Print Pagina | Close Window

Al meia haar creaties 26-2-08

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=3618
Print Datum: 27 April 2024 om 08:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Al meia haar creaties 26-2-08
Bericht van: Meia
Onderwerp: Al meia haar creaties 26-2-08
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:37

Deze sjaal heb ik voor mijn dochter gemaakt. Lachen, want hij kost maar 2 euro. Ik vond dit garen bij de zeeman voor 1 euro per bol(normale prijs was 2 euro)Ik had 2 bollen nodig. Ik een week heb ik hem gebreid. Met de 2e begonnen en weer uitgehaald. Wel 4x opnieuw begonnen of zo. Toen een geheel ander patroon maar nu maak ik er nog eentje voor de buurvrouw. Ik denk dat de lengte wel 170 cm is als ik naar de matras kijk waar ik hem heb opgespannen.

clapotis



-------------
     All you need is love.




Antwoorden:
Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:39

Dit is het achterpand van mijn kleinzoon zijn vest:



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:43

Deze had ik geloof ik al geplaatst. Weet ik niet meer zeker Mijn hoofd is een vergiet de laatste tijd



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 18:44
geweldig allemaal,vooral het vestje voor je kleinzoon,kan me voorstellen dat hij dit leuk vind.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: tammie
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:08
zeker mooi vestje, volgens mij had je die laatste al geplaats maar het blijft leuk om er naar te kijken.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:21

Hoi Meia,

Héél mooi allemaal... vooral het vestje voor je kleinzoon ziet er echt te gek uit.

Groetjes,

Rita.



Bericht van: Guests
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:27

leuk meia de sjaal en aardig snel gebreid zeg.het ingebreide pandje is ook erg leuk!

groetjes puck



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:38
Wat ontzettend leuk allemaal.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:44
Hoi Meia,

Mooi werk, hoor!! Hoe heb je die sjaal gebreid? Lijkt me een speciale steek??



-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 19:52
Wat is een clapotis eigenlijk?? En van waar komt die naam? Nog nooit van gehoord!

-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 20:48
mooie creaties Meia en ook zo snel

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 21:34

Mooie creaties Meia.

Vooral de steek van de clapotis (waar staat dat eigenlijk voor) vind ik erg mooi.

Ook het inbreiwerk van het vestje is erg leuk. Dat vind ik persoonlijk niet zo leuk om te doen. Brei liever ajour. Maar ieder zo zijn meug.

Groetjes,

Dorine



Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 Januari 2008 om 22:48

Ja clapotis is een bepaalde steek voor zover k het goed heb. Je spreekt het uit als clapotie, wist ik ook niet en ik zei dus gelukkig alleen maar thuis clapotis

Je breit het diagonaal en je laat een steek vallen waardoor  je die streepjes krijgt.

Ik ga hemzelf nog en keer maken van heel mooi wollen garen op dunne naalden. Dan is het gevallen steekje ook wat smaller. Je moet hem wel opspannen(heet tegenwoordig blokken)  anders zit er een kronkeltje in

Het vest vind ik zelf ook mooi alleen zit ik met het voorpand. Er passen geen 2 sterren in het voorpand dus moet ik 1 ster maken en nog wat ernaast. Zit ik weer van tebalen  Ik zoek dat nog even uit. Ik ben nu nog niet zo heel ver met de voorpanden.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 01:01

Wat een mooie clap is dat geworden. Dat gelooft je vast niemand als je zegt dat hij maar 2 euro gekost heeft.

