Print Pagina | Close Window

nieuwe rage

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38265
Print Datum: 09 Juni 2024 om 19:57
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: nieuwe rage
Bericht van: bloem
Onderwerp: nieuwe rage
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 08:48
kennen jullie dit al ?
mijn Dochter is hier mee bezig met de kinderen van 6 en 7 jaar
ze vinden het prachtig om te doen.
het zijn elastiekjes die je eigenlijk in elkaar haakt.

http://www.pinterest.com/jaimerslynn/rainbow-loom-bracelets/

http://www.youtube.com/watch?v=Wd3UdqPmKbA

bij Action hebben ze kleine pakketjes voor €1,00

-------------
oant Sjen



Antwoorden:
Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 09:02
Ik kan het op internet niet vinden wat je bedoelt. Maar het klinkt wel leuk. Misschien wat voor mijn kleindochters.Groetjes Ria


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 09:34
dat lijkt me heel leuk om te doen met kinderen .

Hebben ze bij de action ook zo'n loom ?? of alleen de elastiekjes??


Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 09:57
Ik heb het gevonden op internet. Wat gaaf zeg. Ik ga vandaag zeker kijken of ze bij onze action het hebben. Dank je wel voor de tip.


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 10:42
Waar kan je het vinden op internet?


Bericht van: By MG
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 10:45
leuk Bloem, m'n dochter werd er blij van. Ga eens kijken bij de action, bedankt voor de tip

-------------
http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 11:09
Goed te zien onder bandit sieraden en ook reclame bij pipoos maar die is duur natuurlijk .maarhet was al nieuws met de sinterklaastijd en ik hoorde er niets meer van tot nu


Bericht van: bloem
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 11:18
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

dat lijkt me heel leuk om te doen met kinderen .

Hebben ze bij de action ook zo'n loom ?? of alleen de elastiekjes??

in het doosje van action zitten 400 regenboog elastiekjes   1 haaknaald
en een loom. en 1 voorbeeld armbandje die is al klaar
de beschrijving zit in het doosje
de losse elastiekjes kosten 0,79

http://www.clock4you.nl/magic-loom-bands-kit-rainbow-regenboog-kleuren.html. en deze heeft ze ook besteld


-------------
oant Sjen


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 12:01
Wat kost die doos bij action bloemetje?


Bericht van: bloem
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 12:18
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Wat kost die doos bij action bloemetje?


echt maar € 1,00

-------------
oant Sjen


Bericht van: zazia
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 18:49
Zitten bij die pakketjes van de Action ook zo'n kunststof ding? Denk dat ik het zelf ook nog wel leuk vind LOL

-------------


Bericht van: lidy*
Datum bericht: 28 Maart 2014 om 22:28
Ontzettend leuk idee! 


Bericht van: fleurtje48
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 07:51
Ja die zit erbij Zazia. En dat alles voor 1 euro😄


Bericht van: Ien
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 09:42
Grappig.... Ben laatst bij de action geweest en heb die elastiekjes gekocht om te gebruiken voor merken bij het breien
LOL


Bericht van: bloem
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 10:27
heb ik weer .fiets ik 3 kilometer naar de action, zijn ze uitverkocht

-------------
oant Sjen


Bericht van: Ien
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 11:25
Achhhh bloem


Bericht van: C4th
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 11:57
Is inderdaad wel leuk spul.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een Action opzoek.
(helaas meer dan 3 km weg)


Bericht van: zazia
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 12:02
Originally posted by fleurtje48 fleurtje48 wrote:

Ja die zit erbij Zazia. En dat alles voor 1 euro😄
Vandaag gaat niet meer lukken, maar maandag... dan wacht ik bij de deur tot ie open gaat Wink


-------------


Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 12:03
Onze action heeft alleen kant en klare setjes voor 85ct. Ik heb ze gekocht om het te doen met mijn kleindochters. Balen Bloem dat je voor niks bent gegaan. Maandag komen setjes bij Blokker in de aanbieding.


