Hobbydozendag
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=34084
Print Datum: 13 November 2025 om 06:59 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Hobbydozendag
Bericht van: diny183
Onderwerp: Hobbydozendag
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 18:14
Zooooo, ik ben weer thuis, ruim anderhalf uur rijden heen en terug maar was was het weer gezellig. We zijn via het station gehaald om 2 dames op te halen, 1 brutale blonde met een rood jasje en 1 met een rode jas, haha. Maar we hebben ze gevonden en via een omweg zijn we bij jips beland. Koffie wolkentaart van Magtelt en het genieten kon beginnen. Wat was het gezellig , wat is het leuk om mensen achter de nicknames te leren kennen, wat ging de tijd snel. We hebben een klein beetje een heeel klein beetje gehandwerkt, Regina heeft leren breien , regina, jessica, kristy en ik hebben geleerd hoe we tunisch moeten haken, we hebben gesnoept van tomatensoep, broodjes, hartige taart, salades enz. Zelfs de rest van jessica 's gezin heeft meegenoten. Ga straks de foto,s op het forum zetten en wachten op andere verhalen, het was ook deze keer weer de moeite waard.
-------------
|
Antwoorden:
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 18:30
Het was inderdaad erg leuk. Ik ben nu wel helemaal schor van het praten.
Ik ben nog maar net thuis, even broodjes gebakken en meteen hiernaartoe om verslag te doen. Maar Diny was me al voor. We hebben een swap gehouden, daar was een leuke verrassing voor ieder. En vaak is voordoen net iets handiger dan een verklaring in een boek of een filmpje op You tube.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 18:37
Lieve meisjes,Bedankt voor de super dag, ik heb genoten van jullie gezelligheid, geklep en voor mij was dit een heerlijke welkome afleiding in een voor mij roerige, stressvolle tijd. Super Bedankt!
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 19:19
Jaaa het was heel gezellig,veel gekletst en een mooie sjaal van magtelt op de koop toe,heel leuk en vooral lekker warm. Ik vond het super leuk om te zien wie nou wie was. Ik heb geen naald vast gehad,ik had het te druk met kletsen. Jips bedankt voor de gastvrijheid,je had me afgezet bij het station en 2minuten later zat ik al in de trein en was zo thuis. Groetjes jenny
------------- Groetjes jenny
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 19:24
Zo'n dag is eigenlijk veel te kort, voor we goed en wel wat uit onze handen is gekomen gingen wemal weer naar huis. Eerst een bakkie, voor sommige weer even bij kletsen "even" soep en heerlijke hartige taart, gehaktballetjes, worstjes in bladerdeeg, Pasta salade, krentebollen, snoep tomaatjes en komkommer gegeten. Nog meer kletsen, nog wat uitleggen, nog meer kletsen. OOOOO Is het al zo laat, we moeten echt naar huis. Jessica dank je wel voor je gastvrijheid een top dag
-------------
|
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 19:26
Doen we volgende keer toch een lang weekend ha ha
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 19:48
|
Klinkt als een supergeslaagde dag dames!
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:05
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:19
Ik voeg hier niets meer aan toe.Dames het was weer erg gezellig,ha,ha.We wachten nu maar op de foto's van Diny.We hebben heerlijk gegeten en het was net Sinterklaas met het uitpakken van de SWAP cadeaus. Ik heb geen "les"gehad van Magtelt,had het druk met iets anders,maar ik vond het Tunisch haken er erg leuk uit zien.Ik heb ook geleerd van Simone hoe ik de juiste maat neem van een pop. Hopelijk tot een volgende keer. Jessica,bedankt.
-------------
|
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:26
|
het lukt me niet om alle foto's apart hier neer te zetten, of het lukt niet ik heb geen zin om 38 foto's hanmatig hier neer te zetten zonde van mijn tijd en dan moeten jullie zo lang wachten. hierbij dus de link naar het album, veel plezier.
http://diny183.nl.picturepush.com/album/270744/p-Hobbydozendag-25-5-2013.html" rel="nofollow - http://diny183.nl.picturepush.com/album/270744/p-Hobbydozendag-25-5-2013.html
-------------
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:35
wat een gezellige fotoos, .........
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:35
Diny,zo kan het toch ook. Leuk hoor,bedankt.
-------------
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:48
ja,ik was pas kwart over 6 thuis.jipsie bedankt voor je gastvrijheid en zusje Magtelt fijn dat wij samen zijn wezen treinen.frea,simone kristy,diny, jips, regina en jennie dat ik jullie heb leren kennen.mijn foto's mislukt,
-------------
|
Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 20:48
Wat een gezellige boel.
