Print Pagina | Close Window

Hobbydoosdag 28 juni 2014

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38404
Print Datum: 10 November 2025 om 19:10
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Hobbydoosdag 28 juni 2014
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Hobbydoosdag 28 juni 2014
Datum bericht: 18 April 2014 om 19:59
De datum staat vast. In dit topic kun je je definitief opgeven, hoewel je er niet op vast wordt gepind (mijn spelden zijn te kort). Je kunt je vragen stellen en vertellen wat en wie je meeneemt. En wat je wilt leren of welke boeken/bladen ik ter inzage klaar kan leggen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Antwoorden:
Bericht van: Oepske
Datum bericht: 19 April 2014 om 15:22
De datum staat hier alvast genoteerd :)
Veerle en Carine

-------------
Grx

Bericht van: lw1463
Datum bericht: 19 April 2014 om 15:27
Prima, ik kom - ik neem mijzelf mee en heb plek voor 3 anderen uit de regio achterhoek.
Als ik iemand van een obscuur treinstation moet halen - just holler.
Ik wil de anderen leren kennen en een gezicht koppelen aan een naam.
Verder weet mij het nog niet, tis nog ver weg, maar t staat in de agenda.

Datum bericht: 19 April 2014 om 20:48
Ik heb nog een badge met mijn naam erop, de anderen kunnen zelf naamkaartjes maken.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 20 April 2014 om 08:59
heb de datum in agenda gezet!, maar pin me er niet op vast( gelukkig heb je erg korte speldjes)LOL

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 20 April 2014 om 09:39
Ik zet het ook in de agenda.

Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 20 April 2014 om 11:48
Ook ik ben van de partij,

-------------

Bericht van: pippie
Datum bericht: 20 April 2014 om 17:59
Ik zet het op de keukenkalender. Mag dat ook?

Bericht van: JokeP
Datum bericht: 21 April 2014 om 11:41
Ik weet dat het al een keer gezegd is maar heb het niet in m'n grijze hersencellen opgeslagen. Maar wat is de locatie?

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Datum bericht: 21 April 2014 om 12:16
Volgens mij is het bij Magtelt thuis in Apeldoorn.toch Magtelt,

-------------

Datum bericht: 21 April 2014 om 16:43
Ja, je kunt me een PM sturen over adres en telefoonnummer.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 21 April 2014 om 17:03
Ik heb het ook in mn agenda genoteerd
Nu alleen nog wachten op een aanbieding treinkaartje.

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 21 April 2014 om 18:43
Ik had er één bij Blokker gezien. Maar was dat vorige week of nog eerder?

Je kunt googelen: voordelig treinkaartje 2014 of goedkoop treinkaartje 2014. Volgens mij zijn ze zelfs online te bestellen. Bij Blokker betaal je dan veel minder porto en je haalt het in je eigen filiaal af. Ik heb dat met de 3e serie van Game of Thrones gedaan.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 21 April 2014 om 20:06
Ik ga kijken,bedankt magtelt

-------------
Groetjes jenny

Bericht van: JokeP
Datum bericht: 21 April 2014 om 20:49
Nu inderdaad treinkaartjes te koop bij Blokker.
Apeldoorn is helaas te ver weg voor mij. 3 1/2 uur 2x maakt 7 uur reizen. Gaat het dus niet worden, jammer. Had het wel leuk gevonden.

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Datum bericht: 22 April 2014 om 21:15
Zo ik heb mn treinkaartje besteld,lekker online besteld en wordt nog thuis bezorgd ook.
Dus ik ben er helemaal klaar voor.

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 23 April 2014 om 09:24
Nu nog mooi weer bestellen. Kan dat ook online?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 April 2014 om 09:26
Volgens mij wel Magtelt,

-------------

Datum bericht: 23 April 2014 om 09:28
Mooi weer bestellen kan, of je het ook krijgt is weer een 2e.
We kunnen natuurlijk ook een reis naar Barbados boeken . . .

