Print Pagina | Close Window

Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41397
Print Datum: 16 November 2024 om 23:00
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!
Bericht van: Jips
Onderwerp: Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!
Datum bericht: 04 Februari 2015 om 14:04
De aanhouder wint loont hier zeker. De laatste 3 weken ben ik 2x per week naar de Wibra gesjouwd. De vracht komt namelijk woensdag en vrijdag.

Vanmorgen 9 bollen gescoord.
Bij ons lagen 3 kleuren: 1 met herfsttinten, 1 met alleen maar bruintinten en 1 bonte maar niet de regenboog van de vorige vracht. Daar hoopte ik wel op omdat ik daar 3 bollen van gekregen heb en dat is te weinig voor een omslagdoek.

Ik heb nu gewoon een pak meegenomen waar al wel 1 bol uit gehaald was. Ik heb de gekleurde genomen.

Succes met scoren dames!

Antwoorden:
Bericht van: Hulten1
Datum bericht: 04 Februari 2015 om 14:26
  Big smile morgen kan ik kijken wat ze in Middelburg hebben. Ben heel benieuwd

-------------
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)

Bericht van: C4th
Datum bericht: 04 Februari 2015 om 20:44
mooi. morgen sta ik in Rijssen.

Bericht van: JannieV
Datum bericht: 04 Februari 2015 om 22:18
Bij ons kwam deze week helemaal geen vracht vanwege de balans telling.
Dus ook bijna geen Saskia meerThumbs Down balen!

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 07:23
Dat kan toch niet??? Weten ze wel wat ze ons aandoen???

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Februari 2015 om 11:19
Dinsdag hadden ze nog niets, gelukkig maar, ik moet eerst wat wol weg eten voor ik weer mag kopen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 11:50
In Rijssen lagen vier kleuren. Inderdaad één met bruintinten (vond ik niet echt mooi), een bonte met fletsere kleuren als de vorige regenboog (meer pastel), wel aardig, kan ik wel iets leuks mee voor iemand.
Een soortement van herfstkleuren is wel goed omschreven denk ik. Lijkt wel een beetje op één van de kleuren in de vorige levering.

En toen kwam ik bij de kassa en vroeg of ze maar drie kleuren hadden en de dame zegt: Er moet ook nog een blauwe zijn, ergens onderin het schap.
Nou op een holletje en een fantastisch mooie kleur gevonden. Blauw/groen/zwartig... Heel erg mooi. Zag direct allemaal mooie dingen voor mezelf ontstaan. Helaas echter maar vier bollen aanwezig. De vestigingen in Deventer en Nijverdal gebeld, maar die krijgen pas volgende week een levering en doen niet aan achteruit leggen.... AAARGHHHH.

By the weg: De Wibra heeft ook door dat het populair is. De prijs is omhoog gegaan met 20 cent per bolletje tot 1,99 Euro.

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 12:25
Huh? Ik heb gisteren gewoon 1,79 betaald hoor! Staat ook op de wikkel.

Bericht van: cormout
Datum bericht: 05 Februari 2015 om 13:20
heeft er al iemand een foto van de bollen. Ik mag mogen bellen, maar durf niet alles weg te laten leggen :)

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 14:06
@Jips, dan ben ik toch echt benieuwd of je niet nog wat oude bollen gevonden hebt.
Zie foto hieronder: Deze drie kleuren heb ik. Op de wikkel kun je zien dat er toch echt 1,99 staat.

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 17:01
Au, ik wordt jaloers. Misschien morgen dan toch maar naar Dordrecht fietsen. Wie weet hebben ze daar nog wat binnengekregen.

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 17:27
Slechts 3 bolletjes bruintinten kunnen kopen tussen de middag. Rest was op. 😕 prijs 1.99

-------------

Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 05 Februari 2015 om 17:47
zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:01
Wow, die blauwe is mooi, die had ik nog niet eerder gezien.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:25
Ja, die blauwe is echt schitterend... vandaar waarschijnlijk ook dat die al grotendeels op was... zucht...
Nog twee wibra's in de buurt, allebei krijgen ze pas op woensdag a.s. een bevoorrading. En achteruit leggen doen ze niet (zeggen ze).

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:34
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

hosternokke, natuurlijk ken ik die kreetLOL

-------------

Bericht van: Feya
Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:49
En dit!!

