Tijd te weinig!!!
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38297
Print Datum: 17 November 2024 om 19:40 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Tijd te weinig!!!
Bericht van: Knutselaartje
Onderwerp: Tijd te weinig!!!
Datum bericht: 01 April 2014 om 11:27
Hallo iedereen, Hebben jullie daar ook wel eens last van? Ik ben aan het haken en als ik met het het ene bezig ben heb ik al weer een ander idee waar ik dan zo snel mogelijk aan wil gaan beginnen! En eigenljik heb ik te weinig tijd om het allemaal te doen omdat ik ook nog mijn werk en mijn dansen heb waar heel veel tijd in gaat zitten. Groetjes
|
Antwoorden:
Bericht van: lw1463
Datum bericht: 01 April 2014 om 11:42
De dag is soms zo maar voorbij.
|
Bericht van: JokeP
Datum bericht: 01 April 2014 om 12:24
lw1463 wrote:
De dag is soms zo maar voorbij. |
Ik verbaas me er elke keer weer over dat er weer een maand, of jaar voorbij is. Zucht, word oud zonder dat ik er bij ben....
------------- Groetjes, Joke
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
|
Bericht van: Cully
Datum bericht: 01 April 2014 om 12:34
Ik maak foto' s van mijn haaksels en stop deze in een mapje, nu 2014. En dan blijk ik in een jaar toch ook veel gedaan te hebben! ;-)
Maar hier ook tijd te kort en er liggen ook heel wat halve creaties, omdat er steeds weer iets leukers, mooiers voorbij komt.
|
Bericht van: Ien
Datum bericht: 01 April 2014 om 13:30
Ik herken het idd ook. Dit moet gedaan worden... En dit... En ff dat... En voordat je het weet is de dag weer voorbij. Soms zit ik lekker aan haak of breiwerk voor mijn late dienst. En dan is het tijd om naar werk te gaan. Whahaha ... Heb helemaal geen tijd om te werken
|
Bericht van: engeline
Datum bericht: 01 April 2014 om 18:53
Heel herkenbaar.het is alweer april.en die half klare werkjes.....over twee weken stA ik op een bazaar.en ben nu alles aan het afwerken.toch wel als de helft al af is haha
|
Bericht van: Hulten1
Datum bericht: 01 April 2014 om 19:16
Heb ik daar wel eens last van hmmmm......Ik heb er eigenlijk altijd last van en hou mezelf dan maar voor dat ik over 10 jaar hopelijk met pensioen mag en dan eindelijk voldoende tijd heb om alles te gaan maken wat ik graag zou willen. Maar ja, dan wil ik eigenlijk ook graag vrijwilligerswerk gaan doen, cursussen gaan volgen, een kattenopvang gaan beginnen etc etc dus of daar echt veel van terecht komt .....?
------------- Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
Bericht van: lunap
Datum bericht: 02 April 2014 om 15:40
Hahaha Zo ontzettend herkenbaar! Werk, baby, man en dan s'avond te moe om vaak nog te handwerken terwijl ik de hele dag met ideetjes loop en zo graag wil oefenen met mijn nieuwe rondbreinaalden.
|
Bericht van: Esther1963
Datum bericht: 02 April 2014 om 16:01
Heel erg herkenbaar, ik ben nog steeds met mijn sprei bezig, de trui voor mijn man heb ik na een voor- achterpand en 1 mouw aan de kant gegooid want ik vind 'm zo saai in het grijs, maar ja daar houdt hij van. Ik koop allerlei boekjes met de leukste patronen, maar heb er geen tijd voor omdat ik op dit moment ook nog mijn pups heb liggen. Nu zijn ze 8 weken en ik kan 's avonds wel een paar granny's haken wanneer ze slapen, maar ja ik werk, manlief moet ook verzorgd dus ook ik kom echt in tijdnood
-------------
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 02 April 2014 om 16:03
Hulten1 wrote:
Heb ik daar wel eens last van hmmmm......Ik heb er eigenlijk altijd last van en hou mezelf dan maar voor dat ik over 10 jaar hopelijk met pensioen mag en dan eindelijk voldoende tijd heb om alles te gaan maken wat ik graag zou willen. Maar ja, dan wil ik eigenlijk ook graag vrijwilligerswerk gaan doen, cursussen gaan volgen, een kattenopvang gaan beginnen etc etc dus of daar echt veel van terecht komt .....? |
Mijn man zegt tegen jonge mensen regelmatig: laat je nooit pensioneren. Zo druk heb je het nog nooit gehad. En ik mag niets zeggen, ik heb in janurari 1979 voor het laatst voor de klas gestaan. Nu de regelmaat van man met werk uit mijn leven is, is het pas echt druk geworden.
