Print Pagina | Close Window

waarom ik zo snel ga.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=3432
Print Datum: 28 November 2024 om 02:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: waarom ik zo snel ga.
Bericht van: breioma
Onderwerp: waarom ik zo snel ga.
Datum bericht: 22 December 2007 om 14:07

Ik krijg vaak te horen dat ik zoveel maak en zo snel,daar is een reden voor,Ik heb fybromialgie,en daardoor wat beperkingen,maar vanaf maart loop ik flink te hannessen,fikse pijn in het onderlijf,steeds blaasontsteking,3 gyneacologen,internist,chirurg en vervelende onderzoeken verder,nog steeds geen diagnose.Ben nu bij een uroloog en neuroloog.In jan.volgen nog wat onderzoeken,mri,ct scan en blaasonderzoek,zij denken aan een beklemd niersteentje of een lage hernia,in beide gevallen kan een zenuwbaan beklemd zijn.Door de pijn kan ik niet veel weg,en heb dus een zee van tijd om te handwerken en het forum,mijn man doet het meeste huishoudelijk werk.Wil geen zielig verhaal ophangen,maar wilde het nu toch even kwijt.Heb sinds vrijdag een gerichte zenuwpijnstiller en die begint te werken,dus nu iets minder pijn,ben er blij van.

Antwoorden:
Bericht van: panda
Datum bericht: 22 December 2007 om 14:13
Het allerbeste Corry. Hoe meer je maakt hoe meer wij natuurlijk kunnen genieten van je werkjes

-------------
Groetjes Paula

Bericht van: Edith
Datum bericht: 22 December 2007 om 14:52
Heel veel sterkte Corry. De reden dat je zoveel handwerkt is niet fijn, maar ik hoop wel dat je er veel plezier van hebt.

Bericht van: Polly
Datum bericht: 22 December 2007 om 14:53
*Knuffel* tegen alle enge dokters en stomme onderzoeken
en petje af voor alle werkjes hoor!

-------------
Groetjes, Yvonne

Bericht van: amandel
Datum bericht: 22 December 2007 om 15:26

Hallo Corry,

Het is heerlijk dat je zoveel maakt toch. Het geeft je toch een soort van  ontspanning.

Ik ben blij dat je nu een pijnstiller hebt gekregen die   werkt.  Ik kan me ook voorstellen dat je daar blij van word, gelukkig maar.

En maak gewoon leuke dingen, daar worden wij ook blij van om naar al dat moois te kijken.

groetjes irene.

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.

Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 22 December 2007 om 15:44

Hoi Corry.

Ik wens jou heel veel sterkte met de pijn.

Ben blij dat de pijnstiller helpt.

Dat je nog vele leuke handwerkjes laat zien.

Groetjes Hetty.

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 22 December 2007 om 16:33
De reden dat je zo snel kan werken is inderdaad niet leuk maar je werkjes des te leuker.Sterkte.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: Nijntje
Datum bericht: 22 December 2007 om 17:10
sterkte cory!

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 December 2007 om 17:54
Heel veel sterkte!En wij bedoelen het niet als kritiek of dat we jaloers zijn. Het is toch verbazingwekkend dat je ondanks je pijn zo creatief bent. Dat geeft wel afleiding, dat weet ik, maar een ander zou misschien de hele dag op de bank liggen te zappen voor de tv en bij jou komt er telkens wat uit je handen, petje af. En geef je man maar een knuffel namens mij, dan geef ik de mijne er een, de schat had het hele huis gestofzuigd, terwijl ik boodschappen deed.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: miep
Datum bericht: 22 December 2007 om 18:21
Bah Corry, je krijgt ook heel wat voor de kiezen. Fijn dat de pijnstillers hun werk gaan doen. Veel sterkte!

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 22 December 2007 om 19:05

Hey Corrie,

Voel ontzettend met je mee..., gelukkig kun je wat afleiding vinden in je handwerken... Hopelijk vinden ze gauw de echte oorzaak en daarna een juiste remedie...

Wij duimen in elk geval... en wensen je voor 2008 een pijn-vrij jaar

Groetjes,

Rita.

Bericht van: tammie
Datum bericht: 22 December 2007 om 20:01
sterkte, maar gelukkig kan je lekker handwerken.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/

Bericht van: tdv
Datum bericht: 22 December 2007 om 20:37

lieve corry, wat erg joh,gelukkig heb je afleiding in het handwerken gevonden en wij kijken altijd weer uit naar je practhige werkjes hoor.

groetjes

-------------
groetjes tine

Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 22 December 2007 om 20:46
wat vervelend corry! wel fijn dat je door handwerken wat ontspanning hebt!

