Print Pagina | Close Window

Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :)

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=32707
Print Datum: 10 Juni 2024 om 14:57
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :)
Bericht van: Jips
Onderwerp: Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :)
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 14:57
Wat vinden jullie van zaterdag 25 mei? In de hoop dat we lekker in de tuin kunnen zitten Wink
Wegens het aanwezig zijn van de rest van het gezin wil ik jullie verzoeken niet vóór 10.00 aanwezig te zijn. Ik wil om uiterlijk 16.00 uur afsluiten.
 
Meer info staat in dit bericht: http://forum.hobbydoos.nl/hobbydoosdag-hoera_topic32675.html" rel="nofollow - http://forum.hobbydoos.nl/hobbydoosdag-hoera_topic32675.html
 
We doen een SWAP; je haakt/breit iets en pakt dit in zodat het niet gezien kan worden. We doen het in een mand en iedereen die iets gemaakt heeft, mag er ook iets uitpakken.
 
 
De lijst met deelnemers:
-Jessica: koffie/thee - SWAP
-Magtelt: citroenwolkentaart - SWAP
-Frea: tomaat / komkommer - SWAP
-Diny183 (2 personen): mini kozakken - SWAP
-Simonevv: tomatensoep - SWAP
-Diana: balletjes & cocktailworstjes - ?
-Clara: pannenkoekentaart - SWAP???
-Corrie: marmelade - SWAP
-Reghaakmaaraan: salade - SWAP???
-Gerbera: kaas/worst - SWAP
 
Misschien:
-Prideke


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.



Antwoorden:
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 16:53
ik persoonlijk zou het wel fijn vinden als er al een datum bekend zou zijn,jips ik heb je een pm gestuurd,

-------------


Bericht van: diny183
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 18:16
Ik kom en breng mijn schoondochter mee, een hobbyiste die linkshandig is.
Ik breng in ieder geval mini kozakken mee en zal even denken wat we nog meer meebrengen.

-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 19:16
O die kozakken waren lekker, hemels gewoon. Heeft je linkse schoondochter mijn linkse haakboekje al?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lori
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 19:23
Leuk Diny, ik ben ook linkshandig
Haakt zij ook?


Bericht van: Jips
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 20:24
Wat vinden we van zaterdag 25 mei? In de hoop op "in de tuin zit weer"? Big smile

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: diny183
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 20:26
@magtelt, nee dat boekje heeft ze nog niet, @ lori , ze is een paar maanden geleden begonnen met haken, via youtube filmpjes gezocht , ik kon het haar niet leren, wat of welke filmpjes ze gevolgd heeft weet ik niet maar ze kan nu prachtig haken. Heb van haar een prachtig mooi hartje gekregen, zal het welbij de creaties zetten.

-------------


Bericht van: diny183
Datum bericht: 04 Februari 2013 om 20:29
Originally posted by Jips Jips wrote:





Wat vinden we van zaterdag 25 mei? In de hoop op "in de tuin zit weer"? Big smile


Yes ik kan op die datum.
En natuurlijk brengen wij ook een swap mee. 2 zelfs

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 07:47
Het lijstje groeit dames! Leuk, leuk, leuk ..................... Big smile

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 08:10
Je mag voor mij de eerste melding noteren, dus swap en vruchtensapjes, mits er nog ergens gebrek aan is.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 09:09
Wat het weer betreft. Onze zoon is 27 mei jarig en dan is er ALTIJD mooi weer. Behalve in 1983 toen regende het en was het koud. Hoe ik dat zo precies weet? Mijn schoonzusje, zijn jongste tante, trouwde toen en hij werd 12 en ik had mooi weer voorspeld!!!!

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 09:26
28 mei 1973 was er een hittegolf. Dat was onze trouwdag. Mei is heel wisselvallig, soms mochten onze kinderen in badgoed naar school om onder de brandslang te gaan, soms is het bibberen. En dat is dan als je al in maart in de tuin kon zitten.

Maar wij brengen de zon wel mee. Zet maar op het lijstje.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 09:39
Zo Magtelt, dan ben jij dus dit jaar 40 jaar getrouwd. Ik zei toch al, altijd prachtig weer, behalve dat ene jaar. Ik heb op alle kinderfeestjes en latere verjaardagen van onze zoon altijd met gebak moeten rennen om het uit de zon te houden. Voor de goede orde, zijn verjaardag werd in 1983 een week later gevierd: prachtig weer.

