Print Pagina | Close Window

Waar verbergen jullie je haak of breinaalden?

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=35115
Print Datum: 18 November 2024 om 09:44
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Waar verbergen jullie je haak of breinaalden?
Bericht van: Spookysil
Onderwerp: Waar verbergen jullie je haak of breinaalden?
Datum bericht: 04 September 2013 om 21:29
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuwsgierig hoe en waar iedereen zijn haak of breinaalden bewaart, ik heb een houten kistje waarin ze zitten, maar ondertussen zit het kistje ook vol met van alles en nog wat (stopnaalden, draaddoorvoerders, rammelaars enz. ) haha LOL

-------------
All you need is love (and a cat!)

Antwoorden:
Bericht van: drempt
Datum bericht: 04 September 2013 om 21:56
Ik heb ooit een metalen pennendoosje van winnie the pooh gekregen van mijn tweeling zusje voor onze verjaardag daar zitten alleen haaknaalden in

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: lollibol
Datum bericht: 04 September 2013 om 22:13
voor mijn breinaalden gebruik ik een koker van badmintonpluimen :-)

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.

Bericht van: bloem
Datum bericht: 04 September 2013 om 22:30
mijn rondbreinaalden bewaar ik in zo'n leuk kistje van de action  met een bol deksel .
de gewone naalden in een oude houten koker met bloemetjes  van mijn Moeder.

en de haaknaalden zitten in een ouderwets doosje met schuifdeksel.

-------------
oant Sjen

Bericht van: Harmanna
Datum bericht: 04 September 2013 om 23:23
heb een etui gekocht voor me haaknaalden. breipennen die er zijn liggen in de hobby-gereedschap kist die ik gekregen heb.

-------------

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 05 September 2013 om 07:48
mijn breinaalden zitten in een vaas, de rondbreinaalden in een etui die voor breinaalden was bedoeld en mijn haalnaalden zitten in een laatje van een ikeabox

-------------

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 05 September 2013 om 08:44
Haaknld in de naaibox, zon ouderwetse, die als een harmonica zn ruimte prijsgeeft, mn oma had zon ding ,deze op de kringloop gevonden, zit propvol. De rest zwerft op ieder leeg plekje in huis

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 05 September 2013 om 08:49
breinaalden in een pvcbuis met doppen en mijn haaknaalden in een leuk koektrommel. en mijn rondbreinaalden in een sigarendoos. zoek nu een leuke trommel voor mijn sokkennaalden.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 September 2013 om 09:40
De tunische haaknaalden in de breikoker van Action, de gewone haaknaalden en de kabelnaalden in pennendozen, rondbreinaalden in een ronde koektrommel samen met een naaldenmeter en de breinaalden staan in een plastic emmer. Voor allerlei gereedschap heb ik zo'n tas van de Voordeelboekwinkel, met diverse elastieken en vakjes.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: engeline
Datum bericht: 06 September 2013 om 15:51
Ik bewaar ze op mijn hobbykamer(jawel!!!!,een hele kamer voor mij alleen).De kast heeft twee grote lades onderin,en in een daarvan liggen al mijn breinaalden.Echt wel veel. Heb links en rechts wat volle kokers van oude dames gekregen en kon ze vaak ook op rommelmarkten niet laten liggen.Nu wel hoor.Voor de haaknaalden heb ik een etui gehaakt.

Bericht van: mimisa
Datum bericht: 06 September 2013 om 17:03
De breinaalden in een houten breinaald doos en in een plastic breinaald doos.

De haaknaalden in een klein etuitje die ik ooit voor 35 cent bij het kruidvat heb gekocht.

-------------

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin

Bericht van: Nikaatje
Datum bericht: 06 September 2013 om 23:23
Ik bewaar mijn haaknaalden in een ronde trommel waar Jodekoeken in hebben gezeten en m'n breinaalden liggen in een mand met garen. 

Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 07 September 2013 om 08:02
Ik bewaar mijn naalden in een houten doosje en de breinaalden heb ik in leuke houten breinaaldendoosjes!