Bericht van: Nespa
Datum bericht: 27 April 2014 om 19:32
dan kan ik niet vanwege een evenement maar er komen vast meer kansen, veel plezier voor wie gaat

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run

Datum bericht: 02 Mei 2014 om 10:11
Ik hijs effe, mensen er is 28 juni een hdd dag bij Magtelt - dan kun je haar zolder met dozen wol gaan bekijken

Datum bericht: 02 Mei 2014 om 10:19
Hahaha dan heerlijk kijken wat voor mooie kleuren dat zij heeft hahahaha,

-------------

Datum bericht: 02 Mei 2014 om 11:01
Oei, dan moet ik gaan opruimen. Er staan nog een aantal tassen wol, die ik nog moet uitsorteren.

Ton is al onkruid aan het verwijderen uit de voortuin. Vorige keer had ik gezegd: Let niet op het onkruid, dat doen wij ook niet.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 02 Mei 2014 om 18:48
Asfalteren helpt redelijk goed tegen onkruid, lijkt me ook beter voor Ton !
En dan van die kekke strepen erop zodat je kunt zien waar je je brommer mag parkeren, waar de kliko moet staan en een
pijl die naar de voordeur wijst

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 09:33
Ik heb al wat kleren voor je, Sanne. Niet veel, maar het komt uit een goed hart, zoals mijn moeder altijd zei.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 13:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb al wat kleren voor je, Sanne. Niet veel, maar het komt uit een goed hart, zoals mijn moeder altijd zei.
  Hùh

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 16:08
Dat huh mag Magtelt uitleggen

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 16:16
Nee, dat mag Sanne uitleggen. Want ik ben de leeftijden en maten vergeten.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 17:57
Ok ok ik snap het al. Ik kom erachter als ik op 28 juni kom, prima. IJs en weder en andere rampspoed dienende ben ik aanwezig.

Datum bericht: 04 Mei 2014 om 18:33
Nou, eigenlijk is dat te laat! Ik zal korte uitleg geven. Sanne en haar moeder " verzorgen" een gezin , dat van weinig moet leven. En nu vraagt Sanne elke hobbydoosdag of er mensen zijn die goede kleding hebben voor dit gezin. Als ik het nog vaag weet waren het 44plus maten die gevraagd werden. Maar dat weet ik niet zeker! Sanne, kom ons nog even vertellen wat er hard nodig is!!

Datum bericht: 05 Mei 2014 om 13:16
Ik heb tegen die tijd misschien wel groente uit de moestuin, maar daar houdt het verder mee op

Datum bericht: 05 Mei 2014 om 18:20
Joh, helemaal niks verplicht! Ik heb ook niks te bieden wat dit betreft!

Datum bericht: 12 Mei 2014 om 16:58
Het is ook niet verplicht om zelf te gaan bakken of stoven of wat dan ook, gewoon iets meenemen wat je zelf lekker vindt, we zullen die dag geen honger lijden.

Ik heb kralen uitgezocht en ik doe er een aantal weg. Ook zo'n bord om een ketting op uit te leggen en sorteerdoosjes (wel met hinderlijke plakbandjes). Wat er overblijft na 28 juni gaat kringlopen.

Ik ben ook al restjes aan het uitzoeken voor de worshops tunisch haken en knoken. Wie zelf een tunische haaknaald of knook bezit, graag die meenemen.

Ik zet voor de liefhebbers ook wel wat poppen apart.

En wie wil voor Diana voordoen, hoe je op 4 of 5 naaldjes poppensokjes breit? Ik vind dat egeltje temmen voor gevorderden, het is niet mijn ding.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 12 Mei 2014 om 17:05
Ik kan een sokkenbreiwerk op 5 naalden meebrengen. Zal wel hetzelfde principe zijn als voor poppensokken vermoed ik.

-------------
Grx

Datum bericht: 12 Mei 2014 om 18:44
Ja, vast wel, het is alleen nog meer gepriegel.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 12 Mei 2014 om 19:52
Ik zie al egeltemmertjes genoeg, nee dames niet dringen niet allemaal tegelijk Diana gek proberen te maken LOL.
Maar ik (of G.) mag in principe dus iets bakken en meenemen ?
Of zal ik dat aan jou overlaten M. ?