Lama ketalanka

Kan iemand dat vertalen? 😊

Bericht van: Feya
Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:50
Zo is het beter geschreven

Lama kettalanka

Datum bericht: 05 Februari 2015 om 19:52
laat maar zitten want ik heb het al lang Wink

-------------

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 10:22
Haha Hulten, 'k heb die van m'n schone zus geleerd ;-) waddun mooike eei ;-) en die van Feya zal ik strax googelen...

-------------

Marlene aka nldutchy

Bericht van: Esther1963
Datum bericht: 06 Februari 2015 om 11:22
Ik ga vanmiddag naar Emmen, daar zouden ze vracht krijgen, maar of het erin zit. Ik ben echt helemaal verliefd op de roze die heb ik bij jullie er nog niet bij zien staan. Mocht ik vanmiddag scoren dan zal ik een foto laten zien

-------------

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 13:49
pffffffff zag ergens dat er ook grijs met roze was, die is mooi!!!!!!! maar die hadden ze bij ons niet. Als iemand er van af wil.......:) al kan ik me dat niet voorstellen, dan hou ik me aanbevolen

Groetjes Cormout

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 15:51
Oh, benieuwd naar de foto's. Voor roze ben ik ook vaak wel te porren... Maar ja... de leveringen komen hier in de buurt pas weer op woensdag binnen... zucht.
Blijf van die blauw af, die is voor MIJ

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 06 Februari 2015 om 18:33
in ede was er nog niets binnengekomen. raar hoor dat ze zo de winkels "vullen".

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 18:37
Zeker raar. Hier zitten twee wibra's op amper 10 kilometer. De ene had afgelopen woensdag dus blijkbaar al fenna, de andere pas volgende week woensdag... snap jij het nog?

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 19:20

Haha Hulten, 'k heb die van m'n schone zus geleerd ;-) waddun mooike eei ;-) en die van Feya zal ik strax googelen...

Goed gedaan van die schone zus van je, maar je hoeft die van Feya niet te googelen, ik had de vertaling al geschreven in het bericht er recht onder.
Het betekent: laat maar, ik heb het al.Smile

Agge mar leut het toch?

-------------

Bericht van: Cozz
Datum bericht: 06 Februari 2015 om 20:43
In Kerkrade was niks

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 23:13
Haha Marie Lowieske, khad jouw translatie nie gezien, xij nie zonne klèène sufferd ziedewel ;-) houdoe en bedankt hè.. alaaaaaaaaaaaaaaaafffff

-------------

Marlene aka nldutchy

Datum bericht: 06 Februari 2015 om 23:32
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Ik ga vanmiddag naar Emmen, daar zouden ze vracht krijgen, maar of het erin zit. Ik ben echt helemaal verliefd op de roze die heb ik bij jullie er nog niet bij zien staan. Mocht ik vanmiddag scoren dan zal ik een foto laten zien

ennnnn , hadden ze bij jullie roze?

groetjes Cormout.

Ze hadden van het hoofdkantoor een mail, dat het streng verboden is om wol weg te leggen...... dus het gaat er om wie er op het juiste moment is......jammer dat ze geen koffie schenken

Datum bericht: 07 Februari 2015 om 13:42
Er komt iedere woensdag en vrijdag vracht dames, gewoon volhouden! Thumbs Up

Datum bericht: 07 Februari 2015 om 14:45
Als het echt in het assortiment komt, liggen er straks veel te veel bollen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 07 Februari 2015 om 17:22
Bij ons komt de volgende zending pas in april :(

Datum bericht: 07 Februari 2015 om 18:33
En dan zeggen ze in mei: Maar het is nu niet het seizoen om te breien. Oh, nee? Wanner moet je dan je herfsttruien breien? In Oktober?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Ing
Datum bericht: 07 Februari 2015 om 20:10
Met welke maat haaknaald haak je het fenna garen?

-------------
Groetjes, Ingrid

http://www.pinterest.com/ingridsprikbord/" rel="nofollow - Mijn pinterest: Ingrid's Prikbord

Bericht van: bep
Datum bericht: 07 Februari 2015 om 20:40
op de wikkel staat 4 - 4,5
maar ik heb er handschoenen van gehaakt en dit met een 3,5 gedaan.

-------------

Bericht van: Ing
Datum bericht: 07 Februari 2015 om 21:07
Bedankt Bep! Dat scheelt me dan een ritje voor niks richting de Wibra, naald 4-4,5 is me iets te dik. Wel jammer want het zijn hele mooie kleurtjes.

