Uiltjes
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=33927
Print Datum: 25 Februari 2026 om 00:27 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Uiltjes
Bericht van: Leonie_y
Onderwerp: Uiltjes
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 19:03
Op verzoek van mijn schoonzusje heb ik me gewaagd aan de uiltjes uit het boekje: kleurrijke cadeautjes haken. En voor ik het wist, was ik hieraan verslaafd. Kleine projectjes waarin je enorm kunt variëren in kleuren. En als je heet patroontje eenmaal in je hoofd hebt zitten, haak je ze achter elkaar door. Gelukkig heb ik een jaar geleden van een kennisje een tas met katoen geërfd van haar moeder. Zij deed er niets mee. Dit is het resultaat:

En er komen er nog een paar. Inmiddels heeft mijn dochter er ook één besteld en zelf de kleuren uitgekozen
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Antwoorden:
Bericht van: Haakmama
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 19:18
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 19:34
Een leuke verslaving Leonie. Je wordt er ook nog niet eens ziek van. Daarbij garen gekregen, wat wil een haakverslaafde nog meer?
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: amifan
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 19:49
|
Hier word je vrolijk van, lekker schilderen met haakgaren
|
Bericht van: bloem
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 20:19
leuke uiltjes
------------- https://www.animaties.com/cat-lente-1559.htm" rel="nofollow"> oant Sjen
|
Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 21:35
Bericht van: QstephanieQ
Datum bericht: 11 Mei 2013 om 22:26
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 00:49
jij gaat lekker , ze zijn wel heel mooi 
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Bericht van: Molemieke
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 07:26
Bericht van: Cully
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 09:23
|
Mooi en hele leuke kleurtjes !
|
Bericht van: elke
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 11:03
Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 11:22
HEEL ERG MOOI MET DIE VROLIJKE KLEURTJES
------------- GROETJES HESTER
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 13:55
|
Wat een vrolijke kleurtjes, mooi hoor!
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 23:20
Bericht van: Bittersweet
Datum bericht: 13 Mei 2013 om 10:57
|
Ow, deze zijn zo leuk om te maken vind ik, en je kan zo lekker je restjes opmaken :)
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 13 Mei 2013 om 16:28
|
Dit zijn leuke uiltjes! Tjonge, en zulke gezellige kleurtjes!
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 13 Mei 2013 om 23:25
Dank jullie. @ Bittersweet: dat was ook mijn bedoeling, maar inmiddels heb ik er nog wat kleurtjes katoen bij gekocht, omdat ik normaal gesproken veel met acryl haak en de katoen op begon te raken. Inmiddels heb ik al 18 van die uiltjes gehaakt, en iedere keer denk ik: dit is de laatste, maar dan bedenk ik nieuwe kleursamenstellingen, en dan ga ik er weer voor.....
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
|