Print Pagina | Close Window

oliedom

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=3610
Print Datum: 01 December 2024 om 00:35
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: oliedom
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: oliedom
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 19:30
och heden, ben ik toch mijn paspoort kwijt. heb het hele huis al 3 keer op zijn kop gezet terwijl ik zeker weet dat die altijd in mijn tas zit, maar goed je gaat toch twijfelen. hij is weg! ik gok verloren onderweg of zo....zo beroerd...

Antwoorden:
Bericht van: miep
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 19:31
Poe, als ie echt weg is, is het flink balen. Moet je overal weer achteraan. Misschien moet je even lekker onderuit met een kopje koffie en krijg je ineens een heldere ingeving waar je hem hebt gelaten.

Bericht van: breioma
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 19:42

Afschuwelijk,je blijft waarschijnlijk steeds zoeken en je afvragen waar het is,balen is dat.Wil je niet ongerust maken ,wij hebben dit pas gehad met de autopapieren,op de meest idiote plekken gezocht,wekenlang,en helaas niet meer gevonden,

Zoekse nog even,ga eerst maar een stukje breien,dat helpt misschien.

Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 20:12
dat is echt vervelend voor je. Ik hoop dat je hem gauw weer terug vindt.

Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 20:49

Hoi.

Dat is heel naar voor je.

Ik hoop dat je hem toch snel weer hebt.

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 20:51

Hallo Lisa,

wat vervelend dat je paspoort weg is veel succes met het zoeken

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 10 Januari 2008 om 21:03
ja ik ben altijd megaklunzig maar ben echt nooit wat kwijt...nouja...ik denk er wel even een poosje over na.

Bericht van: klamadi
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 21:45
weetje ook niet meer waar je hem het laatst hebt gebruikt ik heb wel eens wat in de vriezer terug gevonden dan ben je soms met 2 dingen tegelijk bezig en dan gaat er iets fout ik hoop dat je het vanavond nog terug vind anders moetje er de hele nacht aan denken

-------------
groetjes
        KLAZIEN

Bericht van: JacquelineJ
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 22:09
Jeetje wat vervelnd, ik hoop dat je hem snel weer terug vindt.

Bericht van: Dikky
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 22:16

Dat is nou toch wel erg vervelend zeg.

Als je het nu echt niet terugvindt krijg je bovendien zo'n romslomp. Moet je als ik me niet vergis zelfs aangifte doen van de vermissing (mijn moeder heeft het ook wel eens gehad, ergens laten liggen en gelukkig later weer teruggekregen). Volgens mij kun je daarna pas een nieuwe aanvragen.

Weet je niet meer wanneer je het voor het laatst hebt gebruikt (ben natuurlijk al de zoveelste met deze tip)?

Ik hoop in ieder geval dat je het heel snel weer terug hebt.

Groetjes,

Dorine

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 10 Januari 2008 om 23:39

Even proberen na te gaan wanneer je ze het laatst gebruikt hebt.

Zo hebben mijn autosleutels eens meer dan een dag in de koelkast gelegen. Het heel huis afgezocht. Ja hoor ik was gaan winkelen en had ze gewoon met het gekochte vlees in koelkast gelegd. Toen ik s'anderndaags ging eten maken kwamen ze tervoorschijn toen ik het vlees er terug uithaalde. Als ik nu iets mislegd hebt zegt mijn man al heb je al in de koelkast gekeken.

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 07:13
hahahaha ja gisteren uitgebreide detective geweest. maar het stomme is dat ik dat ding nooit uit mijn tas haal, gewoon standaard erin. alles op zn kop gehad gisteren maar niks gevonden...

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 07:48
Knap balen!

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 09:51
Ik hoop voor je dat hij nog terecht komt. Want anders is het knap lastig.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: odette
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 13:23

Zo ben ik eens mijn rijbewijs maanden kwijtgeweest. Het hele huis afgezocht maar niks gevonden. Tijdens de zomer had ik hem nog dat wist ik zeker maar ergens  halverwege de winter kwam ik erachter dat hij niet meer in mijn tas of jaszak zat. Dacht dat ik hem was verloren of dat hij gestolen (gerold) was. Zo zonde want als je een nieuwe aanvraagd moet je ook betalen omdat je hem verloren-kwijt bent.