Bericht van: bloem
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 12:06
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Onze action heeft alleen kant en klare setjes voor 85ct. Ik heb ze gekocht om het te doen met mijn kleindochters. Balen Bloem dat je voor niks bent gegaan. Maandag komen setjes bij Blokker in de aanbieding.


das mooi dan kan ik daar ook wel gaan kijken.
maar mijn Dochter zou ook nog even voor mij kijken.
ik wil het natuurlijk ook zelf wel even proberen lijkt me wel leuk

-------------
oant Sjen


Bericht van: bartelds
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 12:33
Hoi allen,
Heb ook de loom gekocht bij action, hartstikke leuk maar je kunt niet alles op deze loom maken daarom bij clock4you een andere gekocht en hier kun je meer dingen op maken je kunt daar een box kopen met 2200 elastiekjes en loom en haaknaald voor 29 euro 50, superleuk.Emoticons


-------------
benji


Bericht van: C4th
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 17:05
Blijkt inderdaad mega-populair te zijn (of alle forumleden moeten toevallig net dezelfde Action bezocht hebben als ik).
't Was compleet uitverkocht zij de ene medewerker, waarna de andere zei dat ze er net een paar teruggekregen hadden, die moesten weer in het schap liggen.
Ik naar het schap, andere medewerker: "Nee, die zijn echt helemaal uitverkocht". Waarna ik dus meldde dat de eerdere medewerker gezegd had dat er wat terug gekomen waren.

Blijkt dat die dingen die teruggekomen waren nog geen halve minuut in het schap gelegen hebben.
Kortom: Ook hier voor niets.

Ik ga volgende week wel even bij Blokker kijken en anders wordt het die clock4you website.
Lijken me namelijk wel hartstikke leuke bandjes om te maken.


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 29 Maart 2014 om 17:37
Bij pipoos is een doos14,95 en bij blokker 10€


Bericht van: bloem
Datum bericht: 30 Maart 2014 om 21:15
Ik hoop dat jullie je creaties wel laten zien op het forum .

-------------
oant Sjen


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 30 Maart 2014 om 22:19
Ik heb vandaag dat doosje van de action gezien bij mijn nichtje maar ik vind dat heel goedkoop.En het is wel zo dat je op die duurdere dozen meer andere dingen kan makenmaar voor kinderen om te kijken of ze het keuk vinden is dit net een leuk prijsje


Bericht van: Janne Marie
Datum bericht: 31 Maart 2014 om 12:08
Ik heb er al een paar keer naar gekeken, hier heeft de boekhandel het ook. Maar nee, niks voor mij denk ik.


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 31 Maart 2014 om 13:17
Ik ben eerst naar blokkereweest.Had daar reclame van gezien .zou er vandaag zijn maar nix .toen naar action (dacht dat die ze niet meer had)en die had ze volop.


Bericht van: bloem
Datum bericht: 31 Maart 2014 om 15:25
http://www.freebits.nl/view.php?filename=150P3310244.jpg" rel="nofollow">
dit allemaal voor € 1,00

-------------
oant Sjen


Bericht van: zazia
Datum bericht: 31 Maart 2014 om 15:45
 Bij de action in uden lag het schap zo ongeveer vol. Dus ik heb er maar 3 mee genomen, want mijn nichtjes komen zaterdag logeren. Ik heb er al 5 gemaakt. Heel simpel en lekker snel. 

-------------


Bericht van: Knutselaartje
Datum bericht: 31 Maart 2014 om 16:00
Heb t inderdaad ook bij de Action gehaald en het resultaat is nog hartstikke grappig ook!


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 01 April 2014 om 13:48
Dames die doos van blokker van 10 €valt tegen want hij is een rijtje meer en er zitten 200 stiekjes meer in en dat is het. Terwijl ik al looms die je uit elkaar kan halen gezien heb .Dus dan kan je weer andere modellen maken.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 01 April 2014 om 17:27
En filmpjes op you tube onder de naam " funloom"

-------------


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 01 April 2014 om 19:46
Maar die van Blokker kan je weer aan elkaar zetten en naast elkaar en die van action niet en je jebt ze ook die je uit elkaar kan halen en die hebben blauwe dopjes aan de onderkant


