mijn creaties
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=38853
Print Datum: 24 September 2025 om 12:13 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: mijn creaties
Bericht van: rijodesign
Onderwerp: mijn creaties
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 13:55
Gisteren heb ik mij al voorgesteld en ik dacht laat ik ook maar meteen wat laten zien.
Hierbij een kleine indruk van wat ik zoal maak.
|
Antwoorden:
Bericht van: Nespa
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 14:18
heel mooi
------------- when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
Bericht van: engeline
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 15:06
Bericht van: Geotje
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 15:26
Bericht van: fleurtje48
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 16:08
Jij houdt wel van priegelwerk zeg. Ik krijg al kramp in mijn vingers als ik er naar kijk. Knap hoor!👍👍👍
|
Bericht van: amifan
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 16:23
Bericht van: bloem
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 16:28
heel mooi
------------- https://www.animaties.com/cat-lente-1559.htm" rel="nofollow"> oant Sjen
|
Bericht van: Crazycatlady
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 16:41
wauw zo klein zou ik nooit kunnen haken denk ik 
|
Bericht van: Elizabteh
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 17:05
Heel mooi allemaal.
-------------
|
Bericht van: Cozz
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 17:21
Jeetje wat gaaf allemaal Soms vind ik dat kleine spul er niet mooier op worden maar dat vind ik bij jou dus helemaal niet. je muizen doosje is super
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 18:02
OOOOH, wat prachtig. Ooit van plan geweest zo iets te maken, is er echter nooit van gekomen. Met welk garen maak je zoiets en welke maat breinaald?
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 18:33
Bericht van: lw1463
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 19:15
Heel knap en niets voor mij, maar erg leuk om het eens zo gepresenteerd te zien.
|
Bericht van: Oepske
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 19:17
Prachtig fijn werk
------------- Grx
|
Bericht van: Hulten1
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 19:35
Jee wat klein allemaal. Knap hoor dat je dat kunt en er het geduld voor hebt
------------- Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
Bericht van: Cully
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 19:38
Bericht van: QstephanieQ
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 19:56
knap gedaan!!!! 
------------- mijn shop https://www.etsy.com/nl/shop/steffiedesign" rel="nofollow - https://www.etsy.com/nl/shop/steffiedesign
|
Bericht van: petra57
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 20:36
Wauw prachtig
------------- Geniet van het leven
|
Bericht van: petraco
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 21:06
schitterend en heel knap gemaakt zeg.
|
Bericht van: JokeP
Datum bericht: 01 Juli 2014 om 21:08
Allemachtig, ongelooflijk zo klein. Echt super knap!
------------- Groetjes, Joke
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
|
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 09:44
Lida, ik brei en haak met een gesplitst draadje borduurzijde, naaigaren of gesplitste gemerceriseerde katoen. Haken met een insectenhaaknaald en breien met 0,4mm of 0,8. Mocht je willen beginnen en vragen hebben stuur dan maar even een pb.
|
Bericht van: elke
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 10:05
Héél mooi, maar zou toch niet voor mij zijn.
|
Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 10:38
Knap hoor en welkom hier 
------------- WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
|
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 12:22
rijodesign wrote:
Lida, ik brei en haak met een gesplitst draadje borduurzijde, naaigaren of gesplitste gemerceriseerde katoen. Haken met een insectenhaaknaald en breien met 0,4mm of 0,8. Mocht je willen beginnen en vragen hebben stuur dan maar even een pb. |
Dank je wel, ik denk niet dat ik zo snel ga beginnen, het is toch wel erg klein en dun. Maar wat is een insectenhaaknaald? Ik heb hier een hele dunne van mijn moeder liggen, 0,60. Zij haakte daar kleedjes en randjes om zakdoeken mee. Moet ik mij die maat voorstellen?
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 13:56
Dat is ongeveer haaknaald 0,4
|
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 14:08
Dat is dus nog dunner als die 0,60 van mij. Ik heb die wel eens gebruikt voor iets, maar vraag me niet waarvoor, ik weet het niet meer. Voor een kleedje, doily zoals dat tegenwoordig heet, of een zakdoek is het nog te doen, daar heb je iets in je handen, maar bij die kleine sokjes. dat kun je bijna niet vasthouden. Ik vind het maar knap. Misschien ga ik toch nogeens voor de bijl.
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 02 Juli 2014 om 14:17
kleiner dan 0.75, begin ik niet meer aan, KNAP van jou, zo MOOI.....
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: momopoyolo
Datum bericht: 03 Juli 2014 om 03:48
rijodesign wrote:
Lida, ik brei en haak met een gesplitst draadje borduurzijde, naaigaren of gesplitste gemerceriseerde katoen. Haken met een insectenhaaknaald en breien met 0,4mm of 0,8. Mocht je willen beginnen en vragen hebben stuur dan maar even een pb. |
Wat is een insectenhaaknaald? Ik kan die op Google niet vinden. De dunste haaknaald die ik heb kunnen vinden is een 0,50 mm voor het werken met DMC 80. Dat gebruik ik voor Iers kantwerk.
------------- Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/
|
Bericht van: widdy
Datum bericht: 03 Juli 2014 om 09:45
Wat mooi! Maar jee, wat een gefrutsel - ik zou er het geduld niet voor hebben.
------------- Groetjes, Tineke
|
Datum bericht: 03 Juli 2014 om 09:46
Ik heb hem destijds in een turks winkeltje gekocht waar ze van alles voor in huis verkochten, dus geen supermarktje. Ze verkochten er ook heel dun garen. Die turkse vrouwen hebben altijd van die mooie gehaakte kantjes langs hun hoofddoek, dus er zal vast nog wel ergens een zaakje zijn die ze verkoopt.
|
Bericht van: Ien
Datum bericht: 03 Juli 2014 om 11:28
Jeetje zeg. . Wat een werk. En klein! Zou niks voor mij zijn. Super gedaan. Dar muise doosje vind ik echt prachtig.
|
|