En dat truitje wordt vast supper. Ik ben wel benieuwd hoe ie der gaat uitzien als ie af is. Maar dit stukje is veelbelovend



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Meia
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 03:31

Dank voor de reacties, ik heb net uren zitten surfen over van alles en nogwat op breigebied. Ik zocht eigenlijk naar de grannydeken die Marjolein zoekt maar ik heb em niet gezien. Wel veel mooie andee dingen en ik zat opeens op Lieke haar weblog en door haar spiegelsokken herkende ik het

Ja dat vest wordt vast super, tuurlijk komt er een foto hè. Ik zal ook mijn docther even vragen van de clap... als ze hem om heeft. Ziet er zo maf uit als ie zo opgespannen ligt hè. Mijnkleindochter vond het wel leuk zo de matras van de logeerkamer op de vloer in de kamer. Ik heb hem laten liggen en de volgende morgen lag ze erop en keek ze naar de tv Geef haar eens ongelijk? De sjaal had ik er al af natuurlijk



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Edith
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 11:32
Je creaties zien er heel mooi uit.


Bericht van: Nijntje
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 13:40

leuke creaties!



Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 13:53

hallo meija

wat een mooie das/sjaal is dat geworden en lekker voordelig,hihi.

en ik ben ook wel benieuwd naar het vestje wat je aan het breien bent,jeetje wat een werk zeg,maar wel heel mooi,

groetjes hesterkg1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 14:55
Als het niet lukt met de sterren op het voorpand, kun je er dan geen pullover van maken?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: miep
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 18:36
Heel mooi allemaal hoor. Ik moet mijn clapotis nog steeds opspannen, zal het toch maar gaan doen.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 18:59

Ik heb vroeger eens voor mijn kinderen een vest gebreid met van die sterren, die waren zo leuk geworden en ik had nog nooit met 2 kleuren gebreid toen. Mijn moeder was er trots op weet ik nog 

Ik dacht dat ik dat patroon nog wel had maar kennelijk niet. Ik zit nu met een dilemma, als ik er een trui van maak dat komen op het voorpand ook 3 sterren maar hij heeft liever een vest. Daar passen op de voorpanden geen 2 sterren naast elkaar. Ik dacht, dan maar 1 ster in het midden en aan de randjes een randje maken. Maar ik denk nu, kan ik niet beter anderhalve stermaken?

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 20:42
Mooi zeg!! vooral ook snel

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 20:56
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Mooi zeg!! vooral ook snel
Ach, valt wel mee toch? 

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 14:01
leuk allemaal zeg

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 18:26

ik zou één ster doen. Anderhalve kan ook bij een vest, maar dan komt het misschien weer net niet uit op het midden bij de sluiting?

mooie spulletjes, hoor! is dat het beertje dat wel eens bij de "makkelijke" patroontjes werd genoemd?



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 19:03
Nou dat vind ik wel snel, 1 week

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 Januari 2008 om 00:56
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Nou dat vind ik wel snel, 1 week
Was ook wel zo want het was ook nog tussen kerst en oud en nieuw en ik moest ook nog heel veel andere dingen doen. Maar als ik even zat dan had ik mijn breien al weer ter hand genomen hè hihi.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Josl
Datum bericht: 14 Januari 2008 om 12:28

Meia, dat doe ik je echt niet na: schitterend en ook een mooie kleur.

Ik had die spulletjes op de tweede foto nog niet gezien. Als je een keer zin/tijd hebt mag ik dan het patroontje van het beertje EN de bloemen die daar boven staan??

Heb gisteren een kleine dino gehaakt (een platte om ergens op de naaien of om op een prikbord te hangen of zo). Is ook al zo'n lief klein (haak-)patroontje.

Zal vanmiddag eens eventjes een paar fotootjes bij creaties plaatsen: heb allemaal kleine (redelijk snel klaar) dingetjes gemaakt. Beertje lijkt me ook erg leuk.

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 Januari 2008 om 20:23

Ik heb de patroontjes op mijn pc staan en dan helaas niet in word want die deed het niet meer. Ik heb ze in office 2000 staan en niet iedereen kan die openen.

Ik stuur het je toe en dan moet je maar even zien of het lukt ok?