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 09:48
Soms kropen de jaren, soms vlogen ze voorbij. Met veel humor en geduld is het wel te doen, 40 jaar en wat er nog bij komt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 12:20
Zo, Magtelt dit jaar 40 jaar getrouwd en ik ben van 5 augustus 1973, dus ik word dit jaar 40 Big smile

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 12:53
Dan ben je even oud als mijn jongste dochter Jips .Die wordt dan ook 40 .


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 17:16
40 worden is echt niet naar of moeilijk, het gebeurt gewoon en je bent het ook weer snel vergeten.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 18:53
Ja hoor Magtelt, ben ik met je eens! Het maakt me ook niets uit hoor Wink
 
Ik heb het 1e bericht weer aangepast, even Sannes kleding-verzoek er ook in gezet.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 19:42
@ jessica; dank je wel. Het zusje van het jongetje (12 jaar) in het 2e verzoek is 13.
Zowel het jongetje als het meisje zijn klein voor hun leeftijd.


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 20:12
ik zou ook graag komen maar zou iemand mij dan van de trein kunnen halen,

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 07 Februari 2013 om 22:00
Ik of mijn man of misschien een van de hobbydoosjes met een auto kunnen mensen van de trein halen, geen probleem Diana! Big smile

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 11 Februari 2013 om 20:45
Ondanks dat ik hier op het moment maar heel weinig kom lijkt het me heel leuk om ook te komen. Mag het dames? En ik heb haar nog niet gevraagd hoor maar als ik mag komen mag Corrie dan ook mee uit Dord? Ze komt hier helemaal niet meer maar vond het bij Magtelt in het najaar geweldig om mee te gaan. Als ik mag maak ik een pannenkoekentaart.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 11 Februari 2013 om 21:46
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Ondanks dat ik hier op het moment maar heel weinig kom lijkt het me heel leuk om ook te komen. Mag het dames? En ik heb haar nog niet gevraagd hoor maar als ik mag komen mag Corrie dan ook mee uit Dord? Ze komt hier helemaal niet meer maar vond het bij Magtelt in het najaar geweldig om mee te gaan. Als ik mag maak ik een pannenkoekentaart.
 
Ik vind dat jullie mogen komen, al is het al om de pannenkoekentaart LOL Tongue jummie
Nee hoor ook zonder die taart mogen jullie van mij komen. Ik kom hier ook vrij weinig op het forum helaas.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 11 Februari 2013 om 21:48
Clara ,ik vind ook dat jullie mogen komen hoor. En ik weet zeker dat iedereen dat vindt.Leuk om jullie (Corrie en jou) weer te ontmoeten.Het lijstje groeit aardig zo.

-------------


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 11 Februari 2013 om 21:57
Originally posted by Jips Jips wrote:

 
 
Sanne vraagt aandacht voor het volgende:
Mag ik misschien gelijk van het moment gebruik maken om weer om wat kleding te vragen voor het gezin die mijn moeder helpt!
Het meisje van 11 jaar draagt maat 42/44 (of XL), moeder 40/42 (of L), de zoon maat M en de vader XL of 54.
Zou ik misschien ook om kleding mogen vragen voor een jongen van 12 jaar (maat 164-170-176) en een meisje van 13 jaar (kledingmaten weet ik niet, Jessica??). Maten weet ik zo niet (heb ik, Jessica, even aangegeven), maar ook zij lopen bij de voedsel/kledingbank en de jongen zit bij mijn moeder in het busje.
Ik vraag om gedragen kleding die anders weggedaan zouden worden. Alvast super bedankt.
 
 


Bericht van: Jips
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 07:53
O Clara, gezellig hoor! Pannekoekentaart zal ik noteren en eraan snuiven, maar ik zal er niet van eten Unhappy
Kan me voorstellen dat het heerlijk is.
 
Doe je mee met de swap???
 
Als Corrie mee wil is ze bijzonder welkom. Ze kent mij en de meesten toch, dus wie weet!