-------------
Groetjes, Ingrid

http://www.pinterest.com/ingridsprikbord/" rel="nofollow - Mijn pinterest: Ingrid's Prikbord

Datum bericht: 07 Februari 2015 om 21:34
Originally posted by Ing Ing wrote:

Met welke maat haaknaald haak je het fenna garen?

Ik ben nu de south bay shawlette aan het haken met haaknaald 5

Bericht van: By MG
Datum bericht: 07 Februari 2015 om 23:05
Hier ook nog geen fenna, op MP wel, er wordt flink overboden Confused

-------------
http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/

Datum bericht: 08 Februari 2015 om 14:09
Ja ik zag het... (en nee, voor wie het vermoed: Ik ben niet de persoon die dezelfde naam heeft als ik).

Ik heb net een medehobby-dozer nog even blij gemaakt met bijna twee bollen die ik over had voor utieraard, gewoon de winkelprijs!
Lang leve dit forum
(maar mocht iemand veel te veel van die mooie blauw of die grijs/roze ingekocht hebben het het hier op het hobby-forum voor de winkelprijs willen doorverkopen: Ik hou me aanbevolen :) )

Bericht van: engeline
Datum bericht: 09 Februari 2015 om 11:31
YESSSSS!!!! ik heb zonet de Fenna opgehaald.Moest 160 euro betalen haha..dus ik heb 80 bollen gehaald.Niet voor mij alleen hoor.wel de helft.de andere helft gaat dinsdagavond mee naar het breicafe.Terwijl ik op de fenna stond te wachten werd er 3 x gebeld of het al binnen was.Ik ben nog nooit zo snel in Nijmegen geweest.Ze hadden 5 dozen binnen gekregen waarvan ik er 2 meenam(behalve de bruine kleur,die vond ik niet zo mooi).Die zijn ze vandaag wel weer kwijt. PFFFFFF ik kan weer rustig werken de buit is binnen.

Bericht van: lw1463
Datum bericht: 09 Februari 2015 om 11:40
Ik zit me hier te verbazen - echt waar, ik wacht op de dag dat je het gewoon zo kunt halen - zal die dag ooit komen ?

-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 11:43
De Wibra begrijpen doe ik ook niet.Als ze ergens een goede omzet mee kunnen halen is het wel met Fenna en ander garen.Als het gewoon altijd op voorraad zou zijn,hebben ze altijd kopers en worden ze niet gek van onze telefoontjes.

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 12:31

Mensen kopen veel op lijkt t wel om er snel rijk mee te worden! Op Marktplaats bedoel ik hoor!

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 12:31
Wibra is waarschijnlijk eigendom van een Chinese miljonair; die zal het worst wezen dat wij hier op Fenna zitten te wachten. Of dat we de winkeljuffen gek maken. Omzet is er toch wel.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 12:34
Nou voor zover ik op Wikepedia kan lezen is het een Nederlandse eigenaar

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 12:40
ik lijk er tot morgenavond ook wel een beetje op(eigenaar vd Wibra) haha

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 13:37
Die hardwerkende Turken zo afjagen. Het is ginder ook winter dacht ik dus diejen draad zal niet zo rap drogen als anders.

-------------

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 15:30

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 16:09
Oh... 80 bollen????
Jezus... nog twee dagen en ik kan proberen hoeveel ze binnen hebben gekregen in Nijverdal en Deventer...
Ik heb er geen 80 nodig.. Stuk of 7 blauwen erbij en een stuk of tien van die mooie grijs/roze (die ik nog niet live gezien heb) en dan ben ik er wel weer klaar mee...

Bericht van: bloem
Datum bericht: 09 Februari 2015 om 17:42
Ik heb even op MP gekeken wat ze er daar voor vragen.
hoe durven ze schandalig

-------------
oant Sjen

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 18:16
de eerste 13 bollen.zijn al opgehaald door de lol met wollers,de rest gaat morgenavond mee.

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 19:26
Wibra heeft geen haast om het in het assortiment op te nemen. 
Al die dames die regelmatig de winkel binnen lopen om te kijken of Fenna er ligt, kopen misschien op dat moment wel andere dingen: omdat ze er toch zijn. Zo werkt dat. De personeelsleden die ons antwoord moeten geven zijn er toch, moeten dus toch worden betaald dus daar hebben ze op hoger niveau geen last van. Gewoon zorgen dat er zo af en toe eens een paar bolletjes liggen en we blijven gewoon komen...

