wat staat er op jullie programma of to-do lijstje
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=32517
Print Datum: 14 November 2025 om 04:29 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: wat staat er op jullie programma of to-do lijstje
Bericht van: ladyken
Onderwerp: wat staat er op jullie programma of to-do lijstje
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:23
|
hoi dames ik begin een nieuw topic met de vraag wat jullie nog allemaal willen of gaan maken
of met wat jullie bezig zijn
zal ik bij deze het start schot geven
ben bezig met een tweede poncho in aubergine (royal van zeeman) en als afwisseling een sjaal haken met bianca van wibra ,is bijna af dan wachten er nog 2 dekens op me
en nog enkele vestjes ,1 zwart in zwarte sparkle zeeman en nog enkele in bianca van wibra ga deze maken in gewone tricot
en een omslagdoek
zo dat was de eerste telling
wie volgt
|
Antwoorden:
Bericht van: drempt
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:26
|
ben bezig met een deken en er ligt er nog één te wachten
ik wil graag een kleerhangertje bekleden en een paar kleine babysokjes haken!
verder wil ik nog wat maken uit amigurimi and more
en ik wil nog een konijn breien (bunty)
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: Krissis
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:27
|
* 7 carnavalsuiltjes voor februari * kerststal voor kerst 2013 * 150 bruidsuikers voor zomer 2014 * Een tas voor dochter voor naar het dagverblijf. en her en der een opdrachtje tussendoor. Jow, genoeg te doen!
------------- Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:42
|
Ik zit met een draak en wil o zo graag naar de dikke dame! Maar ik ben streng voor mezelf..................tot nog toe!
|
Bericht van: Cozz
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:48
|
Ik ben bezig voor een swap iets te maken en ik ben tussendoor bezig met de petit fours van grietje erg leuk om te maken verder nog niks op de haaknaald staan
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:48
|
oh oh dit is mijn lijst 1 deken die nog af moet er ligt alweer garen klaar voor een volgende
ik ben kerstmuisjes aan het breien jacobus aap breien voor het eerst op een rondbreinaald wat een hele klus was maar ik begin het te leren. Op dit moment vind ik het breien ook weer heel erg leuk.
En nog konijntjes haken voor een wedstrijd van amigurumi haakparadijs
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Bericht van: Esther12
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:53
|
Eerst 2 kussenhoezen, dan een sjaaltje voor m'n moeder. Ook nog wat voorjaarsdingetjes tussendoor en dan dat vest waarmee ik inmiddels al 10x opnieuw ben begonnen. En ik wil nog een tafellopertje haken maar heb nog niets kunnen vinden dat me echt aanstaat.
|
Bericht van: merelx
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:55
|
ben bezig met de schildpad, daarna nog een in een andere kleur... nog een paar uilen tasjes, een paar gewone uiltjes nog in het bruin.... nog genoeg te doen dus.... hoezo haakverslaafd....
|
Bericht van: Nespa
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 19:58
ben bezig met een deken waardoor de kleinere projecten iets langzamergang pandatje shine kattenrugzakje voor fairs twee olifantjes in matrozen pakje schorpioen amenineko capuchino is een keer afmaken XD
nog genoeg te doen [:)}
------------- when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
Bericht van: MG Jewelry
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 20:02
|
O zo veel!!!!!!!!!
Heb nog bestellingen voor paardjes en troetelbeertjes. Wil nog een schildpad, kraamkadootjes, deken, tas, truitje, enz enz. ideeën genoeg maar die tijd hé!?
------------- http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.blogspot.nl/
|
Bericht van: J@nke
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 20:04
Dekentje Granny square haken Afwisselend bezig met een tablet hoesje breien
Ik heb boekjes besteld om kleine beestjes en sleutelhangers amigurumi haken.
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 20:05
|
Ik heb net 24 witte sneeuwsterren gehaakt voor in de etalage van de winkel waar ik vrijwilligster ben. Ik heb nu een winteretalage gemaakt en de sterren voor het raam maken het af. Ik ben bezig met een vestje van drops met noors inbreipatroon, deze is voor mezelf. En ik ga nu beginnen met grasmatten breien en vogeltjes haken voor in de voorjaarsetalage en dan verder met paashandwerkjes voor de etalage.