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 01 April 2014 om 23:08
Ik heb ze in Ede ook niet kunnen vinden. Waar liggen ze ongeveer want hier keek de verkoopster bijzonder onnozel toen ik er naar vroeg LOL Mag het er niet meer zijn... Zou iemand zo lief willen zijn om 2 dozen aan te schaffen voor mij? Verzending etc komen dan voor mijn kosten. Wel wil ik eerst nog een ritje naar de action wagen als ik weet waar ik kan zoeken ;)

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 01 April 2014 om 23:46
Wil hier ook even op reageren. Bij creamijn heb je 600 elastiekjes voor 2,99, 50 stuks haakjes om de armband te sluiten voor 1,99. Een heel leuk boekje om armbandjes, kettingen, oorbellen enz. te maken. Ook hebben ze een starterspakket met 600 elastiekjes, haaknaald, beschrijving, een funny loom voor 14,99 euro. Wilde deze bestellen maar was helaas al uitverkocht.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: zazia
Datum bericht: 02 April 2014 om 08:20
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Maar die van Blokker kan je weer aan elkaar zetten en naast elkaar en die van action niet

DucktapeLOL


-------------


Bericht van: zazia
Datum bericht: 02 April 2014 om 08:21
In Oss hadden ze ze ook niet, maar als je heel graag wilt, waag ik er een fietstochtje naar Uden aan. In Uden lagen ze bij het speelgoed.

Originally posted by labeldoekje labeldoekje wrote:

Wil hier ook even op reageren. Bij creamijn heb je 600 elastiekjes voor 2,99, 50 stuks haakjes om de armband te sluiten voor 1,99. Een heel leuk boekje om armbandjes, kettingen, oorbellen enz. te maken. Ook hebben ze een starterspakket met 600 elastiekjes, haaknaald, beschrijving, een funny loom voor 14,99 euro. Wilde deze bestellen maar was helaas al uitverkocht.


-------------


Bericht van: Knutselaartje
Datum bericht: 03 April 2014 om 08:52
In Rotterdam heb ik ze ook bij het speelgoed vandaag.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 03 April 2014 om 17:57
Bij action Ede niets nada noppes :'(voordat ze de schappen in mogen zijn ze al weg :S

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: bloem
Datum bericht: 03 April 2014 om 18:06
Ik hoorde dat het op de scholen hier een waren hype is.
ze gaan met de hele klas naar action. ik heb het maar bij Etsy besteld

-------------
oant Sjen


Bericht van: niania
Datum bericht: 03 April 2014 om 20:00
hier in de Haarlemmermeer is het ook niet bekend
toen ik er naar vroeg zagen ze volgens mij water branden

groet nia


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 05 April 2014 om 18:02
Ik heb voor de kleinzoon 1000 stuks elastiekjes allerlei kleuren voor 3,95 euro. Dus niet duur of heeft iemand nog goedkopere adressen?

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 05 April 2014 om 18:19
Ik heb nog geen losse elastiekjes gekocht.ik wil weten waar je die loom kan kopen die je los van elkaar kan halen.en ir is een mini loom tekoop met maar twee pinnetjes die je op die haaknaald kan doen en waar je ook wer wat mee kan maken


Bericht van: zazia
Datum bericht: 08 April 2014 om 15:52
Ik was vandaag weer bij de Action in Uden geweest. Schijnbaar komen ze daar nou ook niet meer de schappen in en gaan er dagelijks heel veel kinderen teleurgesteld weg. Wat ik zo mee kreeg waren er al 3 meer tegelijk met mij in de winkel voor die bandjes.

-------------


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 08 April 2014 om 18:19
Betty heb je al op www.loomers.nl gekeken . ???

Div soorten verbindingsstukjes een pin waarop je ze kunt maken .