-------------

Datum bericht: 09 Februari 2015 om 20:22
Ik verbaas me sowieso waarvoor sommige mensen op marktplaats geld durven vragen.
Destijds met die AH hamsters... er werd geld voor gevraagd. Die dingen krijg je gratis.
Ik heb dus mijn hamsters gratis tegen porto aangeboden. De reacties die ik daarop kreeg waren leuk (op een enkeling na die vond dat ik een sukkel was dat ik ze gratis wegdeed).

Ja.. ik ben de twee dames die me hier aan een paar bollen fenna tegen kostprijs geholpen hebben omdat ik net iets te kort kwam dan ook heel dankbaar.
Soms hoop je dat de mensen die Fenna alleen maar kopen om veel geld mee te verdienen lekker met dat garen blijven zitten... Dan laten ze het de keer erna wel uit hun harses.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 12:22
C4th, volgens mij staat er bij Creaties een trui in ie grijs en roze, van lw 1364, maar ik ben vergeten hoe ze hem noemde. Ik heb hem in het echt gezien en hij was heel mooi.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 14:23
Roze met grijs ? Was mij niet opgevallen, volgens mij moet je een ander brilletje - hahaha

-------------

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 16:20
http://postimg.org/image/4yrebucf9/" rel="nofollow">    bedoel je deze

-------------
oant Sjen

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 16:23
mooi!

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 16:49
Ik heb bij Creaties even Oogverblindende trui van lw 1364 opgehesen. Zit daar grijs en roze in, ja of nee? Oke ik had blauw en oranje overgeslagen.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 16:50
Die lag bij onze wibra niet.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 17:04
Haha Magtelt: die trui had ik gezien, die is gemaakt met een bolletje uit de vorige levering, daar heb ik de muts voor mijn vader van gemaakt (te bewonderen onder mijn creaties en dan iets van "Mijn laatste 4,5 maand")
nee, ik bedoel die fantastische kleur die bloem hierboven op de foto heeft staan. Die had de dichtstbijzijnde wibra (waar ik zekerheidshalve vanmiddag weer even op bezoek ben gegaan) niet.
Daar lag alleen nog maar de bruine kleur... en die ligt er nog steeds, want ik weet honderd procent zeker dat ik niemand weet waar ik dat voor kan en wil gebruiken (en om nu al die bollen op te kopen om die tegen woekerprijzen te gaan verkopen??? No way).

Morgen komen er weer leveringen bij andere Wibra's.... die roze begint echt een obsessie te worden !!

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 18:10
Weten jullie wat ook kan? De Wibra mensen houden dozen vol Fenna achter, zogenaamd "Uitverkocht, mevrouw!" en zetten ze op marktplaats voor exorbitante prijzen..

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 18:57

Bij ons was alles schoon op. Vanmiddag nog ff gekeken.

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 20:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Weten jullie wat ook kan? De Wibra mensen houden dozen vol Fenna achter, zogenaamd "Uitverkocht, mevrouw!" en zetten ze op marktplaats voor exorbitante prijzen..

Als de Wibra daar achter komt, dan hebben ze een groot probleem, dus weet niet hoeveel dat risico willen nemen. Maar ze hebben misschien wel veel familie ;)

Bericht van: Lelie
Datum bericht: 10 Februari 2015 om 22:20
Ik ga toch morgen even kijken, wie weet ligt er nog wat. Ben nu toch wel benieuwd naar Fenna

Datum bericht: 10 Februari 2015 om 23:25
Oh zoiets zou me niets verbazen Magtelt. Mits ze ermee wegkomen zoals hierboven al vermeld.

Bericht van: JokeP
Datum bericht: 11 Februari 2015 om 07:37
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Gezellig al die Zeeuwen. Dat verdient een bolus bij de koffie ;)

-------------
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.

Datum bericht: 11 Februari 2015 om 08:01
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Gezellig al die Zeeuwen. Dat verdient een bolus bij de koffie ;)

Dat is een goed idee! Ik ga er gelijk om Joke.

-------------

Datum bericht: 11 Februari 2015 om 16:42
Jeuj, hier zit een happy bunny.
Vandaag bij de Wibra geweest en me heerlijk uitgeleefd. Ze hadden nog een hele zak van die mooie roze/grijze (met nadruk op hadden.... inmiddels is de voorraad in die kleur dus 0). En van de blauwe hadden ze drie zakken.... Hier iets minder hebberig geweest en toch zeker een hele zak laten liggen.