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 22 December 2007 om 21:12
Hallo Corry, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en fijn dat de pijnstiller gaat werken .    wij genieten wel heel erg van jou mooie werkstukken  heel veel sterkte en hopelijk een beter 2008  en   een dikke  van mij

-------------
groetjes Thea

Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 December 2007 om 21:36

Wat vervelend allemaal maar wel fijn dat je man veel huishoudelijk werk voor je doet hè. Ik heb ook fibromyalgie en dat is niet leuk.

Niersteentjes of steentjes in de blaas zijn erg pijnlijk. Hopelijk komt er straks iets uit de onderzoeken en kunnen ze je helpen.

Handwerk maar lekker door, heb je in ieder geval wat leuks te doen hè.

-------------
     All you need is love.

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 22 December 2007 om 21:39

Hoi Corry, ik sluit me helemaal bij Magtelt aan. Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je zoveel kunt handwerken. Het is alleen maar fijn dat je op deze manier toch je ei kwijt kunt. En dat je het forum goed bijhoudt is ook alleen maar fijn voor ons. Ik merkte net dat ik je eigenlijk onthoudt als "brei-oma" en niet als Corry. En dit is dus bedoeld als een warme, lieve, hartelijke vrouw.

Zo te lezen beloofd 2008 goed te beginnen. Ik wens het je in ieder geval toe.

Rosemarie

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 23 December 2007 om 00:32

Hoi Corry,

Maar goed dat je zo een goede afleiding hebt gevonden. Hopelijk wordt de pijn spoedig minder en vinden de dokters wat het is zodat je weer beter wordt. En ja als je hobby je de dag helpt doorkomen is dat toch een possitieve zaak. Blijf maar rustig doordoen ik verheug me steeds om al jou creaties hier te zien voorbij komen.

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Datum bericht: 23 December 2007 om 06:18
Bedankt allemaal voor jullie medeleven,dat geeft de burger weer moed ,zeggen ze toch.Ik ga ook echt wel door met handwerken,doe dat mijn hele leven al,het is leuk en geeft mij op een bepaalde manier ook energie,ook het forum trouwens,heb al enorm veel geleerd hier.en het is gezellig.Het meest vervelend is het wachten iedere keer,artsen overleggen niet met een collega,maar sturen je terug nar de huisarts en door wachtlijsten moet je steeds een maand wachten eer je aan de beurt bent,en daar door duurt het zo lang,Snap nu dat er iets gedaan moet worden aan die wachtlijsten.Ik ga nu lord even afmaken,dan kan ik hem straks plaatsen.

Bericht van: Tony
Datum bericht: 23 December 2007 om 08:23

Lieve Corrie, ik voel letterlijk en figuurlijk met je mee. We zitten schijnbaar in hetzelfde bootje. Ik herken alles wat je beschrijft, heb je nu Lyrica gekregen ?

Gelukkig hebben we het handwerken en het forum. Het voelt zo fijn hé, als je toch weer iets hebt kunnen maken. En daar mag je terecht trots op zijn, want het gaat vaak met bloed zweet en tranen.

Laat ons lekker meegenieten van jouw prestaties, en wat een schat van een man heb je, niet jaloers worden als ik hem een dikke knuffel geef.

Welk ziekenhuis ga je naar toe voor de onderzoeken ?

Veel liefs en sterkte TONY 

-------------
Antonia

Datum bericht: 23 December 2007 om 08:49
Originally posted by Tony Tony wrote:

Lieve Corrie, ik voel letterlijk en figuurlijk met je mee. We zitten schijnbaar in hetzelfde bootje. Ik herken alles wat je beschrijft, heb je nu Lyrica gekregen ?

Gelukkig hebben we het handwerken en het forum. Het voelt zo fijn hé, als je toch weer iets hebt kunnen maken. En daar mag je terecht trots op zijn, want het gaat vaak met bloed zweet en tranen.

Laat ons lekker meegenieten van jouw prestaties, en wat een schat van een man heb je, niet jaloers worden als ik hem een dikke knuffel geef.

Welk ziekenhuis ga je naar toe voor de onderzoeken ?

Veel liefs en sterkte TONY 

Ja ,ik heb inderdaad lyrica gekregen,ben er wel een beetje dronken van,maar dat schijnt weg te gaan,helpt in ieder geval om de piek eraf te halen.

Ik loop in twee ziekenhuizen,heb gewoon gekeken waar ik sneller terecht kon,Anthonius in nieuwegein en hofpoort in woerden.

en dank je wel,en voor jou ook veel sterkte.

Bericht van: corine
Datum bericht: 23 December 2007 om 10:45

Lieve Corry ik wens je veel sterkte toeheerlijk toch dat je nog kan handwerken.

Ik kijk altijd graag naar je mooie creatie's.

-------------

Bericht van: moeder van
Datum bericht: 23 December 2007 om 11:59

Hoi Corrie, ik vind het heel fijn boor je dat je nog kan handwerken. Mijn moeder was ook een echte handwerkfanaat, totdat zij fibromialgie kreeg. Ze loopt nu bij een homeopatische arts en zij kan gelukkig weer het meeste doen wat ze zou willen, alleen niet meer handwerken. Dat doet te veel pijn. Geniet daarom van ieder handwerkmoment.

