Heel Holland n...t
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41427
Print Datum: 17 November 2024 om 00:29 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Heel Holland n...t
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Heel Holland n...t
Datum bericht: 08 Februari 2015 om 09:11
Kijkt er nog iemand naar Door het oog van de naald? Ik houd eigenlijk niet zo van die realityshows, waar telkens mensen met tranen in de ogen naar huis gestuurd worden. Maar omdat het over handwerken ging, ben ik gaan kijken. Ik had mezelf nooit opgegeven, maar ik zie die amateurs dezelfde fouten maken als ik. Naden die een beetje uitlopen, halsranden kloppen niet aan weerszijden van de rits etc.
Er zit een jong stel, waarvan de man zijn vrouw/vriendi/zus telkens uitscheldt voor Vetklep of vetzak, vreselijk, dat doe je toch niet op tv en onder stress? Net of ze daar beter van gaat werken.
Sommige stellen hebben volkomen verschillende ideeën, de ene wil glamour en glitter, de andere juist heel simpel.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: bloem
Datum bericht: 08 Februari 2015 om 09:18
Ik kijk er nooit naar ,hier draait alles om sport. maar ik ga eens een blik werpen op uitzending gemist.
------------- oant Sjen
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Februari 2015 om 09:34
Toevallig gaf de Veronicagids een interview met de presentatrice, die overigens niets van naaien afwist. Dat schijnt te horen in Nederland. Carice van Houten speelde Minoes, een kat die in een dame verandert en nog wel met katten kan communiceren en die beweerde allergisch voor katten te zijn en meer hondenmens.
Je hebt er niets aan gemist, hoor. Als het om bakke,dirigeren, dansen of zingen was gegaan, had ik niet eens gekeken.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: engeline
Datum bericht: 08 Februari 2015 om 10:49
ik heb ook een stukje gezien,,je uit laten schelden op tv door jouw man?? Moest hij ook thuis niet proberen,maar gelukkig doet hij dat niet,Het gaat meestal niet verder dan LLLIEEEN....
|
Bericht van: Amethyst
Datum bericht: 08 Februari 2015 om 12:27
Ik vind het ook idd wel komisch om te zien welke foutjes erin sluipen. En als je Tom bedoelt, die loopt constant alles en iedereen te irriteren geloof ik.
------------- All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
|