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 09:06
Leuk, Clara, en ik hoop Corrie ook te zien. Hè ik verheug me er al op.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 10:36
hoi allemaal,ik had corrie al op de hoogte gebracht van deze hobbydag.verderis ze druk geweest met de trouwdag van haar zoon en schoondochter.die zijn gisteren getrouwd.mag ik ook komen jips.omdat mijn naam er nog niet staat,

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 12:23
Het lijstje is weer aangevuld.

Wat neem jij mee aan eten/drinken Diana? En doe je mee met de swap?


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: diny183
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 18:57
Ik heb nog heeeeeel veel buttons, zal ik dan maar weer gaan freubelen? Hebben we allemaal geen probleem met de namen (of ben ik de enige die geen namen kan onthouden) .
Mijn schoondochter, Kristy is een waar wonder in de keuken, ga haar vragen of ze een hartige taart wil maken.

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 18:58
Oooooooooo Diny goed idee! Thumbs Up
 
Lekker, hartige taart hmmmmmmmmmmmmmmmmmm


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: J@nke
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 19:14
O, ja mijn dochter en ik komen samen..


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 12 Februari 2013 om 23:50
Hallo lieve vriendinnen,
 
Ja, ik ben het echt "oma hobbydoos TONY".
 
Wat fijn om te horen dat er nog zoveel van jullie bij elkaar zijn, lieve Clara, ik herinner dat heerlijke dikke buikje van je nog wel.
 
Ik zal uitkijken naar de foto's van deze dag, waar ik helaas niet bij kan zijn. Ik verblijf nu in een verzorgings tehuis, en heb het hier heerlijk naar mijn zin. Kan af en toe nog een naaldje breien en nu de kinderen voor een labtop gezorgd hebben, kijk ik ook regelmatig op de hobbydoos.
 
Ik wens jullie heel veel plezier op die dag, lieve groetjes allemaal TONY


-------------
TONY


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 08:38
Oma Tony
 
 
Ik ken u helemaal niet ,maar van dit bericht word ik helemaal blij .
 
Ik hoop voor u nog vele gelukkige en gezonde jaren
 


Bericht van: pippie
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 09:35
Wat geweldig dat je het naar je zin hebt op je plekje. Leuk om iets van je te horen!
Hart.groet. Wil


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 10:49
Dinie, ik heb mijn button nog. Ik weet niet of ik die van Jips al aan haar gegeven heb, anders moet ik hem hier hebben. Dat scheelt weer twee buttons maken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 11:08
Dinie, nu moet ik ook eerlijk zijn: ik heb de mijne ook nog, dus als je erg druk bent, mag je mij overslaan, maar eigenlijk................


Bericht van: diny183
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 11:26
Originally posted by pippie pippie wrote:

Dinie, nu moet ik ook eerlijk zijn: ik heb de mijne ook nog, dus als je erg druk bent, mag je mij overslaan, maar eigenlijk................


Geen gdoe van ik heb hem nog ik maak lekker allemaal nieuwe, buttons,letters en ideeen genoeg. Bovendien heb ik de tijd tot eind mei.
Mijzelf kennende moet het een paar dagen van te voren nog gebeuren maar dat mag de pret niet drukken.

-------------


Bericht van: pippie
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 12:23
Jippie!


Bericht van: JokeP
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 13:25
Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken maar ik kan nergens vinden waar deze dag gaat plaatsvinden.
Is er al een locatie of in elk geval stad/regio bekend?


-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 13:56
We gaan naar Woerden,bij Jips/Jessica op zaterdag 25 mei a.s.
 
Tony,wat leuk om weer iets van je te horen,en helemaal geweldig dat je het naar je zin hebt in het verzorgingstehuis.Lang leve je laptop.Thumbs Up
 
Ik heb de logeerkamer opgeruimd vanochtend.Zijn er misschien hobbydoosjes op de hobbydoosdag die interesse hebben in legpuzzels???
 
Als er hobbydoosjes,die niet komen en in de buurt wonen ze op willen halen kan dat natuurlijk ook. Ik woon in het Westland.


-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 18:32
Ik heb een vriendin die ze in de kringloop koopt en daarna doorgeeft aan vriendinnen, zo gaan de puzzles dan een nieuwe kringloop in. Dus als niemand anders interesse heeft, dan graag. Met boeken en tijdschriften doen we het ook en dan doe ik mee. Puzzles en mijn katten zijn geen goede combinatie.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 18:40
Frea: mijn jongste (9 jaar) maakt puzzels van 500 en 1000 stukjes. Hij is altijd blij met een puzzel, die ik ook bij kringlopen en op rommelmarkten koop.
 