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 Januari 2008 om 20:30
Joke je hebt mail

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 Januari 2008 om 21:42

Ik heb de voorpanden van het vest weer een stukje uitgehaald, was gelukkig niet zo heel veel. Ik heb nu maar anderhalve ster in het patroon. Kan nog steeds beslissen of ik die halve ster in het midden doe (met een rits in het vest) of dat ik ze aan de zijkanten doe. Voorlopig moet is ze eerst maar breien. Ben aan de 8ste naald toe van het sterpatroon  Schiet dus al een beetje op.

Vandaag heel mooi garen(wol/zijde) gekregen. (gekocht voor een prikje) Komt uit Engeland en iemand had het over en het was toevallig mijn kleur. Toen ze het te koop aanbood heb ik meteen gereageerd natuurlijk. Ik ga er een mooie sjaal uit breien. Jullie zullen het resultaat wel zien over een poosje. Eerst nog 3 andere dingen die af moeten, eh 4 dus! Vest, sjal, drakensjaal en babyvest.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 15 Januari 2008 om 12:01
Mooie creaties allemaal.


Bericht van: Tony
Datum bericht: 16 Januari 2008 om 08:40

Hoi Meia,

Wat een mooie sjaal, maar het vest ben ik helemaal weg van!!

Ik doe dat ook zo graag, inbreien. Met anderhalve ster komt het best goed in het midden,als je een rits gebruikt, zou ik die met de hand inzetten, dan kun je de steken mooier tegen elkaar leggen.

Veel succes ermee Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 Januari 2008 om 12:44

Ja Tony, daar dacht ik ook aan maar ik mag nu eerst wel even zien of de panden dan even breed zijn samen. Ik was namelijk van plan om een knopenband eraan te breien. Ik kan beter nu nog een keer uithalen dan als ik nog verder ben hè. Zou ook de derde keer opzetten worden hahaha. Net als het rugpand. Tja Maar het gaat goedkomen, dat is zeker.

Ik kan er momenteel niet zo goed aan breien want we zitten steeds bij mijn schoonmoeder, zij is met haar laatste eindje leven bezig. Dan neem ik maar een haakwerkje mee.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 Januari 2008 om 15:09
Joke, is dat beertje niet het patroon dat bij Vragen, Patronen voor demente bejaarden staat? Een grote en een kleine. Corrigami heeft er ergens een foto van geplaatst.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 Januari 2008 om 18:26

Ja dat beertje is het, ik heb het haar al toegestuurd.

Iemand vroeg nog om de bloemen maar de email werkt niet. Ik weet nu natuurlijk niet wie dat was. Zometeen maar even terugbladeren  Nou ik ben zeker gek aan het worden  Nu zie ik alleen joke er om vragen  Nou ja wie ze wil kan ze krijgen. Ze zijn erg gemakkelijk om te haken.

hier staan ze in, leuk boekje zeer de moeite waard. Renske heeft em te koop!



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 18:29

Mijn nieuwste creatie een babyvestje wat in Spanje terecht zal komen.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 18:42
Wauw, leuk zeg. Die bloemetjes maken het echt af!

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 18:49

Eigenlijk moest er nog een vlindertje op maar op de foto lijkt het vestje groter dan in werkelijkheid. Ik vond het zo wel goed. Mijn buurvrouw is er heel blij mee.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 19:10
Wauw,wat een schatje,vooral met die bloemetjes.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 19:46

hoi hoi,

jeetje wat en heel leuk vestje is dat zo geworden met die vrolijke bloempjes er op,mijn complimenten hoor!!!!!

groetjes hesterkg1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 19:52
mooi vestje hoor, wordt je helemaal vrolijk en blij van

-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: amandel
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 20:20
Wat heb je een schattig vestje gemaakt, beeldige kleur, en dan die bloemetjes erop, prachtig, groetjes irene.

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 20:38

Ik kan zo  beginnen aan een nieuwe, mijn dochter was hier vanmiddag en ze vond het zo leuk, een vriendin van haar heeft net een baby gekregen.

Ik had het kunnen weten hè, had ik vandaag meteen even xtra knoopjes moeten kopen op de markt.