------------- EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 21:15
|
Wat ziet dat er weer gezellig uit!! En die tomatensoep, mmmmmmmmmm
|
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 21:16
Leuke foto,s diny,bedankt
|
Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 21:37
Lieve meiden, ik heb GENOTEN van de foto's, van de verhalen en van het vooraf er naar toe leven want alles gevolgd hoor...heerlijk dat het zo'n gezellige dag was....en bedankt dat ik namens de foto's er een beetje bij mocht zijn !!!!
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Bericht van: Saartje76
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 21:47
Het ziet er heeeel gezellig uit! Leuke foto's dames!
------------- Groeten, Saartje
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 22:46
Leuk jullie verhalen te lezen.
Jessica en ik hebben een iniminimeeting gehouden. Vanavond heb ik de kleding en puzzels opgehaald en thuis al gesorteerd. Alvast namens de gezinnen heel hartelijk dank voor de spullen. Hier gaan ze heel blij mee zijn!
|
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 23:22
Sanne ,wat fijn dat jij ook alles weer thuis hebt.Het was veel,dus daar zullen ze zeker blij van worden.
-------------
|
Bericht van: Cozz
Datum bericht: 25 Mei 2013 om 23:54
|
Wat een leuke foto´s zeg, het ziet er heeeeel gezellig uit zo met mekaar. Kan me voorstellen dat de dag veels te snel voorbij is gevlogen Bedankt voor het laten zien van die leuke foto´s ♥
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 01:30
wat een leuke foto's allemaal , bedankt Diny ja zo'n gezellige dag vliegt gewoon snel voorbij dames , spijtig genoeg
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 09:50
Tunische haaksters, normaal begin je met een lossenketting. Maar voor de eerste les leek het me makkelijker met een toer vasten te beginnen. Net als je gemakkelijker leert breien als iemand de eerste twee keer de steken voor je opzet en alvast een pen of twee breit.
Sanne, leuk dat je nog even geweest was. Krijgen we al foto's te zien van je huis?
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 10:05
Magtelt wrote:
Tunische haaksters, normaal begin je met een lossenketting. Maar voor de eerste les leek het me makkelijker met een toer vasten te beginnen. Net als je gemakkelijker leert breien als iemand de eerste twee keer de steken voor je opzet en alvast een pen of twee breit.
| ja dat zegt ze nu pas ga het echt proberen hoor.
-------------
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 10:11
diny183 wrote:
Magtelt wrote:
| ja dat zegt ze nu pas ga het echt proberen hoor.
|
Ja Ja,diny wel je hoofdje erbij houden hoor anders kun je Magtelt of 1 van de andere zusje nog om raad vragen, 
-------------
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 10:20
Magtelt; het huis is nog verre van af. Al het zwarte is bijna wit, komende week het vinyl en hopelijk laminaat erin, dat geeft al meer een af-gevoel. Ook nog sauzen en behangen, daarna kan ik wel foto's plaatsen. Maar jullie zijn natuurlijk welkom om het te bekijken als het helemaal af is!
|
Bericht van: Jips
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 11:33
|
Diny: Bedankt voor de foto's! Prima toch zo'n album, dat is denk ik ook minder belastend voor het forum dan al die foto's erop posten. Dames het was echt weer voor herhaling vatbaar. Ik heb net alle tassen uit zitten zoeken en nog even weer nagenoten. Gisterenavond hebben wij alle "restjes" van het buffet opgemaakt, heerlijk smaakte het weer. Ik ga zeker het tunisch haken oppakken. Vind het zo leuk! Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
------------- Naast de GFT container staat een WTF container, voor onacceptabel gedrag.
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 11:34
|
Leuke fotos,probeer er volgende x ook bij te zijn,Enne ennas' lekker dat er vaart in zit, als je in de buurt woont kom ik zekerz kijken
|
Bericht van: Kristy2223
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 12:30
Was inderdaad heel gezellie! Bedankt
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 13:14
Welkom op het forum, Kristy 2223.
wat rozengeur.
|
Bericht van: lori
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 13:46
|
Dames, fijn dat jullie genoten hebben. Diny, djw dat ik door de foto's een beetje het gevoel krijg er toch bij te zijn.
