Print Pagina | Close Window

Loom

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=39262
Print Datum: 10 November 2025 om 18:54
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Loom
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Loom
Datum bericht: 24 Augustus 2014 om 19:31
Hebben jullie het nieuwe apparaat in de hobbydooswinkel gezien? Een weef-loom om o.a. omslagdoeken te maken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Antwoorden:
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 11:30
ah gaat gelijk kijken

Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 11:34
En bij lidl en kruitvat weer nieuw garen

Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 20:16
En bij Zeeman breipakketjes, bij Lidl ook breigerei en -garens.

Ik denk trouwens dat de meeste lezers denken dat ik het alweer over de elastiekjes heb. Nieyt dus.

En loom kan ook sloom betekenen, dat ben ik zeker, ik ben al 4 weken vekouden met een blafhoest en het eind is nog niet in zicht. Na elke aktiviteit, zoals was ophangen, gras maaien, ligik een uurtje te rusten. Naar mijn bevindingen op Google zou het wel eens kinkhoest kunnen zijn. Ik heb nu een hoestdranje en neusspray gekocht op aanraden van de doktersassistente.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 20:26
Beterschap hoor magtelt

-------------
Groetjes jenny

Bericht van: bep
Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 20:43
Ja dokter goegel. Heeft dokter goegel dan ook niet gezegd dat je zoveel mogelijk overdag moet rusten zodat je snachts kan blaffen om de mogelijke inbrekers af te schrikken? Nee als het kinkhoest is is het heel afmattend.

Veel thee met honing en een goeie scheut rum erin. dat is mijn vader zijn remedie tegen hardnekkige hoest.

Eigenaardig dat de assistente (mien dobbelsteen dus) bij jullie beslist wie de dokter mag zien en wie niet en zegt welke middeltjes je kan gaan halen.

In ieder geval goe rusten en ook selectief werkonbekwaam worden. Doet wonderen!

Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 21:44
Het vervelende is, dat ik twee poppen, garen, naalden en boekjes heb klaarliggen, waar ik alleen sloom naar kijk, maar niks mee doe. Dan is het erg met me. Het rare is dat ik immuun had moeten zijn, ooit heb ik samen met grote zus kinkhoest gehad in de maand december, dat ik 1 jaar werd, zus was 18 maanden ouder. Ik heb grote bewondering voor mijn ouders, in Amsterdam, 3 hoog achter, een kamer met alkoof en dan twee patientjes.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 22:04
meneer Wikipedia zegt dat het een tamelijk goede bescherming is gedurende 7 tot 20 jaar als ge het gehad hebt. Dus die 7 jaar zijn al wel voorbij denk ik e, en misschien net de 20? Maar er is terug meer kinkhoest dan vroeger. En ge zijt al op den terugweg van de kinkhoest dan als ge begint gaan te blaffen.

Bericht van: JokeP
Datum bericht: 25 Augustus 2014 om 22:39
Klinkt niet best Magtelt. Beterschap!

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 12:17
Toch maar even aan de dokter vragen, en die assistent vragen haar werk te doen waar ze voor wordt betaald. Dus een afspraak maken bij de dokter. Sterkte

-------------

Bericht van: Creananske
Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 12:46
Wat vervelend Magtelt,

Veel beterschap en duffel je maar es goed warm in en slaap maar es flink.
Veel groetjes,

-------------
Groetjes Creananske

Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 15:28
Magtelt, veel beterschap!

Ik heb de loom opgezocht. Ziet er erg leuk uit en een goed idee om van al die restjes af te komen LOL

-------------
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.

Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 19:21
Het gaat al stukken beter met mij en slechter met mijn hoest. Normaal ben ik een weekje verkouden en nog een weekje bezig terug naar normaal te keren, maar nu ben ik aldoor nog zo moe en futloos. Het kan me ook niet schelen dat er dingen blijven liggen of dat ik geen zin in breien en haken heb. Het zal allemaal wel weer goedkomen. Ik heb wel voor de zekerheid drie superdikke romans uit de bieb gehaald en als schop onder de kont een haakboekje.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 19:25
als je de poppekes en de naalden er nog hebt liggen kunt ge voodooke spelen.

Datum bericht: 26 Augustus 2014 om 19:34
Ik heb net even naar die loom gekeken en ik begrijp nog niet precies hoe hij werkt, ik zie lengedraden en breedte draden daarboven, mar je zult de knooppunten toch moeten verbinden, amnders valt het spul zo uit elkaar.

Voodoo doe ik al met kleine gebreide teddybeertjes; mijn vriendinnen ijzen ervan, dat ik ze als naalden- en speldenkussen gebruik. Dan zeg ik maar dat ze Sint Sebastiaan heten of dat het acupunctuur is.

-------------

wat rozengeur.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net