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 08 April 2014 om 19:33
Ja mutti die verbindingstukjes zitten er bij.En die pin moetje apart kopen. Die komt morgen met de post en die loom die je los kan maken ook ik ben benieuwd ,maar bedankt voor je bericht
Je gr betty


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 09 April 2014 om 13:14
Bij onze Action hadden ze wel pakjes van € 0,67 met een armbandje en 50 elastiekjes, een soort pen en twee werkringetjes. Er lagen er nogal wat, ik heb er 4 gekocht. Bij Top1toys liggen complete sets met loom en 300 stiekjes voor € 6,99 of zakjes met 300 stiekjes voor € 2,49.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 09 April 2014 om 17:02
Ik heb het boekje gekocht met allemaal voorbeelden, heel erg leuk. Mijn eerste armbandje is af. Kan ik deze weggeven. Is erg leuk om te doen. Toch is er wel verschil tussen de elastiekjes. De doos van de Blokker zijn de elastiekjes toch wel dikker en niet zo elastisch als die van Band-it. Deze voegen zich mooier tot een armbandje.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 09 April 2014 om 18:55
Ja die van blokker werken niet zo fijn maar met die van action had ik steeds het gevoe dat die zouden breken.Maar dat is toch niet gebeurd Ik had nog zon doos met aan twee kanten vakjes en daar zitten mijn stiekjes in Maar op pinterest heb ik ook die hele kleine potjes jar heten ze die zijn schattig, hebben jullie nou al die beestjes gezien? Opbandit sieraden staat een kuikentje en op www.loomers een boel beestjes en popjes.Gevonden dankzij mutti


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 April 2014 om 19:52
Hier in Ede nog steeds niets! Top1 toys is een mooie optie, die probeer ik van het weekend wel even :)

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: bloem
Datum bericht: 09 April 2014 om 22:02
ik ben zeer benieuwt naar de creaties

-------------
oant Sjen


Bericht van: Knutselaartje
Datum bericht: 10 April 2014 om 09:54
Ik heb inmiddels elastiekjes bij de pipoos gehaald en die werken toch wel een stuk fijner dan die van de action. voelen ook heel anders aan.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 10 April 2014 om 18:43
Bij de action krijgen ze voorlopig geen voorraad meer :( Vandaag weer even gevraagd. Onze top1toys gaat weg dus die hebben niets hiervan in hun assortiment opgenomen dus ook geen succes... Als iemand ze wel kan halen bij action, ik wil graag 4 dozen (!!!!) en betaal alle onkosten.

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 10 April 2014 om 19:54
Ik ga morgen naar de action prideke,wil je even zeggen hoe het daar precies heet en wat de prijs is?

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: pippie
Datum bericht: 10 April 2014 om 20:37
Je hebt daar morgen geen tijd voor, Gerbera. Denk aan de was!


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 10 April 2014 om 20:54
In haarlem action niet meer te koop


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 10 April 2014 om 21:14
Originally posted by pippie pippie wrote:

Je hebt daar morgen geen tijd voor, Gerbera. Denk aan de was!


Ha ha ik heb een hele snelle gekocht

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: By MG
Datum bericht: 11 April 2014 om 10:43
Lisse/ Hillegom was het schap weer vol, voor elk kindje heb ik een setje meegenomen. Ze zaten nu te bekvechten wie er eerst mocht.

-------------
http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/


Bericht van: belja
Datum bericht: 11 April 2014 om 10:56
bij wibra zag ik de elastiekjes ook liggen.

groetjes belinda


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 11 April 2014 om 11:43
Dat is goed nieuws zulln ook niet zo duur zijn .en als jullie gaan naar Jennifer Ryan ,die keert je een leuke pandabeet te maken. Ik zelf heb nog niets gemaakt .Ik heb een paar dagen buikgriep gehad maar gaat nu gelukkig weer beter .dus ga straks ook wat proberen.heb de stiekjes voor die sterarmband eropgelegen maar hoor niet goed wat je dan moet pakken de bovenste of de onderste


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 11 April 2014 om 13:09
Hier was er niks meer,alles uitverkocht

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 April 2014 om 15:01
Als je nog even geduld hebt, krijg je op de hobbydoosdag een simpel setje, met stiekjes en een pen. Ik ga er niets mee doen, dus ik kan er geen workshop voor geven. Heb je al bij Top1toys gekeken? Daar heb ik een set voor Pippi gekocht, ze vlogen weg, volgens de verkoopster. Blokker moet ze ook hebben. Bij de andere speelgoedwinkels keken ze of ik een levende olifant wilde hebben, zelden zulke verbaasde gezichten gezien.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 11 April 2014 om 15:10
Er is ook al reclame op de tv geweest


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 11 April 2014 om 15:18
Dat is lief,maar ik zou het dan gekocht hebben voor lidwine,ik haak liever

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 April 2014 om 15:41
Volgens Dr. Phil kom je van een dwangneurose af door een elastiekje om je pols te doen en dat op te trekken en hard te laten klappen. Door de blauwe plek leer je geen obsessieve gedachten of obsessief gedrag te hebben. Ik heb daar niet zo'n behoefte aan, en ik ben toch al niet zo'n armbandjesmens. Die dingen zijn lastig als je een puzzel invult of zit te breien en haken.

