Wibra nieuw garen
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38568
Print Datum: 17 November 2024 om 17:21 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Wibra nieuw garen
Bericht van: BettyKleien
Onderwerp: Wibra nieuw garen
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 11:12
Wan af morgen bij wibra nieuw garen bij wibra nieuw garen binnen .gemeleerd en bijpassend uni .heel mooi in 4 kleuren ik kijk er naar uit.
|
Antwoorden:
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 12:29
Bericht van: Ien
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 12:34
Euh.... Gewoon nieuwschierig. Wat kun je allemaal met dat garen? Is het voor haken of breien Ben in de wol leer
|
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 12:53
Bericht van: Ien
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 13:14
BettyKleien wrote:
Beide |
Oké, dank je
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 14 Mei 2014 om 22:46
Garen is een verzamelnaam voor materiaal wat we gebruiken, dus katoen, wol, acryl etc. Dit voor de mensen die het niet wisten of alles wat ze gebruiken wol noemen
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 15 Mei 2014 om 15:40
Het is zeker leuk garen heb acht bollen ge scoord .100 gr voor 2 € voor pen drieen half of vier maar het lijkt heel erg op katoen maar het is honderd procent acryl in uni en gemeleerd
|
Bericht van: cormout
Datum bericht: 15 Mei 2014 om 22:05
welke kleuren gemêleerd hadden ze bij jullie? Bij ons alleen de zandkleurige, maar wel drie kleuren uni waar onder paars.
groetjes Cormout
|
Datum bericht: 15 Mei 2014 om 22:13
Lichtbruin paars en groen
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 Mei 2014 om 09:51
Ik kan het niet terugvinden op de site van Wibra. Welke naam staat er op de wikkels?
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 16 Mei 2014 om 10:42
Esra of ezra magteld maar het stond niet in de folder .had het toevallig opgevangen
|
Datum bericht: 16 Mei 2014 om 17:58
Ik zag maar één gemeleerde kleur liggen, maar die was 70 procent acryl, 30 procent wol. Ik heb wel de dunnere Elijah met schittereffect gekocht in lichtblauw en snotgroen en Ezra lag er in paars, het is acryl maar lijkt op katoen, verder hadden ze twee mooie blauwe Saskia's kleur 45, een beetje turquoize/zeeblauw. Ik moest die wel van de bovenste plank meppen met een set lange breinaalden. Wie niet lang is moet slim zijn.
wat rozengeur.
|
Bericht van: lw1463
Datum bericht: 16 Mei 2014 om 21:35
Mijn moeder zei altijd dan moet je je broek uittrekken en op je pijpen gaan staan - ik snap die uitdrukking na al die jaren nog steeds niet.
Een lange kerel trouwen is ook een oplossing, alhoewel je die niet altijd mee naar de Wibra zeulen kunt
|
Datum bericht: 17 Mei 2014 om 09:00
Inderdaad ik heb wel een lange kerel getrouwd, maar die gaat echt niet mee naar de Wibra. Als er geen lange breinaalden zijn om de wol uit het bovenste schap te zwiepen, hebben ze ook bezemstelen. Mijn peettante zei altijd: Wie zich niet weet te behelpen, is het niet waard dat hij armoe lijdt.
wat rozengeur.
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 17 Mei 2014 om 11:54
ach dames, laat ik nou lang zijn (en dik) bukken das nou weer mijn probleem, dat katoenen garen bij de wibra ligt bijkans op de grond, knielen en door mn hurken(waar zitten die dingen) gaat niet meer dus sta bijkans op mn kop daar
|
Datum bericht: 17 Mei 2014 om 21:18
Dan kun jij de bezemsteel in de Wibra gebruiken om de onderste wollebollen op te pakken. Of zo'n grijper meenemen (ik heb er één op zolder en één in de keuken).
wat rozengeur.
|
Bericht van: haakAB
Datum bericht: 18 Mei 2014 om 09:16
Als het goed ik krijg ik dinsdag 5 bollen ezra in een gemeleerde samenstelling. Had ze op internet ergens gezien op een foto, maar de wibra's in mijn omgeving hebben/hadden het niet. Nu heb ik een hele lieve collega die bij haar in de stad is gaan kijken voor me en zij heeft gevonden wat ik zocht. Ben heel benieuwd naar de buit
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 18 Mei 2014 om 12:28
Dus nog even geduld! Wat wil je er van gaan maken?
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Datum bericht: 20 Mei 2014 om 18:22
Ben helemaal gelukkig gemaakt door mijn lieve collega. Ze heeft 5 bollen Ezra meegenomen voor me, in een verloop van groen, paars, roze en geel. Nu nog even tijd vrijmaken om een leuke poncho voor mijn bijna 6-jarige dochter te maken
|
Datum bericht: 20 Mei 2014 om 20:13
bedoel je dat het 5 verschillende bollen zijn, ieder met zijn eigen kleur verloop? Vreemd dat het nergens te vinden is op internet, dat ze het verkopen. Bij ons verkochten ze alleen een paar zandkleurig verlopende bollen.
groetjes Cormout
|
Datum bericht: 21 Mei 2014 om 08:08
Cormout,
Het zijn 5 bollen van dezelfde kleur, maar het verloopt van geel/groen/paars/roze/lila. Ik weet nog steeds niet hoe ik foto's hier kan plaatsen. Ik vond het ook vreemd dat het niet op internet te vinden is, maar ik had er op facebook over gelezen. Gelukkig heb ik zo'n llieve collega-vriendin die voor mij ook op zoek is gegaan
|
Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 19:33
Joehoe ik heb vandaag ezra gescoord,ik heb 12 gemêleerd creme / taupe en 8 bollen effen taupe,ik ben er blij mee Ik denk ook mn collega alleen weet ze het nog niet haha
------------- Groetjes jenny
|
Bericht van: fleurtje48
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 21:02
Bij ons was het al weg of het heeft er nog niet gelegen!😢
|
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 21:06
Bij ons was het net binnen, maar de medewerkster vertelde dat ze elke keer zo'n weinig binnen krijgen, van elke kleur maar 1 pak van 10 en als er dan iemand komt die gelijk het hele pak mee neemt, heeft ze weer niets meer. Degene die net te laat is kan dan heel bedroeft kijken, maar heeft het nakijken, want er staat nergens dat je niet alle bollen mag kopen. het doet me een beetje denken aan de Fenna.
groetjes cormout
|
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 22:10
Ja daar lijkt het wel op hihihi
|
Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 22:39
Ik ben ook 7x geweest en dan was het op,maar vandaag kwam de vracht binnen,en toen heeft ze het bewaard voor me,wat ik erg aardig vond,en ze vertelde dat de fenna gewoon weer terugkomt in de winkel
------------- Groetjes jenny
|
Datum bericht: 23 Mei 2014 om 22:45
Ja heb ik ook gehoord, ergens in juli. Maar zou wel op is op zijn
|
|