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: niania
Datum bericht: 02 April 2014 om 16:14
veel te weinig tijd veel te weel mooie patronen die voorbij komen ik word en af en toe niet goed van ik wil ook veel te veel en doe ook veel te veel kan me moeilijk bij 1 ding houden zooooooooooooooooooo herkenbaar zooooooooooooooooooo net als jullie
groet nia
|
Bericht van: Janne Marie
Datum bericht: 04 April 2014 om 10:16
O ja, daar heb ik zeker last van. En (schaam schaam) de meeste tijd verdoe ik maar, vooral met internetten. Ik moet eigenlijk ook niet teveel dingen tegelijk oppakken, dan gaat mijn hoofd overlopen. Nu ook, ben aan zoveel dingen begonnen. En dan komen er steeds weer dingen bij die ik eigenlijk ook wel zou willen beginnen. Maar, ik probeer te stoppen. Eerst afmaken waar ik mee bezig ben. Probeer dus hé, net zoals ik probeer af te vallen (wat dus ook niet lukt).
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 11:09
Als je wilt afvallen Janne Marie, dan moet je eens het koolhydraatarm dieet proberen. Omdat ik uit de overgang ben ging het afvallen bij mij heel moeizaam (3 kg in 3 maanden) en nu doe ik dit en ik ben in 4 maanden tijd 18 kg kwijt en het gaat als vanzelf, ik neem zelfs elke avond een chocolaatje bij de koffie
-------------
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 11:37
Super esther.wat neem jij ipv brood.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 April 2014 om 12:36
Ik weet wel een manier om tijd te maken: delegeren. Anderen nare klussen laten doen, zodat jij tijd hebt om te breien en haken. Katten kunnen niet stofzuigen, maar hun hakerige haartjes houden het stof vast, tot er zogenaamde dustbunny's zijn ontstaan en die zijn makkelijk op te rapen of te swifferen. Mannen kunnen heel goed de vaatwasser inruimen, ze weten toch alles beter.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 13:10
Engeline; ik eet crackers en yoghurt met all bran en 's avonds geen aardappels maar alleen groenten en vlees of vis en dat ik geen pasta mag is voor mij geen straf, ik ben daar niet zo dol op.
-------------
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 13:57
Esther.ik eet de sesamcrackers vd lidl. Die vind ik lekkerder dan de wasa.die van atkins krijg ik zelfs met dik roomboter niet weg.de pasta en rijst mis ik wel heel erg. Ben ook al maanden bezig.maar pas drie kg kwijt.maar voel mij wel veel fitter.dus doorgaan maar.super dat je zoveel kg kwijt bent.knap.
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 14:04
Ik eet die tarwe krokant toast van de Aldi, lekker licht, wel met boter en kaas en misschien ben je nog niet zoveel kwijt omdat je niet veel kwijt hoeft? Ik wil er nog minstens 15 a 20 kg afhalen.
-------------
|
Bericht van: Janne Marie
Datum bericht: 04 April 2014 om 16:13
Ja, ik eet ook al een tijd nog maar amper aardappels. Brood maak ik sinds kort zelf, speltbrood. Dat heeft weer 1 nadeel, het is zo lekker!! En pasta, helaas is de rest van de familie daar gek op dus dat eten we minstens 1 keer per week. Mijn probleem met afvallen is dat ik , zodra ik me dat voorneem, juist zoveel zin in wat lekkers heb. Nu heb ik een pot walnoten vlak bij de laptop staan, heb ik zin in wat lekkers dan neem ik een paar walnoten, dat is minder erg dan die overheerlijke chocolade (zucht).
|
Datum bericht: 04 April 2014 om 17:27
Ik heb vorig jaar een tijdje zelf crackers gemaakt.maar na een tijdje sluipen oude gewoontes er weer in.en esther er mogen er bij best nog tien kg af.of dat ooit nog gaat lukken.
|
Bericht van: Cully
Datum bericht: 04 April 2014 om 18:26
Hier willen de kilo's er ook niet af, ook niet met een koolhydraat arm dieet.Ik ben nu aan de Sonja Bakker. Probleem bij mij is ook,dat ik vaak pijn heb en da ga ik eten en kan veel minder bewegen, dan voorheen.
|
|