Print Pagina | Close Window

Soft zwart van Zeeman

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=39008
Print Datum: 27 November 2024 om 04:34
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Soft zwart van Zeeman
Bericht van: JokeP
Onderwerp: Soft zwart van Zeeman
Datum bericht: 22 Juli 2014 om 15:09
Wie oh wie heeft er ergens verstopt nog een bolletje zwarte Soft van Zeeman liggen. Meerdere bollen zijn ook welkom maar zelfs met een half bolletje zou ik al erg blij zijn zodat ik m'n supporter Neddy af kan maken. Moet nog één schoentje en toen was de wol op.
Helaas in Goes niet meer in de bakken.
Natuurlijk tegen vergoeding van de kosten.

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Antwoorden:
Bericht van: noukkky
Datum bericht: 27 Juli 2014 om 16:56
Ik heb ergens nog een heel klein bolletje zwart soft liggen, maar dat is niet veel meer... Ik zou het wel willen sturen maar ben bang dat t niet genoeg is..

Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 27 Juli 2014 om 18:55
Ook ik ben overal. Aan het zoeken voor soft zwart en hoop dat het na de zomer weer terug komt bij zeeman

Bericht van: engeline
Datum bericht: 27 Juli 2014 om 21:18
Betty ik heb nog een hele bol zwart soft van zeeman .hoe ga ik die versturen? woon je toevallig in de buurt? ik woon in Winsse bij Nijmegen!

Datum bericht: 27 Juli 2014 om 21:25
Misschien kan het in een envelop .maar hoe kan ik het geld aan jou overmaken.maar als het niet in een envelop kan dan gaat het niet door he .want dat wordt te duur maar een bubbeltjes envelop zou geweldig zijn ben er dan blij mee.mgv Betty

Bericht van: engeline
Datum bericht: 27 Juli 2014 om 22:06
ga morgenochtend even kijken hoe ik het het beste en goedkoopst kan versturen,stuur je morgenvroeg even een pm om het verder af te spreken. je hoort van mij.

Datum bericht: 27 Juli 2014 om 22:08
Oke alvast bedankt

Datum bericht: 28 Juli 2014 om 09:07
Noukky, ik heb maar een klein restje nodig. Heb je een pmtje gestuurd.

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Juli 2014 om 09:13
Je kunt wol wikkelen op een dun stuk karton, als je twee uitsparingen hebt geknipt, dan past het door de brievenbus. Het is wel een heel werk.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: woollymammoth
Datum bericht: 31 Juli 2014 om 20:08
Is iedereen nu voorzien? Want ik heb nog een bol bij Zeeman zien liggen... Smile

Datum bericht: 31 Juli 2014 om 20:43
Ik heb voorlopig genoeg.maar toch bedankt

Datum bericht: 31 Juli 2014 om 20:56
Originally posted by woollymammoth woollymammoth wrote:

Is iedereen nu voorzien? Want ik heb nog een bol bij Zeeman zien liggen... Smile

Ik ben nog hard op zoek dus als je hem voor mij wilt kopen en opsturen. Natuurlijk betaal ik de kosten.

-------------
Groetjes,
Joke

Bericht van: woollymammoth
Datum bericht: 31 Juli 2014 om 21:27
Komt voor elkaar, meissie. Ga 'm morgen meteen halen en opsturen. Stuur me even een PM met je adres. Groetjes, Marina

Datum bericht: 31 Juli 2014 om 23:08
Originally posted by woollymammoth woollymammoth wrote:

Komt voor elkaar, meissie. Ga 'm morgen meteen halen en opsturen. Stuur me even een PM met je adres. Groetjes, Marina

Je bent mijn held! Ik heb een pmtje gestuurd.

-------------
Groetjes,
Joke

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net