Ik wil wel een pakketje opsturen naar Lidwina, ze kunnen in een envelop.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 11 April 2014 om 16:26
Ben bij de Wibra geweest maar deze zijn dik en erg stug. In verhouding ook nog duur.
De fijnste elastiekjes heb ik van band it. 600 stuks voor 3,95Heb er al 600 stuks verwerkt, n.a.v. patronen in het boek.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 11 April 2014 om 17:39
Wat heb je allemaal gemaakt?Ik moet zeggen ik ben nog steeds aan die star armband bezig maar ik vind jet niet meevallen hoor.Als ik 2bloemetjes goed heb is de derde weer verkeerd gegaan en dan kan je weer overnieuw beginnen Maar het zal wel aan mij liggen .Maar het is zeker niet alleen voor kinderen


Bericht van: bloem
Datum bericht: 11 April 2014 om 20:48
ik zit altijd te denken. hoe komt iemand op het idee. zoiets te ontwikkelen. toch knap hoor.er zijn heel veel mensen mee bezig over de hele wereld

-------------
oant Sjen


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 11 April 2014 om 21:01
Nou als je dit verzonnen hebt dan verdien je een hoop geld denk ik.Ik heb het verledenjaar al tegen mijn zusje vertelt met sinterklaas was het speelgoed van het jaar.maar in amerika is het doorgegaan maar hier had ik er niets meer van gehoord


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 11 April 2014 om 21:17
Weten jullie wat ik net aan het bedenken was ,,,een hoop mensen vinden die armbandjes kinderachtig maar als ze er toch gemaakt konden worden in zilver er goud kleurig dan zou het helemaal een doorslaand succes zijn.een idee?


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 11 April 2014 om 22:45
Magtelt het was prideke die ze graag wilde,ik vergiste me in de naam

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: bartelds
Datum bericht: 12 April 2014 om 08:32
Hoi allemaal,

Op deze sites staan leuke patroontjes voor de loom

loomlove.com/patronen en elegantfashion360.com


-------------
benji


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 12 April 2014 om 20:45
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Magtelt het was prideke die ze graag wilde,ik vergiste me in de naam


Klopt! Ik zoek ze nog steeds :) Al is het maar 1 setje dan ben ik al blij :) Vandaag op de creadagen in Arnhem geweest en daar 4 of 5 kramen gezien die dit verkochten, de een met origineel van Band-It, anderen met nepperds. Ook kon je er workshops doen voor een kleine prijs. Ze zijn echt wel grappig en als je ze in 1 of 2 kleuren houdt zijn ze ook voor volwassenen vrolijk om te dragen.
Dus ik hou me nog altijd aanbevolen :D


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 13 April 2014 om 13:46
Hoi waar heb je die gekocht? En werken ze eenbeetje want die van de wibra en die van blokker vind ik te stug


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 13 April 2014 om 13:50
Hoe kan je die van bandit bestellen ?hoe werken ze en wat kosten ze ?What een vragen he?


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 13 April 2014 om 19:16
Er komen zilverkleur en goudkleurige elastiekjes.