Ik weet niet of je eventueel een puzzel bijv. wilt ruilen? Of wil je ze graag gewoon kwijt?
Hij heeft aan 1 nieuwe genoeg hoor, dan kunnen we gewoon delen.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 21:15
Jessica, ik wil graag tomatensoep maken en mijn button heb ik ook nog en doe wel mee met de swap.
Heb nog even de tijd op wat de maken.Thumbs Up


-------------


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 13 Februari 2013 om 21:50
Magtelt,ik wissel ook uit met andere dames maar ik ben altijd het eindstation.Dus ik mag ze weggeven.Ik neem zeker puzzels mee.
 
Jessica,ik heb hoofdzakelijk landschappuzzels maar ik heb even de stapel doorgekeken,er zitten ook dierenpuzzels tussen.Dus die neem ik ook mee.Dan kan hij zelf uitzoeken.


-------------


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 14 Februari 2013 om 10:08
Ik heb ook wel interesse in puzzels. Zelf heb ik er denk ik ook wel een paar liggen die ik ter ruil of weggeef kan meenemen.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 14 Februari 2013 om 10:36
Ik heb ook nog wat dubbele boekjes liggen en we kunnen een restjesswap houden. Ik bewaar meestal restjes voor de hobbydoosdag. Zelf ben ik niet zo'n restverwerker, ik baal als ik dan net tekort kom bij een poppenkleertje. Dan denk ik dat het nog genoeg is voor een broekje of sokjes, maar nee hoor. En anderen zijn er wel heel creatief mee.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 14 Februari 2013 om 12:30
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Magtelt,ik wissel ook uit met andere dames maar ik ben altijd het eindstation.Dus ik mag ze weggeven.Ik neem zeker puzzels mee.
 
Jessica,ik heb hoofdzakelijk landschappuzzels maar ik heb even de stapel doorgekeken,er zitten ook dierenpuzzels tussen.Dus die neem ik ook mee.Dan kan hij zelf uitzoeken.
 
Thumbs Up


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 17 Februari 2013 om 20:20
Lieve oma Tony,
Wat heerlijk om weer even van je te horen. Ik denk nog steeds veel aan je. Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat je flat werd opgeknapt door de kinderen en kleinkinderen. En nu weer een heel nieuw plekje. Fijn dat er een laptop is. En heerlijk dat je af en toe nog wat kan handwerken. Een knuffel voor je!


-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 Februari 2013 om 16:53
Het zou leuk zijn als alle poppenmoeders één van hun poppenkinderen mee nam.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 18 Februari 2013 om 20:45
Mag ik er maar een meenemen? Ik had een leuk mutsje gemaakt voor BB en nu ligt mijn kleindochter er mee in de wagen

-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 19 Februari 2013 om 09:23
Je mag al je poppen meenemen en je babykleindochter ook. Ik heb iets van 60 poppen, dat vind ik een beetje veel gesjouw.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 19 Februari 2013 om 10:39
ik wil mijn kleindochter wel meenemen, maar denk niet dat haar mama daar erg blij mee zal zijn.
Ze is dan pas drie maanden. Ik neem mijn pop wel mee en troost me daar mee


-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 20 Februari 2013 om 07:45
Super! Thumbs Up

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: lori
Datum bericht: 20 Februari 2013 om 09:54
Wat leuk, Magtelt.
Mijn pop is inmiddels zo'n 54 jaar oud, zo'n kermispop die ooit kon lopen en met haar hoofd draaien.
Heb haar net van de zolder geplukt, hoogste tijd haar kleertjes eens te wassen en die vieze meid
loopt al een eeuwigheid zonder onderbroekje.
Toch wel leuk haar weer eens te zien, met scheurtjes en al.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 20 Februari 2013 om 10:04
In mijn poppenboekjes staan broekjes voor kleine poppen, voor maatje 50 cm en meer kun je bij Zeeman en Wibra terecht. Sokjes hebben die ook voor grote babypoppen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 20 Februari 2013 om 15:56
Originally posted by lori lori wrote:

Wat leuk, Magtelt.
Mijn pop is inmiddels zo'n 54 jaar oud, zo'n kermispop die ooit kon lopen en met haar hoofd draaien.
Heb haar net van de zolder geplukt, hoogste tijd haar kleertjes eens te wassen en die vieze meid
loopt al een eeuwigheid zonder onderbroekje.
Toch wel leuk haar weer eens te zien, met scheurtjes en al.
 