Bleek dat ik hem in de binnenzak van een regenjas had gestopt. Kwam ik bij toeval achter omdat ik de regenjas wilde op vouwen en in zo een zakje stoppen bij de regenbroek. Ik blij, had wel meer dan 3 maanden rondgereden zonder rijbewijs op zak.

Dus nog maar even goed zoeken misschien vind je hem nog.

-------------
odette

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 14:59
wat rot voor je , hoop dat je snel je pas weer vind je kunt het hier spaans benauwd van krijgen, sucses!!!

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 15:31

Hopelijk vind je hem snel terug...  duim voor jou.

Groetjes,

Rita

Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 16:18

Ik zou het hele huis nog maar eens op zijn  kop zetten, je vindt het vast! Mijn dochter was de hare eens kwijt, ook alles nagezocht en een nieuwe gehaald. Boete gekregen dus veel extra geld kwijt. Toen ze haar nieuwe paspoort op kon halen vond ze het oude weer terug.

Ik heb mijn paspoort in mijn keukenkast(niet lachen dames) in een klein trommeltje. Daar zit ten ook al mijn kassabonnen in die ik moet bewaren en garantiebewijzen enzo. Staat al 31 jaar in die kast dat trommeltje en ik hoef dus nooit om dat soort dingen te zoeken. Super handig.

Mijn rijbewijs heb ik altijd bij me als legitimatie. En als ik geen rijbewijs had nam ik wel een kopie van mijn paspoort mee op zak. Nooit mijn paspoort zelf ivm verliezen of diefstal.

Dus meid, zoeken en nog eens zoeken.Succes!!!!

-------------
     All you need is love.

Bericht van: panda
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 16:21
succes met het zoeken :) ik duim voor je :)

-------------
Groetjes Paula

Bericht van: Wanda
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:08

DAT IS ECHT BALEN, ALS IK IETS KWIJT BEN DAN PROBEER IK ME TE HERINNEREN WAT IK DIE DAG GEDAAN HEB EN DAN ZO WEER ALLES WEER OPNIEUW DOEN, MAAR ALS HET EEN PAAR DAGEN GELEDEN IS ZAL HET NIET MEE VALLEN, SUCCES ERMEE.

MIJN MAN WAS EEN KEER ZIJN RIJBEWIJS KWIJT EN DIE KWAM MAANDEN LATER BIJ IEMAND TERECHT, WAAR HIJ ZICH HAD MOETEN LEGITIMEREN, WAS ALLEEN STOM DAT ZE ONS NIET BELDEN DAT ZE HEM HADDEN.

NOGMAALS SUCCES EN HOPELIJK VIND JE HEM

WANDA

-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van

Bericht van: Suzanne.vnh
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:18
Veel succes met het zoeken, wat beu, je hebt toch zo één of andere heilige voor wie je een kaarsje moet branden als je iets kwijt bent ... niet? weet nog zo iets van mijn oma. Nuja mss es aangeven bij politie, wie weet ligt je pas daar te wachten op je.

-------------
Moed staat aan het begin van de d(r)aad, geluk wacht bij de voltooing.

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:28
Ja sowieso aangeven bij de politie, misschien dat het je een boete scheelt?

-------------
     All you need is love.

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:30
heb vanmorgen wel de politie gebeld, maar als je m aangeeft moet je sowieso een nieuwe aanvragen. als je m weer vindt, is die onbruikbaar...dus moet nog maar eens dubbel zoeken

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 20:14
bidden tot de heilige Anthonius was dat Suzanne er hoorde ook een schietgebedje bij dat ging zo heilige Anthonius beste vriend zorg dat ik mijn paspoort vind

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 21:00

Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:

Veel succes met het zoeken, wat beu, je hebt toch zo é©® of andere heilige voor wie je een kaarsje moet branden als je iets kwijt bent ... niet? weet nog zo iets van mijn oma. Nuja mss es aangeven bij politie, wie weet ligt je pas daar te wachten op je.

