engeltjes voor het Lindenhofje
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41145
Print Datum: 17 November 2024 om 03:37 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: engeltjes voor het Lindenhofje
Bericht van: hhoekstra
Onderwerp: engeltjes voor het Lindenhofje
Datum bericht: 31 December 2014 om 15:38
[/IMG]
Voor wie heeft meegedaan met het haken voor het kinderhospice Het Lindenhofje: Samen met andere verkoop heeft het al met al €350 opgebracht. Dank jullie wel daarvoor. Helaas gaat de Kunstgalerie dicht. Nu gaat mijn man 200 km schaatsen voor het Lindenhofje (en ik ga ook, maar wel minder km!) Dan moet ik natuurlijk wel trainen maar ik heb eerst maar 120 engeltjes gehaakt. Die zijn voorzien van een kaartje en gebruikt als kerstkaart. En uitgedeeld aan kennissen en bekenden. Ze gingen hard, vooral ook omdat op kerstavond er een uitzending was van Het Lindenhofje bij Kerst op de Dam. Jamai (zanger) had er een dagje meegelopen. Dat scheelde een hoop uitleggen. Nu ben ik bezig met sneeuwvlokjes. Die vind ik wel bij de wintersport passen en ze gaan veel sneller dan de engeltjes. Behalve dan het afhechten van die draadjes. Dat is geen fijn klusje maar zolang de keus is haken of hardlopen weet ik het antwoord wel.
Allemaal een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst.
------------- Hanny
|
Antwoorden:
Bericht van: bep
Datum bericht: 31 December 2014 om 17:11
dat is wel een mooi resultaat voor het Lindenhofje.
en het is nu toch te koud om te lopen dan kan je beter gezellig binnen zitten te haken.
-------------
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 02 Januari 2015 om 16:49
Wat een mooi bedrag is het voor het Lindenhofje. Je engeltjes zijn leuk! Succes met het schaatsen en de sneeuwvlokjes haken.
|
Bericht van: hhoekstra
Datum bericht: 02 Januari 2015 om 20:31
De engeltjes waren erg populair. Van een collega kreeg ik een foto dat hij/zij?? in de boom hing. Mijn kleindochter had zich de engel van mijn schoondochter toegeëigend en hem in de poppenwagen gelegd. Ondertussen heb ik net drie kwartier op de crosstrainer gestaan. En.........buikspieroefeningen gedaan. Man, man, man, ik lijkt wel een omgekeerde schildpad. Als ik eenmaal op mijn rug lig kom ik niet meer overeind. tot grote hilariteit van mijn man die wel klaar is voor zijn 200 km. Hij kan alleen nog niet haken. Dat dan weer niet.
------------- Hanny
|
|