Leuk Lori! Thumbs Up
 
Ik was vroeger geen poppenmeid, ben dat pas geworde sinds ik door Magtelts virus ben aangestoken. Je bent er nooit te oud voor.
Ik op mijn beurt steek de vrijwilligers in de tweedehands kledingwinkel aan als ik, samen met de collega waar ik op dat moment mee werk, de poppen omkleed en weer in de etalage zet.
 
Ik adopteer regelmatig oude poppen en je kunt hun haren weer helemaal als nieuw krijgen door in de gootsteen handwarm water te doen met een scheut wasverzachter, je wast de haren van de pop daarin en kamt ze dan voorzichtig uit en laat het drogen.
Als nieuw! Big smile


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: lori
Datum bericht: 20 Februari 2013 om 17:46
Dat is een goeie tip voor de pop van mijn oudste, die haren zijn ook niet echt mooi meer maar ja, pop is nu 33.
Voor mijn pop zal het geen optie zijn, dat is van dat getoupeerde, geplakte haar,
alhoewel een wasbeurt zal haar en haar kleertjes niet misstaan.

Op dit moment zit er nog geen poppenmoedertje in mij, maar wie weet in de toekomst.
Ik zal eens zien of ik haar op de foto kan zetten.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 21 Februari 2013 om 08:18
Ik heb ons Poppen-topic onder het stof uit gehaald, kunnen we verder kletsen:
http://forum.hobbydoos.nl/het-grote-poppen-topic_topic20055_page1.html" rel="nofollow - http://forum.hobbydoos.nl/het-grote-poppen-topic_topic20055_page1.html

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 11:55
Ik haal dit topic even op naar boven.

Ik heb drie tunische haaknaalden gekocht voor € 0,50 (in de winkel minstens € 6,05) voor de hobbydoosdag. Wie wil, kan een lesje krijgen en de naald mee haar huis nemen.

Is er belangstelling voor een stokhaakles, dan neem ik een paar dikke breinaalden mee. Maar die gaan weer met mij mee naar huis.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 16:33
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ikke, ikke, ikke!
Ik wil wel een lesje polsje breken met de tunische haaknaald! LOL


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 18:23
Het valt mee, hoor, het is niet zo erg als de kreeftsteek. Jij kunt de naald makkelijk meenemen. Ik neem de tienerpop ook voor je mee. Ik ga wel even haar kleren wassen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 09:42
Hoi allemaal, ik wil me graag aansluiten bij deze hobbydoosdag! Ik kan haken en ik begreep dat dit een kans is (voor mij 😊) om te leren breien?

Ook kan ik iets lekker meenemen: kwarktaart of een salade, of quiche? Waar behoefte aan is 😃. Ontvang het adres in mijn email? En moet ik nog iets anders meenemen? Ik las over kleding voor een gezin? En hobby boekjes? Kan iemand mij daar goed over informeren? En o ja zijn er kosten aan verbonden?

Groetjes!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 10:01
Tja die hobbyboekjes, ik stroen altijd kringlopen en rommelmarkten af en ik heb thuis al zoveel staan, dat ik soms met een dubbel exemplaar thuis kom. Dat gaat dan meteen in de doos voor de hobbydoosdag, dus de hobbydoosdagdoos. Of ik krijg heel lief van vriendinnen zo'n dubbel boekje, dat zeg ik dan niet, ik bedank heel vriendelijk en hoeps het gaat in de hddd. Maar niet iedereen heeft dat, dus het is geen verplichting.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 10:35
Aan de kop van dit topic staat een berichtje van Sanne (Ennas) over de kleding, en nee, er zijn geen kosten aan verbonden. En als je op de fiets kunt komen, is het helemaal een goedkoop uitje . En niet onbelangrijk: tot nog toe waren de hobbydoosdagen bere- gezellig!


Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 12:24
Heel eerlijk ik kan niet wachten! In mijn omgeving is er bijna niemand die haken of breien leuk vindt.
Wel leuk dat ik het kan maken maar daar houdt het op. Erg leuk om dezelfde interesses met gelijkgestemden te delen! 😃


Bericht van: Jips
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 14:36
Leuk dat je ook komt! Ik heb je op de lijst gezet voor een salade, er wordt al een hartige taart gemaakt.
Doe je mee met de swap?


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 14:38
Leuk!!! De swap is een werkstukje ter plekke maken en inpakken?


Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 03 Maart 2013 om 16:14
Ik heb mijn mail gelezen en alles is duidelijk! 😄


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 07:18
Jips ik doe ook mee met de swap.


-------------
Groetjes jenny


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 11:47
Ik kreeg vanmorgen een "naaidoos van oma" met van die heel dunne stalen haaknaalden.Voor priegelwerk, waar ik de senuwe van krijg.

Iemand interesse??? Dan neem ik ze mee.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 11:52
Is er interesse in breinaalden?
Ik heb nu zoveel breinaalden, een maat soms wel 3dubbel, dat ik er best wat kan missen.


Bericht van: lori
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 14:52
Magtelt, als je een 1.5 of 1.75 hebt, heel graag.
De 1.5 die ik hier heb ik een stuk beschermlaag af bij de top, bijvijlen heeft niet geholpen.
Nu blijft de wol haken.
En de 1.75 is krom


Bericht van: Jips
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 15:54
Ik heb de lijst weer aangevuld.
 
Reghaakmaaraan: de swap maak je thuis en doe je bij mij in een mand en dan mag je er ook iets uithalen Big smile


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Maart 2013 om 16:12
Lori, de kopjes en maten zijn met het blote oog niet waarneembaar, ik neem ze allemaal mee. Mag jij of een ander de senuwe krijgen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: J@nke
Datum bericht: 05 Maart 2013 om 22:01
Hallo Dames,

Bij deze wil ik me afmelden  voor de hobbydoos  dag Ik vind het heel erg jammer, Ik kwam er net achter dat we de 26 een zussen/dochter's dag hebben.
En twee dagen achter elkaar weg is me teveel.

Ik zou het wel erg leuk vinden om een hobby dag te hebben hier in het noorden. Bij mij thuis,
Als hiervoor animo is hoor ik het graag! xx


Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Maart 2013 om 08:01
Ok Janke, het is niet erg hoor.
Het zou mij ook te veel zijn.
 
Ik haal je van de lijst af.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 07 Maart 2013 om 14:12
He wat leuk, weer een Hobbydoosdag! En nog wel in Woerden, vanaf mijn nieuwe doordeweekse-woonplaats Den Haag best wel dichtbij.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier! Ik ben er niet bij deze keer want het is het laatste weekend voordat mijn afstudeeronderzoek afgerond moet zijn. Ik heb nu al het flauwe vermoeden dat ik heel druk ben met het afronden van het verslag.


Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 07 Maart 2013 om 15:15
hoi jips,
vind t idee erg leuk, tot hoelang kan ik wachten met aanmelden?
mag over 2 weken mn enkel gaan belasten en heb geen idee hoe snel mn voeten weer doen wat ik wil. woon je dicht bij t station of is t met de bus te doen?


Bericht van: Jips
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 15:45
Met de bus moet je in mijn woonplaats echt niet gaan, nee hoor als mensen zich op het station groeperen spreken we een tijd af en kunnen jullie opgehaald worden.
Kijk maar hoe het gaat met je enkel, het zou leuk zijn als je erbij kan zijn. Wat mij betreft mag je de dag ervoor je nog opgeven hoor, mits je alleen komt aub.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 16:57
Dat is fijn want ik kom ook met de trein.
Groetjes jenny

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: breigek
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 18:05
Originally posted by J@nke J@nke wrote:


Ik zou het wel erg leuk vinden om een hobby dag te hebben hier in het noorden. Bij mij thuis,
Als hiervoor animo is hoor ik het graag! xx

dit is voor mij een optie Thumbs Up heb ik wel zin in LOL wanneer? heb je al een datum in je hoofd?