Ook van de andere kleuren waren nog meerdere zakken voorradig (en hier kan ipv "waren" wellicht ook "Zijn nog voorradig" staan, heb alle zakken laten liggen :) ).

Datum bericht: 11 Februari 2015 om 16:59
na het lezen van al deze commentaren durfden ze niet anders meer dan alles in de rekken te leggen.

-------------

Bericht van: Esther1963
Datum bericht: 11 Februari 2015 om 17:50
Originally posted by cormout cormout wrote:

Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

ennnnn , hadden ze bij jullie roze?

groetjes Cormout.

Ze hadden van het hoofdkantoor een mail, dat het streng verboden is om wol weg te leggen...... dus het gaat er om wie er op het juiste moment is......jammer dat ze geen koffie schenken

Ja ze hadden de roze, eerst niks en toen ging zo'n verkoopster toch nog achter kijken en er stond nog 1 doos met 10 bollen roze, dus ik ben heel blij. Ik heb ook de kobaltblauwe meegenomen. Maar in Stadskanaal wilde ze het wel weg leggen voor mij vertelde de verkoopster, dus ik zie dat echt als heel klantvriendelijk, maar ik had niet meer nodig dan dit

-------------

Datum bericht: 24 Februari 2015 om 15:51
In het centrum van Apeldoorn stond een grote doos vol. Ik heb alleen de zak met 10 blauwe en die met 8 roze eruitgehaald.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 24 Februari 2015 om 18:39
Clap

Datum bericht: 24 Februari 2015 om 23:06
Bij ons in Sliedrecht ook, ik zag zelfs een stapel van 6 dozen toen de deur naar het magazijntje openstond. Zou het dan toch....
Ik heb me nog een beetje ingehouden en 4 blauwe bollen meegenomen.

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 09:53
ai ai vandaag geen tijd, magtelt ik zie t voor me  in t centrum op een plein staat een hele grote doos eenzaam te staan, totdat magtelt komt en in de doos duikt, triomfantelijk boven komt en de mooiste kleuren in dr tas propt!LOL

Bericht van: Frummel
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 14:08
Ik ben toch heel erg benieuwd geworden naar het mysterieuze fenna. Dat het zo gewild is! 
Zal binnenkort eens kijken. Maar mag eigenlijk niets kopen van mezelf. 
Ik kwam bij het opruimen net weer een zak met een aantal hele schattige vierkantjes tegen en de bijbehorende bolletjes garen... Geen idee meer wat het zou worden.

Datum bericht: 25 Februari 2015 om 14:21
je kunt die hele schattige vierkantjes een elkaar maken zodat je een heel schattig dekentje hebt. Van de bijhorende bolletjes maak je nog een paar vierkantjes en die maak je er weer aan vast totdat ze op zijn en dan kan je richting fenna vertrekken.

-------------

Datum bericht: 25 Februari 2015 om 16:57
Of een juten AH tas opleuken.

Achteraf had ik spijt dat ik die doos niet heb leeggekieperd in mijn mandje, maar dan had ik twee of drie mandjes moeten nemen. Lastig met maar twee armen en drie tassen.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: By MG
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 18:01
Kijk uit op Marktplaats, daar wordt het te koop aangeboden, maar er is er 1 die niets verstuurt las ik. Schandalig vind ik dat!!!

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m903335069-fenna.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" rel="nofollow - http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m903335069-fenna.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

-------------
http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/

Datum bericht: 25 Februari 2015 om 18:27
Ik vind het sowieso belachelijk dat mensen hiermee handelen. Ik had 9 bollen gekocht en dacht de eerste handwerkster die het graag wil geef ik het voor de normale prijs.

Ik was blij dat een hobbydoosje mij ook zomaar spontaan aan 2 bolletjes hielp. Helemaal niet om gevraagd

Datum bericht: 25 Februari 2015 om 19:48
Kijk, leuk zo'n sneeuwbaleffect :)

Ik werd geholpen door een hobbydoos, tegen de winkelprijs. Toen ik wat over had kon in een ander helpen voor de normale prijs en jij doet ook leuk mee.
Top forum is dit toch :)

Bericht van: Frummel
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 20:13
Leuk om te lezen dat jullie dat doen.

