Print Pagina | Close Window

Ben zo verdrietig

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41550
Print Datum: 23 November 2024 om 06:04
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Ben zo verdrietig
Bericht van: Mia316
Onderwerp: Ben zo verdrietig
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 10:04
Hallo allemaal
Nauw ben ik heel verdrietigShift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page. is me van de week ingebroken in de computer en die heeft alles leg gemaakt ben alles kwijt mijn foto's mijn haak en breipatronen noem maar op. Hebben hem weggebracht maar ja hellaas te laat konden het niet meer redden . Nu is mijn vraag kunnen jullie mijn weer helpen met patronen ben alles kwijt. Alles is welkom 
Heel heel erg bedankt Mia

-------------

Antwoorden:
Bericht van: Cozz
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 10:07
Jeetje wat erg. Ik ken het probleem helaas ook wel eens meegemaakt
Weet niet wat je zoekt en breispul heb ik niet echt. Maar stuur me een pb wat je zoekt en dan ga ik voor je verzamelen.

Bericht van: Jips
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 10:20
O meid wat erg. Mijn echtgenoot heeft voor ik meen 40,-- een externe harde schijf gekocht waar we alles op zetten. Zo kan de pc leeggehaald worden, maar ben je nooit je spullen kwijt.

Ik heb ook heel veel stukken en rapporten van de kinderen op de computer staan en die staan er dus ook allemaal op en al mijn patronen.

Wat zoek je? Haken, breien, ik heb een aantal gehaakte en gebreide sjaal/omslagdoekpatronen. Wil je die?

Bericht van: bep
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 10:49
heb er al een aantal gestuurd op goed geluk of je er iets mee kan doen

-------------

Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 10:59
och dat van die foto s is natuurlijk echt balen, kan je moeilijk weer ff overdoen. als je aan internet bankieren doet, heb je de hele zooi geblokkeerd?

Datum bericht: 27 Februari 2015 om 11:49
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

och dat van die foto s is natuurlijk echt balen, kan je moeilijk weer ff overdoen. als je aan internet bankieren doet, heb je de hele zooi geblokkeerd?

nee gelukkig doe ik dat niet woon in egypte dus in nederland niets meer

-------------

Bericht van: omajan
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 12:16
Wat vervelend,
Kun je iets uitgebreider aangeven wat je interesses zijn?
Ik heb wel een aantal haakpatronen maar niet van kleding ed.

Datum bericht: 27 Februari 2015 om 12:29
Originally posted by omajan omajan wrote:

Wat vervelend,
Kun je iets uitgebreider aangeven wat je interesses zijn?
Ik heb wel een aantal haakpatronen maar niet van kleding ed.
hoi nee nee kleding hoef ik niet hooft zakelijk knuffels omdat ik hier knuffels poppen enz maakt voor de kinderen in luxor woon namelijk in egypte

-------------

Datum bericht: 27 Februari 2015 om 12:51
Je kunt vast zelf beginnen door o.a. Ravelry leeg te plukken. Ook kun je onder het kopje Links vast dingen bekijken en downloaden.
Je komt zo weer een heel eind hoor

Bericht van: stekelbakske
Datum bericht: 27 Februari 2015 om 13:06
Wat je op ravelry gekocht hebt blijft daar ook beschikbaar en hoef je niet op te slaan.
Ook als er staat "free download" wordt het opgeslagen, tenminste als je op "store in library" geklikt hebt.
Er staan veel gratis haakpatronen op ravelry, op dit ogenblik 58226, en er komen er alle dagen bij! (http://www.ravelry.com/patterns/search#craft=crochet&view=captioned_thumbs&availability=free&sort=best) 
Maar ik wil je gerust helpen met patronen, als ik weet wat je precies zoekt, ik heb een groot archief.