Datum bericht: 13 Mei 2014 om 13:03
Het leuke is juist dat je zelf mag weten wat je bakt, kookt of braadt. Ik maak mijn befaamde citroenwolkentaart en ik houd mijn huisband ver weg van de keuken, tot die gebakken is. De vorige taart zakte met een zucht ineen, omdat hij koud water op het fornuis had gegooid om de bakplaat schoon te maken, juist toen mijn taart in de oven stond. Het ene moment haalde ik een prachtige taart uit de oven en het volgende keek ik naar een ingezakte koek.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 13 Mei 2014 om 13:39

Ik zou een reservekeek kunnen maken . . . je weet maar nooit.

Bericht van: Roma123
Datum bericht: 22 Mei 2014 om 00:09
Ik kom ook

Datum bericht: 22 Mei 2014 om 09:18
Jippie! Neem jij je sokkennaaldjes mee om Winterbeer te leren poppensokjes te breien? Als lw1463 dat ook doet, kunnen jullie haar tussen je in nemen, dan krijgt ze les in stereo.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Ien
Datum bericht: 22 Mei 2014 om 10:52
Ohhh vind het zooo jammer dat ik niet kan

Datum bericht: 22 Mei 2014 om 11:58

Het lijkt mij dat jij de volgende keer een datum aan mag wijzen, goed ? Of zelf je deuren opent voor allerhande dozen LOL de hobbydoosdag tweepuntnul

Datum bericht: 22 Mei 2014 om 12:26
Ja het staat niet in de wet dat er één hobbydoosdag per jaar mag. Iedereen in een verre regio kan er zelf eentje geven. En zelf de regels vaststellen.

Er waren weer goedkope treinkaartjes, ik ben vergeten wie ze nu weer verkoopt!

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 22 Mei 2014 om 15:22
Volgens mij was het de Hema deze week Magtelt,

-------------

Datum bericht: 23 Mei 2014 om 10:10
Ze doen het om de beurt, Blokker, Kruidvat, AH en Hema. Het kartonnen treinkaartje gaat verdwijnen, dus het zal volgende keer een soort eenmalig OVchip kaartje worden.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Mei 2014 om 10:35
Vind het echt erg dat het gewone kaartje weg gaat.
Bent gewoon verplicht om zo'n chip ding te nemen.
Ga nl nooit met de trein. Maar zou toch plotseling eens zo wezen. Pffff

Datum bericht: 23 Mei 2014 om 12:39
Ik heb het verstand maar op nul gezet en een chipding aangeschaft. Als ik met mn moeder op stap ben is het toch makkelijk.
Anders moet ik naast de tram rennen terwijl zij erin zit of ze weigert om met de tram te gaan en dan sjokken we te voet half
Amsterdam door.
En ik betrapte mezelf erop dat nu ik het ding heb ik soms ook denk, ik kan wel eens daar en daar heen gaan met de bus.
En dan denk ik bij mezelf ben ik nou zo'n huismus geworden ? Daar lijkt het toch wel een beetje op. Embarrassed

Datum bericht: 23 Mei 2014 om 19:26
Ik heb er eentje die voorlopig alleen voor de bus is, maar ik kan hem op internet geschikt maken voor de trein. En nu kan ik als 65+er weer gewoon voor een euro een uurtje reizen in de bus. Je krijgt er wat van!

Volgens mij doen ze voor toeristen en mensen die haast niet treinen wel iets met een eenmalige ov chip kaart, waarschijnlijk karton, in pasjesformaat.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 25 Mei 2014 om 14:10
Ik zal ook van de partij zijn op de Hobbydoosdag! (Samen met mama, Oepske op het forum) Ik zal zorgen voor verse humus en olijventapenade (met crackers of stokjes) voor de liefhebbers van hartige snacks. 