Een plaatje zetten is wat lastig op de iPhone. Dus probeer het te beschrijven
Ik zag net op fb een mooie poncho gemaakt van fenna. En je ziet 1 kleur per toer. Is dat een kwestie van de wol afwikkelen, knippen en plakken? Of stel ik nu een gekke vraag.

Bericht van: Geotje
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 20:53
Dat is het leuke van Fenna. Die kleurwisseling komt vanzelf!

Bij mijn creaties staat een dekentje die ik gemaakt heb met Fenna. Daar zie die strepen ook goed op.

Bericht van: Geotje
Datum bericht: 25 Februari 2015 om 20:54
Enne gekke vragen bestaan niet!

Datum bericht: 26 Februari 2015 om 12:15
Ik heb een tuniek en een sjaal gehaakt met Fenna, soms wisselt de kleur dan halverwege de toer, maar dat is niet lelijk. Het is wel een verrassing welke kleur er nu weer opduikt.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 27 Februari 2015 om 11:11
zo ziet het resultaat van de nieuwe fenna kleur roze grijs er uit ( foto heb ik even geleend van FB
http://postimg.org/image/njs0w0lhl/" rel="nofollow">

-------------
oant Sjen

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 11:16
ai, das een mooie kleuren combi, morgen toch maar ff naar t volgende dorp, waar een wibra is!
WIL EEN WIBRA OP NOORDWIJK EN IK WIL T NU!!

Datum bericht: 28 Februari 2015 om 09:22
Begin een actie met medehuisvrouwen. Met spandoeken de straat op "WIJ WILLEN WIBRA". (En Zeeman, en Action en Big Bazar)

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 28 Februari 2015 om 12:10
Magtelt en ik komen wel helpen, paar stoelen op straat, spandoek erbij, grote pot koffie, een wolkencake en een handwerk op schoot

Datum bericht: 01 Maart 2015 om 12:51
Ben gister een dorp verderop geweest . . . ze hadden Fenna, maar alleen die rare herfstige regenboog kleur en de bruine Cry
Die bruine is wel mooi, maar ik had mn zinnen gezet op blauw, dus ik ben niet armer en de Wibra  niet rijker.

-------------

Datum bericht: 01 Maart 2015 om 13:18

-------------
oant Sjen

Datum bericht: 01 Maart 2015 om 13:20
Hier is alles direct op. Op woensdagmiddag ligt er al niets meer
Ik heb nu een south bay shawlette bijn klaar van de felle regenboog en ik heb nog de andere regenboog liggen. Ik hoef nu niet meer.

Bericht van: carolina2
Datum bericht: 03 Maart 2015 om 11:52
Iw, hier was vanmorgen nog blauw, bruin, regenboog met veel roze/rood en nog n andere met bruin en groen, als ik me nu even probeer te herinneren.
als je blauw wilt, wil ik het wel voor je kopen

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 03 Maart 2015 om 15:12
Hoi Carolina,alles goed zo te lezen.Fijn.Ik kom echt een keertje kijken,maar momenteel lekker druk. Waar ben jij bij de Wibra geweest???

-------------

Datum bericht: 03 Maart 2015 om 20:40
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

Iw, hier was vanmorgen nog blauw, bruin, regenboog met veel roze/rood en nog n andere met bruin en groen, als ik me nu even probeer te herinneren.
als je blauw wilt, wil ik het wel voor je kopen
Dankjewel, maar ik was eigenlijk wel blij dat ik het geld in de portemonnee hield en ik heb gehoord dat Magtelt wat voor me opzij
gelegd heeft, protesteren had al geen zin meer. Heb ik wat om naar uit te kijken als ik daar weer eens ga kijken of ze de koffie bruin hebben LOL.

-------------

Bericht van: carolina2
Datum bericht: 03 Maart 2015 om 23:48
hoi Frea, ja leuk als je n keertje komt! met jou ook alles goed?
ik was bij wibra op De Stede 6

Datum bericht: 11 Maart 2015 om 16:49
Grijs roze.
volgen mij weten ze hier niet dat deze kleur bestaat ik heb het nog niet gezien tenminste

-------------
oant Sjen

Bericht van: Lelie
Datum bericht: 11 Maart 2015 om 17:03
Ik heb bij ons in de wibra voor het eerst Fenna zien liggen! En ik ging er niet eens voor, kan je nagaan. Ik wilde bloempotten haha. Ze hadden alleen maar 1kleur, groen/bruin maar vond m wel erg mooi dus 2 bollen voor mn voorraad meegenomen ;)

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net