Alweer Action
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38131
Print Datum: 17 November 2024 om 21:18 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Alweer Action
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Alweer Action
Datum bericht: 12 Maart 2014 om 17:09
Het assortiment kan verschillen per filiaal. Ik was vanmorgen in een ander filiaal en daar lagen de gebruikelijke knutselspullen. Vanmiddag in het centrum zag ik veel meer borduurpakketten, klein en groot, pakjes om armbandjes of krinkelkettingen te maken, origami, houten platte figuren om dingen op te plakken of op te naaien. Echt een heel assortiment knutseldingen. Er was ook veel meer kinderkleding, ik zocht een verjaarscadeau voor mijn meisje in Sri Lanka, iets dat door de brievenbus kan, en in het centrum vond ik een elastisch minirokje, een t-shirt, een witte comfortbra maatje S en leuke boxershorts. In het andere filiaal alleen meisjessokken. Er lag ook een aparte kleur wit van Lisa. Niet ecru of crème.
Vilt hebben ze ook in allerleipakketten en kleine knutselboekjes over vilt, breien, papier etc voor kinderen.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 12 Maart 2014 om 17:11
Dat wit is een beetje grijzig .Klopt dat magtelt?
|
Datum bericht: 12 Maart 2014 om 17:17
Ja, dat is hem. Ik wist niet hie ik het moest beschrijven, het deed me aan een gepleisterde muur denken. Ik weet nog niet waar ik het voor ga gebruiken.
wat rozengeur.
|
Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 12 Maart 2014 om 17:29
Ik heb hem in de caldeken gebruikt en daar valt het niet op .Al les van die deken is van lisa
|
Datum bericht: 13 Maart 2014 om 09:40
Vanaf volgende week gaan de folderaanbiedingen pas op woensdag in.
wat rozengeur.
|
Bericht van: bloem
Datum bericht: 13 Maart 2014 om 10:23
bij ons hadden ze niets nieuws gisteren
------------- oant Sjen
|
Datum bericht: 13 Maart 2014 om 12:06
Allemaal op naar Apeldoorn. Oh nee, liever niet, dan blijft er voor mij niets over.
wat rozengeur.
|
|