Help! wie wil er delen in mijn andere verslavende
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38487
Print Datum: 10 November 2025 om 23:58 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Help! wie wil er delen in mijn andere verslavende
Bericht van: engeline
Onderwerp: Help! wie wil er delen in mijn andere verslavende
Datum bericht: 03 Mei 2014 om 13:59
http://www.4shared.com/photo/-n_nkGo7ce/P1060820.html" rel="nofollow"> wat ooit met 1 plant (Brugmansia ) begon,zo'n 18 jaar geleden,is nu een te grote verzameling geworden.Ze moeten gesnoeid in de winter binnen staan,en dat worden er nu te veel.Het is een plant die veel water nodig heeft,maar je dan beloond met schitterende trompetbloemen.roze.wit en,enkel,dubbel en zelfs 3 dubbele bloemen.Wie wilt er 1 en 2 jarige plantjes(worden heel groot).Kom gezellig op de koffie,want opsturen kan niet.Voor meer info,kijk eens op Brugmansia.Ik woon in de buurt van Nijmegen.
|
Antwoorden:
Bericht van: engeline
Datum bericht: 03 Mei 2014 om 14:00
|
verslavende hobby,bedoel ik natuurlijk.
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 03 Mei 2014 om 15:38
Ik vind ze prachtig. Maar bij mij zouden ze geen lang leven hebben, ben heel slecht in het verzorgen van planten.
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 03 Mei 2014 om 16:38
te ver weg helaas! idee voor mee te nemen als je naar de hobbydoos dag gaat?
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 03 Mei 2014 om 23:37
Mocht je naar de hobbydoosdag gaan, dan graag. Mijn moeder had er 1, Maar die is helaas gesneuveld. Ze is dol op die bloemen.
Of als je in de buurt van amersfoort komt?
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Mei 2014 om 09:37
Lidwina, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Wat mijn katten niet opvreten, gaat spontaan vanzelf dood. Teveel water of te weinig water, ik weet het niet. Ik heb een lage sansevieria staan, die het redelijk doet en een subtropische plant, die ik "het palmbos" noem en die pal voor mijn neus op mijn bureau staat en sloten water per dag moet hebben. Zelfs veel tuinplanten willen niet bij mij. Tja, graag of heel niet.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Ien
Datum bericht: 04 Mei 2014 om 12:27
Magtelt wrote:
Lidwina, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Wat mijn katten niet opvreten, gaat spontaan vanzelf dood. Teveel water of te weinig water, ik weet het niet. Ik heb een lage sansevieria staan, die het redelijk doet en een subtropische plant, die ik "het palmbos" noem en die pal voor mijn neus op mijn bureau staat en sloten water per dag moet hebben. Zelfs veel tuinplanten willen niet bij mij. Tja, graag of heel niet. |
Jullie zijn zeer zeker niet de enige. Ik koop bloeiende planten. Uiteindelijk hou ik alleen de plant over. En de bloemen. Tja... Die zie ik toch echt niet meer terug komen. Waar het aan ligt... Zou het niet weten. Ws te onregelmatig water. Vergeet ze nog wel eens
|
Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 08 Mei 2014 om 11:31
|
Het is een mooie plant maar wij wonen te ver weg en hebben niet veel ruimte in de tuin.
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 10 Mei 2014 om 16:41
Haha, allebei mijn ouders hebben groene vingers, ik vergeet ze zo nu en dan, maar mijn zusje ziet volgens mijn vader kans om neppers te laten verwelken
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
|