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: petraco
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 20:24
|
ik ben nu bezig met een konijn breien, staat er nog een op mijn lijstje. Muizenfamilie, koolmeesje, leuke bloemetjes. en nog vele kerstspullen. Maar allemaal breien. Dames veel succes met alle leuke werkjes.
|
Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 20:50
UFO's: 1 trui voor mezelf, een ajourvestje van Kid Silk, sokken voor mijn webwinkeltje, adventsjaal, grannysquare deken, deken van sokkenwolrestjes, sterrendeken, gehaakte gordijnen, gehaakt kledje, gebreide sneeuwpopjes, vest voor mezelf, verschillende bestellingen van sokken en e-reader hoesje. Dus voorlopig nog genoeg te doen.Mijn plannen zet ik maar niet op een rijtje want dan ben ik morgen nog bezig met typen 
------------- www.naaldenwilma.blogspot.nl www.handgebreid.webklik.nl
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 22:32
Babydeken voor de doktersassistente, gehaakte poppenkleren boekje afmaken, laatste twee boeken van Michael Scott over de alchmist Nicholas Flamel lezen, het boek De Hobbit herlezen (films was geweldig), film Les Misérables zien en ik heb de patronen en wol klaarliggen voor twee truien voor mezelf.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 23 Januari 2013 om 23:27
ik ben bezig met miezepeter van mala designs en met een foon hoesje. daarna wil ik jj the fire dragon gaan maken
------------- okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 07:52
|
zo veel: * nogeen aap afhaken * muts jawel op vier naalden afbreien met de tekening van een boogschuttersblazoen *de poppen van arne en carlos *leuke pop haken *heb nog een stuk of 5 blote barbie`s liggen. en eigelijk alles wat ik tegen kom en leuk vind
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: Nova
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 08:37
|
Ik ben bezig met: * een gehaakte omslagdoek (die volgens mij tekort gaat worden :(, garen niet meer te krijgen, maar we wachten het blokken even af). * een granny square col * een tas van zpagetti waar ik alleen nog de voering en de rits in moet zetten. De klusjes waar ik het meest tegenop zie Vorige week afgerond maar nog geen foto's geplaatst (die komen nog): * gehaakte Stella de Koe als kraamkado voor een studiegenoot van mijn zus * gehaakte sjaal (je kan er nooit genoeg hebben) * een granny square babydeken in het roze. Mijn nicht is over 7 weken uitgerekend, dus ik wil er nog eentje maken voor een jongen. Ze weet nog niet wat het is, of ze wilt het niet zeggen. Sowieso verwachten we in de familie en kennissenkring een lichte babyboom. Dus als ik er gewoon een paar maak in neutrale kleuren, dan kan het voor een jongen en een meisje  Wat ik nog wil maken? Echt te veel om hier op te noemen. Ik ben van de week mijn zelfgehaakte telefoonhoes kwijt geraakt, dus daar moet ik zsm een nieuwe voor maken. En zodra ik die klaar heb, vind ik de hoes natuurlijk weer terug  , weet ik uit ervaring. Ook denk ik dat die Russische Schildpad een ideaal kraamkadootje zal zijn. Als ik klaar ben met mijn Ufo's, wil ik in ieder geval kijken of ik leuk garen hiervoor kan vinden.