Volgend jaar hoop ik aan de slag te kunnen als leerkracht, dus restjes dik garen zijn heel welkom. Dit jaar heb ik op stage het eerste leerjaar warm kunnen maken om te beginnen vingerhaken. Eén leerling was erg geïnteresseerd in handwerken en had een goede fijne motoriek, dus daarmee begonnen. Maar al snel zat iedereen te haken in de klas. En de jongens nog het enthousiast van allemaal Wink

Datum bericht: 25 Mei 2014 om 20:16
Je kunt ze ook leren punniken op breiringen (Zeeman). Ik probeerde een linkshandig meisje van 10 te leren haken, maar punniken ging veel sneller. En dat kan met Saskia en Royal. Ik heb van die bolletjeswol liggen, waar ik niets mee doe, is dat iets voor je leerlingen? Ik dacht echt dat ik creatief genoeg ben, maar voor die bolletjeswol heb ik geen emplooi. Ik maak de doos open en sluit hem weer gauw en dan gaat ie onderop de stapel.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 26 Mei 2014 om 12:38

Inmiddels heb ik weer leuke designkleren gekregen voor de dunne tiener en een zak kleren, die nog gewassen moeten worden voor het andere meisje.

Sanne, als je nog iets nodig hebt, geef dan even de maten door.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 26 Mei 2014 om 12:46
ja veerletje, mn zoon heeft t in de kleuterklas geleerd, en ging vingerhaken als ie t benauwd had (astma) hele bollen ginger er door heen.
ben nu zelf aan t vingerbreien, handbreien hoe je t ook wilt noemen, wat een gedoe!! en zondag mag ik t de koters bij t schapenscheren leren, dat beloofd wat

Datum bericht: 02 Juni 2014 om 18:57
Mama zei net dat ik reacties had gehad, maar ik had er geen melding van gekregen! 

Punniken is ook heel leuk voor kinderen, inderdaad! Dat hebben ze in het 2de leerjaar gedaan voor moederdag. In het eerste leerjaar maken ze voetbalnetjes met de sliertjes vingerhaken door ze op een bepaalde manier aan elkaar te haken. Misschien daardoor dat de jongens zo snel aan het haken waren ;-). 

Ik weet ook niet meteen een bestemming voor het bolletjesgaren, daar ga ik nog eens over nadenken :-). 

@Breienmaar: Haken als hij het benauwd kreeg? Wat een fantastische oplossing! Zorgden de pluisjes van het garen dan niet voor juist meer moeilijkheden om te ademen? 

Datum bericht: 02 Juni 2014 om 19:26
Ik heb een doos vol glazen dessertbakjes staan. Ik had ze gespaard voor Jips, maar die is al zo'n tijd niet meer op het forum geweest. Wil iemand van de hobbydoosdaghobbydozen ze hebben? Je kunt ze gebruiken voor theelichtjes, eventueel omgehaakt, maar ik vind onze nieuwe kat wat te levendig voor open vuur in de huiskamer of tuin.

Ik denk dat je dingen kunt omwikkelen met bolletjesgaren, dat is ook heel creatief. Blikjes voor potloden bijvoorbeeld, leuk voor vader- of moederdag. Ik gebruik daar zelf een Paddingtonbeker voor.

Ik bedoelde punniken op breiringen, dan kun je een das of tasje maken, omdat je meer pinnen hebt.

IK heb al wat dingen klaarstaan, kralen, restjes wol, popjes en een poppenhemelbedje, dat ik al lang heb staan en dat dus wel nooit bekleed gaat worden, maatje Barbie.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 02 Juni 2014 om 19:54
Ik zie er al naar uit - gewoon om al die spulletjes eens te zien.

-------------
Grx

Bericht van: koffiebuikje
Datum bericht: 02 Juni 2014 om 20:27
 Hallo  ik ben een newbie zoals dat bij jullie word genoemd

zeg vertel eens wat is de hobbydoosdag en waar word dat gehouden

het lijkt mij erg leuk maar zonder voorbereid er naar toe gaan is wel erg kostbaar als je niet weet 
wat zo`n dag inhoud 

groetjes van koffiebuikje 

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 12:14
Op een hobbydoosdag neemt iedere gast een versnapering naar keuze mee, we maken een lijst van wie er komen met wat voor vervoer en wat voor lekkers ieder meeneemt. We kunnen een zogenaamde swap houden, dat wil zeggen, dat je een gehaakt of gebreid dingetje meeneemt in cadeauverpakking, dat dan in een doos wordt gedeponeerd, waaruit elke deelneemster dan later op de dag iets mag pakken. Dit is niet verplicht.