-------------


Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 18:46
hoi jips,
als ik kan komen, kom ik alleen, diegene die ik besmet heb met haakvirus heeft nog jonge kinderen en de rest is er resistent voor vrees ik (jeetje wat eeen hoop ik heb ik getypt)


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 19:59
Ik kom in principe alleen met de auto. Kan misschien wel mensen ophalen op het station.
Anderen kunnen ook meerijden als het op de route is.
 
 
Nog een vraagje van mijn kant: Embarrassed
Hebben jullie misschien nog dichte wasbollen die niet meer gebruikt worden?
Wij willen voor de katten een soort activity board maken en willen daarvoor wasbollen gebruiken.
Met hun pootje halen ze de brokjes uit de bollen.
 


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:04
Bedoel je die met een gat van boven en verder rond? Ik heb mijne aan Pippi gegeven, maar ik vond er nog één en die ligt al klaar voor de hobbydoosdag. Ik vond het ondingen voor de was, ze deukten aldoor, dus zodra ik die bekerachtige had, lagen ze te liggen.

Grote papieren tassen zijn ook leuk als kattenspeeldingen. Pingpongballetjes doen het ook goed.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:21
Ennas kom je misschien uit de buurt van rotterdam?

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:39
Ennas, ik heb er nogal wat van Magtelt gekregen, en sta met liefde
wat wasbollen af voor de katjes. Maar ik hou er stiekem ook een paar zelf, mag wel he? Magtelt, keur jij dat ook goed?


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:52
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bedoel je die met een gat van boven en verder rond? Ik heb mijne aan Pippi gegeven, maar ik vond er nog één en die ligt al klaar voor de hobbydoosdag. Ik vond het ondingen voor de was, ze deukten aldoor, dus zodra ik die bekerachtige had, lagen ze te liggen.

Grote papieren tassen zijn ook leuk als kattenspeeldingen. Pingpongballetjes doen het ook goed.
 
Het is idd een dichte met 1 open gat
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=wasbol&source=images&cd=&cad=rja&docid=YB_ppJ4fD-oZTM&tbnid=-56n1QOJbUUzhM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.plasticflessen.nl%2Fproducten%2Fflessen%26c%3Dmulti%26nr%3D12&ei=mzM6UdiKA8LO0QWdvoGIBA&bvm=bv.43287494,d.d2k&psig=AFQjCNF-hSrVrLToMNxKNptW1t4dvce62Q&ust=1362855157463138" rel="nofollow">
We willen ongeveer dit namaken:
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=wasbol&source=images&cd=&cad=rja&docid=YB_ppJ4fD-oZTM&tbnid=-56n1QOJbUUzhM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.plasticflessen.nl%2Fproducten%2Fflessen%26c%3Dmulti%26nr%3D12&ei=mzM6UdiKA8LO0QWdvoGIBA&bvm=bv.43287494,d.d2k&psig=AFQjCNF-hSrVrLToMNxKNptW1t4dvce62Q&ust=1362855157463138" rel="nofollow -
Papieren zakken en dozen krijgen ze ook geregeld net als wc-rollen, lege plakbandrolletjes en lege garenklosjes.
Om het ze wat moeilijker te maken met eten willen we zo'n activity board maken, zodat ze op verschillende manieren hun brokjes moeten zien te pakken.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:53
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Ennas kom je misschien uit de buurt van rotterdam?
 
Nee, ik woon in L.eusden, naast Amersfoort.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 20:55
Moet jij ook zoveel moeite doen voor je eten?


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 21:00
Originally posted by pippie pippie wrote:

Ennas, ik heb er nogal wat van Magtelt gekregen, en sta met liefde
wat wasbollen af voor de katjes. Maar ik hou er stiekem ook een paar zelf, mag wel he? Magtelt, keur jij dat ook goed?
 
