk vinden Big smile
 
Ik zit erbij met de laptop op schoot en mijn omslagdoek om. Ik loop al 2 dagen te rillen, watten in mijn hoofd en dik verkouden. Toch een soort griep in mijn lijf maar door de griepprik wordt ik niet echt ziek.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 29 Oktober 2012 om 11:15
Goed humeur... WOW echt wel!! Gisteren zalig met zijn 2 naar de efteling geweest. Wat een prachtig weer!! Droog met geregeld de zon. Druk maar niet te druk dus we hebben heel veel kunnen doen. Geen standaard pretparkvoedsel als slappe frieten en lauwe frikandellen maar een broodje doner en turkse pizza waarvan de prijs ook redelijk normaal was. 
Als afsluiting was er een waanzinnig mooie show van water(orgel?). Ik was total loss toen we thuis kwamen maar volgend jaar zien ze me weer in de efteling :-))


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 29 Oktober 2012 om 11:25
Blijft een leuk park de Efteling .
Wij waren zaterdag in drievliet , leuk klein park, maar voor de kinderen echt geweldig.

Het weer werkt trouwens niet mee aan mijn goede humeur!!

Wel dat ik vandaag mijn hexagons voor mijn deken klaar heb


Bericht van: Jips
Datum bericht: 29 Oktober 2012 om 11:25
O heerlijke Simone, dat is genieten! Big smile
 
Maandag is altijd mijn dagje thuis. Dan probeer ik thuis zoveel mogelijk te doen en 's middags even op de fiets wat boodschappen halen. Het regent wel een beetje, maar we zijn niet van suiker zeg ik altijd! Big smile
En het zonnetje probeert echt wel door te komen.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: diny183
Datum bericht: 29 Oktober 2012 om 11:41
Goede morgen, het kan nog net zie ik.
Het miezert hier een beetje, heb vandaag besloten dat ik volgende week weer naar mijn werkhuis ga, het thuiszitten en nadenken over al de klachten die de medicijnen mij geven maakt me nog zieker en vervelender, ga weer over tot de order van de dag, misschien helpt het wel en kom ik weer een beetje tot mezelf. Bleh ziek thuis zitten is niet echt mijn ding ik word er vreselijk depressief van.

Nu iets positiefs, nog 5 weekjes en dan word ik oma .

-------------


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 19:05
Vandaag heerlijk bezig geweest: een pan snert gekookt voor mijn liefste (ik lust het écht niet maar kook het wel voor hem), de bedden verschoond, boven gestoft en gezogen en een heerlijk recept uitgeprobeerd uit mijn nieuwe kookboek. En nu lekker rustig zitten en straks lekker haken of breien, daar ben ik nog niet uit 

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Nespa
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 19:17
since gister echt last van een kou, heb me dus ziek gemeld. niet fijn voor me werk maar ik ga dit ff rustig uitzieken en intussen kan ik rustig aan brei projecten werken.

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 19:20
het weekend Duinrell was super! Zo'n mooi weer dat we gehad hebben.

Ik ga er nog een hele tijd blij over zijn ;)





-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:01
Gisteren besloten: Eerst alle halve projecten maar eens af maken. Tel er maar zo 6 a 7, maar ik zal nog wel wat vergeten zijn ... En geen gezeur, dit geeft vast een goed humeur! Wink

Goed bezig ElleBelle!


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:06
ja, ik ben nu aan het uitpakken van afgelopen weekend, en tegelijkertijd aan het inpakken voor ons volgende weekend. We hebben een chaletje gehuurd in (belgisch) Limburg.

Het gaat goed met mijn humeur op deze manier ;-)


-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:07
Nou, helemaal goed bezig! Ik ben jaloers!

Schieten er me nog twee halve projecten te binnen ...  Embarrassed 


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:14
daarna is het gedaan met weekendjes voor dit jaar.
Dan gaan we ons helemaal focussen op de pup die binnenkort bij ons komt wonen.

Jaja, alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht :)


-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:14
Nou ook leuk een pup! Nog even en ik kom bij je wonen met al die leuke dingen! 

-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:16
dat mag, maar alleen als je je goed humeur meebrengt ;-)

-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 30 Oktober 2012 om 20:20
Oh dat is geen enkel probleem! Smile

-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 08:58
Gisteren een trui afgemaakt waar ik al 3 jaar mee bezig was. Heb hem nu mare ven in de wasmachine gestopt. Hotelletje geboekt voor3 dagen aan het eind van de maand. Nu vol goede moed verder met de volgende projecten die nog afgemaakt moeten worden

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: Cozz
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 13:08

Ik ben hier nog bezig met mijn vest, ben pinterest onveilig aan het maken.

Heb gisteren veel gedaan, dus moet ik vandaag even rustig aan doen.
Misschien vanmiddag nog even met de jongste t bos in wandelen. Nu nog mooi weer, morgen weer jakkie bah.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 16:21
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Vandaag heerlijk bezig geweest: een pan snert gekookt voor mijn liefste (ik lust het écht niet maar kook het wel voor hem), de bedden verschoond, boven gestoft en gezogen en een heerlijk recept uitgeprobeerd uit mijn nieuwe kookboek. En nu lekker rustig zitten en straks lekker haken of breien, daar ben ik nog niet uit 



Ik vind het wel een pluimpje waard dat je zo'n sterk geurende soep kookt voor je geliefde terwijl je het zelf niet lust.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Spookysil
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 16:45
hallo, ik denk ik doe ook even mee :) hoewel er weinig gebeurt hier. Ik bij vriendlief thuis, die nu hard aan het werken is, zelf nog steeds werkeloos, dus hij verdient het geld hier, haha :) Ik zorg wel voor het huishouden

-------------
All you need is love (and a cat!)