Ik zorg voor koffie, thee en frisdrank. Eventueel voor voorgebakken stokbrood.

Wie iets wil leren, bijvoorbeeld tunisch haken, stokhaken, knoken of een andere techniek, kan dat van te voren melden, dan houd ik rekening met materiaal. Wat ik niet onder de knie heb, kan een ander mischien wel. Ik heb altijd wel dubbele boeken of wolresten om mee te geven.

Apeldoorn heeft voldoende uitgaansmogelijkheden voor mannen en kinderen:
Apenheul, Koningin Julianatoren, Het Loo, het Kristalbad of Malkander.
Ze kunnen bij het droppen van moeders koffie of limonade krijgen, plassen en dan wegwezen. Aan het eind van de middag idem dito.

Onze wijk De Maten heeft een eigen stationnetje, je moet wel op het Centraal station uitchequen voor NS en inchequen voor Syntus. Bij het station is een bushalte voor bus 3 naar mijn huis aan de kant van de Americahal.

Mijn adres en de naam van de halte kun je in een PM vragen.

Liefhebbers kunnen een kleine excursie organiseren naar de Beekbergse Wolhal, die niet alleen een brei/haak/borduurwinkel is, maar ook veel andere hobbyisten van dienst is. Scrapbooken enzo, ik weet daar niets van, misschien is er op Internet wat te vinden.

(Schoon)dochters, kleindochters, (groot)moeders en vriendinnen, die haken en breien zijn ook hartelijk welkom.

Ik had dit al eerder op het forum gezet, maar het was gezakt naar bladzij 3. De dag is dus Apeldoorn. Van ongeveer 10 tot 16 uur, maar ik sta niet met een stopwatch in de hand.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 12:18
O ja, we zijn allemaal je en jij, ongeacht leeftijd, we kennen elkaar al van het forum, dus we zijn geen vreemden.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 13:22
Een hobbydoosdag is gewoon een leuke dag samen zijn met gelijkgezinden Smile. Samen keuvelen,  hobby's bespreken en dingen uitproberen, hapjes eten en iets drinken. Het is al altijd heel gezellig geweest! Ik ben blij dat het na mijn examens valt zodat ik kan meekomen met mama. 

Die uitstap naar de Beekbergse wolhal klinkt heel verleidelijk, maar misschien niet zo goed voor mijn portemonnee ^^. 

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 13:49
dankje  wel magtelt
voor de uitleg van de hobbydoosdag het lijkt mij erg gezellig alleen je schrijft dat iedereen iets
wat zei gemaakt hebben meenemen daar is voor mij de tijd nu te kort voor om nog gauw iets te maken om mee te nemen aan gezien ik nu voor iemand anders iets aan het maken ben wat eerst af moet maar ik denk dat ik de volgende keer wel meedoe  zo dat ik er over na kan denken wat ik dan zal meenemen en natuurlijk de versnappering  is het mij een leuk uitstapje om met hobbydoos fans te kunnen delen   veel plezier allemaal

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 18:55
Nee, ik zei dat dat niet verplicht was. Wie iets in de doos stopt, mag er iets uithalen, maar het hoeft echt niet. Stel dat je alleen maar grote truien breit, zou je dan een trui in de doos moeten stoppen? Nee toch. Ik moet zelf ook nog zien of het me lukt om iets te maken. Het is ook niet verplicht om zelf te bakken/braden/koken. Een specialiteit uit je eigen woonplaats valt ook goed. Ik herinner me zalige slagroomchocolaadjes, caloriebommen, dat wel, die een hobbydoos had meegebracht. Ze hadden een militaire naam, maar smaakten heel vredig.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 03 Juni 2014 om 19:57
Ik ben niet zo van de frutsel, dus ik heb niet over de swap nagedacht. En als iedereen al zoetigheid mee gaat brengen . . .
wat breng ik dan nog mee, daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Alhoewel ik breng winter61beer mee LOL