Bedankt voor jullie leuke reacties



-------------
     All you need is love.



Bericht van: JacquelineJ
Datum bericht: 25 Januari 2008 om 22:13
Goh wat een leuke dingen heb je gemaakt. Je vestje is ook super


Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 13:46

Bedankt voor de reacties, heel lief! Ik heb al weer eens tukje gebreid van het nieuwe vestje. Die brei ik iets anders. Er komen wel de bloempjes op maar ik maak nu een rechte mouw. Ik vind die mouwkoppen vervelend om in te zetten.

En ik brei de panden aan elkaar. Scheelt weer inelkaar zetten. Dat vind ik rotwerk.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 16:18
Erg leuk vestje Meia

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 16:21

Hoi Meia.

 

Wat heb je dat allemaal leuk gemaakt.

Het vestje met de bloemen is geweldig geworden,wat een schatje.

Groetjes Hetty.



Bericht van: klamadi
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 17:57
wat en mooi vest

-------------
groetjes
        KLAZIEN


Bericht van: panda
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 17:57
wat prachtig zeg :)

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 18:50
Ik kan begrijpen dat het vorige vestje zo weg was want hij is heel erg mooi.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: tammie
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 19:56
wat een mooi vestje met die bloemetjes erop.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 20:26

Meia,

Wat een mooi lentevestje zeg. Daar word je helemaal vrolijk van.

Groetjes,

Dorine



Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 Januari 2008 om 21:36

Mijn 2e vestje schiet al aardig op, moet ook dezelfde bloemetjes op als de vorige. Die heb ik een beetje te snel bij de buuf ingeleverd haha. Ik kan em zo ophalen om even de maten op te nemen trouwens.

Ik vind het zelf ook heel lief, baal dat ik een week moet wachten om op de markt knoopjes te halen. Gelukkig zijn er ook winkels 

Bedankt voor de reacties, dat is altijd leuk hè



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 01 Februari 2008 om 09:56

Hallo Meia,

Nou snuffelen hier op de site brengt je naar leuke dingen, je creaties zijn geweldig mooi, mijn complementen.

Groetjes Tul!p (Ellen)



Bericht van: Meia
Datum bericht: 01 Februari 2008 om 16:17
Originally posted by Tul!p Tul!p wrote:

Hallo Meia,

Nou snuffelen hier op de site brengt je naar leuke dingen, je creaties zijn geweldig mooi, mijn complementen.

Groetjes Tul!p (Ellen)

Dank je wel, en alle anderen ook voor de reacties! Tul!p ik heb je net een pb gestuurd

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 12:41

2e vest is klaar, iets anders gebreid, ik dacht dat is makkelijker maar dat was dus niet zo. Nog bij het vorige vestje een paar sokjes gemaakt. Vestjes zijn gisteren op plaats van bestemming aangekomen met groot succes
Ik zie dat deze steeltjes ook wat langer zijn dan die van het vorige vestje.
Daar is ook nog een vlindertje opgekomen trouwens.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 12:45
Ook dze zijn weer heel erg mooi.Uit de kunst!

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Meia
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 12:55

Dank je Teunie, die sokjes had ik nog nooit gebreid, ja misschien heel lang geleden eens. En dat was heel gemakkelijk. En je hebt er maar heel weinig garen voor nodig. Dus van een restje zijn ze zo gemaakt.

Ik ben nu met het derde roze vest bezig, die is wat groter, maat 74 en met een ajourpatroontje, hoezo ik wil een grote sjaal breien met veel ajour Ik moet nu al steeds pennen terugsteken omdat ik verkeerd brei. Heb ik het patroon naast me liggen en teken iedere pen aan die ik heb gebreid En dan over 13 steken, erg hè. Maar goed, zo kan ik mooi oefenen hè.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Dikky
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 13:47

Meia,

Het went, heus, ajourbreien. Ik heb ooit een sprei gebreid van achthoekjes en vierkantjes in ajour. Het is nooit groter geworden dan een plaid maar wel een lekker ding. Ik vind het bovendien ook leuk om te doen.