------------- Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 09:04
|
Dat klinkt als een super leuk "baantje" Ben heel benieuwd naar die etalages die moeten vast super zijn. Is het voor een handwerkwinkel?
|
Bericht van: Vifke
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 09:10
Mijn schoonzusje is Club Brugge fanaat (voetbal) en ik wil haar allerlei kleine dingen maken in de kleuren van haar voetbalteam. Ben nog aan 't kijken wat zou mogelijk zijn. Ideeën zijn welkom Nog een sneeuwvlok deken, heb er al drie gemaakt en twee ervan als Kerstkado weggegeven maar zou graag nog eentje maken . En verder... veel moois als ik tijd vind :-) Vifke
------------- http://pinterest.com/vifke/ http://amigurumibug.blogspot.be/
|
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 09:25
|
zo dames wij hebben nog veel op ons lijstje staan hihihi
en inderdaad tijd te kort
een ding kan ik al schrappen want de gehaakte colsjaal is van gisteren avond beeindigd
joepie ,nu maar gauw verder met de poncho voor het te warm wordt
groetjes christine
|
Bericht van: lori
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 10:42
Op dit moment alleen de muisjes voor het KDV. Net deze week zijn de leidsters op één na allemaal naar andere klasjes gegaan De bedoeling was alle drie de leidsters iets groots te geven, nu maak ik alleen iets voor kleindochters mentor, zij is al vanaf het begin in dit klasje. Nu nog zoeken naar iets geschikts. De andere twee krijgen een kleiner projectje.
Ik heb inmiddels al heel veel leuke patroontjes gevonden en gekregen, maar op dit moment loop ik tegen het feit aan dat Zeeman weinig "vrolijke" kleurtjes heeft (of de winkel hier is te klein) en er is geen Wibra in de directe omgeving. En ja, het handwerkwinkeltje op Presikhaaf heeft ook niet veel keus én er hangt een behoorlijk prijskaartje aan.
|
Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 12:02
|
ben nog met een paar dingen bezig maae heb ff em handwerk dip tas van granny squar dickens muizen. geluks sleutelhanger een das
|
Bericht van: wey76
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 12:10
-leuke ring met vogeltjes -sleutelhangers -gelukspoppetjes. -stokjes leren haken - nog veel te veel
|
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 16:42
wey76, ik weet niet of het jou helpt, maar ik telde vroeger hardop alle handelingen van een stokje of dubbel stokje. Dan krijg je een ritme te pakken.
wat rozengeur.
|
Bericht van: wey76
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 16:59
Magtelt wrote:
wey76, ik weet niet of het jou helpt, maar ik telde vroeger hardop alle handelingen van een stokje of dubbel stokje. Dan krijg je een ritme te pakken. |
Dat is idd een idee. Alleen als ik dat doe en de kinderen zijn erbij dan ben je gauw de tel weer kwijt.
|
Bericht van: haakAB
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 18:42
|
Mijn to-do lijst: Colsjaal voor een collega afmaken Colsjaal voor mezelf maken Zpaghetti-kussen voor mijn dochter afwerken en tot kussen maken Baby-dekentje haken Gebreid jurkje voor mijn dochter in elkaar maken (en dat vind ik zo niet leuk om te doen) Prinsessen-alfabet van Vervaco borduren
En dan nog alle losse dingetjes die er zomaar tussendoor komen. Hopelijk kom ik op deze manier tot opruimen en organiseren van de garens en patronen
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 19:22
Nou daar vraag je me wat! Sokken breien, omslagdoek breien, varkentje haken, de gier van kristel krukkert haken, gehaakt kleedje vane kringloop op kussen naaien ! Werkjes zat hip van t ene naar t andere en t komt allemaal af!! Nog minimaal 8 weken niet op pootje staan., dus dat komt helemzal goed!! T is, hier ene puinhoop, niet alleen een bed in de kamer, maar de bank en tafel liggen vol met ,creatieve rotzooi,!
|
Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 24 Januari 2013 om 19:44
|
Heb op dit moment al weer een aantal dingetjes tegelijk onder handen... dibbes de draak (nog 6 stekeltes), de girafjes (alleen nog de pootjes van Gideon en Giselle en daarna het kleintje nog).
Daarna wil ik het vosje nog maken. Ook deze week haakpakketjes voor de handpoppen van rico gekocht, kan ook niet wachten om daaraan te beginnen.
Voor de rest kan ik nog wel een toiletrol vol schrijven met leuke ideeën en patroontjes die ik heb gezien en ook soms nog heb liggen. De foto's hier op het forum maken het er niet beter op. Moet gewoon minstens 100 jaar worden!
