Gebreide Clown
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41249
Print Datum: 14 Maart 2025 om 20:26 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Gebreide Clown
Bericht van: petraco
Onderwerp: Gebreide Clown
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 19:42
Hij is zover. De gebreide clown is klaar. Deze is 50cm groot geworden. Om deze goed te laten staan, een houten skelet gemaakt.
Groeten Petra,

|
Antwoorden:
Bericht van: JokeP
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 19:46
Leuk!!!
------------- Groetjes, Joke
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
|
Bericht van: bep
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 19:48
50 cm! dat is wel groot zeg, dat komt boven de zitting van mijn stoel uit.
hij is heel kleurrijk zoals een clown moet zijn. Hoelang ben je hier aan bezig geweest?
-------------
|
Bericht van: Hobbydoos_gebruiker
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 20:11
Wat een leuke, lieve en kleurrijke clown!
|
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 20:28
Ik heb er heel veel uurtjes ingestoken maar hoeveel weet het niet. Ga er nog een maken zal het eens een beetje bij houden. Ik brei ook alleen het s'avond een uurtje dus geen uren achter elkaar. Heb ik helaas de tijd niet voor. Tussen door nog anderen dingetjes gemaakt.
|
Bericht van: JannieV
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 20:36
Knap hoor! Eigen ontwerp?
|
Bericht van: bloem
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 20:56
die is leuk
------------- https://www.animaties.com/cat-lente-1559.htm" rel="nofollow"> oant Sjen
|
Bericht van: kvdl
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 21:23
Bericht van: engeline
Datum bericht: 17 Januari 2015 om 23:27
Bericht van: Cully
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 09:00
Mooi gedaan! En wat maakt het uit, dat je iedere avond een uurtje breit. Het gaat erom dat je er plezier in hebt. En iedere dag 1 uur, is toch mooi 8 uren in 1 week!
|
Bericht van: Geerlig
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 09:40
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 11:54
Erg leuk. Vroeger, toen onze zonen nog klein waren breide of haakte ik alleen 's avonds. Overdag een keer breien of haken voelde als spijbelen, alleen toegestaan in de vakantie. Nu ik oud ben en de hele dag zou kunnen breien is dat ook weer niet zooo leuk. Raar mens, toch?
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 12:52
zo die is groot en gezellig!
|
Bericht van: Geotje
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 14:59
Wauw, die is echt super mooi geworden!
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 19:31
oh wat een grote, heel erg leuk!
|
Bericht van: Oepske
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 20:21
Lijkt me toch ook een hele hoop werk, maar wel mooi geworden.
------------- Grx
|
Datum bericht: 18 Januari 2015 om 21:10
Bedankt voor de leuke reactie's ga er bijna van blozen. Heb er met veel plezier aan gewerkt, ondanks dat het lang geduurd heeft. Met 2 kids en een baan vindt ik het toch jammer dat ik maar zo weinig tijd heb voor te breien. Brei daarom ook geen kledingstukken die duren me dan te lang is het seizoen om of te klein (haha) Dit is een deel zelfverzonnen en een deel een koop patroon, weet even niet meer van wie ligt nu bij mijn schoonmoeder maar zal het nog doorgeven. groetjes en een gezellige knutsel week allemaal.
|
Bericht van: Janne Marie
Datum bericht: 19 Januari 2015 om 08:52
Bericht van: elke
Datum bericht: 19 Januari 2015 om 11:36
Wow, deze is ook super mooi, ikzelf heb hem ook al gemaakt, héél leuk om te doen.
|
Bericht van: Stramien
Datum bericht: 19 Januari 2015 om 13:49
Mooi gemaakt!
------------- december2011
|
Datum bericht: 28 Januari 2015 om 21:16
nogmaals bedankt dames.
Het patroon is van Jean Greenhowe en een deel van mezelf want eigenlijk had deze nog een gieter, bloemetjes paddestoeltjes enz Ben nu aan de 2 e bezig maar duurt nog even voordat die klaar is.
|
|