bah, bah,bah ....
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=33876
Print Datum: 13 November 2025 om 02:57 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: bah, bah,bah ....
Bericht van: linda1959
Onderwerp: bah, bah,bah ....
Datum bericht: 07 Mei 2013 om 22:52
|
  gisteren naar dokter geweest , de pijn in men onderarm was niet meer uit te houden , resultaat .................... tenniselleboog   
heb nu brace aan en moet al zeker een maand zware medicatie nemen waar ik echt maagpijn van heb en serieuze hoofdpijn (zou weg gaan na enige dagen die hoofdpijn)
pffffffffffffffff voel me rot
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Antwoorden:
Bericht van: Guests
Datum bericht: 07 Mei 2013 om 23:03
heeft hij iets van breien of naaien gezegd?anders kun je een breiwerk opzetten of nog beter een aftelkalender naaien  nee een tenniselleboog kan vreselijk pijn doen maar nu kan je nieuwe ideetjes opzoeken om na die 30 dagen terug te kunnen beginnen
|
Datum bericht: 07 Mei 2013 om 23:09
|
nee Bep mag niks doen van handwerk en eigenlijk zou ik het nu helemaal niet kunnen hoor , te veel pijn spijtig genoeg . maar je ideetjes waren goed hoor 
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Datum bericht: 07 Mei 2013 om 23:18
|
dan kun je gemakkelijk de lijn doortrekken en mag je ook niks van huishoudelijk werk doen want een vod uitwringen doet minstens evenzeer zo niet zeerder maar daar zal de dokter wel niks over gezegd hebben denk ik dokters kennende
|
Datum bericht: 07 Mei 2013 om 23:42
oh jawel hoor Bep , die heeft me doodleuk gezegd dat ik alleen maar mag rusten en op de vraag hoe het dan verder moet zei hij " zal je binnen 30 dagen mooi bruin zien "
ik doe natuurlijk wat ik kan maar denk dat er de eerste dagen van huishoudelijk werk toch niet veel in huis zal komen hoor
|
Bericht van: Cozz
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 00:19
och arme jij. Heel veel sterkte gewenst en een dikke  
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 06:41
Heel veel sterkte,misschien een legpuzzel maken of veel lezen,muziek luisteren.Beterschap en hopelijk is de ergste pijn snel verdwenen.
-------------
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 08:39
Och, das pijnlijk! Heel veel sterkte!! Lid worden van de bieb dan maar en niet te dikke boeken lenen
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 09:11
Voor dikke boeken heeft Blokker een standaard met twee kettingen met verzwaarde bolletjes, zodat de bladzijden niet vanzelf omslaan. Bij Wibra zijn die kettinkjes er niet aan, ik dacht er over om zelf iets in die geest te maken.
Een legpuzzle is wel te doen met je linkerhand. Dat lijdt ook een beetje van de pijn af.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Cully
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 09:35
Lezen, dvd kijken en lekker in het zonnetje zitten.
Ik zou nu vooral heel goed je rust nemen, des te sneller kun je misschien weer voorzichtig iets doen.
Ik had pas zelf enorme pijn in mijn bovenarmen (kwam uit mijn nek), was ik ook uitgehaakt. Bij mij heeft de fysio toen enorme verlichting gegeven en nu haak ik weer, maar wel minder, want dat wil ik niet nog een keer meemaken.
Heel veel sterkte !
|
Bericht van: bloem
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 12:54
sterkte
------------- https://www.animaties.com/cat-lente-1559.htm" rel="nofollow"> oant Sjen
|
Bericht van: J@nke
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 13:09
Nou das flink balen zeg! Veel sterkte!
Vroeger had mijn vader ook een tennisarm zijn rechterarm. Hebben wij (zijn kinderen) een advertentie in de krant geplaatst
Gezocht linkshandige tennisracket!
|
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 15:51
|
He bah wat vervelend!! Pijn is altijd vreselijk en als je dan ook al niet mag handwerken, balen hoor! Mocht je een e-reader of een tablet hebben en boeken zoeken, mail me dan, ik heb er voldoende (gewoon boek is nu misschien niet fijn omdat ze vaak zwaar zijn).
Sterkte!!
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 16:31
heel veel sterkte,
-------------
|
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 19:09
|
hartelijk dank voor het medeleven ik heb een paar boekjes gaan halen in de bib en ik ga veel wandelen nu (spijtig genoeg heeft het gisteren en vandaag wel veel geregend hier) en verder hou ik me wat bezig met de kleinkinderen , gewoon ernaar kijken is ook wel gezellig hoor Tv kijken doe ik niet zo veel (niks voor mij) en sandra een tablet of zo heb ik niet , maar wel bedankt voor het aanbod .
ik hou me wel bezig hoor , moet wel e
en typen met de linker is ook al niet makkelijk 
fijne dagen allemaal
|
Bericht van: omajan
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 19:19
|
Wat vervelend Linda, hoop dat het snel weer wat beter gaat. Groetjes Omajan
|
Bericht van: petraco
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 20:54
|
hoop dat alles weer snel goed komt veel sterkte.
|
Bericht van: macheri
Datum bericht: 09 Mei 2013 om 00:44
|
Oh jeetje meis dat is knap balen zeg. auw auw auw zullen we maar zeggen. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw minder pijn hebt. Maar blijf dan nog wel voorzichtig want het is ook zo weer terug als je het weer overbelast.
Sterkte ermee 
------------- http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">
|
Datum bericht: 09 Mei 2013 om 13:52
macheri wrote:
Oh jeetje meis dat is knap balen zeg. auw auw auw zullen we maar zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw minder pijn hebt. Maar blijf dan nog wel voorzichtig want het is ook zo weer terug als je het weer overbelast.
Sterkte ermee  |
|
Datum bericht: 09 Mei 2013 om 13:54
omajan wrote:
Wat vervelend Linda, hoop dat het snel weer wat beter gaat.
Groetjes
Omajan |
ja ik ook omajan , maar tot hiertoe zit er nog niet veel beterschap ik . Bedankt hoor !!!!
|
Datum bericht: 09 Mei 2013 om 13:55
dank jullie wel allemaal dames voor het medeleven 
|
Bericht van: JokeP
Datum bericht: 10 Mei 2013 om 12:32
Sterkte!
------------- Groetjes, Joke
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 18:27
Jeetje, sterkte zeg. Ik moest er niet aan denken dat ik niet zou mogen haken....
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 20:22
Leonie_y wrote:
Jeetje, sterkte zeg. Ik moest er niet aan denken dat ik niet zou mogen haken.... |
tja Leonie ik wou dat ook niet hoor , maar het gaat gewoon niet en ik verveel me soms een ongeluk en zeker nu met die regen altijd , nu kan ik niet eens buiten of niks pfffffffffffff
|
|