Bericht van: Cozz
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 19:41
Is toch ook werk hoor dat huishouden.
De fles ajax werkt nog altijd niet als je die openzet. En een deur openzetten is ook niet genoeg.
 


Bericht van: Jips
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 20:29
Ik zoek nog altijd naar die luie kabouters bij mij thuis! Wanneer gaan ze nou eens aan het werk??? LOL

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 22:10
Luie kabouters zijn weer ver te zoeken. Ik heb vandaag dan maar zelf gestreken en mee geblèrd met zender 192 lekkere muziek van de jaren 60 en 70.

-------------


Bericht van: Cozz
Datum bericht: 31 Oktober 2012 om 23:52
Ook lekker meebleren
het strijken niet zo he LOL LOL LOL


Bericht van: Elvira-love-usa
Datum bericht: 01 November 2012 om 07:59
Goede morgen allemaal
ik heb rond gekeken maar wat maken jullie toch mooie dingen
kan daar echt van genieten als iemand zelf dingen maak
ik wens iedereen vandaag ook een hele fijne dag toe
groetjes Elvira Star


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 01 November 2012 om 08:35
Goeiemorgen allemaal,ik heb mij gisteren een beetje geforceerd met poetsen en neem nu een dagje lekker handwerken ;het weerbericht voorspeld regen en wind dus mmmm daar kan ik van genieten met een bakje koffie en koekje(s) ,verwarming op ,wat wil een mens nog meer  (. Ik bedoel beetje wind en regen want heel erg wat de storm sandy aangericht heeft)

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 01 November 2012 om 09:34
Goeiemorgen, wacht maar wij krijgen in het weekend ook een beetje wind. Hij is hier aan de kust al aardig aan het opkomen.
Mijn fietsje maar een paar tandjes lichter gezet. Maar als het droog blijft vanmiddag even lekker uitwaaien op het strand met ons hondje

-------------


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 01 November 2012 om 12:23
Alle lopende projecten (blijken er 10 stuks!) uit de kast getrokken en met de eerste begonnen af te maken ... Een bolero voor de zomer (oke volgend jaar dan maar, maar dat lijkt me geen goed excuus om het niet NU af te maken).
Hebben jullie nou ook dat je dan veel dingen hebt gemaakt, maar het dan weer zonde vindt om het te dragen? Ikke wel. Slaat ook helemaal nergens op. Daar reken ik dan ook maar meteen mee af ....!   


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: jolanda24
Datum bericht: 01 November 2012 om 13:38
Goeiemiddag allemaal,
Ik ben in een super stemming want wij gaan zaterdag een paar weekjes met vakantie naar de zon. Vandaag de laatste boodschappen doen en van middag mijn haakwerkjes uitzoeken die ik mee wil nemen o.a. wol voor de sneeuwvlok deken. Morgen een dagje met mijn dochter naar de Kreadoe, kijken of ik nog wat leuks tegen het lijf loop en dan zaterdag de lucht in, natuurlijk wel met een haakwerkje.
Groetjes en een fijne dag verder. 


-------------
gr.Jolanda http://www.funpagina.eu" rel="nofollow">


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 01 November 2012 om 13:47
jolanda, alvast een hele fijne vakantie.
Ena sl je terug komt neem je dan ze zon mee?
ik heb nu al weer genoeg van die kou en regen.
 


-------------


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 01 November 2012 om 19:36
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Vandaag heerlijk bezig geweest: een pan snert gekookt voor mijn liefste (ik lust het écht niet maar kook het wel voor hem), de bedden verschoond, boven gestoft en gezogen en een heerlijk recept uitgeprobeerd uit mijn nieuwe kookboek. En nu lekker rustig zitten en straks lekker haken of breien, daar ben ik nog niet uit 



Ik vind het wel een pluimpje waard dat je zo'n sterk geurende soep kookt voor je geliefde terwijl je het zelf niet lust.


Dank je Magtelt. Je wilt niet zien hoe ik erbij kijk als ik de erwten pureer, maar hij heeft heerlijk zitten smullen. Een groot deel is in de vriezer beland en er staat ook een bakje klaar in de diepvries voor mijn schoonmoeder van 89. Voor haarzelf alleen kookt ze het niet meer en uit een blik of pak vindt ze het lang niet zo lekker.

@ Jips: Mochten ze bij jou langs komen, wil je ze dan ook naar mij doorsturen Wink


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Nespa
Datum bericht: 02 November 2012 om 15:47
knuffel voor mijn neefje is af, ben bezig met een kat voor mijn nichtje en daarna 2 mutsen die ik al een poos geleden belooft heb. en daarna de rest van de knuffels.

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 02 November 2012 om 16:23
https://picasaweb.google.com/112414045574799775750/KuikensVan30092012?authuser=0&feat=directlink" rel="nofollow - KLIK voor een update van de kuikens. Het zijn teveel foto's om te plaatsen.

lydia wijsbroek


Bericht van: macheri
Datum bericht: 02 November 2012 om 16:31
He Lydia wat leuk weer zeg, wat een lekkere scharrelaars zijn dat geinig om te zien hoor.

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">



Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 02 November 2012 om 16:53
Worden al echt kipjes wat leuk hoor!!!'


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 02 November 2012 om 18:03
Wat leuk om te zien ze worden echt al weer groot

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: Jips
Datum bericht: 03 November 2012 om 11:31
Ooooooooooooooooooooooooowwwwww Lydia wat zijn ze schattig.
 
Je hebt het maar druk met al je beestjes Wink


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 03 November 2012 om 12:54
leuk dat we mee mogen genieten



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net