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 14:44
Ik blijf uitkijken naar goedkope tunische haaknaalden, we hebben dit jaar minder kofferbakverkopen langs het Kanaal, helaas, alleen maar half juli t/m augustus, elke zaterdag, terwijl we andere jaren al in juni konden genieten. Maar de kerkbazar in Ugchelen komt ook nog, die is in de lente en herfst.
Hoe meer mensen ik kan besmetten met het tunische virus, hoe beter.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Cully
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 15:01
Jullie hebben een gezellige dag gehad, zo te zien en te lezen, leuk !
Ik heb ooit in een ver verleden wel eens een pannenlap gemaakt in tunisch haken. Ik heb geen idee meer hoe het moet, maar weet nog wel dat ik het leuk vond om te doen.
|
Bericht van: Mutti
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 15:10
|
In welke dikte zoek jij de haaknaalden Magteld ??? 3/3,5 of juist dikker /dunner????
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 16:00
Het was in ieder geval gezellig zo te zien. Fijn toch!
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: J@nke
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 16:11
Wat gezellige foto's! Super dat het een geslaagde dag was.
|
Datum bericht: 26 Mei 2013 om 20:33
Mutti wrote:
In welke dikte zoek jij de haaknaalden Magteld ??? 3/3,5 of juist dikker /dunner???? |
Ik heb zelf 2/2,5/3/3,5/4 en 5. Ik moet nog even op de hobbydooswinkel kijken hoeveel maten er bestaan. Maar ik pak op rommelmarkten alles wat ik kan pakken, er is altijd wel iemand die ze kan gebruiken.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 27 Mei 2013 om 10:07
ik heb een paar keer nummer 4 voor je als je wilt.
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 27 Mei 2013 om 10:20
|
Wat ziet het er gezellig uit. Leuke foto's! Fijn dat jullie hebben genoten. Leuk om op deze manier toch een beetje mee te genieten. Gr. Rianne
|
Datum bericht: 27 Mei 2013 om 12:12
Ik heb nu al wel 1 tunische haaknaald nr. 4, maar ik heb een paar dames lekker gemaakt en ik had maar 2 extra 3,5-jes. Dus die zullen wel Ja graag gaan roepen. Ik heb op Marktplaats gezien dat je tunische naaldensets kunt kopen van het addi clickachtige systeem, dus met een lange draad en een stopblokje aan het eind. Daarmee kun je echt hele truien of dekens tunischg haken. Nr 3 tot en met 10.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Esther12
Datum bericht: 27 Mei 2013 om 15:51
|
Leuk, zo te zien was het heel gezellig!
|
Bericht van: Reghaakmaaraan
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 14:24
|
Hoi allemaal,
Ik heb geen idee of iedereen die bij de Hobbydoosdag aanwezig was, gaat bereiken.
Toch probeer ik het :-).
Er komt weinig uit mijn handen de laatste tijd (al wil ik nog zo graag!), daar heb ik een hele leuke reden voor want ik ben zwanger. :-).
Door de vermoeidheid en misselijkheid komt er helemaal niks uit mijn haden :-(. Wel kijk ik regelmatig naar alle mooie creacties welke er allemaal gepost worden op het forum.
Ik ga ervanuit dat mijn energie binnenkort weer terug komt en wat ik van Simone heb geleerd(continentaal breien) lekker veel kan gaan oefenen. :-).
Warme groeten aan jullie allen!
Regina
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 14:46
Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 16:58
gefeliciteerd
|
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 16:59
Heel veel gelukwensen. Die misselijkheid verdwijnt wel en dan komt het haken en/of breien terug.
wat rozengeur.
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 17:24
van harte proficiat met dit heuglijke nieuws   
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 18:04
Heee regina wat leuk,hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoever ben je nu? Groetjes jenny
|
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 18:38
van harte meis,met je zwangerschap.krijg de kleine een hoop tantes erbij,
-------------
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 19:49
|
Ik was niet op de hobbydozendag maar ook van mij van harte!!
|
Bericht van: m'jo
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 20:59
Leuke dag geweest zie ik aan de foto's en lees ik tussendoor, gezellig dames dat we mee mogen genieten
------------- richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl
|
Datum bericht: 12 Juni 2013 om 22:29
Regina, Van harte gefeliciteerd.Leuk zeg. Wanneer ben je uitgerekend???
-------------
|
Datum bericht: 13 Juni 2013 om 07:56
Regina, hartelijk gefeliciteerd.
-------------
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 13 Juni 2013 om 16:23
Gefeliciteerd wat leuk
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/