Gr. Rianne
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 26 Januari 2013 om 15:14
Zo blijven we bezig he!!!
Ben nu bezig meteen sjaal met muts en zakken nummer 2 voor mijn moeder. En ik ben bezig met een spinnenweb wrap voor de lente. En van restjes een dekentje.
Daarna wil ik aan mijn hond beginnen.
|
Bericht van: Nespa
Datum bericht: 26 Januari 2013 om 15:21
ach ik ben al bezig aan mijn tweede bol voor de deken dus nog 6 te gaan en dat is de rand niet meegeteld. verder hou ik nu een systeem aan van brei iets voor een ander, brei wat voor mezelf. als ik dingen achter elkaar voor ander doe lukt het niet meer lol.
------------- when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
Bericht van: Semmama
Datum bericht: 26 Januari 2013 om 15:29
|
Leuk om alle to do lijstjes te lezen. Ik ben vandaag bezig met een kort vestje voor mijn dochter (zwart/rose/paars) en een poef (textielgaren blauw/antraciet) voor mijn zoon. Verder ben ik bezig met een granny square deken en twee cowboy outfits voor de juffendag.Dan "moet" er ook nog een poef voor mijn dochter gemaakt worden en kussens voor op de bank.
------------- Net begonnen en nu al verslaafd.
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 26 Januari 2013 om 18:59
De poncho voor mijn zusje afmaken (alweer één) en daarna maar eens rustig gaan kijken wat ik daarna ga doen. Ik heb véél te veel op mijn lijstje staan
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: widdy
Datum bericht: 26 Januari 2013 om 20:54
|
Ik ben nog steeds bezig aan mijn trui (een gebreid vestje met een koord om te knopen). Eindeloos werkje. Is met Drops Verdi en die bol is zo onhandig dat dat me al vaak tegenhoudt.
Ik wil ook nog een poncho maken (eenvoudig maar leuk patroon gevonden), maar aangezien de winter om zal zijn tegen dat mijn trui af is, is die voor het najaar.
Volgende dat ik ga maken is een topje/jurkje van de lentecollectie.
En dan wil ik voor het najaar nog een truitje breien (of haken - ik ben er nog niet uit) voor mijn dochter.
------------- Groetjes, Tineke
|
Datum bericht: 27 Januari 2013 om 09:56
wey76 wrote:
Magtelt wrote:
wey76, ik weet niet of het jou helpt, maar ik telde vroeger hardop alle handelingen van een stokje of dubbel stokje. Dan krijg je een ritme te pakken. |
Dat is idd een idee. Alleen als ik dat doe en de kinderen zijn erbij dan ben je gauw de tel weer kwijt.
|
Mijn man en kinderen gingen "meetellen" maar met andere getallen. Dat helpt ook niet. Maar als je het in een rustig momentje doet, heb je het ritme op een gegeven moment wel te pakken. Ik telde toeren en opzetsteken met veiligheidsspeldjes. Als iemand dan middenin het tellen wat vroeg, had ik die tientallen al klaar om overnieuw te tellen.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Semmama
Datum bericht: 27 Januari 2013 om 10:30
Ik stop er schuifspeldjes tussen, ik raak ook telkens de tel kwijt door pratende kinderen. Vooral bij rondjes, als je iedere 7de steek moet dubbelen, dan tel je je na iedere stokje een ongeluk haha.
------------- Net begonnen en nu al verslaafd.
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 Januari 2013 om 07:32
Mijn lijstje is verandert whahahahha De kinderen hebben andere plannen.
|
Datum bericht: 28 Januari 2013 om 18:57
|
hoi vandaag weer wat wol gescoord in de zeeman 24 bollen van de sparkle 6 bollen in de kleuren wit, zwart, lilaen fuchia om een vestjes te maken in gewone tricot steek omdat het toch een fantasie draadje is met een blinkend draadje dus heb nog wat werk en vestje heb je toch altijd te weinig
|
|