herstel na ongeluk
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38805
Print Datum: 10 November 2025 om 14:16 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: herstel na ongeluk
Bericht van: annele
Onderwerp: herstel na ongeluk
Datum bericht: 25 Juni 2014 om 14:38
Nu zijn we meer dan 2 maand verder en een aantal weken geleden begon de fysiotherapie voor de pijn aan de linkerkant die tot dan alles had moeten corrigeren. Te beginnen met 2x in de week. Nu is afgelopen maandag besloten dat na 1x terug te brengen en mijn fysio fitness (dat doe ik al jaren) langzaam weer op te pakken. Oefeningen om extra kilo's eraf te krijgen voornamelijk in de buikstreek zijn nu zeker nodig. Verder ben ik vorige week weer op school begonnen met schoonmaken al is het nog met ondersteuning van een collega. Volgende week krijgen de scholen hier vakantie en ik wil en zal ook alleen de "grote" schoonmaak op school doen. Dat zal echter niet veel meer zijn. Het is tevens een test of ik mijn werk op een andere locatie weer kan oppakken. Daar werk ik maar 2 uur in de week. Alles langzaam maar zeker oppakken zodat ik na de vakantie alles weer in mijn eentje kan klaren. Dus het gaat langzaam maar zeker beter.
Helaas heb ik mijn teen 1,5 week geleden gestoten aan de deurstop. Die is nog steeds dik en pijnlijk. De afspraak bij de arts is vanmiddag en ik neem aan dat die dan gespalkt zal worden. Ook voor mijn oogdruk moet ik erheen. Die is alarmerend hoog nl. 23. In mijn familie zit MD, hoge oogdruk, en het ongeluk nog vers in het geheugen moet de huisarts beslissen of ik doorgestuurd wordt naar de oogarts. Die oogdruk bleek toen ik mij de ogen liet doormeten en een nieuwe bril moest uitzoeken.
------------- m.v.g. annelies
|
Antwoorden:
Bericht van: woollymammoth
Datum bericht: 25 Juni 2014 om 17:33
Wow wacht even, kennelijk heb ik een eerder bericht niet meegekregen. Wat is er gebeurd? Welk ongeluk? En ben je helemaal gek geworden dat je nu die grote schoonmaak op school wilt gaan doen? Denk eerst eens even aan jezelf! Doe het nou even kalm aan! Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
|
Bericht van: petraco
Datum bericht: 25 Juni 2014 om 21:05
heel veel sterkte. Goed aan jezelf denken en toch nog rustig aan doen. Beterschap.
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 26 Juni 2014 om 09:06
heel veel sterkte!! pijn is een signaal!! goed op jezelf letten!
|
Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 26 Juni 2014 om 09:58
Beterschap en hou de moed erin
------------- WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
|
|