|
1. Kun je wat vertellen over de doelgroep die hier komt? Weet je wat voor soort mensen hier komen? Denk hierbij aan: man/vrouw, leeftijd, type. Doelgroep zijn creatieve vrouwen uit alle lagen van verschillende landen (Nederland/België en geëmigreerde Nederlanders. Leeftijd is verschillend, hoewel ik het idee heb dat 50+ het best vertegenwoordigd is. 2. Waarvoor ben jij voornamelijk op het forum te vinden? Denk hierbij aan: patronen, ideëen, vragen.
Voornamelijk kijk ik naar andermans creaties en ben ik te vinden bij tips & trics. Om zelf dingen te leren of om handigheidjes met andere te delen. 3. Loop je tegen bepaalde problemen aan als je gaat breien of haken? Denk bijvoorbeeld aan opbergmogelijkheden of iets waar je last van hebt tijdens het bezig zijn.
Inmiddels (na 1.5) wel handigheid gevonden in het opslaan en orderen van de spullen. Verschillende dozen met ieder z'n eigen prullaria. Ook een apart koffertje met haaknaalden/oogjes/naalden/tangen e.d Verder is er bij tips & trics genoeg te lezen over het opbergen van bolletjes wol. Wel zoek ik nog een goede opbergmogelijkheid voor losse lintjes. 4. Wat maak je zoal? En ben je van plan om ook andere dingen te gaan proberen?
In den beginnen veel gebreid en geborduurd, toen kon ik nog niet haken. Sinds 1.5 jaar kan ik haken, sinds dien alleen gehaakt. Grote projecten (knuffels, sjaals, poncho's) , maar bij voorkeur kleine dingetjes zoals sleutelhangers. Verder ''pimp'' ik de sleutelhangers met kraaltjes en lintjes. Ook een hotfix gebruik ik graag en regelmatig op bijv. kinderkleding. 5. Volg je de trends ook of blijf je vooral bij hetzelfde?
Ik blijf me wel orienteren en mocht er iets leuks op mijn pad komen, zal ik deze ook proberen te volgen. 6. Heb je misschien nog idee wat je mist in de wereld van het breien of haken? Misschien heb je nog wel een ander idee of een suggestie, die hoor ik graag! Ik ben niet actief opzoek naar andere dingen, dus nee, ik mis tot heden niks. Op het forum zelf mis ik controle/toezicht. (een discussie die dan ook regelmatig oplaait)
------------- Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK
|