Inderdaad, ik ken hem van mijn moeder die zong het ook altijd:

Heilige Anthonius goede vrind zorg dat ik mijn ..... (in dit geval paspoort) vind.

Misschien helpt het.

Groetjes en nog succes met zoeken,

Dorine

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 21:01

Sorry, niet ver genoeg gelezen.

Er zijn meer mensen die de heilige Anthonius kennen.

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 22:22
heel lief mensen maar dat doe ik niet hoor
ben zelf christen (evangelisch), dus ik geloof niet in heiligen. Maar wel bedankt dat jullie zo meedenken.

Datum bericht: 11 Januari 2008 om 23:47

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

heel lief mensen maar dat doe ik niet hoor
ben zelf christen (evangelisch), dus ik geloof niet in heiligen. Maar wel bedankt dat jullie zo meedenken.
Nou maar dubbelop zoeken dan Succes meid!

Ben je onlangs nog op reis geweest en zit ie misschien in een tasje wat je om je nek draagt? Of in een koffer die je mee had? Ik noem maar even wat hè

-------------
     All you need is love.

Datum bericht: 12 Januari 2008 om 09:42
net nog even bij de albert heijn geweest, dacht dat die maar misschien was gevallen of zo. maar nee...we zoeken verder

Bericht van: Tony
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 10:35

sterkte met het zoeken, kan heel fustrerend zijn,  ik duim voor je.

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 14:45
Is je paspoort net zo groot als een bankpasje? Dan zit hij misschien vastgeplakt aan een ander pasje, dat heb ik eens met een bibliotheekkaart gehad.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 12 Januari 2008 om 17:55
nee echt een paspoort zeg maar, zo'n rode onhandige.
maar wel een goede tip!

Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 20:52
Als je 'm echt nergens uit je tas hebt gehaald, kom je 'm vast nog wel tegen. Waarschijnlijk op een stomme plaats.. We blijven optimistisch, succes met zoeken

-------------
Groetjes Syl

Datum bericht: 12 Januari 2008 om 21:11

Misschien is ie inderdaad uit je tas gevallen en in de kast beland waar je tas normaal staat.

Volgens mij en met mij velen hoef je niet in de heiligen te geloven om ze aan te roepen. Maar goed het was ook maar een idee en een oud gebruik in onze familie.

Ik hoop echt voor je dat je dat rode boekje binnenkort vindt.

Groetjes,

Dorine

Datum bericht: 12 Januari 2008 om 21:23
Ligt het misschien bij je belastingpapieren? Zit het in een klein vakje van één van je tassen? In de doos met foto's beland misschien? NIet per ongeluk bij de kerstspullen ingepakt? Ik noem maar wat gekke dingen hè, soms weet je niet wat je doet 

-------------
     All you need is love.

Bericht van: boek
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 12:33

mijn zus was haar telefoon eens kwijt had ze in het afwasteiltje onder het aanrecht gezet, nu dan kan je zoeken, nu kun je zon ding laten bellen en zoweer vinden, maar ik wilde maar zeggen hij kan op de vreemste plekken liggen, mijn man zegt altijd wat het huis wegbrengt brengt het ook weer terug. al kan dat soms wel even duren.

sterkte met je zoektocht

groetjes Tineke

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 13:47
De angst van heel veel mensen denk ik.....................heel herkenbaar.

-------------
Hou de eer aan jezelf

Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:02

Zolang je het paspoort de eerste tijd maar niet nodig hebt hè. Als je het nodig hebt voor een vakantie of zo wordt het een heel ander verhaal.

Ben je net op vakantie geweest dan kun je het wel weggelegd hebben bij spulletjes die je niet hoeft uit te wassen.

Je komt het straks vast een keer tegen op een hele vreemde plaats denk ik.

-------------
     All you need is love.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net