Datum bericht: 05 Juni 2014 om 20:39
ja magtelt dat zei je inderdaad maar als je een goede indruk wilt maken kan ik het toch niet laten om niet  met lege handen te komen het is toch vooral de eerste keer dat je er dan naar toegaat
maar ik denk dat als iemand die een trui breit er dan een trui in doet lijk me stug ik begrijp dat je dit als voorbeeld zegt maar met iets of met niets is toch een verschil of niet of het nu een verplichting is of niet maar ik was een beetje nieuwsgierig om wat zo`n dag inhield ik dacht dat het een beurs was
zoals de kreadoe bijvoorbeeld vandaar en net wat ik vertelde ik ben een newbie en ben nog maar net bij de clubBig smile en kijk mijn ogen uit wat men allemaal met elkaar deelt en voorelkaar doet
maar omdat ik nu niet kom lijkt het voor mij erg gezellig om er zeker de volgende keer erbij te zijn

Datum bericht: 06 Juni 2014 om 09:17
Het is meer een verlengde van de Koffiecorner, sommigen nemen een handwerkje mee, maar de meesten zitten te kletsen en te snoepen. Van de workshops hoef je je niet te veel voor te stellen, je leert in 5 á 10 minuten bezemsteelhaken of tunisch haken. Maar dat is dan wel een stuk duidelijker dan een boek of filmpje.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Roma123
Datum bericht: 08 Juni 2014 om 17:14
Ja Magtelt ik zal er zijn 2 juni en mijn sokkenbreinaalden meenemen. Wel leuk. Gezellig sokkenbreien op korte breinaaldjes.We doen ons best.

Datum bericht: 09 Juni 2014 om 09:38
Poppen zijn ook welkom op die dag.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 13 Juni 2014 om 20:29
Over twee weken. Willen jullie nog eens opgeven of je komt, of je meedoet aan de swap, wat je voor eten/snoeperij/drankjes meeneemt, wat voor les je wilt krijgen en of je een lift van Centraal station Apeldoorn of Station De Maten nodig hebt?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 13 Juni 2014 om 20:36
Oh, nog maar 2 weken! Ik kijk er al naar uit! Big smile

Ik maak er meteen een lijstje van om te antwoorden op je vragen:
- Veerle komt!
- Ik doe mee aan de swap (iets kleins is goed hé?)
- Eten/snoeperij/drankjes: humus en olijventapenade met rozemarijnkoekjes
- Geen lift nodig (mama is mijn lift ^^)

Datum bericht: 13 Juni 2014 om 21:05
Ik kom ook graag en breng Veerletje mee.
Maar ik heb ook nog een vraagje. Kan er iemand aan een digitale toerenteller geraken tegen de hobbydoosdag die ik dan mag overkopen? Heb hier ergens gelezen dat ze dat bij jullie op de markt verkopen.
Mijn toerenteller maakt telkens een klikgeluid wat soms storend is voor de omgeving. En naar het schijnt zou een digitale teller geen geluid maken?
Je zou er mij superblij mee maken.

OK voor de swap.
Ik breng Cola en Fanta mee, tenzij er andere suggesties zijn?
Groetjes.

-------------
Grx

Datum bericht: 13 Juni 2014 om 22:13
Ik laat het nog weten magtelt,ik weet het pas in de laatste week,als de planning klaar is.
Er zijn er vanaf maandag 2op vakantie.

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 14 Juni 2014 om 14:15
Ik kom en breng Winter61beer mee. Ik heb dus geen lift nodig. Swap = nee
Iets te eten meebrengen, hmm iemand opperde dat ik brood kon bakken of zal ik een paar flammenkuchen meebrengen,
die kun je in de oven schuiven en dan in parten opdienen. Laat ik zeggen, ik neem iets hartigs mee - goed ?

Datum bericht: 14 Juni 2014 om 15:47
ik word gebracht ( hoop ik) en gehaald ( hoop ik ook, anders blijf ik logeren)Wat zal ik meenemen? worst en kaas? kleine slaatjes?
Iets in die richting. En een klein swapje neem ik ook mee.