Maar die sokjes en het  vestje zien er ook weer prima uit. Ben benieuwd naar vestje 3.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 15:10
mooi gedaan Meia,ik krijg er ook weer kriebels van.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: amandel
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 16:32

Meia, wat weer een beeldig vestje, en de sokjes erbij, .

Schattig, groetjes irene



-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: Guests
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 17:28

 

Meia schattig dat vestje,vooral met de bloementjes erop.en de sokjes zijn ook leuk.wat een ijverige vrouwtjes zijn we he.zo bij elkaar.

groetjes puck



Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 06 Februari 2008 om 17:33

Hoi Meia.

Dit vestje is ook heel mooi en de sokjes prachtig mooie combinatie zo bij elkaar.

Groetjes Hetty.



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 07 Februari 2008 om 00:59
Geweldig nu ook nog een paar sokjes erbij

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Meia
Datum bericht: 07 Februari 2008 om 21:34
Bedankt voor de reacties, 3e vest is bijna klaar, mouwen inzetten en knoopjes aannaaien Ik ben al weer druk bezig met iets anders, even snel tussendoor

-------------
     All you need is love.



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 08 Februari 2008 om 21:28
wat een mooi vestje en sokjes Meia

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 08 Februari 2008 om 22:24
Dank je TheaIk ben nu met zo'n kronkelsjaaltje bezig, het breien op zich is niet vervelend maar je  moet iedere 3e toer na iedere steek een omslag maken en danzitten de steken aardig stevig op de pennen. Ik ben nu aan het afhechten, het lijkt wel of er geen eind aan komt, tja met bijna 900 steken is dat geen wonder hè.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 14:02

Ik heb weer een drakensjaal klaar, is nu helemaal in Zeeland terechtgekomen.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 14:15
Wat een leuke mooie dingen maak je meia. prachtig.


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 14:54
Wat een leuke sjaal. Ben je goed beschermd onderweg

-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: Josl
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 15:24

Hoi Meia, had de vestjes gemist: ze zijn beeldig!!

De drakensjaal is helemaal TOF vinden mijn kleinzoons en je voelt het zeker al: heb je daar een beschrijving van of doe je dat ook al uit het blote hoofd??

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 16:39
Ik heb het wel op papier gezet maar of het duidelijk is? Je mag hem alleen voor eigen gebruik hebben, ik heb namelijk het patroon afgekeken van een site in amerika. Ik dacht dat kan ik ook wel breien dus even goed turen en jawel 

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 16:48
Ik kan nu het patroon natuurlijk niet vinden

-------------
     All you need is love.



Bericht van: naatje
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 19:56
wat maakt u een leuke dingen.
ik vind het roze jasje met de slofjes echt heel schattig.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 23:16
Dank je Renate, dat vestje staat op de site van Jessica Tromp En zeg maar je hoor, van u voel ik me zo oud  

-------------
     All you need is love.



Bericht van: panda
Datum bericht: 22 Februari 2008 om 23:25
wat prachtig 

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 23 Februari 2008 om 11:47

hallo meia,

wat een gave das heb je gemaakt zeg,

mijn complimenten hoor!!!!

weer iemand blij gemaakt met

1 van je leuke creties.

groetjes hesterkg1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: Meia
Datum bericht: 23 Februari 2008 om 16:11
Ik kreeg een mailtje van haar en ze was er echt heel blij mee, de vorige die ik had gemaakt, die mevrouw stuurde me ook al een mail dat ze het een heerlijke sjaal vond. Leuk toch? Dat doet een mens goed natuurlijk

-------------
     All you need is love.



Bericht van: amandel
Datum bericht: 23 Februari 2008 om 16:16
Meia, mijn komplimenten hoor voor je prachtige creaties en je drakensjaal hoe kom je erop, super leuk, groetjes irene

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 Februari 2008 om 17:24
Wat een schitterend vestje.Die bloemen erop vind ik prachtig!!!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 23 Februari 2008 om 21:47
mooie sjaal Meia

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 24 Februari 2008 om 19:57
Dank je wel dames

-------------
     All you need is love.