Ja tuurlijk hou je er zelf ook een aantal.
Nu nog Magtelt lief aankijken... Big smile 
 
`Lieve Magtelt,
Mogen wij misschien een wasbolletje van Pippie ontvangen die zij van jou heeft gekregen? ' Aldus Marie! Wink


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 21:03
Originally posted by pippie pippie wrote:

Moet jij ook zoveel moeite doen voor je eten?
Ik?? Nou eeeh... dit weekend wel! LOL
Pas op een jongetje bij hem thuis, maar de keuken wordt verbouwd, dus ik heb helemaal niets!! om mee te koken!!
Dus de moeite zit hem in.. telefoon pakken, eten bestellen en ophalen/laten bezorgen! LOL
 
En door dieet van mn ouders hebben we afgelopen maand zelf! eten moeten koken, en bijbehorende boodschappen. Dus ja!Wink
 
Oh en vanavond hadden we chocoladefondue, maar de chocola smolt niet. Dat werd loswrikken; dus moeite doen! Wink


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 21:40
Jips, ik wil op de "misschien" lijst. Op die dag is mijn neefje jarig en daar ga ik elk jaar heen. Gezien hij niet meer thuis woont weet ik niet of hij die dag @home is (hij heeft beperkingen. Mag het zo zijn dat hij niet thuis komt dan wil ik graag komen.
Info mag je zenden aan pride _ thebest apestaart hetepost.com

liefs Simone


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 09 Maart 2013 om 10:00
Wat een schatten van katten. De mijne hoeven geen moeite te doen voor eten, gewoon even met de nagels aan een mensenknie hangen en hoeps er wordt een zakje Felix of Whiskas leeggeknepen. Wat daarbij gezegd wordt, verstaan ze gelukkig niet.

Zolang ik geen wasbollen hoef om te haken, maak ik me niet druk om wie ze krijgt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 09 Maart 2013 om 10:47
o o wat een schatten van katten! je kan ook een wiebelding (in de dierenwinkel) kopen, waar je wat brokjes in kan doen, zijn ze ook lang bezig om t op te peuzelen, maar je kopen he! iets zelf verzinnen is toch leuker


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 09 Maart 2013 om 11:04
De 2 katten bij dat activity board zijn niet onze katten, dat zijn `google-katten Embarrassed
De onderste op de krabpaal is mijn Marie.
Zij eet totdat de laatste brok op is en dat is te voelen als je haar optilt.
 
Vandaar dat we het wat speelser willen doen, zo is het niet binnen een paar minuten op en gebruikt ze haar energie.
 
Kopen kan natuurlijk ook, maar minstens 25 euro voor zo'n activity board, Shocked is mij te veel.
En zelf maken is ook leuker en is het minder erg als er iets sneuvelt of tanden erin komen te staan.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 09 Maart 2013 om 11:28
Ik deed kattengymnastiek door met een muisje of balletje tegen de muur te gooien zodat ze moesten springen om het te pakken. Eventueel kaatste het dan weer naar mij terug. Be-Bob sloeg het meestal weg en ging rustig zitten kijken naar mijn capriolen om het weer te pakken. Andere gymnastiek van hem was om op tafel te springen en het puzzelboekje, potlood, vlakje en de puntenslijper weg te slaan, ik moest dan bukken, oprapen en weer op tafel leggen, zodat hij dat nog eens kon doen.

Gelukkig verzint Ziggy allerlei spelletjes zelf, zoals haasje over over Obi heen, verstoppertje onder de stoelen en krijgertje op de trappen. In de zomer is door de tuin hopsen en muggen vangen ook een sport.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 09 Maart 2013 om 11:32
Marie heeft nu een nieuwe hobby: haarelastiekjes stiekem pakken, ermee wegrennen en dan op de trap ermee spelen. Helaas voor haar hebben we haar op heterdaad betrapt.
Ook wasknijpers, pincetten en haaknaalden is ze dol op.
 
Tikkertje spelen ze hier vaak, over tafels en banken rennen ook. Al mogen ze dat hier eigenlijk niet.
Vliegjes vangen is sinds kort ook leuk om te doen, de raarste sprongen maken ze dan.
 
En de nieuwste hobby sinds vandaag; buiten spelen zonder tuigje om (al moet baasje hier nog erg aan wennen...)


Bericht van: Jips
Datum bericht: 11 Maart 2013 om 08:05
Vanaf vandaag (11/3) bij AH:
 
1 dag onbeperkt treinen door heel nederland voor 17 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Misschien nog voor treinende hobbydoosjes????????????????


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 11 Maart 2013 om 12:34
Corrie vraagt of jullie misschien restjes haakkatoen willen bewaren voor haar.
Alvast heel erg bedankt namens haar



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net