-------------

Bericht van: niania
Datum bericht: 08 September 2013 om 08:44
ik bewaar mijn breinaalden in een grote pvc pijp koker
die ligt op 2 grote spijkers op de dakbalken op zolder

mijn haaknaalden zitten in verschillende haaknaaldkokers
en overal waar ik ze neerleg (ik kom ze overal tegen)

rondbreinaalden (ik wist niet dat daar speciaal ronde houten dozen voor bestonden) in een gehaakte breinaaldtas
(ooit gekocht op rommelmarkt)

door het hele huis liggen mijn handwerkspullen

nia

Bericht van: mick
Datum bericht: 08 September 2013 om 10:16
in een la van  mijn knutselkast, allemaal door  elkaar met breinaalden /haaknaalden en naalden voor in elkaar zetten , dus dat is meestal even zoeken naar de juiste dikte naald

Datum bericht: 08 September 2013 om 14:01
Xenos heeft ronde spanen dozen, maar ik gebruik gewoon een plastic koelkastdoos of een koektrommel.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: niania
Datum bericht: 08 September 2013 om 14:26
ja dat ik daar zelf niet op ben gekomen

nia

Bericht van: Anniek88
Datum bericht: 08 September 2013 om 14:35
Ik heb een mooie 'koffer' wat officieel een naaikoffer is. Bovenin zit een bak met vakken, in het grootste vak zitten mijn Clover Amour haaknaalden. Ik heb er nog veel meer, die zitten in een simpele etui van de Xenos!

Bericht van: macheri
Datum bericht: 09 September 2013 om 20:46
Ik  bewaar mijn breinalden in een oude plastick tekeningenkoker (kan dus ook breinaalden koker zijnWink

Mijn haaknaalden zitten in een oude brillenkoker en mij rond breinaalden kabelnaalden enz. zitten in een oude pennenetui van mijn dochter van school. en mijn  stopnaalden e.d. zitten in verschillende kralen kokertjes  waarvan de kralen weer in kleine vierkante doosjes zitten  i.v.m. het makkelijker pakken dan zo'n smalle ronde koker.

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">

Datum bericht: 10 September 2013 om 10:02
Je kunt van vilt een naaldenboekje maken: lapjes vilt van Action aan elkaar naaien, kartonnen voor- en achterkanten maken, twee gaatjes maken met de perforator en het boekje in elkaar zetten. Sorteren op dikte. Kan ook voor spelden.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Cully
Datum bericht: 10 September 2013 om 18:03
Ik heb pas een heel leuk hoesje voor mijn mobiel gekregen, maar het is nogal opzichtig, bling, bling. Wink
Ook is mijn telefoon een stuk kleiner, dus gebruik het nu om mijn haaknaalden in op te bergen.

Bericht van: Jo Bateau
Datum bericht: 10 September 2013 om 19:21
http://www.freebits.nl/view.php?filename=9082013_09_10_19.jpg" rel="nofollow">
een beetje grote foto geloof ik!!
Gr Jo

-------------
Groeten Jo

Bericht van: Jo Bateau
Datum bericht: 10 September 2013 om 19:22
even je pad omdraaienLOL

-------------
Groeten Jo

Bericht van: Esther12
Datum bericht: 10 September 2013 om 21:29
Oh grappig Jo, die heb ik ook gehad. Kan ze helaas na onze verhuizing 8 jaar geleden niet meer vinden. Dus weer helemaal opnieuw begonnen met haak- en breinaalden sparen.

Bericht van: Rita.1
Datum bericht: 15 September 2013 om 16:17
ik heb een  pennen koker , de alleen voor pennen bestemd is, en die zit dan ook helemaal vol.
Mijn haaknaalden zitten in een  doosje  waar ze precies in passen.

en mijn wol zit in een mand , die mijn schoonochter gemaakt heeft met daar op allemaal foto,s van de kleinkinderen en van mij .

Bericht van: Rita.1
Datum bericht: 15 September 2013 om 16:38
ik wens een ieder nog een fijne zondagmiddag/avond. Nu ga ik even verder aan mijn trui breien. 
groetjes Rita
                                                                              Geen thumbnail gevonden.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net