Datum bericht: 14 Juni 2014 om 17:37
Als ik vrij bent dan geen swap,graag van het station ophalen,en wat kan ik meenemen?
Als ik ooit aankomt met de trein dan haha,ik ben nog nooit zover in mn eentje met de trein geweest

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 14 Juni 2014 om 23:26
Neem in ieder geval een haakwerkje mee voor in de trein, dan schiet de reis beter op. Ga maar niet sjouwen voor ons, al dat gedoe met treinkaartjes en trap op trap af is al vermoeiend genoeg. Ton komt je wel van het cs halen, we spreken nog wel af hoe jullie elkaar kunnen herkennen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 15 Juni 2014 om 17:56
Misschien kun je een mad hatter hoge hoed voor Ton haken, dan steekt hij nog meer boven iedereen uit LOL.

Datum bericht: 15 Juni 2014 om 18:44
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Misschien kun je een mad hatter hoge hoed voor Ton haken, dan steekt hij nog meer boven iedereen uit LOL.

Mét pluim, want die heeft hij dan wel verdiend voor zijn inzet om de hobbydoosdag te doen slagen.

-------------
Grx

Datum bericht: 15 Juni 2014 om 19:03
Ja, ik denk dat iets van oranje niet op zal vallen, tenzij we er straks uitliggen en dan is oranje nog steeds niet handig.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 15 Juni 2014 om 20:55
Ik zorg wel dat hij me herkend hoor haha.

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 16 Juni 2014 om 09:08
Je kunt op het station "Ton!" roepen, ik ben benieuwd hoeveel mannen omkijken. Of elke man om zijn hals vliegen: "Hoi Ton" .

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 16 Juni 2014 om 10:05
Ik denk dat ik de laatste tip maar ga doen,net zoals die reklame van die brillen

-------------
Groetjes jenny

Bericht van: widdy
Datum bericht: 16 Juni 2014 om 10:06
Ik had graag willen komen, nu ik eens de tijd heb, maar met de vermoeidheid kan ik niet zo ver rijden vrees ik. Ik overleg nog even met mijn man, maar denk dat ik moet gaan passen.

Alvast veel plezier allemaal!

-------------
Groetjes, Tineke

Datum bericht: 16 Juni 2014 om 12:53
Voor man plus kinderen is er best wel wat te doen in Apeldoorn: Apenheul of enkel Berg en Bos, Koningin Julianatoren, Het Loo. Ze mogen vóór en na hun pretje even binnenkomen voor koffie/limonade en wc-bezoek.

Ook hebben we een stoomtrein, het grote station daarvan is in Lieren/Beekbergen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 17 Juni 2014 om 20:26
Oepske, ik heb een mail gestuurd aan een verkoopster van digitale toerentellers, die je om je duim kunt doen, op marktplaats. Ik hoop dat ze snel reageert. In principe heb ik er 2 besteld, 1 voor jou en 1 voor mij.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 17 Juni 2014 om 20:40

Oepske, ik heb een mail gestuurd aan een verkoopster van digitale toerentellers, die je om je duim kunt doen, op marktplaats. Ik hoop dat ze snel reageert. In principe heb ik er 2 besteld, 1 voor jou en 1 voor mij.

O, dankjewel Magtelt Smile

-------------
Grx

Datum bericht: 18 Juni 2014 om 11:00
Ik heb er 4 besteld, nu maar hopen dat ze bijtijds arriveren.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 20 Juni 2014 om 12:42
Ik heb vandaag bij het boekenfestijn mijn slag geslagen. Nu heb ik ruimte in mijn boekenkast nodig, dus er gaan een paar Engelse boeken in de tas van de hdd. Ik adviseer anderen wel altijd om een Engels brei- of haakboek te gebruiken om je de termen eigen te maken, maar ik heb genoeg Nederandse patronen, dus ik hoef mijn advies niet zelf na te komen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 20 Juni 2014 om 19:22
Joehoeeee magtelt,ik ben vrij hoor,dus ik kom ook.
Ik laat het je weten hoe laat ik de trein neem.
Ton wil me ophalen toch?
Ik zet je nr in mn mobiel,dan komt het goed.
Ik zit nog na te denken hoe ik me ga omschrijven ha ha.
Heb je 1 station in Apeldoorn waar ik moet uitstappen?