-------------
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~

Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 23 December 2007 om 21:04
Originally posted by breioma breioma wrote:

Ik krijg vaak te horen dat ik zoveel maak en zo snel,daar is een reden voor,Ik heb fybromialgie,en daardoor wat beperkingen,maar vanaf maart loop ik flink te hannessen,fikse pijn in het onderlijf,steeds blaasontsteking,3 gyneacologen,internist,chirurg en vervelende onderzoeken verder,nog steeds geen diagnose.Ben nu bij een uroloog en neuroloog.In jan.volgen nog wat onderzoeken,mri,ct scan en blaasonderzoek,zij denken aan een beklemd niersteentje of een lage hernia,in beide gevallen kan een zenuwbaan beklemd zijn.Door de pijn kan ik niet veel weg,en heb dus een zee van tijd om te handwerken en het forum,mijn man doet het meeste huishoudelijk werk.Wil geen zielig verhaal ophangen,maar wilde het nu toch even kwijt.Heb sinds vrijdag een gerichte zenuwpijnstiller en die begint te werken,dus nu iets minder pijn,ben er blij van.

Fijn dat de pijn wat minder is. Ik hoop dat je gauw te horen krijgt wat er aan de hand is. Lekkere afleiding dat handwerken toch?

Datum bericht: 24 December 2007 om 06:16
Ik kan me zowiezo niet voorstellen hoe het is om geen hobby's te hebben,maar nu is het extra fijn,en door het forum ben ik aan knuffels begonnen ,weer een hele nieuwe ervaring en erg leuk,je moet opletten anders gaat het fout,dan kan je meteen niet piekeren,werkt echt beter dan en pot pillen.

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 24 December 2007 om 10:46
ben erg blij te horen dat er toch een pijnstiller is die nu blijkt te werken hiervoor!  En hopelijk dan gauw de échte oorzaak van de pijn ook, want het wachten is inderdaad slopend! petje af dat je zo vrolijk bent, en super dat je zoveel hééééééle mooie dingen maakt!

Datum bericht: 24 December 2007 om 10:49
Ben blij dat jij er weer even bent!

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 25 December 2007 om 11:37

Ben blij dat jij er weer even bent!

ik ook!  mis jullie best erg, maar er komt met deze drukke dagen geen kat opduiken om naar de haperende laptop te kijken... Vrede op aard, aan alle mensen die van goede wil zijn...  (ach, geduld is een schone deugd, hé! )

Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 25 December 2007 om 15:39

Ik kan me zowiezo niet voorstellen hoe het is om geen hobby's te hebben,maar nu is het extra fijn,en door het forum ben ik aan knuffels begonnen ,weer een hele nieuwe ervaring en erg leuk,je moet opletten anders gaat het fout,dan kan je meteen niet piekeren,werkt echt beter dan en pot pillen.

creatief zijn werkt perfect in meerdere situaties

Bericht van: schippersvrouw
Datum bericht: 26 December 2007 om 12:03

Hoi Corry, ik heb inderdaad ook wel eens tegen je gezegt "tjonge wat ga jij toch snel". Wist niet dat er zo'n reden achterzat. Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat 2008 er voor je lichamelijk wat beter uit ziet. Ondertussen genieten wij (ik) van al je mooie creaties en natuurlijk van al je snelle en wijze raad op alle vragen en problemen.

Je bent een schat

-------------
De groetjes van Wendy

Datum bericht: 26 December 2007 om 13:12
Originally posted by schippersvrouw schippersvrouw wrote:

Hoi Corry, ik heb inderdaad ook wel eens tegen je gezegt "tjonge wat ga jij toch snel". Wist niet dat er zo'n reden achterzat. Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat 2008 er voor je lichamelijk wat beter uit ziet. Ondertussen genieten wij (ik) van al je mooie creaties en natuurlijk van al je snelle en wijze raad op alle vragen en problemen.

Je bent een schat

dank je wel!

Bericht van: Josl
Datum bericht: 30 December 2007 om 15:14

Hallo lieve Corrie,

ook voor jou: veel geluk, liefde en zoveel mogelijk gezondheid in 2008. Ben al een poosje niet meer op het forum geweest (kon me er door omstandigheden niet toe zetten, geen geduld genoeg) en ben nu aan het "bijlezen". Mijn jongste dochter (32 jaar en 2 kindjes plus man) heeft ook fybromialgie. Ondanks dit gaat ook zij "gewoon" door. Petje af voor jullie.

Afgelopen tijd heb ik wel nog het een en ander gefrummeld; zet binnenkort wel weer iets bij creaties.

Groetjes en dikke knuffel, Joke (bedankt voor je mail, lief!!)

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net