Bericht van: tdv
Datum bericht: 24 Februari 2008 om 22:52
heel erg mooi die sjaal

-------------
groetjes tine


Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 13:25

Zo weer wat creaties van mij, boven een kringelsjaaltje wat je niet zo goed kunt zien jammer genoeg. Dan een langharige lange sjaal die precies bij mijn oogschaduw past Staat zo leuk op zwart vind ik zelf.

En polswarmers voor mijn vriendin.  Ook niet geheel duidelijk, middenstuk is gebreid in allerlei steken en boven en onderkant gehaakt. Ik moet nog even een stukje doen voor de duim, weet alleen nog niet hoe ik dat zal doen.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: tammie
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 15:30
wat een leuke dingen, en ja zwart is altijd moeilijk te fotgraferen.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: amandel
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 16:25
Meia, helemaal leuk wat je weer gemaakt hebt, groetjes irene

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 16:55
Wat ontzettend mooi weer allemaal.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: panda
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 18:12
stuk voor stuk prachtig 

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 Februari 2008 om 20:27

Mijn kringelsjaaltje is van dat hema sokkengaren wat ik nog had liggen, ik heb voor mijn vriendin eentje gemaakt van popular fin. Ik heb ze in 2 stukken gemaakt want op mijn ronbreinaald kunnen max 1000 steken. Die  van mijn vriendin heeft dus uiteindelijk 1800 steken, ben je wel even bezig met afhechten.  De mijne heeft er 1600 ongeveer.

De polswarmers zou ik eerst nog een duimstukje aandoen maar ik laat ze zo. Ik ben een beetje lui

Bedankt voor jullie reacties



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 01:35
Wat ee leuke dingen Meia

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Meia
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 01:43
Dank je Line

-------------
     All you need is love.



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 07:09

hoi Meia,

Mooie creaties weer : mijn dochter is helemaal weg van de polswarmers... en ik sta vol verbazing naar je kringelsjaaltje te kijken... 1800 steken... inderdaad niet min en kan me voorstellen dat je die niet in 1 2 3 kan afhechten...

Mooi gemaakt

Groetjes,

Rita.



Bericht van: Wanda
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 09:43

wat een mooie creaties heb je gemaakt, de sjaal vind ik in ieder geval super

wanda



-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 10:48
Weer hard gewerkt Meia! En het resultaat mag er zijn! Ik heb ook enkele 'langharige' sjaals gemaakt (meestal zwart en grijs), maar jou kleur vind ik heel mooi! En leuk dat ie zo bij je oogschaduw past  

-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: krieltje
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 11:52
als ik die leuke dingen zie meia, dan word ik lichtelijk gefrustreerd, ik heb gewoon te weinig tijd.
ik vind die polswarmers super. helemaal hip


-------------
krieltje


Bericht van: Carlaa
Datum bericht: 27 Februari 2008 om 14:17
Ziet er weer mooi uit hoor.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 01 Maart 2008 om 10:29

Mijn vriendin was heel blij met het onverwachte kadootje in de brievenbus. De polswarmers vond ze erg mooi, ik zei niemand die ze heeft want ik heb het patroon zelf bedacht. Sjaaltje vond ze heel leuk en ze was blij dat het garen niet kriebelde. Die had ik gemaakt van populair fin.

Ik heb er nog een betere foto van.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Dansk
Datum bericht: 01 Maart 2008 om 12:28

Meia, je bent een creatieve duizendpoot. Wat leuk dat je ons laat zien wat je maakt. Daarmee inspireer je ons weer.

Groetjes



-------------
Annemarie


Bericht van: catharina
Datum bericht: 01 Maart 2008 om 13:04
Echt wel weer mooi!!!!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net