-------------
Groetjes jenny

Datum bericht: 21 Juni 2014 om 09:02
Ja, jouw trein stopt op het centraal station, Ton staat dan aan de achterkant bij de P+R met een witte Peugeot 107, hij is 1.92, dus neem een centimeter mee, dan weet je dat je de goeie te pakken hebt. Apeldoorn heeft nog twee kleinere stations, maar die komen na het cs. En dat is het eerste station na Amersfoort, een vrij lange rit, vroeger een half uur, misschien nu iets korter.

Fijn dat je kunt komen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 21 Juni 2014 om 16:38
De toerentellers liggen klaar a.s. zaterdag, en business kaartjes van de verkoopster.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Hulten1
Datum bericht: 22 Juni 2014 om 19:22
Wat klinkt het toch allemaal gezellig. Jammer maar het is voor mij toch echt te ver weg. Ik wens jullie alvast heeeeeel veel plezier volgende week zaterdag.

-------------
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 09:57
Je kunt het altijd in je eigen omgeving organiseren, veel werk is het niet, als ieder iets te eten of drinken meeneemt. Met een stuk of 10 mensen wordt het heel gezellig.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 10:28
Het is bijna zaterdag heb er veel zin in,

-------------

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 13:13
Ik ook en ik hoop dat het weer meewerkt. We zijn met zijn tienen, de vrouwen dan. Er zijn twee mannen ook, we kunnen ze in de tuin zetten en als het vriest binnenhalen.

Je kunt je nog steeds opgeven, tot en met vrijdagavond kom ik online om eventueel mijn adres op te geven.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 15:13
Die man van mij is van plan om er samen met die van jou vandoor te gaan . . . ik kan ze geen ongelijk geven, maar ik heb gezegd
dat ze niet helemaal naar de TT in Assen mogen. Wel op tijd weer thuis zijn, want anders laat ik de mijne bij jou achter Wink

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 16:51
hihihi... Lw

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 17:40
Als ie z'n eigen motor maar bij um hep, prima.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 17:48
Ik had vandaag mijn jaarlijkse tuintaak volbracht: keien verslepen, onkruid verwijderen, slakkenkorrels strooien, keien terug en artistiek neerleggen. Onze ene kater, Archie, raakte helemaal van slag, hij ligt nu in de tuin met zijn oren in zijn nek en denkt of "Is dit wel mijn tuin" of "Ik ben benieuwd wat voor onheil ze nog meer gaat aanrichten". Hij vindt 10 minuten grasmaaien al zo'n stoornis.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 23 Juni 2014 om 19:16
Hihi, dat klinkt bekend. Toen we in onze tuin wat drastisch snoeiwerk hadden verricht, durfde onze hond nauwelijks buiten te komen. Oren plat en staart tussen de poten - de beschermende overhangende takken waren weg...
Zaterdag vertrekken we hier ten laatste om 9u - zonder hond Smile - en hopen mooi voor de middag in Apeldoorn aan te komen. Magtelt, je adres is nog steeds hetzelfde? Onlangs niet verhuisd of zo?

We kijken er naar uit!

-------------
Grx

Datum bericht: 24 Juni 2014 om 09:31
Nee hoor, we kunnen pas naar een kleinere woning verhuizen als alle wol op is, je ziet zaterdag wel hoe lang dat nog kan duren.

Ton had veel onkruid weggehaald van het terras en op de spleten zand gestrooid, dus Archie ging daar heerlijk liggen rollen, toen was onze cypers-met-witte kat ineens cypers-met-grijs en aaien voelde heel gruttig aan. Maar de verstopplekjes zijn er nog, twee uitgeholde struiken met gemaaid gras eronder en een heus kattenhuisje met mand. Ik laat altijd gras op sommige plekken hoog staan om op te kauwen en één zo'n plek is nu een soort kattenmandje geworden.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 24 Juni 2014 om 16:47
Ik heb de tunische haaknaalden al klaarliggen met tassen met resten. Ik kan er ook knoken op demonstreren. De dikke breinaalden voor stokhaken/bezemsteelhalen en de gewone haaknaalden liggen ook al klaar.

Zijn er nog wensen om bepaalde boeken in te kijken? Stel je vraag en als ik het heb, leg ik het vast in de huiskamer.

-------------

wat rozengeur.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net