-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 13 April 2014 om 19:21
BettyKleien de elastiekjes van Band it zijn de fijnste, lekker dun maar elastisch. 600 stuks voor 2,99 euro. Het boekje van Band it (heb ik gekocht) is erg leuk, veel voorbeelden enz. boekje kost 6,99 euro.
Heb weer elastiekjes bij een winkeltje in mijn woonplaats besteld, ook voor de kleinzoons. Ik dacht dat is niets voor mij, maar helaas is het verslavend, maar ja beter aan de elastiekjes dan ergens anders aan.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 13 April 2014 om 19:42
Ik kan ze niet bestellen bij die site van bandit sieraden en ben erg blij met het idee van goud en zilverkleurige stiekjes


Bericht van: bloem
Datum bericht: 14 April 2014 om 12:39
Ik heb nog even voor jullie in Franeker bij action gekeken, ook daar niets

-------------
oant Sjen


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 14 April 2014 om 13:07
Denk datje die goede stiekjes bij pipoos kunt kopen


Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 14 April 2014 om 16:45
Bestellen bij Loom-Love. Heb ik ook gedaan en er inmiddals al een kleine 200 gemaakt en gisteren geprobeerd te verkopen bij een kofferbakverkoop, viel tegen

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 14 April 2014 om 22:23
Heb je 200 armbanden gemaakt? Ik heb al goud en zilver gezien op die site maar als ik het goed begrijp is het niet op voorraad .Dus ik moet nog even geduld hebben


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 15 April 2014 om 19:36
Heb nu goud en zilver van pipoos en dat zijn die fijne van bandit mannetje heeft mij verrast.Had ze voor mij gekocht .grote verrassing


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 15 April 2014 om 19:54
Bij ACTION voorlopig NIET meer verkrijgbaar. Alle filialen hebben opdracht gekregen om de schapskaarten weg te halen. Was een op=op levering maar nu het zo'n succes is kan het zijn dat er meer komt, nu echter niet. Magtelt mag je een pakketje overhebben... ik neem met liefde over :)

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 16 April 2014 om 11:46

Al veel gelezen maar dames waar blijven de creaties?
Was vanmorgen in de winkel, heb het boekje voor de kleinzoons gekocht en toen zag ik leuke bedeltjes van hetzelfde materiaal, die kan je ertussen verwerken. Heb zeepaardjes, slippertjes, zonnebrillen en muffins heel erg leuk.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 16 April 2014 om 13:07
Hoi heb al een paar x een bandje gemaakt maar allemaal niet goed dus ben nog bezig als ik wat heb vraag ik aan bloemetje of ze ze erop wil zetten


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 April 2014 om 17:51
Ik heb 3 pakketjes klaarliggen om op de hobbydoosdag weg te geven, ik had dat al eerder gezegd, dacht ik.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: bloem
Datum bericht: 17 April 2014 om 18:01
en hier is het kunstwerk van Betty Kleien http://www.freebits.nl/view.php?filename=868foto.jpg" rel="nofollow">

-------------
oant Sjen


Bericht van: pippie
Datum bericht: 17 April 2014 om 18:02
Leuk sterretje.


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 17 April 2014 om 22:19
mooi


-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 17 April 2014 om 22:27
Dank jullie dames


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 17 April 2014 om 22:37
Ze vertelden dar er morgen waarschijnlijk nieuwe dozen aankwamen bij action,maar wel dozen van 9euro vertelde de mevrouw achter de kassa.maar het was nog niet zeker


Bericht van: macheri
Datum bericht: 18 April 2014 om 01:24
Hier vertelde ze dat het  niet meer leverbaar was en dat ze het zeker niet  na konden bestellen helaas. Maar ergens anders zijn ze zo  duur  dus dan maar  meer tijd  voor  mijn haken Wink

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 April 2014 om 09:36
Bij Top1toys zijn ze € 6,95. Navullingen € 4,95.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 19 April 2014 om 13:06
Die is bij ons net gesloten :'( Wat een balen

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: bloem
Datum bericht: 27 April 2014 om 15:23
Ik heb mijn elastiekjes met alles wat er bij hoort aan mijn kleindochters gegeven. zelf haak en brei ik liever

-------------
oant Sjen


Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 27 April 2014 om 16:26
In mijn woonplaats weer volop. 1000 stuks elastiekjes voor 4,95 euro.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 27 April 2014 om 17:23
Welke zaak?


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 28 April 2014 om 14:11
Waar hebje die 1000 gekocht?


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 April 2014 om 18:35
Toys Champ heeft ook pakketjes, € 3,99. Niet met loom, wel met elastiekjes.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net