Bericht van: MaaikeA
Datum bericht: 03 Maart 2015 om 10:47
Originally posted by Mia316 Mia316 wrote:

Hallo allemaal<!-- bmi_SafeAddOnload(bmi_load,"bmi_orig_img",0);//-->
Nauw ben ik heel verdrietigShift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page. is me van de week ingebroken in de computer en die heeft alles leg gemaakt ben alles kwijt mijn foto's mijn haak en breipatronen noem maar op. Hebben hem weggebracht maar ja hellaas te laat konden het niet meer redden . Nu is mijn vraag kunnen jullie mijn weer helpen met patronen ben alles kwijt. Alles is welkom 

Ik heb je wat patroontjes gestuurd, zijn die aangekomen of ben je vergeten even dank je wel, te zeggen

-------------
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/

Bericht van: Naemi
Datum bericht: 04 Maart 2015 om 16:35
Ik denk dat ze het vergeten is Maaike. Om deze reden stuur ik al niks meer.

-------------
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken

Bericht van: MaaikeA
Datum bericht: 04 Maart 2015 om 18:11
Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Ik denk dat ze het vergeten is Maaike. Om deze reden stuur ik al niks meer.

Begrijp dat nu heel erg goed!

-------------
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 18:21
Daarom zei ik ook dat er genoeg online staat en dat kun je zelf weer opzoeken. Maar deze is voor het gemak geboren dat weet ik al van voorgaande jaren

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 18:33
Originally posted by MaaikeA MaaikeA wrote:

Originally posted by Mia316 Mia316 wrote:

Hallo allemaal<!-- bmi_SafeAddOnload(bmi_load,"bmi_orig_img",0);//-->

Ik heb je wat patroontjes gestuurd, zijn die aangekomen of ben je vergeten even dank je wel, te zeggen

Hallo maaike er zijn geen patronen aangekomen bij mij.

-------------

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 18:39
Zo dames er wordt wel fel gereageerd op mij 
Ik woon in egypte en ben niet in bezit van internet alleen via flash. dat is niet zo makkelijk om te downloaden en ik vraag om hulp . Hellaas heb ik geen patroontjes van maaike gekregen anders was er wel een persoonlijk bedankje na toe gegaan.
In iedergeval dames bedankt voor jullie reaktie voor hulp  en ja jips ik ben al opzoek gegaan

-------------

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 19:17
Mia, je moet misschien op de lijn nederland/egypte en belgië/egypte een wacht zetten die alles naar de juiste pc stuurt.
Ik heb na die eerste verzending van patroontjes (waarvoor een bedankje gekregen) nog een ladingetje gestuurd, heb je die dan ook niet aangekregen?

-------------

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 19:20
Originally posted by bep bep wrote:

Mia, je moet misschien op de lijn nederland/egypte en belgië/egypte een wacht zetten die alles naar de juiste pc stuurt.
Ik heb na die eerste verzending van patroontjes (waarvoor een bedankje gekregen) nog een ladingetje gestuurd, heb je die dan ook niet aangekregen?
HOI Bep
Nee die heb ik inderdaad niet gekregen 
zal eens kijken hoe dat moet bedankt in ieder geval

-------------

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 19:22
Mia, dat was voor te lachen he dat van die wacht.

-------------

Datum bericht: 04 Maart 2015 om 19:29
ik heb ze zojuist nog eens verstuurd. Zie dat ge de dief voor zijt he.

en misschien zitten die allemaal onder 'ongewenste berichten' in de map ongewenst. Dat gebeurt hier ook soms dat de mails dan daar in terechtkomen.

-------------

Bericht van: Cozz
Datum bericht: 04 Maart 2015 om 20:27
Ze had mij wel netjes via pb een bedankje gestuurd dus ik begrijp het ook niet helemaal.
Heb wel via wetransfer gestuurd misschien een tip voor dames die graag helpen. Dan krijg je alleen een link opgestuurd. Sommige landen kunnen moeilijk doen met bijlages ook en berichten tegenhouden.

Bericht van: stekelbakske
Datum bericht: 04 Maart 2015 om 21:40
Inderdaad, je moet eens bij spam kijken als je iets verwacht maar toch niet ziet!

Datum bericht: 05 Maart 2015 om 15:00
Had even in je eerste bericht aangegeven dat je geen gewone internetverbinding hebt. Ik dacht waarom plukt ze het niet gewoon zelf er vanaf. Nu snap ik het.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net